Yksinäisyys

---------

Kertokaa mulle onko naisen yksinäisyys ongelma miehille?Olen itse parikymppinen sinkkunainen ja jotenkaan niitä kavereita ei ole kauheesti kertynyt tässä vuosien varrella. Päällepäin sitä ei kyllä uskoisi (näin olen kuullut) olen puhelias,ystävällinen ja rakastan auttaa ihmisiä. Jotenkin käynyt vaan niin huono tuuri jostain syystä kontaktit ovat aina katkenneet:"kaveri" on osottautunut valehtelijaksi, ollut liian etäinen tms. Tämä on itselleni erittäin arka aihe joka vaivaa mua usein ja koen epäonnistuneeni täysin elämässäni. Joten siis voisitko kuvitella seurustelevasi ns yksinäisen ihmisen kanssa?Ja muutenkin miten tälläsen asian voi kertoa mahd tulevalle kumppanille?

7

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älyn haamu

      Ei mua ainakaan haittaa jos naisella ei ole kavereita. Kauneus on naisen tärkein ominaisuus.

    • the_vauhti

      Naisella jolla on kavereita ei tee mitään. Joukossa tyhmyys tiivistyy.

    • Miesssssssssssssssss

      En mä ainakaan keksi yhtään syytä miksi naisen yksinäisyys voisi olla paha asia, jos kyseessä on muuten sosiaalinen tapaus. Ymmärtäähän sen että voi käydä huono flaksi tuollakin osa-alueella. Hyvä ystävä on vaikeampi löytää kuin huono parisuhde.

    • sir_von_baughen

      Niin,tiedän tunteen.Itse olin olin ennen 18v hieman hiljainen nuorimies kouluissa enkä siten saanut kavereitakaan.Kotona ja tuttujen kanssa kyllä puhua pälätin mutta en muuten.
      No,tuon jälkeen olen sitten kehittynyt huimasti sosiaalisessa kanssa käymisessä ja sitä varten monet ovat ihmetelleet kun olen kertonut kaverittomuudesta.

      Jotenka, itselleni on ihan sama onko tulevalla neitokaisellani kavereita vai ei.Ainut mitä toivon, on että, kavereiden kanssa oleminen ei mene aina ohi kaksinkeskisestä ajasta.

      Niin,mainittakoot että, en koe mitenkään itseäni huonomaksi tai en edes mieti sitä että, mahdollinen suhde voisi kaatua kaverittomuuteen.Jos jollekkin on todella niin ihmeellinen asia niin sitten se on.

    • Sanon vaan että ei haittaa, jos muuten toimeen tulee yhdessä.

    • tp-83

      Minun mielestäni naisen yksinäisyys on jopa plussaa, sillä olen itsekin vastaavanlainen. Aika erikoinen suhde tulisi jos naisellani olisi paljon kavereita ja jatkuvasti menossa.

    • Kertis

      Lähinnä kai se on ongelma siinä tapauksessa, että koet kaverittomuutesi ongelmaksi ja se heijastuu välillisesti sinun ja miehen väliseen suhteeseen. Tarkoitan esimerkiksi sitä, että ryhtyisit tahallaan tai tahattomasti syyllistämään miestä siitä, että hänellä on kohtuullisessa määriin suhteen ulkopuolista sosiaalista elämää ("Lähde vaan kavereiden kanssa kalaan, ei mua haittaa että mulla ei ole kavereita ja jään ihan yksin kotiin. Niisk!"). Sellainen saattaa ajan mittaan käydä raskaaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      421
      2502
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      88
      2345
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      226
      1679
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      167
      1490
    5. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      70
      1350
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      83
      1297
    7. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      89
      1285
    8. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      86
      1229
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      1085
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      286
      1065
    Aihe