Määräys Ghanassa: Pidättäkää homot!

yubnfgrtedas

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011072114094499_ul.shtml

''Tuoreen mediatutkimuksen mukaan Länsi- ja Keski-Ghanassa homoseksuaaleja olisi yhteensä noin 8 000 henkilöä. Raportin julkitulon jälkeen useat kristityt sekä muslimijärjestöt ovat protestoineen homoseksuaaleja vastaan näyttävin mielenosoituksin.''
Mikä erottaa muslimin ja kristityn?

15

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roivauskis

"Mikä erottaa muslimin ja kristityn? "

Rautasaha tai penisvaha?

• Joosef Arimatiasta.

Ei siellä noin vähän oo. Eiköhän sielläkin ole semmoset 5-6 prosenttia ihmisistä homoseksuaaleja.

• Tutkian raportti

Tutkija Juha Mursu Upsalasta on todennut.Homostelioita luultua vähemmän.Luku on Mursun mukaan 3-4prosenttia.

• Samaisissa maissa myös uskonnollinen väkivalta on yleistä. Pakanoitten ja uskonnottomien sortaminen on yleistä.

• Mikäkö erottaa

Muslimin ja kristityn erottaa se, että Pyhää Vihaa ja ihmisten sortamista levittävät kirjoituskokoelmat ovat eri nimisiä. Muutenhan ne ovat samaa aabrahamilaista taikauskoa molemmat, synonyymejä sanoille ahdasmielinen suvaitsemattomuus.

Ghanassa kristityt edelleenkin polttavat ihmisiä elävältä noitina:

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010113012789991_ul.shtml

• Mummelieistasi

Kauheeta!Tuohan on kun stalinismia!Taikka Hitlerin vainoa.Onhan sitä suomessakin ollut,eikä tarvi mennä kun 60 luvulle!Homoseksualismi oli rikos .70-luvulla paras tapa rangaista naista oli ilmoittaa hänet sosiaaliviranomaisille.Lastenvalvojalle,siis.Mulla oli suhde naapuriini,kun siellä kävi akka vieraissa ja minulla ukko.No,naapurini akka sai tietää.Seurauksena siitä hän ilmoitti minut.Yhteinen ystävämme ei hyväksynyt sitä ja kertoi asiasta minulle.

• Entahdoikärasismia

Siihen aikaan minulla oli toinenkin seinänaapuri.Meillä oli koiraharrastus lähellä sydäntä.Hän oli homoseksuaali.Kun sain kuulla juorut,kerroin ne ekana hänelle.Hän meni ihan hiljaiseksi.No,ystävyys säilyi.Hän muutti ja piti läksiäisbileet.Myöhäisillasta soi ovikello.Siellä oli kiva naapurini!"Oot ainoa tästä talosta,jonka kutsun lähtöbileisiini"No,minä menin.Olihan siellä homobileet ja tunsin olevani etuoikeutettu!Minun lisäkseni paikalla oli 1 heteropariskunta.

• In the 1930s under Joseph Stalin, male homosexuality, abortion and divorce were recriminalised in the nation. Article 121 explicitly criminalised male same-sex intercourse and with five years of hard prison labor as a penalty. The law was condemned by several communists operating in Britain. The law remained intact until after the dissolution of the Soviet Union; it was repealed in 1993.[10] Although the Nazis persecuted homosexuals during the Holocaust, Joseph Stalin regarded fascists and homosexuals as the same, and part of a far-right homosexual conspiracy.

http://en.wikipedia.org/wiki/Communism_and_homosexuality

• Lerppamuna

Minä multinikki haluaisin niin ikään olla homo, mutta minulla ei ota eteen. Siksi käyn täällä palstalla melskaamassa.

• stondis

Jos sua kiihottaa kamelit.

• Entahdoikärasismia

Olin 60-luvun alussa just oppinu lukemaan.Jossain iltalehdessä oli etusivulla kissan kokosilla kirjaimilla :
      Homoseksualistipesäke paljastunut Helsingissä"Kysyin äiskältä,mikä on homoseksualisti.Äiti vastasi vaan,että "se on sellainen miesrakastaja.Mies,joka rakastaa miestä"Olipa äiskäni aikaansa edellä!

• +++++++++++

Noin 400 vuotta.

• Entahdoikärasismia

Toivottavasti.Tuli ikääni pieni lapsus.En osannu lukea 60-luvun alussa,vaan sillee puolivälissä.Mutta 50v on tullut täyteen.Otin pari viiniä,ja estot on hiukan vähentyneet,mutta järki tallella.Hyvää yötä kaikki!Poikkeukselliset ihmiset.

• .

Mitä sitten?
      Vaikka tappaisivat ne, niin ei voi vähempää kiinnostaa.
      Suomihan vois lähettää Toivolan sössöttämään suvaitsevaisuudesta sinne,iäksi.

• antikristitty

...Epäilty on äärikristillinen...
      http://www.nelonen.fi/sites/nelonen.fi/files/images/_news_37285_5.jpg

Räsänen:...tapaus ei luo uutta uhkakuvaa Suomelle

...Mitään erityistä uutta uhkaa ei näyttäisi suomalaiseen yhteiskuntaan kuitenkaan kohdistuvan...tapahtuman vuoksi...
      ...Räsänen toteaa, että ... tapaus aiheuttaa huolta ääriliikkeisiin liittyvistä uhkakuvista myös Suomessa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4567
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      72
      3597
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      128
      2953
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2605
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      129
      2514
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2105
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2037
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      225
      1800
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1687
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1648
    Aihe