Naisten katseista kaupungilla?

Paranoidiko?

En tiedä mihin osioon tai palstalle tällätä tällainen kysymys naisille ja miksei miehillekin jotka huomaavat naisten katselevan heitä.

Elikkäs kyselisin miksi naiset kattelette mahdollisesti miestä pitempään kaupungilla jne. kävellessänne tai kulkiessanne ohi?
En puhu nyt vain vilkaisuista tai yleisestä katseesta vaan esimerkiksi varsin kiinteistä katseista silmiin jne.?

Joku alkaa varmaan kohta papattaa jostain itsetunto jutuista, mutta en koskaan ole perustanut omaa itsevarmuuttani ulkonäkööni ja toisaalta olen saanut siitä mm. nettitreffien kautta sen verran karua palautetta (mitäänsanomaton naama jne.) että olen saanut käsityksen etten mikään komistus voi olla. Asia ei ole vaivannut minua suuntaan tai toiseen kun minkäs sille mahtaa.

Viime aikoina kuitenkin näiden katseiden määrä on kasvanut potentiaalisesti ja erona on se että aiemmin saatettiin vilkaista sekä esimerkiksi yksikseen kulkeva nainen saattoi katsoa samalla tavoin kuin miehen kanssa kulkeva eli hetkellisesti, mutta nyt tällaiset "tuijotukset" ovat lisääntyneet huomattavasti niin kävellessä kuin pyöräillessä.

Tuntuu jatkuvasti että minua tsekkaillaan myös sivusilmällä enemmän (useampaan kertaan) ja olen miettinyt että olenko tulossa paranoidiksi vai olenko aivan yhtäkkiä komistunut jotenkin. Vähän enemmän kuin normaalisti olen treenannut sekä löytänyt ehkä jonkinasteisen persoonallisen tyylin niin pukeutumiseen kuin mm. kampaukseen mutten usko että niillä luulisi niin suurta vaikutusta olevan.

Tänäänkin töistä lähdön jälkeen asioinneilla käydessä niin pari naista ainakin suorastaan porautui katselemaan minua ja osan katseissa oli jotakin tarkoituksenmukaisuutta.

Katseletteko siis ihan huviksenne vai voiko taustalla olla kiinnostusta? Tuskin ainakaan kovin epämiellyttävän näköinen voin olla tai sitten vain olen tosi oudon näköinen. ;D

46

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgwrhw

      Hyvä kysymys! Itse jos katselen tuohon tapaan naista, niin se tarkoittaa aina poikkeuksetta sitä, että olisin kiinnostunut tutustumaan. Olisi kiva jos nainen tulisi juttelemaan. Tarkoittaako se samaa naisilla?
      Naisten aivoituksista kun ei koskaan hullukaan saa selvää. Äkkiseltään muistan kaksi tilannetta kun menin juttelemaan tällaisen katsekontaktin sattuessa. Täytyy myöntää, että ne olivat ihan positiivisia yllätyksiä. Toinen pyysi lopulta sähköpostiosoitettanikin. (vaikkei sitten ottanutkaan yhteyttä)
      Niin usein olen kuitenkin saanut torjuntoja ja lukenut esim. netistä, ettei katsekontakti merkitse naisten mielestä yhtään mitään, etten ole sen useammin viitsinyt tehdä aloitetta näissä tilanteissa.

    • Viivi_

      Mitä kiinnostuneempi olisin miehestä, niin sen tarkemmin varon kiusaantuneena katselemasta miestä tai ainakaan jäämästä siitä kiinni. Katselen avoimemmin miehiä joista en ole erityisemmin kiinnostunut ja kykenen paremmin katsomaan suoraan silmiinkin, kun ei pelkoa, että paljastan vahingossa mitään tuntemuksiani. Olematonta kun ei voi paljastaa. Jotain erikoista piirrettä tai asiaa saatan katsella miehessä, kummallista hiustyyliä, vaatetusta, tahraa paidassa, mielenkiintoisen värisiä tai muotoisia silmälaseja tms. Mitään sen kummempaa kiinnostusta mieheen se ei osoita sen enempää kuin katsekontaktikaan, pikemminkin päinvastoin.

      • naisten logiikkaa

        Eli ns. silmäpeliä pelaavat naiset eivät ole kiinnostuneita, vaan "pikemminkin päinvastoin".

        Selvä.


      • Paranoidiko?

        Vähän omituista, eli tuijotat siis jotakin täysin tuntematonta joka ei kiinnostanut sinua pitkään silmiin ihan tuosta vain?


      • tweatawtwetwt
        Paranoidiko? kirjoitti:

        Vähän omituista, eli tuijotat siis jotakin täysin tuntematonta joka ei kiinnostanut sinua pitkään silmiin ihan tuosta vain?

        Älä usko sitä, tyypillisiä naisten paskapuheita joilla ei ole mitään arvoa.


      • Viivi_
        naisten logiikkaa kirjoitti:

        Eli ns. silmäpeliä pelaavat naiset eivät ole kiinnostuneita, vaan "pikemminkin päinvastoin".

        Selvä.

        Silmäpeliä pelaavatkin naiset ilmaisevat kiinnostuksensa enemmänkin ilmeillään ja eleillään kuin katseellaan. Pelkkä katse ei kerro mitään. Hymyt ja elekieli kertovat kiinnostuksesta, jos niitä on, ei katse josta ei kykene lukemaan ilmeistä mitään.


      • Paranoidiko?
        Viivi_ kirjoitti:

        Silmäpeliä pelaavatkin naiset ilmaisevat kiinnostuksensa enemmänkin ilmeillään ja eleillään kuin katseellaan. Pelkkä katse ei kerro mitään. Hymyt ja elekieli kertovat kiinnostuksesta, jos niitä on, ei katse josta ei kykene lukemaan ilmeistä mitään.

        Uskoisin että katse kertoo paljonkin jos se ei ole yleisluonteinen katse vaan katse suoraan silmiin joka kestää.
        Se mistä se kertoo onkin sitten eri juttu.

        Mitäköhän eleitä nainen tekee jos kiinnostusta olisi?

        Ainakin osa naisista sukii kampaustaan jne. mutta olen ajatellut että se on vain sattumaa. Vienoisen hymyn olen huomannut useammalta.

        Mutta tietysti naiset ovat erilaisia ja sinä olet vain yksi niistä. Tarvittaisiin useamman naisen mielipide että tietäisi onko siellä muutakin kiinnostusta vai vain satunnaista tarkkailua.

        Lähinnä ihmettelen kun olen aiemmin saanut käsityksen etten ole kovinkaan komea jne. mutta tuskin kovinkaan rumaa tai epäkiinnostavaa naiset kattelee syvälle silmiin kuitenkaan...mutta mä vain arvailen.


      • fvwgwa
        Paranoidiko? kirjoitti:

        Uskoisin että katse kertoo paljonkin jos se ei ole yleisluonteinen katse vaan katse suoraan silmiin joka kestää.
        Se mistä se kertoo onkin sitten eri juttu.

        Mitäköhän eleitä nainen tekee jos kiinnostusta olisi?

        Ainakin osa naisista sukii kampaustaan jne. mutta olen ajatellut että se on vain sattumaa. Vienoisen hymyn olen huomannut useammalta.

        Mutta tietysti naiset ovat erilaisia ja sinä olet vain yksi niistä. Tarvittaisiin useamman naisen mielipide että tietäisi onko siellä muutakin kiinnostusta vai vain satunnaista tarkkailua.

        Lähinnä ihmettelen kun olen aiemmin saanut käsityksen etten ole kovinkaan komea jne. mutta tuskin kovinkaan rumaa tai epäkiinnostavaa naiset kattelee syvälle silmiin kuitenkaan...mutta mä vain arvailen.

        "Mitäköhän eleitä nainen tekee jos kiinnostusta olisi?"

        Tuohon et tule koskaan saamaan naisilta vastausta. Naiset tahtovat aina säilyttää sen pakoreitin, että voivat väittää etteivät missään välissä olleetkaan kiinnostuneita ja mies kuvitteli vain omiaan. Mikään hiusten sukiminen tai hymy ei koskaan tarkoita yhtään mitään. Kaikki se on vain miehen vainoharhaista väärintulkintaa, jos nainen niin päättää. Mies ei käytännössä voi varmasti tietää onko nainen millään tapaa kiinnostunut, ennen kuin alkaa lähentelemään. Siinä vaiheessa miestä joko läpsäistään naamaan tai annetaan lupa.
        Se on arpapeliä. Varmasti et voi mitenkään etukäteen tietää kumpi reaktio tulee.
        Edes suudelma ei välttämättä tarkoita että nainen olisi millään tavalla kiinnostunut.


      • itse olen

        Huomannut, että vain varatut katsoo. Sinkun tunnistaa siitä kun katse on tiukasti maahan :) Eipä sitä kehtaa mennä aloitettakaan tekemään sellaiselle joka ei edes katso.


      • dgdsghg
        itse olen kirjoitti:

        Huomannut, että vain varatut katsoo. Sinkun tunnistaa siitä kun katse on tiukasti maahan :) Eipä sitä kehtaa mennä aloitettakaan tekemään sellaiselle joka ei edes katso.

        No siinähän ei kukaan mitään menetä, vai mitä? Nyyhhhnyyhh näitä itsesääli reppanoita. Parempi onkin kun pysyttelette taka-alalla.


      • anteeksi...
        dgdsghg kirjoitti:

        No siinähän ei kukaan mitään menetä, vai mitä? Nyyhhhnyyhh näitä itsesääli reppanoita. Parempi onkin kun pysyttelette taka-alalla.

        Jos jotenkin loukkasin sinua. Ei ollut tarkoitus loukata tai syyllistää sinkkunaisia. Kerroin vain miten itse näen asian.


    • FF

      Katsoa voin monesta syystä, kiinnostusta osoitan hymyllä.

      • Paranoidiko?

        Kyllä näissä on ollut hymyäkin mukana. Eräänä päivänä erään kaupan edustalla seisoskelin ja eräs nainen kattoi silmiin hymyillen.

        Minulle tuolla tavoin tuntemattomien naisten hymyily ja silmäkontaktin etsiminen moisissa tilanteissa on ihan uusi juttu.


      • Paranoidiko?
        Paranoidiko? kirjoitti:

        Kyllä näissä on ollut hymyäkin mukana. Eräänä päivänä erään kaupan edustalla seisoskelin ja eräs nainen kattoi silmiin hymyillen.

        Minulle tuolla tavoin tuntemattomien naisten hymyily ja silmäkontaktin etsiminen moisissa tilanteissa on ihan uusi juttu.

        Tuo kaupan edusta juttu tuli tässä mieleen siitä että olin itse hämmentynyt kun niin kaunis nainen kattelee niinkin kutsuvasti.

        Tietysti lähdin muina miehinä jatkamaan matkaa sitten, mutta tulin asiaa kyselemään tänne kun sen verran paljon näitä sattunut että alkaa vaivata onko näissä jotain muutakin takana kuin uteliaisuus.


      • FF
        Paranoidiko? kirjoitti:

        Tuo kaupan edusta juttu tuli tässä mieleen siitä että olin itse hämmentynyt kun niin kaunis nainen kattelee niinkin kutsuvasti.

        Tietysti lähdin muina miehinä jatkamaan matkaa sitten, mutta tulin asiaa kyselemään tänne kun sen verran paljon näitä sattunut että alkaa vaivata onko näissä jotain muutakin takana kuin uteliaisuus.

        Älä heittäydy paranoidiksi vaan tervehdi. Sana "hei" ei voi olla niin vaikea.


      • Paranoidiko?
        FF kirjoitti:

        Älä heittäydy paranoidiksi vaan tervehdi. Sana "hei" ei voi olla niin vaikea.

        Jatkossa jos kyse ei ole ihan sellaisista ohi menevistä tilanteista vaan sellaisista joissa voisi syntyä kohtaaminen niin aion tehdäkin.

        Osaan olla kyllä noin muuten rohkea ja small talkia heittää tuntemattomille, mutta ymmärrä nyt että tilanne hämmentää kun ei minua tällä tavoin ole tiirailtu aiemmin tai ainakaan en vastaavaa ole huomannut.


    • *viceversa*

      Jahas. Mä en taas katsele ketään random tallustelijoita silmiin, että kenenkään ei tarvitse ajatella "mitäköhän tuokin tuijottelee", "onkohan sillä jotain mielesssä".

      • kyllä sitä

        Voi pikaisesti vilkaista toista silmiin ilman sen kummempaa tarkoitusta. Sehän on vain toisen huomioon ottamista. Sehän se vasta kummallista olisi jos kaikki katsoisi maahan kun toinen tulee vastaan.


      • en vilkuile
        kyllä sitä kirjoitti:

        Voi pikaisesti vilkaista toista silmiin ilman sen kummempaa tarkoitusta. Sehän on vain toisen huomioon ottamista. Sehän se vasta kummallista olisi jos kaikki katsoisi maahan kun toinen tulee vastaan.

        Miksi jokainen tuntematon vastaantulija pitäisi ottaa kohteliaasti huomioon?


    • Itse olen mies jota yksikään nainen ei vilkaisekaan, mutta sinulla kuulostaa olevan täysin päinvastainen tilanne.
      Eli naiset ovat selvästikin kiinnostuneita sinusta - ole onnellinen ja katsele takaisin, tiedä vaikka kohtaat jonkun jota saat katsella joka päivä, aamuin illoin, koko loppuelämäsi.

      • Paranoidiko?

        Se tehköön selväksi että tämä kuvailtu juttu on siis minulle aivan uusi tilanne. Toki joskus olen saanut vastaavia katseita mutta ajatellut ettei ne sen enempää merkkaa.

        Osaa katseita olen suorastaan hätkähtänyt kun nainen on hakemalla hakenut katsekontaktia.

        Tässähän voisi mennä ihan sekaisin moisista katseista.


      • .............
        Paranoidiko? kirjoitti:

        Se tehköön selväksi että tämä kuvailtu juttu on siis minulle aivan uusi tilanne. Toki joskus olen saanut vastaavia katseita mutta ajatellut ettei ne sen enempää merkkaa.

        Osaa katseita olen suorastaan hätkähtänyt kun nainen on hakemalla hakenut katsekontaktia.

        Tässähän voisi mennä ihan sekaisin moisista katseista.

        Minäkin huomasin että aloin yhtäkkiä saamaan naisilta katseita kun aloin olla lähempänä kolmea kymmentä, enkä ollut enää mikään räkänokka. Tämä todistaa että mies muuttuu kiinnostavammaksi vanhetessaan samaan aikaan kun nainen menettää kiinnostavuuttaan.


      • Naisasialooseri.
        ............. kirjoitti:

        Minäkin huomasin että aloin yhtäkkiä saamaan naisilta katseita kun aloin olla lähempänä kolmea kymmentä, enkä ollut enää mikään räkänokka. Tämä todistaa että mies muuttuu kiinnostavammaksi vanhetessaan samaan aikaan kun nainen menettää kiinnostavuuttaan.

        Aivan. Testosteroni tekee rumaa jälkeä nuoren naisen sileistä kasvoista. Pullaposkista teinipoikaa se taas miehistää.


    • yksvaan..

      Jännä juttu, usein mietin ihan samaa vaikkapa kaupassa kun monesti katseet osuu kohdilleen kivannäköisen miehen kanssa mutta sitten tulee sellainen olo että se katsoi kuitenkin vaan vahingoissa. Mutta eipä sitä tule muita kaupassa kävijöitä silmiin katseltua, vain sellaisia nuorehkoja miehiä joiden kroppa herättää huomion ;) Minusta olisi aika kiva jos useampi uskaltaisi tulla juttusille, itse olen niin ujo etten ikimaailmassa voisi tehdä mitään niin rohkeaa.

      • gvhhgd

        Ymmärrät varmaan miksi moni mies ei tule juttelemaan, kun jokapuolelta saa kuulla tätä, "Ei katse mitään tarkoita" ja "katson kaikkia muita paitsi niitä joista olen kiinnostunut"- höpinöitä.

        Naiset eivät todellakaan tee näitä lähestmyis asioita miehille helpoksi.


    • fillaristi32

      täällä samanlaisia tilanteita. kait sitten ulkonäkö jä kroppa miellyttää monia naisia. olen kyllä niin monesti kuullut ulkonäöstäni. pyöräillessäni kyllä useita pitkiä katseita tullut. varmasti sporttisuus lisää katseita juuri esim pyöräillessä.

    • yksvaan..

      Eikös sen jutustelun ideana ole selvitellä kohtaako ajatukset .. Tuskinpa kukaan henkisesti tasapainoinen ihminen kovin tylysti alkaa päin naamaa (selvinpäin) tiuskimaan :)

      Kyllä terveen, urheilullisen ja hyväntuulisen oloisen miehen olemus vaan naisten katseet kääntää, miksi, sitä jokainen miettiköön ;)

      • gwhwr

        "Tuskinpa kukaan henkisesti tasapainoinen ihminen kovin tylysti alkaa päin naamaa (selvinpäin) tiuskimaan :) "

        Kyllä ainakin Helsingissä naiset ovat usein erittäin tylyjä tuntemattomille miehille jotka tulevat juttelemaan. Siis jo ennenkuin mies on ehtinyt edes kunnolla sanoa mitään. En sitten tiedä voiko Helsingin naisia kutsua henkisesti tasapainoisiksi. :P


      • Miss Fury
        gwhwr kirjoitti:

        "Tuskinpa kukaan henkisesti tasapainoinen ihminen kovin tylysti alkaa päin naamaa (selvinpäin) tiuskimaan :) "

        Kyllä ainakin Helsingissä naiset ovat usein erittäin tylyjä tuntemattomille miehille jotka tulevat juttelemaan. Siis jo ennenkuin mies on ehtinyt edes kunnolla sanoa mitään. En sitten tiedä voiko Helsingin naisia kutsua henkisesti tasapainoisiksi. :P

        Helsingissä lähes kaikki ovat ihan hemmetin epäystävällisiä. Yritäpä joskus pyytää suuntaneuvoja jonnekin tuntemattomilta ihmisiltä.


      • Mies 40 vee
        Miss Fury kirjoitti:

        Helsingissä lähes kaikki ovat ihan hemmetin epäystävällisiä. Yritäpä joskus pyytää suuntaneuvoja jonnekin tuntemattomilta ihmisiltä.

        Käväsin viimeviikolla Helsingissä ja kävin nämä tavanomaiset kohteet -korkeasaari, Linnanmäki, Suomenlinna ja kiertelin ympäri keskustaa.

        Huomasin että kyllä on Helsingin naiset todella tylynoloista ja ylpeältä vaikuttavaa väkeä - siis ei minkäänlaista katsekontaktia, ei hymynhäivää kasvoilla, täysin etäistä ja tavoittamattomissa olevaa väkeä.

        Toisin on täällä meilläpäin ( Lahdenseutu) täällä ihmiset ovat avoimempia ja ystävällisemmältä vaikuttavaa väkeä.


      • kaikkea kanssa
        Mies 40 vee kirjoitti:

        Käväsin viimeviikolla Helsingissä ja kävin nämä tavanomaiset kohteet -korkeasaari, Linnanmäki, Suomenlinna ja kiertelin ympäri keskustaa.

        Huomasin että kyllä on Helsingin naiset todella tylynoloista ja ylpeältä vaikuttavaa väkeä - siis ei minkäänlaista katsekontaktia, ei hymynhäivää kasvoilla, täysin etäistä ja tavoittamattomissa olevaa väkeä.

        Toisin on täällä meilläpäin ( Lahdenseutu) täällä ihmiset ovat avoimempia ja ystävällisemmältä vaikuttavaa väkeä.

        Lahti on niin perseestä että sinne en muutaisi vaikka mikä olisi. Siellä ei asu kuin pikkurikollisia ja työttömiä luusereita. Ei mitään nähtävää, ei mitään koettavaa. Onneksi nykyinen ohiajotie on nopea.


      • Mies 40 vee
        kaikkea kanssa kirjoitti:

        Lahti on niin perseestä että sinne en muutaisi vaikka mikä olisi. Siellä ei asu kuin pikkurikollisia ja työttömiä luusereita. Ei mitään nähtävää, ei mitään koettavaa. Onneksi nykyinen ohiajotie on nopea.

        Joo kyllä täälläpäin kriminaaleja riittää ja työttömyysluvut ovat synkät, mutta ihmiset ovat mielestäni ihan mukavia - nähtävyyksiä täällä ei juurikaan ole ja ohitustietä pitkin pääsee Lahden ohi sujuvasti.


      • dgsskfgkgkdfahsf
        Mies 40 vee kirjoitti:

        Joo kyllä täälläpäin kriminaaleja riittää ja työttömyysluvut ovat synkät, mutta ihmiset ovat mielestäni ihan mukavia - nähtävyyksiä täällä ei juurikaan ole ja ohitustietä pitkin pääsee Lahden ohi sujuvasti.

        Jos tykkää kriminaaleista ja työttömistä niin mukaviahan ne on.


    • Täti Moonika

      Ihminen katsoo yleensä kaikkea sellaista, joka miellyttää silmää tai herättää hämmennystä - kummastusta - epäuskoa. Ota siitä sitten selvää, mistä sinun kohdallasi on kyse.

      Positiivinen asia se kuitenkin on, koska ihminen ei katso sellaista mitä inhoaa tai pelkää tai joka on jotenkin vastenmielisen näköistä.

      Seuraavalla kerralla katsot rohkeasti takaisin ja hymyilet vähän :)

    • Appelsiinipuutalo

      Itse ainakin katson tuntematonta miestä kadulla silmiin vain silloin kun siihen todella on aihetta, eli jos katsottava oikeasti jollain tavalla kiinnostaa. Jos ihan hurjaksi heittäytyy, niin silloin voi vähän hymyilläkin. Muuten yleensä välttelen katsekontaktia, koska se tuntuu liian tungettelevalta. Jos hymy tai katse saa vastauksen, siitä jää hyvä mieli pitkäksi aikaa.

      Ja voin lohduksi kertoa, että tässä maailmassa on myös meitä yksinkertaisemmin käsitettäviä naisia jotka toimimme edes jokseenkin johdonmukaisesti: katse on kiinnostuksen merkki ja suudelmia ei jaella sellaisille tyypeille, jotka eivät kiinnosta.

      • dvgag

        Kiitos Luojalle tai sattumalle (mihin sitten uskookin) sinunlaisistasi naisista. Harmi kun teitä ei ole enemmän.


    • katseet kaupungilla

      Vältän paljastamatta katsettani kiinnostaville miehillä. Joukosta erottuvia "kummastuksia" tai muuten poikkeavuuksia (ulkonäkö tai esim. vammaisuus) huomaan joskus katselevani niin pitkään että katseeni huomataan. Tällaista katsottavaa saatan katsoa silmiin hyvinkin pitkään, arvioiden mutta sen kummempaa en tarkoita.

    • No ittestäni oon huomannut että katseita kyllä ropisee, jos menen vähänkään sellaiseen paikkaan missä on enemmän porukkaa. Mutta en mä ainakaan noteeraa katseita mitenkään kun niitä tulee oikeesti sen verran paljon että ei kannata huomioida.

      • Yritähän herätä jo!

        "Mutta en mä ainakaan noteeraa katseita mitenkään kun niitä tulee oikeesti sen verran paljon että ei kannata huomioida"

        LUULET VAAN!


      • dbjhcxncf
        Yritähän herätä jo! kirjoitti:

        "Mutta en mä ainakaan noteeraa katseita mitenkään kun niitä tulee oikeesti sen verran paljon että ei kannata huomioida"

        LUULET VAAN!

        Tästä kaverista tulee vuosien päästä samanlainen kuin Balttia gupesta. Joku päivä se totuus iskee päin pläsiä kun ei se jono siellä ulko-oven takana olekaan.


      • Yritähän herätä jo! kirjoitti:

        "Mutta en mä ainakaan noteeraa katseita mitenkään kun niitä tulee oikeesti sen verran paljon että ei kannata huomioida"

        LUULET VAAN!

        No sit luullaan. Juu kyllä koetetaan herätä ja sen takia kävin lenkillä, jossa taas huomasin katseita muutaman.


    • mira_87_

      Rehellisesti sanottuna tekstisi kuulostaa nimenomaan niin paranoidilta ja epätoivoiselta, etten valitettavasti usko että mitään sen ihmeempää kiinnostusta on taustalla. Itse ainakin kuljen kaupungilla niin ajatuksissani etten aina huomaakkaan että jään tuiijottamaan jotain/jotakuta. Toiseksi, oletko itse tsekkaillut näitä naisia? Jos huomaan että joku kyyläilee minua niin kyllähän sitä vaistomaisesti katsoo takaisin. Jos näiden katseiden "merkityksestä" tulee sinulle parempi mieli niin kivat sulle, muuten suosittelisin katsomaan peiliin että oletko vaan erityisen omituisen näköinen kaveri.

      • tratretwertwer

        Tyypillinen naisten vastaus, jonka arvo 0.


    • Mahtaako valtaosa ihmisistä edes kiinniittää huomiota asiaan, että heitä joku katselee? Voisin ajatella, että isolle osalle se on ihan sama. Itse saatan katsoa ihmistä siksi, että jokin tai jotkin asiat hänessä saa katsomaan. Se voi olla ilme, vaatetus, ulkomuoto kaiken kaikkiaan. Jokin tapa elehtiä tms.

      Harvoin tulen katsoneeksi ihmisiä, siksi että ne mua sen enempää tutustuakseni tai muuten kiinnostaisi. Toki hymyileviä ihmisiä huomaan katsovani hiukan pidempään ja hymyilevän usein takaisin, jos katseet kohtaa. Mä jotenkin rekisteröin iloisen ilmeiset ihmiset herkemmin ja tykkään näkemästäni. Se iloisuus jopa voi tarttua ihan katseesta.

      Oudon näköisiä ihmisiä tulee katseltua ehkä tarkemmin auton lasin takaa, mutta kadulla pyrin olemaan toljottamatta liion ketään. Vilkaisu riittää.

      • ................

        Selityksen makua. Ihmiset tsekkailee vastakkaisen sukupuolen edustajia ihan melkein tiedostamattaankin. Mielenkiintoisimmat tyypit vetää katseita, kun taas epäkiinnostavat sivuutetaan.

        Selitelkää nyt vaan miten haluatte, jos tuntuu itsestä paremmalta.


      • ................ kirjoitti:

        Selityksen makua. Ihmiset tsekkailee vastakkaisen sukupuolen edustajia ihan melkein tiedostamattaankin. Mielenkiintoisimmat tyypit vetää katseita, kun taas epäkiinnostavat sivuutetaan.

        Selitelkää nyt vaan miten haluatte, jos tuntuu itsestä paremmalta.

        Se voi susta olla selityksen makua. Mua nyt ei henkilökohtaisesti järin paljoa kiinnosta muita katsella sillä silmällä. :-) Mun mies ei huomaa juuri lainkaan muiden katseita. Ei kaikki kulje tuolla tarkkaillen muiden katseita.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      421
      2502
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      88
      2345
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      226
      1679
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      167
      1490
    5. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      70
      1350
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      83
      1297
    7. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      89
      1285
    8. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      86
      1229
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      1085
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      286
      1065
    Aihe