miehen rakkaus - pelkkää tyhjää

turhauttavaa...

Ilta-sanomien nettisivuilla luki, että puolet miehistä jättäisi lihoneen vaimonsa. Kertoo kyllä hyvin, kuinka pinnallista ja heppoista miesten rakkaus on. Siis mitä rakkautta on sellainen, joka on pelkästä ulkonäöstä kiinni ? Ei minkään arvoista ainakaan minun mielestäni.

Miksiköhän alkaa vähitellen tuntua siltä, että yksikään mies ei ole parisuhteen arvoinen.

23

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

      korjaus

      Miksiköhän alkaa vähitellen tuntua siltä, että yksikään mies ei ole parisuhteen ja naisen rakkauden arvoinen.

      • öööö...

        "Ilta-sanomien nettisivuilla luki, että puolet miehistä jättäisi lihoneen vaimonsa."

        "Miksiköhän alkaa vähitellen tuntua siltä, että yksikään mies ei ole parisuhteen ja naisen rakkauden arvoinen."

        Miksi rankaiset myös niitä jotka eivät jättäisi vaimoaan?


    • mies, katso peiliin

      Oudointa siinä, että puolet miehistä jättäisi lihoneen vaimonsa on se, että suurempi osa miehistä kuin naisista on ylipainoisia...

    • Tästä oli jo pitkä keskustelu..

      Vai poistettiinkos se?

      • sir_von_baughen

        Niiin,tälläiset tutkimukset tehdään aina jonkun intressin takia.On se sitten keskustelun avaaminen aiheesta taikka jonkun tietynasian edistäminen.
        Mikä tässä on ollut motiivina niin sitä voi miettiä.

        On kuitenkin todella sokeeta alkaa puhumaan pelkistä miehistä pinnallisina ihmisinä koska kyllä käytäntö osoittaa että naisissa on ihan yhtä paljon tätä ihmistyyppiä.
        Joten,tälläisetn tutkimukset on mielestäni yhtä tyhjän kanssa.

        Tämä tutkimus on mielestäni oikeastaan vastine muutama viikko sitten julkaistulle keski-suomalaisen lehden AT-mies tason jutulle jossa kerrottin että kaikki miehet ei saa naista vaikka kuinka yrittäisi.

        Joten, jokainen vain miettikööt omia parisuhdekriteereitä.


    • naisen rakkaus

      Kuinka pinnallista ja heppoista onkaan naisen rakkaus. Mitä rakkautta on sellainen, joka kiinni ainoastaan siitä, sattuuko mies osoittamaan tunteitaan niin kuin nainen päässään kuvittelee niitä täytyvän osoitettavan.

      Millaista on naisen rakkaus, joka jättää huolehtivan ja rakastavan aviomiehen siksi, koska "musta tuntuu, ettei mua rakasteta, koska sä et näytä sitä, niin kuin mä olisin odottanut".

      Ei minkään arvoista minun mielestäni.

      Miksiköhän alkaa vähitellen tuntua siltä, ettei yksikään nainen ole parisuhteen arvoinen.

      • ap.

        No ei tässä kukaan väittänytkään, että naiset olisi täydellisiä parisuhdeasioissa eivätkä lopettaisi suhteita ties mistä omituisista syistä.

        Mutta se että naisetkin tekevät virheitä ei tietääkseni tarkoita sitä, etteikö miesten tekemisiä ja pinnallisuutta saisi arvostella (siinä missä naistenkin).


      • nxvbmxcvmxm
        ap. kirjoitti:

        No ei tässä kukaan väittänytkään, että naiset olisi täydellisiä parisuhdeasioissa eivätkä lopettaisi suhteita ties mistä omituisista syistä.

        Mutta se että naisetkin tekevät virheitä ei tietääkseni tarkoita sitä, etteikö miesten tekemisiä ja pinnallisuutta saisi arvostella (siinä missä naistenkin).

        Täytyy vain pitää koko ajan kirkkaana mielessä oman parisuhdekelpoisuuden taso, kun arvostelee muita, that's all!


    • ...............

      Oksettavaa miesvihaa. Aloittaja ei ole ainakaan kenenkään rakkauden arvoinen.

      • ap.

        Ovatko miehet mielestäsi sitten täydellisiä vai ?


    • Älyn haamu

      Naisen rakkaus - pelkkää tyhjää

      Miksi miehen pitäisi olla työtätekevä ja hyvin tienaava?

      • gggggggggggggggggase

        Koska silloin sillä ei ole aikaa notkua netissä kaiket päivät.


    • Kuvottavaa

      Kyllä mun mielestä se on paljon pinnallisempaa, että naiset jättää miehen sen takia, kun mies menettää omaisuuden.

    • hdgjshgdjsh

      Suurimmalla osalla ihmisistä lihominen johtuu luonteesta. Ei ole älyä ja halua ottaa asioista selvää, eikä itsekuria toteuttaa niitä juttuja joilla pysyy normaalimitoissa.

    • Pata ja kattila ja..

      Naisen "rakkaus" loppuu usein siihen, jos mies menettää rahansa tai työnsä. Monelle naiselle mies on vain tapa nostaa elintasoa ja hankkia lapsia.

      Paljon kertoo sekin, että monet naiset välittävät enemmän siitä mitä mieltä ystävät (ja naapurit jajaja) ovat miehestä, kuin siitä kuinka paljon nainen itse miehestä pitää.

      Naiset "rakkaus" on ihan yhtä pinnallista ja perustuu lähinnä naisen omien haaveiden toteuttamiseen, kuin aitoon miehestä välittämiseen.

    • Yhtenveto!

      Eli, suomalaisten naisten j miesten rakkaus - pelkkää tyhjää ???

      Hmmm.... kannatta varoa suomalaisia ihmisiä......

      • nxcbxvmxbm

        Ei sua varmaan ole kukaan pakottanut puhumaan suomalaisten ihmisten kanssa tai Suomeen ylipäätään...


    • ....................

      Minusta tuntuu, kun kävelen kaupungilla, että todellisuudessa näin ei kuitenkaan tapahdu. Sanoahan saa mitä tahansa, etenkin jos tilanne ei ole millään tavalla ajankohtainen. Olen minäkin vannonut parikymppisenä muka kaikkitietävänä vaikka mitä ja aika monessa asiassa mielipiteet ovat saattaneet kääntyä jopa täysin päinvastaisiksi.

    • ghjghjghj

      Mitäs jos jätettäisi se rakkaus sana pois ja oltais vaan kumppaneita.

      Lopetetaan se ihmisten vertailu, kaikki on kuitenkin samaa harmaata massaa, koulutuksesta, ulkonäöstä, yms huolimatta. Kaikkien mielipteetkin on median muokkaamia, katsotaan samat tv. ohjelmat, luetaan samat lehdet, käydään samat koulut, asutaan keskiverto kaupungeissa ja eletään keskivertoelämää.

    • Se on voi voi

      En ala suhteeseen lihavan tai pyöreän naisen kanssa juuri siitä syystä että nainen pitäisi huolen itsestään ja lihomista ei tapahtuisi.

      Tämä on helppo nähdä myös elintavoista. Jos on sitä sorttia joka makailee ja kiinnostusta ei ole pitää huolta kehostaan niin aikaa myöten tapahtuu repsahdus.

      Seksuaalistesti lihonut nainen on mielestäni ällöttävä ja hyvä syy jättää nainen.

      Mitä tehdä suhteella jossa seksuaaliset halut katoavat?

      Samaahan naisetkin tekevät, mutta vetoavat sitten että "tunteet loppui".

      Niin loppuu monelta mieheltäkin kun nainen pullahtaa lihoa.

      Sekö muka pinnallista? Siihenhän voi itse vaikuttaa. Moniin asioihin joita naiset haluavat kuten vaikkapa miehen pituus ei voi mies itse vaikuttaa muttei se naisten mielestä ole pinnallista vaan ihan normaalia. Hahah sanon minä.

      • sdgsfjhsj

        "vetoavat sitten että "tunteet loppui"".

        Olennaista ei olekaan tietää, loppuivatko tunteet vaan miksi ne loppuivat, ja onko sillä väliä. Tietysti sellainen unelmahöttö, jossa tunteet vain tulevat ja menevät on paljon kivempaa ja helpompaa.


      • "Seksuaalistesti lihonut nainen on mielestäni ällöttävä ja hyvä syy jättää nainen."
        No itse olen päinvastaisella linjalla, eilen käydessäni kaupassa kohtasin alle parikymppisen naisen joka jonkun mielestä saattaa olla sairaalloisen lihava. Mut mä näin hänessä jotain hyvin viehättävää... eli valtava vatsa isot tissit, ne ovat sellaisia jotka kombinaationa herättää mielenkiinnon. Katselin pitkään haaveillen, mutta aloitetta en tehnyt koska hän ei ole ollut kiinnostunut ennenkään niin jätin asian sikseen.

        Mutta mieltymyksiä on monia, esim. itse en ryhtyisi olemaan hoikan kanssa ajattelisin koko ajan että söisi nyt hyvän tähden enemmän. Toinen syy on se että itse en kiihotu hoikasta eli laudan mallisesta kropasta lainkaan.

        Ehkä mä oon pinnallinen myös tän asian suhteen mutta minkäs sille voi, mutta mä oon päinvastoin kuin joku toinen.


    • Niin en jaksa lässyttää hevonpaskasta just nyt. Edellinen juttuni sai melkein uskomaan naisten pinnaliseen tunne-elämään, mutta onneksi sitä, ei ihan täysin idioottina, ymmärtää, että se muija vaan oli tunne-elämältään haasteellinen yksilö.

      Ja kyllä, jos joku ottaa ja lihotaa itsensä ihan kunnolla, niin voi silloin jättää, jos tämä tosiaan on vain sohvalla istuen suklaata syömällä aikaan saatu 30kg kasvupyrähdys... Pätenee myös miehiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      422
      2518
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      88
      2355
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      226
      1689
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      168
      1499
    5. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      73
      1378
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      84
      1305
    7. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      89
      1285
    8. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      90
      1249
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      1085
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      286
      1065
    Aihe