Mitä teet juuri nyt?

Alcantara

Itse netissä roikun ja teetä juon.
Baariin en ole lähdössä, viime lauantain siellä olin ja rahaa meni tuhottomasti alkoholiin, ja monenlaista naista tuli jututettua.
Mutta kauan aikaa saa mennä, ennen kuin seuraavan kerran huvittaa baariin mennä.

38

110

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No roikun netissä niin kuin yleensä. Ulkona on niin kurja sää että olen takuulla koko illan neljän seinän sisällä.

    • Älyn haamu

      Päivystän palstalla ja telkkari on taustalla päällä. Normi-ilta siis.

    • Erkki neä merkki

      Lähden kohta baariin.. ei kun jääkaapille hakemaan kaljaa...

    • Alcantara

      Älkåää sitten baareissa tapelko, nykyään meininki baareissa on hyvin agressiivinen, aika helposti on ihmiset nyrkit pystyssä ihan mitättömistä syistä.

      • Erkki nenä merkki

        Välillä pitää tapella, mutta paras itsepuolustus on karata. En ole aggressiivinen tyyppi mutta aina näitä urpoja löytyy joilla nyrkit heiluu.


    • Kahvi tippu just. Juon vielä kupillisen... ehkä jopa kaks... Torchwoodin uusinta jaksoa katsoessa. Sitten nukkumaan, sillä huomenna on sellainen sunnuntain kruunaava 4 tuntinen työvuoro... Keskellä päivää...

      • Älyn haamu

        On miehenkkäämpää olla työtön kuin työskennellä päiväkodissa.


      • Älyn haamu kirjoitti:

        On miehenkkäämpää olla työtön kuin työskennellä päiväkodissa.

        Asutko siilinjärvellä äly... Oletko tp:n naapuri?

        Onko raskasta elää sen tiedon kanssa, että ei tule saamaan mitään mitä elämältä halusi?


      • hhgu67
        Älyn haamu kirjoitti:

        On miehenkkäämpää olla työtön kuin työskennellä päiväkodissa.

        Ovatko päiväkodit auki sunnuntaisinkin?


      • asdgasdg
        Älyn haamu kirjoitti:

        On miehenkkäämpää olla työtön kuin työskennellä päiväkodissa.

        Hehe, sä tiedät yhtä paljon miehekkyydestä kuin sokea seksikkäästä naisesta. Eli ole vaan hiljaa:)


      • hhgu67 kirjoitti:

        Ovatko päiväkodit auki sunnuntaisinkin?

        ööö... Tekevätkö jotkut töitä sunnuntaisin? Tekevät ja lapset tarttee hoitoa. Vuoro- ja viikonloppuhoitoa antaa jotkut päiväkodit joo.


      • Älyn haamu
        hahmotelma kirjoitti:

        Asutko siilinjärvellä äly... Oletko tp:n naapuri?

        Onko raskasta elää sen tiedon kanssa, että ei tule saamaan mitään mitä elämältä halusi?

        Yllättävän vähän raskasta. Tosin myöhemmällä iällä se todellisuus saattaa iskeä kovemmin.

        Haluatko sinä työskentelyä päiväkodissa kuin nainen?


      • hahmotelma kirjoitti:

        ööö... Tekevätkö jotkut töitä sunnuntaisin? Tekevät ja lapset tarttee hoitoa. Vuoro- ja viikonloppuhoitoa antaa jotkut päiväkodit joo.

        Anteeksi puoliksi sarkasmiin sortuva avaus... mä olen ihan kipeen äree jostain syystä. Nyt se takanoja ja viihdettä. Kyl sen jälkee ehtii viel jonkun rentoutuneemman kommentin laittaa...


      • Älyn haamu kirjoitti:

        Yllättävän vähän raskasta. Tosin myöhemmällä iällä se todellisuus saattaa iskeä kovemmin.

        Haluatko sinä työskentelyä päiväkodissa kuin nainen?

        Mieluummin, kuin runkata kyyneleitäni sinun tapaasi.


      • asdadasdadad
        Älyn haamu kirjoitti:

        Yllättävän vähän raskasta. Tosin myöhemmällä iällä se todellisuus saattaa iskeä kovemmin.

        Haluatko sinä työskentelyä päiväkodissa kuin nainen?

        Olispa älynkin päiväkodissa ollut miehiä...


      • ...........
        asdgasdg kirjoitti:

        Hehe, sä tiedät yhtä paljon miehekkyydestä kuin sokea seksikkäästä naisesta. Eli ole vaan hiljaa:)

        Mikä saa sinut ajattelemaan, että seksikkyys perustuu yksinomaan tai ensisijaisesti näköaistiin?


      • No nyt menen ja surautan proteiini jauhettta maitoon sekoitettuna aamupalaksi, kun olen liian laiska tekemään mitään syötävää... Sit pesu naaman sekä hampaiden ja töihin fillarointi...


      • Taas näitä
        asdadasdadad kirjoitti:

        Olispa älynkin päiväkodissa ollut miehiä...

        Minusta on hienoa, että päiväkodeissa ja kouluissa on miehiä! Todella arvokasta työtä! Aika moni pieni poika tarvitsee miehen mallia, ja vaikkei tarvitsisikaan on yksi miehen malli aina hyvä lisä. Ei miehen tarvitse olla päiväkodissa mamma, vaan mies voi olla mies mammojen joukossa.

        En usko, että kenellekään aikuiselle naiselle päiväkodissa työskentely olisi negatiiivistä. Ja jos miehiä ei ole tarkoitus iskeä, ei niiden jorinoista kannata välitttää. Päiväkodissa työskentely on varmasti sellainen asia, josta saa "helpon" keskustelun aiheen suurimman osan aikuisista naisista.


    • Se on menox sano

      Roikun netissä ja ryyppään, koölme siideriä, jekkupullon jämät ja vähän smirkkua nyt menossa. Kohta lähden baariin "iskemään naisia". Oikeasti tulee kyllä vaan enemmän ryypättyä kuin iskettyä mitöään.

    • alea_iacta_essi

      Roikun netissä, tv auki mutta siitä ei kuulu ääntä (jokin rikki; tulee Pan's Labyrinth jonka olen jo nähnyt), stereoissa soi vanhaa amerikkalaista jazzia, josta minulle tulee ihan vesisateinen syysolo, mutta ei metsäsienimäisellä tavalla, vaan kiiltävän märän asvaltin lailla.

      • also_sprach_jungfrau

        Mitä kuuntelet? Märkä asfaltti olisi juuri sopiva olo tähän hetkeen.


      • Alcantara

      • alea_iacta_essi

      • ...;,,,;...

      • alea_iacta_essi

      • also_sprach_jungfrau

    • also_sprach_jungfrau

      En oikein tiedä. On oudon epätodellinen olo.

      • tohtorrri

        On vissiin aika tavallista että susta tuntuu epätodelliselta?


      • also_sprach_jungfrau
        tohtorrri kirjoitti:

        On vissiin aika tavallista että susta tuntuu epätodelliselta?

        Taitaa olla. Ehkä se on sitten vain perusluonne.


      • Lucy in the Sky
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Taitaa olla. Ehkä se on sitten vain perusluonne.

        Kokeile huumeita. Ehkä tuntuis tavallisemmalta.


    • ........
    • hihhuli...

      Katson Battlestar Galactican ekaa kautta, söin juuri kokonaisen Marabou suklaalevyn, juon vihreää teetä mukitolkulla, lueskelen David Bentley Hartin kirjaa ateismin harhoista. Odotan että yöllä alkaa Abel Ferraran hassu filosofinen vampyyrielokuva Addiction -- tulin kertomaan tämän teille.

    • yksin kotona

      Mä aloin juomaan koffin kolmosta. telkkaria välillä tuijotan ja netissä pyöriskelen. Aika tylsää siis on.

    • Kuuntelin uusia biisejä yhdeltä lempibändeistäni Spotifylla, söin paahtoleipiä iltapalaksi, tsekkailen välillä meininkiä täällä palstoilla. Kohta painun lueskelemaan hetkeksi ja sitten olisi vielä tulossa jakso Twin Peaksia DVD:ltä. Eiköhän sen jälkeen ala jo nukuttaan...

    • Mä sain kaksi pikkutyttöä nukahtamaan ja ajattelin ihmetellä itse hereillä vielä jonkin aikaa ennen unille menoa. Kaunotar ja Hirviö oli illan elokuva, 2/4 osaa läsnäolevista katsojista itki, minä heistä yksi.

    • GG

      Juon vähän kaljaa ja pyörin juutuubissa. Saatan ehkä katsoa Addictionia ainakin vähän alusta.

    • violet.

      Heräsin joskus 21 jälkeen, pääsin ylös sängystä n. tuntia myöhemmin ja raahustin surkeana kauppaan hakemaan kahvia ja ruokaa elintarvikepulasta kärsivään talouteeni. Joku juhlatuulella ollut äijä lähestyi kadulla ja selitti jotain mihin ei kiinnostanu edes vastata. Reilu 1,5 vrk syömättä ja meinasin kuolla rappusiin, pulssi nousi johonkin 160:en ja parin kilon ostokset tuntui 10x painavammalta. Miten jotkut selviää paastoista?!? Keitin kahvia ja nyt odotan että herkullinen illalliseni so. keitetyt perunat valmistuu ja elämä voittaa. Loppuillan/yön aion roikkua netissä ja ehkä kotikuntoilla ja katsella leffoja kunnes unimatti tulee ja vie. Tai sit käyn suihkussa ja lähden radalle tai johonkin.

    • minä juon kahvia ja nettailen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      421
      2502
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      88
      2345
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      226
      1679
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      167
      1490
    5. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      70
      1350
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      83
      1297
    7. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      89
      1285
    8. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      86
      1229
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      1085
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      286
      1065
    Aihe