Joo eli ois kiva tietää muiden lempi hahmo ja niitä kohtauksia :)
itse oon niiiiiiiiiiiiin hulluna tähän sarjaan ettei mitään rajaa
lempi hahmo ja kohtauksia sarjasta?
6
1279
Vastaukset
- ihhailijakinkokun
Minun suosikki on Samantha. Tekee mitä lystää. Carrie keikistelee liikaa kenkineen väkäleukansa kanssa. Miranda on cool ja Charlotta pikkasen hassahtanut kipittäjä.
Ihan nättejä likkoja hyö on kuitenkin ja ohjelma on hyvä.. Mutta Carrien pohdinnat
joitakin asioista ovat tyhmiä. Kuten elokuvassa kun hän sai uuden kännykkä numeron. Kun hän oli jo joku numerosarja tyttö, niin uusi ei meinannut kelvata. - Vanha Harppu
Minun lempikohtaus tuli juuri tässä uusinnassa viime viikolla:
Eli kohtaus, jossa Miranda möläyttää kesken kakunvalmistelun rakkautensa Steveen kodinhoitohuoneessa Bradyn synttäreillä, ja kotiapu Magda muikistelee ovella tyytyväisenä. Monta jaksoa Miranda on kakistellut ja etsinyt tilaisuuksia ja sitten hän antaa vaan sen tulla aivan odottamattomassa tilanteeessa. Hauska kohtaus. Miranda viimein antaa piut paut sinkkuudelleen ja analysoimiselleen eikä enää vähättele Steveä vaan huomaa mikä aarre tämä on. Mutta tarvittiin toinen, upea nainen ensin viemään Steve Mirandan nenän edestä, ennen kuin Miranda tajusi että Steve on se oikea.
Ihana sarja. On tullut katsotttua noin 5 kertaa, mutta ei vanhene yhtään. - bigfan
Elokuva kohtaus jossa Charlotan vauva alkaa syntyä. Kun hän kiroaa Mr. Bigin ja Birg vie kuitenkin hänet sairaalaan:)
- tttttttttttt
se kun Smith ottaisi kädestä kiinni Samanthaa ja s putoaa porttikongiin.
Lempihahmoni on Kiho ja lempikohtaukseni sellainen, jossa tämän peppu näkyy (jos sellaista nyt sarjassa on ollutkaan, kun en muista).
- Anonyymi
Se kun Samantha kaatuu muotinäytöksessä.
Muuten sarja on ihan typetä kun katselee v 2022!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519