Viinan juonti

Satunnainen juopotte

Kuvitellaan että tapaat miehen/naisen johon ihastut, joka kaikin puolin vastaa ihannekumppaniasi, mutta sitten paljastuukin että tämä henkilö juopottelee satunnaisesti, niin miten suhtaudut?
Muutatko suhtautumistasi? Onko se ehdoton turn-off vai annatko anteeksi pienen paheen?

12

97

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      Mitä on satunnainen juopottelu? Se voi ihmisestä riippuen tarkoittaa kaatokännejä joka toinen päivä tai sitten kerran kuukaudessa.

      • Satunnainen juopotte

        Sovella vaikka tuota siihen kysymykseesi:

        Satunnaisuus tarkoittaa yleensä tarkoituksen ja säännönmukaisuuden puutetta. Satunnaista tapahtumaa ei voi ennustaa. Matematiikassa satunnaisuutta analysoidaan todennäköisyysteoriassa.
        Satunnaisprosessi on toistuva tapahtumasarja, jonka tulokset eivät seuraa kuvattavaa muotoa. Satunnaiset prosessit kuitenkin noudattavat tilastollista lakia. Esimerkiksi jos 6-sivuista noppaa heitetään erittäin monta kertaa tiedetään, että tulosta 6 tulee heittojen määrä / 6 ja heittojen tulosten yhteenlaskettu summa on 3,5 * heittojen määrä. Tämän vuoksi sattuma eroaa mielivaltaisesta; satunnaisuus tarkoittaa että tilastollinen laki on olemassa ja mielivaltaisella käsitetään enemmänkin tilannetta, jossa tilastollista lakiakaan ei ole olemassa.
        Satunnaisuus -sanaa liitetään usein tilastotieteeseen jolla kuvataan korrelaation puutetta.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Satunnaisuus


      • ....................
        Satunnainen juopotte kirjoitti:

        Sovella vaikka tuota siihen kysymykseesi:

        Satunnaisuus tarkoittaa yleensä tarkoituksen ja säännönmukaisuuden puutetta. Satunnaista tapahtumaa ei voi ennustaa. Matematiikassa satunnaisuutta analysoidaan todennäköisyysteoriassa.
        Satunnaisprosessi on toistuva tapahtumasarja, jonka tulokset eivät seuraa kuvattavaa muotoa. Satunnaiset prosessit kuitenkin noudattavat tilastollista lakia. Esimerkiksi jos 6-sivuista noppaa heitetään erittäin monta kertaa tiedetään, että tulosta 6 tulee heittojen määrä / 6 ja heittojen tulosten yhteenlaskettu summa on 3,5 * heittojen määrä. Tämän vuoksi sattuma eroaa mielivaltaisesta; satunnaisuus tarkoittaa että tilastollinen laki on olemassa ja mielivaltaisella käsitetään enemmänkin tilannetta, jossa tilastollista lakiakaan ei ole olemassa.
        Satunnaisuus -sanaa liitetään usein tilastotieteeseen jolla kuvataan korrelaation puutetta.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Satunnaisuus

        Varmasti tirskuit itseksesi kun keksit noin nasevan vastauksen :D

        Tuo matemaattinen satunnaisuus ei ole relevantti termi tässä yhteydessä. Alkoholisti voi mielestään (itselleen valehdellen) harrastaa satunnaista juopottelua jos ottaa kännit 2 kertaa 3:ssa päivässä keskimäärin.


    • Älyn haamu

      Mitä tarkoittaa satunnaisesti? Muutaman kerran viikossa vai muutaman kerran kuussa?

    • absoluuttisesti

      Satunnaisesti ryyppyputki päälle. Turn-off

      2 kertaa vuodessa voi olla tosissaan kännissä. Jouluna ja juhannuksena.

    • Satunnainen juopotte

      Viikonloppuna tuli kännättyä, ja nyt on vieläkin vähän masentava olo, tuli myös poltettua tupakkaa ja naisten kanssa baareissa juteltua, mutta pildeä en saanut.

      Masentavaa, mutta ensi viikonloppuna en juo, ja oikeastaan en koko syksynä enää, ehkä sitten firman pikkujouluissa vasta voisi vetää perseet olalle.

    • En ole absolutisti itse, juon satunnaisesti. Humalassa olen 2-6 kertaa vuodessa (viime vuosien perusteella) ja edellisestä krapulasta on ainakin kymmenkunta vuotta. Baareissa käyn harvoin ja jos käyn aina lähes tai täysin selvinpäin. Muunlaisia alkoholin käyttötapoja on, mutta vedän itse rajat siihen, että alkon käyttö alkaa haitata elämää. Tämä tarkoittaa siis, että mikäli toisen alkoholin käytöllä ei ole vaikutusta mun tai meidän elämään, niin siitä vaan. Huumeet on sitten asia erikseen.

    • vastaus!

      Ei ole ollut tuollaista tilannetta ja minua ei kiiinnosta tuntemattomien juopottelut pätkääkään.

    • Ei haittaa, vaikka tissuttelis menemään joka vk:n loppu kunhan ei hyppäis baareissa vaan kotona jois.

    • Klunk klunk klunk

      Ei se mitään haittaa, itselläni on paljon isompi pahe, ryyppään ihan säännöllisesti.

    • tp-83

      En ottaisi edes satunnaisesti juopottelevaa naista, kun en ole koskaan itsekään juopotellut. Juopottelelusta on vain harmia. Alkoholijuomien verot pitäisi nelinkertaistaa, niin vähenisi haitat. Paljon riesaa ryyppäävistä ihmisistä.

    • no,,,,

      Riippuisi miten juopottelee. Jos tissuttelisi stressiin pari lasia kotona ja silti hoitaisi arkivelvollisuutensa, ei haittaisi minua, mutta jos juominen olisi joku ihannoinnin kohde tai pakkomielle tai häiritsevä ongelma, niin sitten haittaisi. Samaten se olisi ehdoton turn- off, jos tyypin kaikki kaveritkin ja sosiaalinen elämä olisi jostakin baarista ja kännituttuja. Parisuhteeseen en haluaisi ihmistä, jolle juominen olisi tärkeämpi asia kuin minä, mutta siinähän sitten olisi kyse jo todella alkoholiongelmasta. Mä uskon, että suurempia kaappijuoppoja usein on ihmiset, jotka ottaa kaatokännit oikein yrityksen kanssa viisi kertaa vuoteen tyyliin Helsingin Taiteiden Yössä, Kotkan Meripäivillä, Jyväskylän Suurajoissa tai Pori Jazzeilla ja juhannuksena ja jouluna, kuin monet niistä, jotka voi bilettää vaikka arkisena keskiviikoiltana parin viinilasillisen kanssa.

      Itselläni ei koskaan ole ollut ongelmaa tunnustaa, jos olen kännissä. Tosin jos tapaan miehen josta olen kiinnostunut, en jostakin syystä koskaan ole kiinnostunut ottamaan drinkkiä sellaisen juttuja kuunnellessa. Riittävän kiinnostavan vastakkaisen sukupuolen edustajan ihmisen seurassa juominen ei kiinnosta. Joskin myönnän, että mulla itselläni mahdollisesti ehkä ( omasta mielestäni ja tietenkin diagnoosia omaamatta) on lievä alkoholiongelma, mutta ei sellainen, että koskaan sössisin asioitani juomisen takia. Enkä koe nautintoa pelkästä juomisesta, vaan jos joskus otan lasillisen tai sen viisi, juon tunnetilaan.

      En välittäis sellaisista, joilla on joku alkoholiongelma, jonka vuoksi ovat pilanneet asioitaan enemmänkin. Äidiksi en halua kenellekään miehelle. Jos juominen taas on normaalin rajoissa, en itse moralisoisi. Monet juopot muuten on usein sellaisia, että ne moralisoi parista lasillisesta muita, mutta itsellään sitten on enemmänkin ehkä joillakin luurankoja kaapeissa... Sama tupakan kanssa - missään ei ole niiin kovia tupakkaterroristeja, kuin entisissä tupakoitsijoissa usein.

      Tottakai liiallinen alkoholinkäyttö on kaikille huono asia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      421
      2502
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      88
      2345
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      226
      1679
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      167
      1490
    5. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      70
      1350
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      83
      1297
    7. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      89
      1285
    8. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      86
      1229
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      1085
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      286
      1065
    Aihe