Onko palstalla joku, jonka epäilet olevan kykenevä parisuhteeseen?
Olen täällä seuraillut väen kirjoittelua ja tullut siihen päätelmään, että täällä suurin osa on myös kykenemättömiä normaaliin aikuiseen parisuhteeseen. Osalla on kova halu saada sellainen, mutta mitä siitä tulisikaan?
70% miehistä vaikuttaa siltä, että muuttuisivat sairaanloisen mustasukkaisiksi ja lopuilla jotain muita ongelmia.
Naisista moni vaikuttaa siltä, että ei heille löydy sitä oikeaa niin millään. Pitäisi varmaan kertoa, että sitä oikeaa ei ole. Osa heistä ei edes halua miestä, vaikka miehiin päin kuulemma ovatkin, pitäisi varmaan kertoa heille, että on toinenkin vaihtoehto. Oikeastaan naisten ongelmia on hieman vaikeampaa sormella osoittaa, ne ovat hieman monitahoisempia, kuin miesten. Mutta niitä selkeästi paljon on.
Miehet vaikuttavat siltä, että heidät saisi kyllä parisuhteeseen, mutta he itse sen tuhoaisivat. Palstan naisia taas ei edes saisi siihen suhteeseen, sillä heidän ongelmansa näyttävät estävän siihen ryhtymisen.
Saatan toki olla ihan metsässä näiden päätelmieni kanssa. Hyvinkin mahdollista. En nyt osaa kyllä nimetä ketään joka tällä palstalla vaikuttaisi oikeasti kykenevältä siihen normaaliin tasapainoiseen aikuiseen parisuhteeseen. Pari satunnais kirjoittajaa, ei ole ehtinyt itsestään tarpeeksi paljsataa, joten laskettakoon heidät "mustiksi hevosiksi" nyt sitten. Esim. xena-183.
Mites sinä? Onko mielessä joku nimi, jonka epäilet olevan kykenevä parisuhteeseen? Olenko minä vain kyyninen tai hieman tiukka tulkinnoisani?
Kelpaako täällä kukaan?
88
356
Vastaukset
- -Cynic-
Ja naisilla, jota ryhtyvät siihen suhteeseen loppuu kiinnostus siihen mieheen sitten nopeasti ja siirrytään takaisin sinkuksi etsimään sitä, jolla ei ole niitä inhimillisiä virheitä pilaamaan kiinnostusta. Nämä naiset lopettavat suhteensa aina, kun alku huuma katoaa, tajuamatta että ei ole yhtäkään miestä, jonka kanssa se ei katoaisi ja suhde muuttuisi arjeksi. Kovin terapian tarpeessa olevia tai sinkkuuteen soveltuvia naisia.
- Tohtori.
Philissä oli juuri tuollainen nainen haastateltavana joka kahden vuoden jälkeen vaihtoi miestä kun alkuhuuma muuttui arjeksi. Tohtori Phil väitti naista turhamaiseksi.
- -Nihilist-
Kohta tulee varmaan jotain ininää, mutta veikkaan että ole hyvinkin oikeassa. 90% palstan kirjoittajista on ns. henkisen kasvun tarpeessa, jotta a) saisivat suhteen, b) pystyisivät ylläpitämään suhdetta.
- iik kääk
Eiköhän täällä ole paljonkin kirjoittajia, jotka lukevat viestejä, mutta eivät välttämättä vastaile kuin ehkä kerran pari viikossa jos niinkään usein. Monella on kuitenkin työ ym. sitoumuksia, jotka menevät tämän palstan edelle.
Uskoakseni aika moni kirjoittelija käyttää randomnimimerkkejä, koska ei halua syystä tai toisesta muodostaa muille mitään mielikuvaa itsestään. Täällä saattaa kirjoitella esimerkiksi samoja naamoja kuin mitä on tuolla sätin puolella.
Vaikka osa tämän palstan miehistä etsii täydellistä hoikkaa nuorta neitsytmorsianta elellen ihan ihmeellisessä mielikuvitusmaailmassaan, niin onhan täällä myös eri ikäistä ihmistä eri koulutustaustoilta ja eri puolilta Suomea.
Minä olen ollut vain pitkissä parisuhteissa, joten tiedän, että olen kykenevä pitkään parisuhteeseen. Omalla kohdallani kyse on siitä, että en tosiaankaan etsi täydellistä miestä, mutta hyvää miestä kuitenkin. Jos en saa kivaa tavallista miestä, niin sitten olen mielummin yksin. Toki ymmärrän, että yksinhuoltajana ja jo vähän vanhempana kirjoittelijana tarjontaa ei ole ollenkaan siihen malliin kuin minua esim. 10-15 vuotta nuoremmilla lapsettomilla naisilla. - kukkuuuuu
Minusta on aika mahdoton arvioida täysin tuntemattomia, itselleni kasvottomaksi jääneitä ihmisiä. Ja sitäpaitsi suhtaudun epäluuloisesi kaikkiin, jotka täällä naamataulaan väläyttävät. Onkohan omakaan?
Ehkä siksi en lue romaanejakaan, kun on jonkinlainen hahmotushäiriö on vaikeea tajuta kuka mitäkin sanoo. Semmostakin on nimittäin.
Ihan fiksua, jos joku ottaa selvää kuka on kukin ja sitten vielä pystyy arvioimaankin. - ???????
Tiedä häntä, eihän täällä nyt kovin moni vakionimimerkeillä edes kirjoittele tai välttämättä edes säännöllisesti. Vakituisista ehkä harvalla edellytyksiä, tosin kun on nähnyt niiden "unelmaliittojenkin" kaatuvan ajan hampaaseen, niin mikään ei ole kenenkään kohdalla itsestäänselvää.
- crazyratlady
Itse olen täysin kykenevä parisuhteeseen, mutta sopivaa kumppania ei vain tunnu löytyvän.
- tewatwe4sr
Ei vakuuta. Niinhän ne kaikki sanoo.
- crazyratlady
tewatwe4sr kirjoitti:
Ei vakuuta. Niinhän ne kaikki sanoo.
Jonkin verran oliski vientiä, mut esim. musiikkimaku on sellainen vaatimus, että sne pitää kolahtaa yksiin, niin en oo huolinu. Oon mää seurustelluki välillä, en mää mikään ikisinkku oo. Yks suhde kaatu siihen että se kipinä loppui, yks kaatu välimatkaan, yks orastava suhde siihen, ettei mies halunnut seurustella.
- skepsis ry.
crazyratlady kirjoitti:
Jonkin verran oliski vientiä, mut esim. musiikkimaku on sellainen vaatimus, että sne pitää kolahtaa yksiin, niin en oo huolinu. Oon mää seurustelluki välillä, en mää mikään ikisinkku oo. Yks suhde kaatu siihen että se kipinä loppui, yks kaatu välimatkaan, yks orastava suhde siihen, ettei mies halunnut seurustella.
Selityksen makua. "Musiikkimaku", kas kun ei sukkien väri.
- crazyratlady
skepsis ry. kirjoitti:
No jaksaisitko ite naista, joka kuuntelee metallia 90% hereilläoloajasta? Ite en jaksais miestä, joka kuuntelee jatkuvasti jotain iskelmää. Sit tulee tämä tilanne: "hei, baarissa soittais Sotajumala, lähetkö kuunteleen?"
"En minä hyi semmosta."
"no mää meen sit kavereiden kanssa, jää sinä kotiin" - crazyratlady
crazyratlady kirjoitti:
No jaksaisitko ite naista, joka kuuntelee metallia 90% hereilläoloajasta? Ite en jaksais miestä, joka kuuntelee jatkuvasti jotain iskelmää. Sit tulee tämä tilanne: "hei, baarissa soittais Sotajumala, lähetkö kuunteleen?"
"En minä hyi semmosta."
"no mää meen sit kavereiden kanssa, jää sinä kotiin"Tai sit: "heippa kulta, lähen tyttöjen kanssa viikonlopuksi Nummirockiin!"
- Nummirock 4ever
crazyratlady kirjoitti:
Tai sit: "heippa kulta, lähen tyttöjen kanssa viikonlopuksi Nummirockiin!"
No taitaa ongelmat olla sitten muualla kuin musiikkimaussa.
skepsis ry. kirjoitti:
Totta hitossa musiikkimaulla on väliä! Mulle yksi tärkeimmistä kriteereistä.
- crazyratlady
Nummirock 4ever kirjoitti:
No taitaa ongelmat olla sitten muualla kuin musiikkimaussa.
No jos musiikki on puoli elämää niin se ongelma on nimenomaan siinä, ettei musiikkimaut kohtaa.
- crazyratlady
wlfwd kirjoitti:
Totta hitossa musiikkimaulla on väliä! Mulle yksi tärkeimmistä kriteereistä.
Nimenomaan!
- also_sprach_jungfrau
crazyratlady kirjoitti:
Nimenomaan!
Seuraava palstamissio: crazyratlady ja wlfwd treffeille.
- ...
also_sprach_jungfrau kirjoitti:
Miksi joku mies trolli, pitäisi saattaa treffeille kelpo jätkän kanssa?
- ...
... kirjoitti:
Miksi joku mies trolli, pitäisi saattaa treffeille kelpo jätkän kanssa?
Tai on hänessäkin vikaa siis. Ei ihan terve sälli pidä musamakua valinnan ykköskriteerinä ei. Saati noin tärkeänä ylipäätään.
- crazyratlady
Turhan pitkä välimatka.
- match made in...?
wolfwood kuuntelee Manowaria ja crazyratlady on joku mies/nais/bi/mikälie tyyppi joka vihaa heviä.
- crazyratlady
match made in...? kirjoitti:
wolfwood kuuntelee Manowaria ja crazyratlady on joku mies/nais/bi/mikälie tyyppi joka vihaa heviä.
Ummm. Mää kuuntelen lähinnä metallia. Ja olen ihan nainen, kiitos kysymästä.
- "musiikkimaku"
crazyratlady kirjoitti:
Sallinette nauraa,musiikkiriippuvuus on sairaus ja vaatii hoitoa.
- crazyratlady
"musiikkimaku" kirjoitti:
Sallinette nauraa,musiikkiriippuvuus on sairaus ja vaatii hoitoa.
Ei se ole riippuvuutta jos nauttii musiikista.
- crazydopelady
crazyratlady kirjoitti:
Ei se ole riippuvuutta jos nauttii musiikista.
Ei se ole riippuvuutta jos nauttii heroiinista.
- .
crazyratlady kirjoitti:
Ummm. Mää kuuntelen lähinnä metallia. Ja olen ihan nainen, kiitos kysymästä.
No kumpis täällä nyt on rippaaja. Sinä vai catlady? Vaiko sama kirjoittaja?
- Eikä-.
crazydopelady kirjoitti:
Ei se ole riippuvuutta jos nauttii heroiinista.
se ole riippuvuutta jos vetää viinaa.
- wlfwddwwass
. kirjoitti:
No kumpis täällä nyt on rippaaja. Sinä vai catlady? Vaiko sama kirjoittaja?
mikä v*tun rippaaja? puhu suomea.
- crazyratlady
Eikä-. kirjoitti:
se ole riippuvuutta jos vetää viinaa.
Miten musiikkia ees pystyy vertaamaan päihteisiin?
- .
wlfwddwwass kirjoitti:
No jos et tarkoitusta pysty päättelemään, et ole opettamisen arvoinen.
- crazyratlady
wlfwddwwass kirjoitti:
Samaa mietin minäki, mikä rippaaja?
- .
crazyratlady kirjoitti:
Samaa mietin minäki, mikä rippaaja?
Hemmetin keski-ikäiset...
Kumpi tässä on nyt hevonpaskaa sinä vai catlady, vaiko sama henkilö. Vaiko sattumaa? - crazyratlady
. kirjoitti:
Kumpi tässä on nyt hevonpaskaa sinä vai catlady, vaiko sama henkilö. Vaiko sattumaa?EN mää tiiä ketään catladya. Mulla on ollu tää sama nikki vuodesta 2007 muistaakseni, tai jotain sinne päin.
- Rip'n'Rollah!!
. kirjoitti:
Kumpi tässä on nyt hevonpaskaa sinä vai catlady, vaiko sama henkilö. Vaiko sattumaa?Joo joo, vitun teiniromantikko, ihanaa sattumaa kaikki on. Rakkautesi sua kutsuu anonyymin nettiroolin takaa ja puhaltaa onnen kyyhkyjä korvastasi kateenkorvan kautta paksusuoleen. Ole hyvä ja lepää.
- WOKFWUUD
crazyratlady kirjoitti:
Miten musiikkia ees pystyy vertaamaan päihteisiin?
Eikö musiiki muka päihdytä sinua? Ja kehtaat vielä väittää että musiikki on sulle puolielämää. Ota tuosta nyt selvää.
- crazyratlady
Rip'n'Rollah!! kirjoitti:
Joo joo, vitun teiniromantikko, ihanaa sattumaa kaikki on. Rakkautesi sua kutsuu anonyymin nettiroolin takaa ja puhaltaa onnen kyyhkyjä korvastasi kateenkorvan kautta paksusuoleen. Ole hyvä ja lepää.
Kelle toi nyt sit on osoitettu?
- crazyratlady
WOKFWUUD kirjoitti:
Eikö musiiki muka päihdytä sinua? Ja kehtaat vielä väittää että musiikki on sulle puolielämää. Ota tuosta nyt selvää.
No eihän se sanan varsinaisessa merkityksessä päihdytä. Nautin musiikin kuuntelusta, that's it.
- Hahmotelma-fani
Näiden uskoisin olevan kykenevä hyvään parisuhteeseen:
- Hahmotelma
- sillitrooli
- tp-83
Hmm, oiskohan muitakin?- 4w4
Kyllä parisuhdetaitojen oppi tulee autokoulusta. Ei taida tuo poju kelvata.
Minä ainakin myönnän suoraan että en ole kykenevä parisuhteeseen. Ainakaan vielä. Menee varmaan vuosia ennen kuin pystyisin siihen, yhyy.
- Sir Von Baughen
Niin,siis olet puoliksi oikeassa.Tänne on ajautunut sellainen valittajien, luovuttajien ja katkeroituneitten - saastelautta joka tekee sitten sen yleisen mielikuvan koska näillä on aikaa kirjoitella.
Sitten jos seuraat tarkemmin,niin kyllä fiksujakin kommentoijia löytyy.
Itse olen kaikenaikaa koittanut edustaa ns.järkevää puolta asioista mutta hieman tuntuu olevan haastavaa.
Ja minä pystyisin kanssa kunnon parisuhteeseen jos olisi vaan toinen puolisko joka olisi samalla aaltopituudella.- kuningas_
Sähän oot yksi tän palstan pahimmista pas**housuista.
- 11+8=118
Mablab on todella fiksu nainen ja varmasti löytää onnellisen parisuhteen, samoin Xena 183. Eewuli ei kauaa sinkkuile, siinäkin on nainen jolla on jalat maassa ja järki päässä ja on aarre oikealle miehelle.
Miehistä Hahmotelma kelpaa ihan saletisti, ei ole selvinnyt mikä hänen ongelmansa ylipäänsä on. Itmies löytää myös omansa ennen pitkää.
Täysin toivottomia ovat eATMe, Arasville kaikkine sivupersoonoineen ja Naisasialooseri. Ja Dark Fear. Ja Balttian Mies mutta hän nyt on jo iältäänkin toivoton tapaus.- pimpelipompelipom
Onhan Eewulikin jo poistunut palstalta, koska sai miehen ja on varmaan jo parisuhteessa miehen kanssa. Kylläpä taisi kelvata, sinäkin muka luettelet itsesi häntä paremmaksi ja kappas, sinulla ei ole ketään.
And by the way, sinä olet palstan pahin ruikuttaja. Pahempi ku naiset koskaan.
- Sir Von Baughen
"Sähän oot yksi tän palstan pahimmista pas**housuista."
*reps*Nonni,Älyn haamuko se siinä...
Jollei niin perusteletko vähäsen,ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää.
Mä olen teidän valittajien keskellä yhtiä ainoita jotka jaksaa pitää elämän valoa yllä.Samoin mun mielipiteet mm.naisista on jotain muuta kuin että "rumalla naisella ei tee mitään""käytettylllä naisella ei tee mitään" tai "pillun saanti määrittelee elämän".
Itse asiassa,mä olen turhan fiksu teidän joukkoon ja joskus mietinkin miksi tulen komenntoimaan teidän ainaisia samoja mielipiteitä jotka ei ikinä muutu mihinkään.- Sakari von Toivanen
Säälittävää kun keskinkertaisilla älynlahjoilla varustettu yksinäinen surkimus yrittää esittää jotain fiksua ja filmaattista.
- ---
Sakari von Toivanen kirjoitti:
Säälittävää kun keskinkertaisilla älynlahjoilla varustettu yksinäinen surkimus yrittää esittää jotain fiksua ja filmaattista.
Parempi keskinkertainen fiksua esittävä surkimus, kuin keskinkertainen idioottimaisiin kommentteihin sortuva surkimus.
- Sir Von Baughen
"Säälittävää kun keskinkertaisilla älynlahjoilla varustettu yksinäinen surkimus yrittää esittää jotain fiksua ja filmaattista."
Minä vai..:D
come on,mikä helvetin vastarintaliike nyt tuli....
Ensinnäkään en koita esittää mitään fiksua ja filmaattista.Mä olen vain tympiintynyt joidenkin kuten Älyn haamun tyyliin ajatella asioita;Mitään ei kannata yrittää ja pillu on se mihin tähdätään.Suhteessa ei ole mitään muuta jne.Eli tälläinen aivot sekä tunnepuoli on heitetty jonnekkin hevonkuuseen ja sitten mennään olevinaan kuin tosimies eteenpäin vaikka oikeasti on ihan saatanan köyhä sisältään.
Elämä on kokokonaisuus mitä pitää arvostaa.
Ja jos,teki jotenkin vaikeata ymmärtää tämä teksti niin otan osaa.Kaikille ei sitä laajeempaa tajumista ole suotu. - Black or White
--- kirjoitti:
Parempi keskinkertainen fiksua esittävä surkimus, kuin keskinkertainen idioottimaisiin kommentteihin sortuva surkimus.
Jos kahdesta paskasta on pakko valita toinen niin saanko mä ampua kuulan kallooni?
- Sir von Baughen
Sir Von Baughen kirjoitti:
"Säälittävää kun keskinkertaisilla älynlahjoilla varustettu yksinäinen surkimus yrittää esittää jotain fiksua ja filmaattista."
Minä vai..:D
come on,mikä helvetin vastarintaliike nyt tuli....
Ensinnäkään en koita esittää mitään fiksua ja filmaattista.Mä olen vain tympiintynyt joidenkin kuten Älyn haamun tyyliin ajatella asioita;Mitään ei kannata yrittää ja pillu on se mihin tähdätään.Suhteessa ei ole mitään muuta jne.Eli tälläinen aivot sekä tunnepuoli on heitetty jonnekkin hevonkuuseen ja sitten mennään olevinaan kuin tosimies eteenpäin vaikka oikeasti on ihan saatanan köyhä sisältään.
Elämä on kokokonaisuus mitä pitää arvostaa.
Ja jos,teki jotenkin vaikeata ymmärtää tämä teksti niin otan osaa.Kaikille ei sitä laajeempaa tajumista ole suotu.Vitun hieno että sulla on laajempi "tajuminen" kuin muilla täällä.
Mene sinä vaan sinne Nummirockiin, vitun juntti. - ---
Black or White kirjoitti:
Jos kahdesta paskasta on pakko valita toinen niin saanko mä ampua kuulan kallooni?
Saat.
- Kirjoittaja
--- kirjoitti:
Saat.
Mutta pidä huoli, että ase on laillinen ja omasi. Muussa tapauksessa teko on rikollinen.
- Kirjoittaja
Melkein Sir Mister, mutta onkin peräti Sir Von
http://www.youtube.com/watch?v=Gb7M3q6DEr4 - sir_von_baughen
Sir von Baughen kirjoitti:
Vitun hieno että sulla on laajempi "tajuminen" kuin muilla täällä.
Mene sinä vaan sinne Nummirockiin, vitun juntti.Oho,"kova veto" käyttää mun nickiä.Mä muuten just samaan aikaan sattumoisin rekkasin kyseistä nickiä.Niii,ja voin kertoa etten ole käynyt ikinä yhilläkään festareilla.Joten,mene vaan ite sinne vitun junttilaan.
- Nummirock 4Ever!!!
sir_von_baughen kirjoitti:
Oho,"kova veto" käyttää mun nickiä.Mä muuten just samaan aikaan sattumoisin rekkasin kyseistä nickiä.Niii,ja voin kertoa etten ole käynyt ikinä yhilläkään festareilla.Joten,mene vaan ite sinne vitun junttilaan.
Heh heh. Nössö.
- CC
sir_von_baughen kirjoitti:
Oho,"kova veto" käyttää mun nickiä.Mä muuten just samaan aikaan sattumoisin rekkasin kyseistä nickiä.Niii,ja voin kertoa etten ole käynyt ikinä yhilläkään festareilla.Joten,mene vaan ite sinne vitun junttilaan.
Pitänee odottaa ja katsoa, että kuka tällä sitten kirjoitteleekaan...
- sir_von_baughen
Nummirock 4Ever!!! kirjoitti:
Heh heh. Nössö.
Jooo,mitä jos mä luovutan tässä vaiheessa kun ei sulla ole mitään älyllistä sanotavaa...
- Darth
Minä. Kai minulla suhde jo olisi jos olisin täysin kykenevä pitämään itseäni rakastamisen arvoisena. Toisten haavojen tikulla sorkkiminen ei kuitenkaan ole yhtään fiksumpaa käytöstä AP:lta. Tällaiset tikulla sorkkijat tuppaavat olemaan hieman juntteja, vaikka olisivatkin parisuhteessa. Ei pitäisi kenenkään suhteettomuus sinua loukata, koska jokainen kuitenkin kantaa itse omat haavansa.
- -Cynic-
Aika yllättävä reaktio. Enpä nähnyt tuon olevan tulossa. Ei ollut tarkoitus sinuun osua mitenkään henkilökohtaisesti. Ei oikeastaan keneenkään. Toki kyllä täällä osa tietää ongelmaisia olevansa.
- Haavojen puhdistus
-Cynic- kirjoitti:
Aika yllättävä reaktio. Enpä nähnyt tuon olevan tulossa. Ei ollut tarkoitus sinuun osua mitenkään henkilökohtaisesti. Ei oikeastaan keneenkään. Toki kyllä täällä osa tietää ongelmaisia olevansa.
Darth on yliherkkä AT-nörtti kuten moni muukin täällä. Ottavat kaiken kritiikin verisen henkilökohtaisesti ja suuttuvat kuin pikkulikat konsanaan.
- Darth
Haavojen puhdistus kirjoitti:
Darth on yliherkkä AT-nörtti kuten moni muukin täällä. Ottavat kaiken kritiikin verisen henkilökohtaisesti ja suuttuvat kuin pikkulikat konsanaan.
Arvio on varsin oikea pikkulikaksi haukkumiseen saakka. Herkkyys on taakka, mutta älä erehdy tulkitsemaan sitä heikkoudeksi.
- ..
Joidenkin naisten on vaikeaa päätyä suhteeseen heidän itsekkyytensä vuoksi. Vaatimukset kumppanin ominaisuuksista ovat pitkiä kuin joulupukin lahjalista. Vaatimattomuus ja luonnollinen nöyryys naisessa on kaunista. Harmi vain, että ne ovat katoavia luonnonvaroja...
- salausXXX
Vaatimattomuus ja luonnollinen nöyryys johtavat siihen, että ympärillä alkaa pyöriä hyväksikäyttäjiä ja kaiken maailman itselleenvaatijoita. On ominaisuuksia, jotka on hyvä tarvittaessa salata.
- jenniiiina
Omalta kohdalta sanoisin, että hämärästi nappiin osuit. Pelottaa aloittaa mitään, kun pistän itseni hyvin nopeasti likoon.
Parisuhde on päättäväisyydestä kiinni, ei mistään katoavista kipinöistä tai vaihtuvista ihastuksista, palkkapussista tai hauiksen koosta (kuten monet tuntuu luulevan).
Kipinästä se yleensä lähtee, mutta parisuhde rakentuu sitoutumiselle.
Mutta tosiaan, kun on muutaman kerran huomannut olleensa "parisuhteessa" se ainut sitoutunut osapuoli, niin nyt ne kipinät tukahdutetaan hyvin nopeaan. Roihut syö, ja jälleenrakennus on kerta kerralta vaikeampaa. Ehkä sinkut palsta on täynnä kaltaisiani pelkureita, jotka jollain uholla vaan koittaa peittää sitä. - -Cynic-
-siilitrolli
-tp-83
-Mablab
-xena-183
-Eewuli
-Itmies
Nuo tulivat ehdotuksina. Ehkä kyynikko katsoo heitä vielä vähän tarkemmin. Eewulin täällä kirjoittelemattomuudesta tosin on tehty iso numero, enkä minä ala arkistoja katsomaan, vaan seuraan mieluummin enempi reaaliajassa. Muita siis kuitenkin haukan lailla vahdin. Parantakoot nuo kyynisyyttäni, mitä tulee palstatovereihini.- eraeraerawrawr
-itmies on ronkeli ja passiivinen pahvi, jollei kelpaa kukaan, joka ei uskalla/halua/viitsi tehdä aloitteita, on tajua jos joku yrittää flirtata tms.
-eewuli on tavis joka luulee olevansa kaunis. varmasti saa munaa, mutta eewulin kasvoilla lukee "tuleva yh-äiti"
-eikös xenalla ollut jo suhde?
-madlab - en tunne
-tp-83 - saattaa päästä ponnahduslaudaksi jos noudattaa jackaroon esimerkkiä, onnea yritykseen (muista että hyvän ponnahduslaudan täytyy olla joustava)
-siilitrolli - en tunne - -Cynic-
eraeraerawrawr kirjoitti:
-itmies on ronkeli ja passiivinen pahvi, jollei kelpaa kukaan, joka ei uskalla/halua/viitsi tehdä aloitteita, on tajua jos joku yrittää flirtata tms.
-eewuli on tavis joka luulee olevansa kaunis. varmasti saa munaa, mutta eewulin kasvoilla lukee "tuleva yh-äiti"
-madlab - en tunne
-tp-83 - saattaa päästä ponnahduslaudaksi jos noudattaa jackaroon esimerkkiä, onnea yritykseen (muista että hyvän ponnahduslaudan täytyy olla joustava)
-siilitrolli - en tunneAika paska analyysi.
- tartwawtaer
-Cynic- kirjoitti:
Aika paska analyysi.
kolahtiko omaan nilkkaan, kuka olet noista?
- -Cynic-
tartwawtaer kirjoitti:
kolahtiko omaan nilkkaan, kuka olet noista?
Ulkonäöllä kun ei ole aiheen kanssa juuri mitään tekemistä, ja sinä analysoit yhden ulkonäköä. Olet a) vitun imbesilli b) vitun idiotti c)vitun älymies. En ole varma mikä. Vuoksesi toivon että et olisi älymies.
- tttttttttttt
-Cynic- kirjoitti:
Ulkonäöllä kun ei ole aiheen kanssa juuri mitään tekemistä, ja sinä analysoit yhden ulkonäköä. Olet a) vitun imbesilli b) vitun idiotti c)vitun älymies. En ole varma mikä. Vuoksesi toivon että et olisi älymies.
Ai olet joku eewuli fani vai? Heh. Ongelman ydin ei ole eewulin mitätön ulkonäkö vaan se että luulee olevansa kaunis.
- -Cynic-
tttttttttttt kirjoitti:
Ai olet joku eewuli fani vai? Heh. Ongelman ydin ei ole eewulin mitätön ulkonäkö vaan se että luulee olevansa kaunis.
Ei vaan se, että olet vähän heikkolahjaisempi kuin me muut.
- White wolf
eraeraerawrawr kirjoitti:
-madlab - en tunne
-siilitrolli - en tunneLuulee olevansa kaunis?.. Neitonen on itse sanonut, että on tyytyväinen omaan ulkonäköönsä ja pitää itseään nättinä. Mitä väärää siinä on? Ai niin, eihän tällä palstalla ihminen saa olla tyytyväinen itseensä tai pitää itseään nättinä/komeana..
Toisekseen Eewuli on poistunut palstalta parisuhteeseen pääsyn johdosta ja toivon hänelle onnea.
Ja kolmanneksi, minusta hän ei näytä kasvoiltaan " tulevalta yh-äidiltä", tosi rumasti sanottu. - pimpelipompelipomp
tttttttttttt kirjoitti:
Luulee? Eikö omaan ulkonäköön saa olla tyytyväinen ja pitää itseään nättinä?
Kumma juttu kun kuitenkin miehen sai. Mutta sinun mielestä mies on varmaan vaan pillun takia naisen kanssa. Niin eihän Eewulista kukaan voi oikeasti pitää kun omaa ruman ulkonäön..
Ei jumalauta mikä idiootti olet. Oletko ajatellut, että sille jollein Eewulikin voi maailman kaunein nainen? Se on sinun mielipiteesi, ettei nainen ole sinun silmissäsi minkään näköinen ja on ihan tervettä pitää itseään kauniina, se kertoo vain hyvästä itseluottamuksesta. - -Cynic-
White wolf kirjoitti:
Luulee olevansa kaunis?.. Neitonen on itse sanonut, että on tyytyväinen omaan ulkonäköönsä ja pitää itseään nättinä. Mitä väärää siinä on? Ai niin, eihän tällä palstalla ihminen saa olla tyytyväinen itseensä tai pitää itseään nättinä/komeana..
Toisekseen Eewuli on poistunut palstalta parisuhteeseen pääsyn johdosta ja toivon hänelle onnea.
Ja kolmanneksi, minusta hän ei näytä kasvoiltaan " tulevalta yh-äidiltä", tosi rumasti sanottu.Tässä asiassa olet oikeassa.
Sinun ongelmasi kyllä tiedetään.
Olet peiliin katsomisen ja terapian tarpeessa. Tai ehkä vain yhden miehen joka muuttaa käsityksiäsi ja kaunistaa sinut sisältä. - White wolf
-Cynic- kirjoitti:
Tässä asiassa olet oikeassa.
Sinun ongelmasi kyllä tiedetään.
Olet peiliin katsomisen ja terapian tarpeessa. Tai ehkä vain yhden miehen joka muuttaa käsityksiäsi ja kaunistaa sinut sisältä.Ei ole tarvetta miehelle. eraera on sika jota tulisi läiviä pitkin poskia.
Onko hänellä varaa sanoa, että eewuli luulee itsestään liikoja? Teoriassa hän haukkui naista rumaksi. Muttei käsitä sitä, että vaikkei omaan silmää toisen ulkonäkö miellytä niin jotain toista miellyttää paljon. - -Cynic-
White wolf kirjoitti:
Ei ole tarvetta miehelle. eraera on sika jota tulisi läiviä pitkin poskia.
Onko hänellä varaa sanoa, että eewuli luulee itsestään liikoja? Teoriassa hän haukkui naista rumaksi. Muttei käsitä sitä, että vaikkei omaan silmää toisen ulkonäkö miellytä niin jotain toista miellyttää paljon.Ei sun ongelmasi ole se että ei ole tarvetta. Semmoista ei sanota ongelmaksi. Kyllä tuo kusipää tuolla ylempänä on vaan joku älyn haamu tai sen hengenheimolainen, hänen ongelmansa ovat hieman samoja kuin sinun. Vaikkakin hieman eroa viahteissa, myönnetään.
- reereawrwar
White wolf kirjoitti:
Ei ole tarvetta miehelle. eraera on sika jota tulisi läiviä pitkin poskia.
Onko hänellä varaa sanoa, että eewuli luulee itsestään liikoja? Teoriassa hän haukkui naista rumaksi. Muttei käsitä sitä, että vaikkei omaan silmää toisen ulkonäkö miellytä niin jotain toista miellyttää paljon.Kuules nyt kananen, tavikset on rumia vain naisten mielestä. En haukkunut eewulia rumaksi. Vain tyhmät naiset pitävät tavallisen näköistä rumana.
- -Cynic-
Kyllä siilitrolli, on touta 70% osastoa.
- White wolf
reereawrwar kirjoitti:
Kuules nyt kananen, tavikset on rumia vain naisten mielestä. En haukkunut eewulia rumaksi. Vain tyhmät naiset pitävät tavallisen näköistä rumana.
Mutta mielestäsi tavis ei voi olla kauniskaan eikä nätti eikä mitään. Sinun mielestäsi tavis vain on tavis eikä näytä miltään, sinun silmissäsi.
Taviksella on mitäänsanomaton ulkonäkö, joka ei sinusta säväytä ketään ja seuraa saa joko säälistä tai ulkonäköä on kompensoitu hyvällä luonteella.
Mutta vaikka sinusta eevuli on tavis ja mitäänsanomattoman näköinen, niin sille omalle miehelleen hän varmasti on kauneinta maailmassa. Ilman mitään tekosyitä. Kauneus on katsojan silmissä, ei vain sinun silmissäsi.
- Miss Fury
Tiedän itse olevani kykenevä suhteeseen, sillä olen ollut suhteessa...
Eikä suhde kariutunut muuhun kuin, toisen meistä joutuessa muuttamaan toisaalle, välimatkaan. - M 20
Itseäni epäilisin, että kykenisin parisuhteeseen, mutta koska en ole kertaakaan sellaisessa ollut, niin eihän sitä varmuudella voi tietenkään tietää.
Tällä nickillä olen hyvin useasti kirjoitellut ja olinhan myös miettinyt, että esittäisin itseni jollain tietyllä nickillä mutta tähän olin jämähtänyt jostain kumman syystä. No, mutta jos tässä pitäisi muita epäillä että ketkä voisivat kyetä niin valintani olisivat tälläiset:
- xena-183
- Eewuli
- Itmies
Heidän viestejään kun olin katsellut niin sain vaikutelman, että heillä olisi mahiksia hyvään pitkään parisuhteeseen, kunhan vain sellaisen löytää. - Miesasialuuseri
Eewulihan on poistunut palstalta, koska löysi miehen. Tuskin tulee takaisin.
- kuningas_
Minä olisin, mutta ku ei löydy tarpeeksi hyvää naista.
- .
Älyn haamu voi sitten painua taas muualle.
- täysjärkinen
Lord Boredom ehdottomasti on kykenevä parisuhteeseen.
- ghjghjghj
Mielestäni kaikki palstalaiset ovat kykeneviä parisuhteeseen. Miten juuri tämän palstan kirjoittajat eivät muka olisi?
Jos tämä porukka viettäisi aikaa jossain ihmisten ilmoilla eikä netissä, niin varmasti moni olisi jonkinlaisessa seurustelusuhteessa.- -Cynic-
En minä sano että jotenkin juuri tämän. En minä nyt ole pohtinut asiaa muilla palstoilla.
"Jos tämä porukka viettäisi aikaa jossain ihmisten ilmoilla eikä netissä, niin varmasti moni olisi jonkinlaisessa seurustelusuhteessa."
En sanonutkaan että eikö voisi olla "jonkinlaisessa" seurustelusuhteessa. Jopa taisin sanoa että voivat olla, vaan ei se kestäisi jos olisivatkin. Koska he ovat kykenemättömiä siihen. Tämä siis tunnistettavista kirjoittajista. Helvetistäkö minä tiedän joka hemmetin JFKOjsdfjasf:sta mihin he voisivat kyetä.
Joo varmaan olisi joo. Mustasukkaisuuden riivaamassa painajaisessa iso osa todennäköisesti.
Kyllä tuo ihan oikeansuuntainen päätelmä on. Ainakin olen huomannut samaa.
Itse pystyn hyvinkin parisuhteeseen. Pisin suhde, eli avioliittoni, kesti n. 13v. Nyt on vaan sillain etten oikeastaan enää edes halua suhdetta. Olen ainakin todella tarkkana mihin soppaan itseni laitan ja suhde päättyy aika äkkiä jos huomaan huolestuttavia merkkejä. En vaadi mieheltä mitään ihmeellisyyksiä ellei korkeiksi kriteereiksi katsota ettei mies ole alkkis/nisti, naistenhakkaaja, mustasukkainen jne.
Minä viihdyn yksin ja minusta on ihanaa käydä jopa ruokakaupassa ilman mitään takaa kuuluvia mutinoita "ai sä kampaat tukkas.. mä luulin että menet kauppaan etkä huoraan" jne.
Kun ajattelen että olisin loppuelämäni sinkkuna, niin nousee mieleen kivoja mielikuvia onnellisesta ja harmonisesta elämästä. Mulla taitaa olla liian huonoja kokemuksia miehistä.. ainakin vuosi vuodelta suhdesählingit kiinnostaa aina vaan vähemmän.
On täällä parisuhteeseen kelpaavia. Sitten on niitä joista saisi suhdekelpoisia pienellä, joidenkin kohdalla hieman isommalla, viilailuilla. Iso osa äänekkäistä on varmaankin kaiken avun ulottumatttomissa. nikkejä en lähe luetteleen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372726Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76858Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70805EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99802Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684