Naisten aloitteentekemättömyys

havainnoitua

Miksi Suomessa naiset eivät tee aloitteita kuin harvoin vaan vaikka heillä ei ole aloitteiden teossa "kasvojen menettämisen" vaaraa siinä että mies antaisi tylyt vittumaiset pakit? Samaan aikaan kuitenkin yleinen valituksenaihe naisten keskuudessa on se, että miehet eivät tee aloitteita ja silti he itse tylyttävät miesten tekemät asiallisetkin aloitteet. Naisten ja miesten suhtautumisessa aloitteisiin on tosi iso ero, eikä suinkaan naisten eduksi.

On tavallista se, että jos mies on kiinnostunut naisesta ja tekee asiallisen aloitteen, menee juttelemaan, niin vastauksena tiuskaistaan "haista v*ttu", "kuka säkin idiootti luulet olevas", "hah vähänkö oot ruma", "mitä muka yrität" tms tosi negatiivista ja täysin epäasiallista. Tai vähemmän vittumaisesti käyttäydyttäessä ollaan niin kuin toinen olisi ilmaa eikä edes vastata mitään. Jos nainen ei ole kiinnostunut niin hän tiuskaisee tökerösti.

En ole kertaakaan omin silmin nähnyt, että mies olisi tökerösti vastannut naisen tekemään aloitteeseen tai kohdellut kuin ilmaa vaikka ei olisikaan tästä kiinnostunut. Ei ole ollut haistettelua, ulkonäköön tai muuhun liittyvää haukkumista ja tiuskimista.

Mikä suomalaisia naisia oikein vaivaa? Minkä takia ei osata käyttäytyä ollenkaan? Jokin prinsessa-syndroomako lie?

67

632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies1985

      Naisille on helpommasta asemasta huolimatta nolompaa saada pakit kuin miehen. Miehelle pakkien saaminen on normaalia mutta nainen joka saisi pakit olisi eräänlainen tosi luuseri kun naisen 'pitäisi' aina kelvata ainakin lyhytaikaiseksi iloksi. Moni mies ei kuitenkaan osaa viedä tilannetta eteenpäin vaikka nainen tekisikin aloitteen.

      • cvxvb fsddsa

        Täydellinen vastaus. Itse saan silloin tällöin naisilta aloitteita, mutta ongelmaksi yleensä muodostuu se että en osaa jatkaa keskustelua kun nainen tekee aloitteen eli kun itse teen aloitteen niin keskustelun ylläpidosta olen enemmän vastuussa minä ja kun yleensä mietin valmiiksi keskustelun aiheita naisille ennen kuin teen aloitteen niin myös saan helpommin keskustelua aikaiseksi sillloin kun itse teen aloitteen. En tuomitse mitenkään naisten aloite yrityksiä, mutta useasti ne ovat aika tyhjentäviä (tyyliin minä tein aloitteen joten enkö saa kaikkea). Minä kun mieluummin juuri teen itse aloitteen koska olen yleensä myös miettinyt miten juttuani jatkan ja minulla on selkeä strategia miten etenen. Mieluummin minä teen itse aloitteet ja saan mitä haluan kuin vain odottelen naisten aloitteita jotta he tekevät jonkun epämääräisen aloitteen josta ei voi päätellä mitään.


    • jotain vanhaa

      No miehet ainakin jaksaa tehdä näitä aloite -aloituksia :) Vanhojakin ois...

      AP, missä sulle nainen on viimeksi haistatellut?

    • Listantynkää?

      Nyt listaat viisi viimeisintä näkemääsi haistattelutapausta. Ei pitäisi olla vaikea muistaa, kun kerran niitä on ihan valittamiseksi asti.

      Mitä sanoi mies, mitä sanoi nainen, mikä oli tilanne?

      • ei tule listaa

        Jaaha, sitä saivarrellaan ja tapellaan vastaan, kun ei ole mitään järkevää sanottavaa itse aiheeseen.


      • ei tule listaa kirjoitti:

        Jaaha, sitä saivarrellaan ja tapellaan vastaan, kun ei ole mitään järkevää sanottavaa itse aiheeseen.

        Muakin kiinnostaisi millaisia ne haistattelijat on. Siis ikä, kuvailu naisen yleisestä tyylistä ja olemuksesta sekä tilanteesta, miten mies on lähestynyt ja sellaisia asioita, siis ihan mielenkiinnosta tahtoisin tietää onko niissä naisissa jotain samankaltaista vai ovatko ne eri ikäisiä, eri tyylisiä jne. En siis epäile kokemuksia vaan ihan haluan tietää, ymmärtääkseni sitä miesten kokemusta paremmin. Niin ja jos selviäisi, että niillä on jotain yhteistä, niin eikö sitä voi siitä voi sitten muut opppia jotain, vaikka jopa tunnistamaan niitä naisia, joita ei kannata lähestyä? Siis tällainen paskapäätutkan kehittäminen, voiko niistä löytää jonkin tietyn naistyypin vai voiko haistattelu tulla keneltä naiselta vaan.

        Toinen on se, että jos joku on ollut kokematon ja on kuitenkin onnistunut päästä sänkyyn naisen kanssa, niin miten nainen on siihen kokemattomuuteen siellä pedissä sitten suhtautunut? Onko siellä sängyssä tai tilanteen jälkeen sitten millaista palautetta ja millaisia ne naiset on olleet, jotka on antaneet huonoa palautetta, vittu'illeet jne.?


      • Listantynkää?
        ei tule listaa kirjoitti:

        Jaaha, sitä saivarrellaan ja tapellaan vastaan, kun ei ole mitään järkevää sanottavaa itse aiheeseen.

        Ei tule keskusteluakaan, jos aloitukset ovat tasoa "tytöt on ilkeitä" eikä minkäänlaisia esimerkkejä ole antaa. Veikkaan,että yksikään nainen ei ole haistatellut aloittajalle muualla kuin hänen omassa mielikuvituksessaan.


      • Listantynkää? kirjoitti:

        Ei tule keskusteluakaan, jos aloitukset ovat tasoa "tytöt on ilkeitä" eikä minkäänlaisia esimerkkejä ole antaa. Veikkaan,että yksikään nainen ei ole haistatellut aloittajalle muualla kuin hänen omassa mielikuvituksessaan.

        Mä olen alkanut epäillä, että ne haistattelijat on olleet näitä teinipimatsuja yläastevuosilta. Siis kun sellaisiltahan ääliömäinen käytös on normaalia ja kuuluu melkein ikään. Mitä itse aikoinaan baarissa kulki, en koskaan edes sivusta sattunut näkemään tai kuulemaan haistatteluja. Idioottihumalassa olevat kikattajat saattoi hysteerisinä puhua typeriä, mutta ottaako joku sellaisten mielipiteet tosissaan?


      • mrtewfq
        mablab kirjoitti:

        Mä olen alkanut epäillä, että ne haistattelijat on olleet näitä teinipimatsuja yläastevuosilta. Siis kun sellaisiltahan ääliömäinen käytös on normaalia ja kuuluu melkein ikään. Mitä itse aikoinaan baarissa kulki, en koskaan edes sivusta sattunut näkemään tai kuulemaan haistatteluja. Idioottihumalassa olevat kikattajat saattoi hysteerisinä puhua typeriä, mutta ottaako joku sellaisten mielipiteet tosissaan?

        No kun AP ei ole vastannut, niin pistän vähän omia kokemuksia. Yleensä siis pyrin lähestymään noin 18-26 vuotiaita naisia, koska itse olen 26.

        Tapaus 1
        Tarkoituksenani on kysyä jotain naiselta kadulla, eli taputan häntä olkapäähän ja sanon anteeksi.
        Nainen vastaa vihaisella äänellä: "Mulla on kiire!". Sitten hän pyyhkii olkapäänsä iljettyneen näköisenä niin kuin minusta olisi levinnyt jotain kamalia basilleja. Pian hän kääntyy nopeasti täysin vastakkaiseen suuntaan päästäkseen kauas minusta. Ymmärrän jos ihmisellä on kiire, mutta kaikki tuo muu on käsittämätöntä. Ei vaikuta siltä että hänellä olisi oikeasti edes ollut kiire minnekään, jos kerran lähtee yhtäkkiä kävelemään vastakkaiseen suuntaan. Hän ei vain halunnut jutella kamalalle tuntemattomalle miehelle.

        Tapaus 2
        Menen juttelemaan naisjoukolle. Se jolle aloitin juttelen vastaa: Painu vittuun siitä. Ihmettelen hänen käytöstään ja hän toistaa uudestaan Painu vittuun siitä. Alan siis jutella toiselle naiselle porukassa. Hän vaikuttaa mukavalta. Mutta se yksi vain jatkaa Painu vittuun siitä mantraansa. Vastaan että tässä on kolme vittua edessäni. Mihin niistä minun pitäisi painua? Jatkan juttelua toisen kanssa, mutta siinä on mahdoton jutella kun se yksi vain aukoo päätään, joten lopulta annan olla.

        Tapaus 3
        Menen juttelemaan jollekin naiselle. Ensimmäinen lauseeni tulkitaan heti jotenkin vainoharhaisesti väärin. Yksi esim. vastasi vihaisesti "En ole mikään maksullinen" ja ryntäsi pois. Jäin vain miettimään miten kukaan voi tulkita lauseeni niin väärin. En vieläkään ole ymmärtänyt. Näitä väärin tulkitsemisia syntyy oudon paljon. Ei se haittaisi, jos minun edes annettaisiin selittää mitä oikeasti tarkoitin, mutta eihän se näille naisille käy. He ryntäävät pois eivätkä välitä jos sanon että he ymmärsivät täysin väärin. Tuntuu siltä että he haluavat ymmärtää väärin, oikeuttaakseen töykeytensä.

        Tapaus 4
        Käytän yhtä ns. iskurepliikkiä jota yksi varattu nainen oli aikaisemmin kehunut tosi hyväksi. Ei siis mikään mennään paneen tyylinen vaan enemmän unelmien prinssi tyylinen. No nainen vastaa vihaisesti oon varattu ja ryntää äkkiä paikalta. Miksi se vihainen ääni? Miksi se nopea paikalta livistäminen? Mikä naisia vaivaa?

        Tuossa nyt oli muutama tapaus mikä muistui mieleen. Sitten on tietysti niitä rasittuneita silmien pyörittelyjä. Jotkut taas ovat täysin välinpitämättömiä. Joku esittää kohteliasta mutta juoksee hetken päästä ystävänsä luo kikattamaan räkäisesti. Joku esittää ulkomaalaista joka ei ymmärrä suomea ihan vain ettei tarvitsisi jutella kamalalle tuntemattomalle miehelle jne...

        Fakta on että ainakin Helsingissä suurin osa 18-26 vuotiaista naisista on tavalla tai toisella töykeitä tuntemattomille miehille jotka tulevat heille juttelemaan. Joku voi olla sitä mieltä että viddumaisuus nyt vain kuuluu ikään. Minun mielestä töykeä käytös ei ole koskaan hyväksyttävää.


      • naisasia
        mrtewfq kirjoitti:

        No kun AP ei ole vastannut, niin pistän vähän omia kokemuksia. Yleensä siis pyrin lähestymään noin 18-26 vuotiaita naisia, koska itse olen 26.

        Tapaus 1
        Tarkoituksenani on kysyä jotain naiselta kadulla, eli taputan häntä olkapäähän ja sanon anteeksi.
        Nainen vastaa vihaisella äänellä: "Mulla on kiire!". Sitten hän pyyhkii olkapäänsä iljettyneen näköisenä niin kuin minusta olisi levinnyt jotain kamalia basilleja. Pian hän kääntyy nopeasti täysin vastakkaiseen suuntaan päästäkseen kauas minusta. Ymmärrän jos ihmisellä on kiire, mutta kaikki tuo muu on käsittämätöntä. Ei vaikuta siltä että hänellä olisi oikeasti edes ollut kiire minnekään, jos kerran lähtee yhtäkkiä kävelemään vastakkaiseen suuntaan. Hän ei vain halunnut jutella kamalalle tuntemattomalle miehelle.

        Tapaus 2
        Menen juttelemaan naisjoukolle. Se jolle aloitin juttelen vastaa: Painu vittuun siitä. Ihmettelen hänen käytöstään ja hän toistaa uudestaan Painu vittuun siitä. Alan siis jutella toiselle naiselle porukassa. Hän vaikuttaa mukavalta. Mutta se yksi vain jatkaa Painu vittuun siitä mantraansa. Vastaan että tässä on kolme vittua edessäni. Mihin niistä minun pitäisi painua? Jatkan juttelua toisen kanssa, mutta siinä on mahdoton jutella kun se yksi vain aukoo päätään, joten lopulta annan olla.

        Tapaus 3
        Menen juttelemaan jollekin naiselle. Ensimmäinen lauseeni tulkitaan heti jotenkin vainoharhaisesti väärin. Yksi esim. vastasi vihaisesti "En ole mikään maksullinen" ja ryntäsi pois. Jäin vain miettimään miten kukaan voi tulkita lauseeni niin väärin. En vieläkään ole ymmärtänyt. Näitä väärin tulkitsemisia syntyy oudon paljon. Ei se haittaisi, jos minun edes annettaisiin selittää mitä oikeasti tarkoitin, mutta eihän se näille naisille käy. He ryntäävät pois eivätkä välitä jos sanon että he ymmärsivät täysin väärin. Tuntuu siltä että he haluavat ymmärtää väärin, oikeuttaakseen töykeytensä.

        Tapaus 4
        Käytän yhtä ns. iskurepliikkiä jota yksi varattu nainen oli aikaisemmin kehunut tosi hyväksi. Ei siis mikään mennään paneen tyylinen vaan enemmän unelmien prinssi tyylinen. No nainen vastaa vihaisesti oon varattu ja ryntää äkkiä paikalta. Miksi se vihainen ääni? Miksi se nopea paikalta livistäminen? Mikä naisia vaivaa?

        Tuossa nyt oli muutama tapaus mikä muistui mieleen. Sitten on tietysti niitä rasittuneita silmien pyörittelyjä. Jotkut taas ovat täysin välinpitämättömiä. Joku esittää kohteliasta mutta juoksee hetken päästä ystävänsä luo kikattamaan räkäisesti. Joku esittää ulkomaalaista joka ei ymmärrä suomea ihan vain ettei tarvitsisi jutella kamalalle tuntemattomalle miehelle jne...

        Fakta on että ainakin Helsingissä suurin osa 18-26 vuotiaista naisista on tavalla tai toisella töykeitä tuntemattomille miehille jotka tulevat heille juttelemaan. Joku voi olla sitä mieltä että viddumaisuus nyt vain kuuluu ikään. Minun mielestä töykeä käytös ei ole koskaan hyväksyttävää.

        Tässä on yksi ainut mahdollinen selitys: keskustelunavauksesi eivät olleet läheskään niin asiallisia kuin itse luulet. Ikäviä ihmisiä tulee vastaan kaikilla, mutta jos kaikki vastaantulijat ovat ikäviä niin silloin ihminen tekee itse jotakin mikä aiheuttaa ikävää käytöstä.

        Ihmiset sanovat jokus todella törkeitä asioita tajuamatta sitä itse ja sitten ihmettelevät vilpittömästi negatiivisia reaktioita.


      • mrtewfq
        naisasia kirjoitti:

        Tässä on yksi ainut mahdollinen selitys: keskustelunavauksesi eivät olleet läheskään niin asiallisia kuin itse luulet. Ikäviä ihmisiä tulee vastaan kaikilla, mutta jos kaikki vastaantulijat ovat ikäviä niin silloin ihminen tekee itse jotakin mikä aiheuttaa ikävää käytöstä.

        Ihmiset sanovat jokus todella törkeitä asioita tajuamatta sitä itse ja sitten ihmettelevät vilpittömästi negatiivisia reaktioita.

        Sanovat törkeitä asioita? En todellakaan sano. Törkeitä ovat ainoastaan näiden ihmisten tulkinnat sanoistani. Kukaan mies ei reagoi töykeästi sanoihini. Naiset ovat vain äärettömän ennakkoluuloisia tuntemattomia miehiä kohtaan Helsingissä.
        Kun olen huomannut, että jokin mitä sanon voidaan tulkita väärin, olen aina pyrkinyt keksimään jotain uutta sen tilalle. Mutta olen pikku hiljaa huomannut että kaikki voidaan jotenkin kieroutuneesti tulkita väärin. Tuntuu kuin naiset jopa haluaisivat tulkita sanani väärin. Luulisi että normaali ihminen kysyisi ensin mitä toinen tarkoittaa ennen kuin tekee hätäisiä vihaisia johtopäätöksiä.

        Ja kyllä sekin jotain kertoo, että töykeitä kommentteja tai silmien pyörittelyä tulee naisilta joskus jo pelkästä tervehtimisestä. Ennen kuin olen edes sanonut mitään.

        Tässä on yksi ainut mahdollinen selitys: Ennakkoluuloisuus


      • mablab kirjoitti:

        Mä olen alkanut epäillä, että ne haistattelijat on olleet näitä teinipimatsuja yläastevuosilta. Siis kun sellaisiltahan ääliömäinen käytös on normaalia ja kuuluu melkein ikään. Mitä itse aikoinaan baarissa kulki, en koskaan edes sivusta sattunut näkemään tai kuulemaan haistatteluja. Idioottihumalassa olevat kikattajat saattoi hysteerisinä puhua typeriä, mutta ottaako joku sellaisten mielipiteet tosissaan?

        Kiitos vastauksesta. :)
        Huonoa käytöstä, eikä se ole hyväksyttävää. Noista esimerkeistä ei voi kyllä päätellä mitään yhtenäisiä piirteitä, vain sen, ettei osata käyttäytyä. Tapauksessa kaksi onneksi sentään porukassa, joku viitsi keskustella sun kanssa.

        Jos joskus muuten lähestyt naisryhmää, sun on hyvä tietää, että naiset yleensä eivät helposti kiinnostu miehestä, joka on lähestynyt ryhmässä yhtä naista, saanut pakit ja siirtyy sitten ryhmässä seuraavaan. Sä parannat siis mahdollisuuksiasi, jos lähestyt koko ryhmää ennemmin kuin vain yhtä naista siitä ryhmästä.

        Suurin osa kaikkein törkeimmästä käytöksestä tulee vissiin baareissa. Sulla oli tuo kadulla pysäyttämisesimerkki. Millä tavalla yleensä naiset muuten suhtautuu siihen jos niitä lähestyy normaalielämässä? Sun tapausesimerkin nainen vaikutti käytöksensä perusteella ongelmatapaukselta noin muutenkin.

        Mutta kiitos vastauksesta. Näitä olisi mukava kuulla lisää. Ja tietenkin myös se, että millainen on miehen mielestä hyvä "ei kiitos". Monilla naisilla on kai se kokemus, että kiltisti sanottu "ei kiitos" ei riitä saamaan miestä uskomaan, että nyt saumoja ei ole. Miten torjua mies miellyttävästi, mutta tehokkaasti?


      • mrtewfq
        mablab kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. :)
        Huonoa käytöstä, eikä se ole hyväksyttävää. Noista esimerkeistä ei voi kyllä päätellä mitään yhtenäisiä piirteitä, vain sen, ettei osata käyttäytyä. Tapauksessa kaksi onneksi sentään porukassa, joku viitsi keskustella sun kanssa.

        Jos joskus muuten lähestyt naisryhmää, sun on hyvä tietää, että naiset yleensä eivät helposti kiinnostu miehestä, joka on lähestynyt ryhmässä yhtä naista, saanut pakit ja siirtyy sitten ryhmässä seuraavaan. Sä parannat siis mahdollisuuksiasi, jos lähestyt koko ryhmää ennemmin kuin vain yhtä naista siitä ryhmästä.

        Suurin osa kaikkein törkeimmästä käytöksestä tulee vissiin baareissa. Sulla oli tuo kadulla pysäyttämisesimerkki. Millä tavalla yleensä naiset muuten suhtautuu siihen jos niitä lähestyy normaalielämässä? Sun tapausesimerkin nainen vaikutti käytöksensä perusteella ongelmatapaukselta noin muutenkin.

        Mutta kiitos vastauksesta. Näitä olisi mukava kuulla lisää. Ja tietenkin myös se, että millainen on miehen mielestä hyvä "ei kiitos". Monilla naisilla on kai se kokemus, että kiltisti sanottu "ei kiitos" ei riitä saamaan miestä uskomaan, että nyt saumoja ei ole. Miten torjua mies miellyttävästi, mutta tehokkaasti?

        "Suurin osa kaikkein törkeimmästä käytöksestä tulee vissiin baareissa. Sulla oli tuo kadulla pysäyttämisesimerkki."

        Itseasiassa nuo olivat kaikki jossain kadulla tai kauppakeskuksessa lähestymisiä. En nimittäin pahemmin käy baareissa.

        "Miten torjua mies miellyttävästi, mutta tehokkaasti?"

        Tässä kysymyksessä on mielestäni jo itsessään väärä perusajatus. Miksei voi aluksi torjua ihan vain kohteliaasti. Ei tarvitse miettiä miten sanoa asiat mahdollisimman tehokkaasti. Kyllä järkevä mies jättää rauhaan ihan tavallisella kohteliaalla pyynnöllä.
        Jos mies ei sillä usko, niin siinä vaiheessa voi ottaa tehokkaat järeämmät aseet käyttöön. Sitten ei minun puolestani tarvitse olla enää kohtelias jos kohteliaisuus ei riitä. On aika ennakkoluuloista kohdella kaikkia miehiä sillä oletuksella ettei normaali kohtelias käyttäytyminen muka riitä.

        Eli jotkut noista mainitsemistani tapauksistani olisi muuttunut heti paljon kohteliaammiksi, jos ne oltaisiin yksinkertaisesti sanottu normaalilla asiallisella äänellä eikä vihaisesti tuiskahtaen. En myöskään näe mitään syytä miksi naisen pitäisi äkkiä rynnätä pois paikalta niin kuin naiset niin usein tekevät. Ei tuntematon mies ole automaattisesti yhtä kuin sairas, spitaalinen, pervo, murhaaja. Miksi siis kohdella miehiä sillä tavalla?


      • mrtewfq kirjoitti:

        "Suurin osa kaikkein törkeimmästä käytöksestä tulee vissiin baareissa. Sulla oli tuo kadulla pysäyttämisesimerkki."

        Itseasiassa nuo olivat kaikki jossain kadulla tai kauppakeskuksessa lähestymisiä. En nimittäin pahemmin käy baareissa.

        "Miten torjua mies miellyttävästi, mutta tehokkaasti?"

        Tässä kysymyksessä on mielestäni jo itsessään väärä perusajatus. Miksei voi aluksi torjua ihan vain kohteliaasti. Ei tarvitse miettiä miten sanoa asiat mahdollisimman tehokkaasti. Kyllä järkevä mies jättää rauhaan ihan tavallisella kohteliaalla pyynnöllä.
        Jos mies ei sillä usko, niin siinä vaiheessa voi ottaa tehokkaat järeämmät aseet käyttöön. Sitten ei minun puolestani tarvitse olla enää kohtelias jos kohteliaisuus ei riitä. On aika ennakkoluuloista kohdella kaikkia miehiä sillä oletuksella ettei normaali kohtelias käyttäytyminen muka riitä.

        Eli jotkut noista mainitsemistani tapauksistani olisi muuttunut heti paljon kohteliaammiksi, jos ne oltaisiin yksinkertaisesti sanottu normaalilla asiallisella äänellä eikä vihaisesti tuiskahtaen. En myöskään näe mitään syytä miksi naisen pitäisi äkkiä rynnätä pois paikalta niin kuin naiset niin usein tekevät. Ei tuntematon mies ole automaattisesti yhtä kuin sairas, spitaalinen, pervo, murhaaja. Miksi siis kohdella miehiä sillä tavalla?

        Niin, kuten sanoin useilla naisilla on kokemus siitä, että mukava "kiitos, ei kiitos" ei riitä. Ehkä sitä olisi pitänyt jatkaa sillä, että jos kohteliaan ei kiitoksen jälkeen sanoo töykeämmin, tuloksena on sen jälkeen haistattelu ja huorittelu. Sellaiset miehet, joita sinä pidät järkevinä miehinä, voivat olla suhtautumisessaan naisiin huomattavasti vähemmän järkeviä.

        Muistissani on useitakin tilanteita, joissa ystävällinen torjunta on johtanut tilanteeseen, että mies ei vaan yksinkertaisesti usko vaan jää notkumaan pöytään siinä toiveessa, että supliikilla saa naisen pään käännettyä, sillä nainenhan vaivautui sentään olemaan kiltti. Se muuttuu miehen päässä ajatukseksi, että jonkin mahdollisuus on, kieltävästä vastauksesta huolimatta.

        Mun suhtautuminen miehiin on omasta mielestäni ennakkoluulotonta. En käy minäkään enää baareissa ja siellä käydessäni, ei aloitteita tullut mulle, joten tällaisiin ongelmiin en ole joutunut.


      • mrtewfq
        mablab kirjoitti:

        Niin, kuten sanoin useilla naisilla on kokemus siitä, että mukava "kiitos, ei kiitos" ei riitä. Ehkä sitä olisi pitänyt jatkaa sillä, että jos kohteliaan ei kiitoksen jälkeen sanoo töykeämmin, tuloksena on sen jälkeen haistattelu ja huorittelu. Sellaiset miehet, joita sinä pidät järkevinä miehinä, voivat olla suhtautumisessaan naisiin huomattavasti vähemmän järkeviä.

        Muistissani on useitakin tilanteita, joissa ystävällinen torjunta on johtanut tilanteeseen, että mies ei vaan yksinkertaisesti usko vaan jää notkumaan pöytään siinä toiveessa, että supliikilla saa naisen pään käännettyä, sillä nainenhan vaivautui sentään olemaan kiltti. Se muuttuu miehen päässä ajatukseksi, että jonkin mahdollisuus on, kieltävästä vastauksesta huolimatta.

        Mun suhtautuminen miehiin on omasta mielestäni ennakkoluulotonta. En käy minäkään enää baareissa ja siellä käydessäni, ei aloitteita tullut mulle, joten tällaisiin ongelmiin en ole joutunut.

        "jos kohteliaan ei kiitoksen jälkeen sanoo töykeämmin, tuloksena on sen jälkeen haistattelu ja huorittelu."

        Tapahtuuko tuota siis silloinkin kun mies on selvinpäin? Eli siis jos saman tien sanoo töykeästi, niin siitäkö ei seuraa haistattelua ja huorittelua? Aika outoa, mutta jos todella on niin, niin kai se on sitten tavallaan ymmärrettävää jos nainen on saman tien töykeä.
        Itse en kuitenkaan tuostakaan huolimatta olisi saman tien töykeä kenellekään, jos olisin nainen. Pyrin toimimaan oikein, vaikka sen seurauksena saisikin paskaa niskaansa.

        "Muistissani on useitakin tilanteita, joissa ystävällinen torjunta on johtanut tilanteeseen, että mies ei vaan yksinkertaisesti usko vaan jää notkumaan pöytään siinä toiveessa, että supliikilla saa naisen pään käännettyä"

        Valitettavasti jotkut naiset käyttäytyvät sillä tavalla että esittävät aluksi etteivät ole kiinnostuneita vaikka olisivatkin, ja haluavat että mies näkee kunnolla vaivaa saadakseen hänet kiinnostumaan. Siis jotkut naiset oikeasti myöntävät tekevänsä noin, se on olevinaan jotain miehen testaamista.
        Tämä tietenkin sekoittaa koko soppaa lisää, kun jotkut miehet oppivat että sitkeä yrittäminen kannattaa vaikka saisikin aluksi pakit.
        Itsekin muistan tilanteen kun yksi nainen antoi minulle pakit ja näytti sitten myöhemmin selvästi pettyneeltä kun luovutin niin helpolla.
        Mutta minkäs teet, minä toimin kohteliaasti ja ei tarkoittaa minulle ei.

        Olisi helpompaa jos kaikki pelaisivat samoilla pelisäännöillä. Mutta kun se ei kerran ole mahdollista, niin toimikoon jokainen niin, että tuntee itse käyttäytyvänsä oikein.


      • mrtewfq kirjoitti:

        "jos kohteliaan ei kiitoksen jälkeen sanoo töykeämmin, tuloksena on sen jälkeen haistattelu ja huorittelu."

        Tapahtuuko tuota siis silloinkin kun mies on selvinpäin? Eli siis jos saman tien sanoo töykeästi, niin siitäkö ei seuraa haistattelua ja huorittelua? Aika outoa, mutta jos todella on niin, niin kai se on sitten tavallaan ymmärrettävää jos nainen on saman tien töykeä.
        Itse en kuitenkaan tuostakaan huolimatta olisi saman tien töykeä kenellekään, jos olisin nainen. Pyrin toimimaan oikein, vaikka sen seurauksena saisikin paskaa niskaansa.

        "Muistissani on useitakin tilanteita, joissa ystävällinen torjunta on johtanut tilanteeseen, että mies ei vaan yksinkertaisesti usko vaan jää notkumaan pöytään siinä toiveessa, että supliikilla saa naisen pään käännettyä"

        Valitettavasti jotkut naiset käyttäytyvät sillä tavalla että esittävät aluksi etteivät ole kiinnostuneita vaikka olisivatkin, ja haluavat että mies näkee kunnolla vaivaa saadakseen hänet kiinnostumaan. Siis jotkut naiset oikeasti myöntävät tekevänsä noin, se on olevinaan jotain miehen testaamista.
        Tämä tietenkin sekoittaa koko soppaa lisää, kun jotkut miehet oppivat että sitkeä yrittäminen kannattaa vaikka saisikin aluksi pakit.
        Itsekin muistan tilanteen kun yksi nainen antoi minulle pakit ja näytti sitten myöhemmin selvästi pettyneeltä kun luovutin niin helpolla.
        Mutta minkäs teet, minä toimin kohteliaasti ja ei tarkoittaa minulle ei.

        Olisi helpompaa jos kaikki pelaisivat samoilla pelisäännöillä. Mutta kun se ei kerran ole mahdollista, niin toimikoon jokainen niin, että tuntee itse käyttäytyvänsä oikein.

        Känniläisistähän tosiaan puhuin, olet aika harvinainen poikkeus siinä, että lähestyt tuntemattomia naisia arkitilanteissa. Useimmilla ei riitä siihen pokka.

        En tiedä miksi ihmiset käyttäytyvät huonosti. Itse ihan varmasti syyllistyy sellaiseen myös. On vain inhimillinen, mutta huonosti käyttäytyviä ihmisiä on sukupuolesta riippumatta. Sellaiset naiset, jotka eivät herätä miehissä seksuaalista mielenkiintoa saavat kokea kaikenlaista. Ei ole ihan yhden kerran se, kun bussikuski kaahailee pysäkiltä niin että tällaiset rumemmat vanhentuneet naiset kuten minä ovat pyöriä käytävällä kumoon, mutta seuraavalla pysäkillä jääneen kaunottaren jälkeen löytyy viitseliäisyyttä liikkeellelähdössä.

        Rumat, vanhat ja muuten vaan epäseksikkäät naiset ovat hämmästyttävän näkymättömiä miehille. Kaupassa kävellään päälle ja tiuskitaan siihen lisäksi, ryhmässä naisen olemassa olo unohdetaan täysin, unohdetaan ainoana ryhmästä juuri ruman naisen nimi, ovi suljetaan nenän edestä, ei kuunnella, ei kiinnitetä huomiota. Nätin naapurintytön pihatie käydään lapioimassa, mutta naapurin 5kymppinen sairaseläkkeellä oleva leskirouva saa selkävääränä lapioida itse omaansa siinä vieressä.

        On paljon unohdettuja, huomaamattomia nuoria miehiä, mutta on niitä unohdettuja naisiakin. Rumalla naisella ei tee mitään ja viimeisen käyttöpäivänsä jälkeen nainen on liian vanhana turha. Moni nainen ehkä miettii, että miksi ei pitäisi hauskaa niinä muutamana vuotena elämässään, jolloin se on mahdollista. Yksi kaunis päivä sitä on sitten ihan yhtä huomaamaton vanha kurppa kuin kaikki ne muutkin tuhannet näkymättömät ja huomaamattomat vanhat kurpat.


    • lucinda66

      okei en tiiä noista muista naisista mutt itse en tee alotteita puhtaasti siitä syystä että olen romantikko ja haluan miehen olevan ensin kiinnostunut minusta. . . . . ja se jos valitan ettei kukaan tee alotteita on kylläkin kans pelkästään oma vikani. . . . en halua saada pakkeja kun muutenkin on heikko itsetunto. . . . ja ootteko muuten aatellu ett naiset ei halua tehä alotteita sillä se on tavallaan testi ett ootteko te kyseisten naisten arvoisia. . . . . mutt ei se todellakaan oo reilua että aloitteen tekijälle haistatellaan . . . . . . .

      • lucifer777

        ootko hei romantikko ajatellu, että minä miehenä kans testaan että onko naiset mun arvoisia, vai luuleeko naiset olevansa jotain jumalan lahjoja ihmiskunnalle, jotka on palkintoja ihan pelkästään sukupuolensa vuoksi? heh. kyllä se on niin että mä haluan tietää onko nainen kiinnostunut minusta... sen takia en tee aloitteita minäkään.


      • lucinda66
        lucifer777 kirjoitti:

        ootko hei romantikko ajatellu, että minä miehenä kans testaan että onko naiset mun arvoisia, vai luuleeko naiset olevansa jotain jumalan lahjoja ihmiskunnalle, jotka on palkintoja ihan pelkästään sukupuolensa vuoksi? heh. kyllä se on niin että mä haluan tietää onko nainen kiinnostunut minusta... sen takia en tee aloitteita minäkään.

        okei. . . mutt itse en henkilökohtaisesti halua jätkää joka ei edes uskalla tehdä aloitetta


      • mnb,cbc,c,

        Ootteko naiset ajatelleet, että kaikki se mitä teette siihen asti kun suhde alkaa, on tavallaan testi, että ootteko kyseisten miesten arvoisia...


      • että naurattaa nämä
        mnb,cbc,c, kirjoitti:

        Ootteko naiset ajatelleet, että kaikki se mitä teette siihen asti kun suhde alkaa, on tavallaan testi, että ootteko kyseisten miesten arvoisia...

        Testi? Testi mistä? Miehellä kelpaa kuka vaan niin mitä siinä testataan?


    • FF

      Millaisia naisia sinä oikein lähestyt?!

    • gjh.

      Suomalaisia? Luuletko tosiaan, että ulkomailla naiset tekevät enemmän aloitteita? Eivät tee, ellei lasketa maksullisia. No, mutta, en ole ikinä ymmärtänyt tätä parkunaa, sillä olen tehnyt aloitteen kaikissa suhteissani. Tiedän myös, että joillekin miehille tällainen käytös on ehdoton turn off, yksi mies jopa toivoi että pysyisin sängyssä täysin liikkumatta. Eikä kaikille naisillekaan aloitteita tehdä. Enpä usko että joku ATN saisi peräänsä kuin räkätyksen, jos yrittäisi jotain nuorta komeaa yt-miestä. Tosin se ATN on jo niin nöyryytetty, että ei se sellaista edes yrittäisi.

      • ...

        "Luuletko tosiaan, että ulkomailla naiset tekevät enemmän aloitteita? Eivät tee"

        Eivät ehkä tee suoria aloitteita mutta tulevat kummiskin juttelemaan.
        Ja juttelutuokiosta voi sitten kehittyä jotain muuta, jos on kehittyäkseen mutta siitä, että nainen ei tule ollenkaan juttelemaan niin ei voi kehittyä mitään.


      • Atm nro 28

        Nainen voi joutua ATN:ksi vain, jos on ylipainoinen, eli omasta syystään. Nainen myös pääsee pois ATN-luokasta KTN:ksi helposti eli laihduttamalla ja vähän kiinnittämällä huomiota ulkoasuunsa muutenkin. KTN jo kelpaakin myös komealle YT-miehelle, jos tekee itse aloitteen. Vaikka KTN olisi aivan passiivinen, niin kyllä häntäkin joku AYTM tai vähintään YKTM tulee pokaamaan. Näin nainen jää aina voiton puolelle. Eikä niitä ääriharvinaisia ATN:iä kukaan nöyryytä, toisin kuin ATM:iä, joiden pilkkaaminen on naisille suurta kansanhuvia.

        Mies sen sijaan voi joutua ATM-luokkaan, vaikka hän olisi normaalipainoinen ja tavallisen näköinen, muutenkin ihan ok tyyppi. Hänessä vain on jokin piirre, kuten ujous ja hiljaisuus, jonka takia hän ei kelpaa naisille.


      • ???
        Atm nro 28 kirjoitti:

        Nainen voi joutua ATN:ksi vain, jos on ylipainoinen, eli omasta syystään. Nainen myös pääsee pois ATN-luokasta KTN:ksi helposti eli laihduttamalla ja vähän kiinnittämällä huomiota ulkoasuunsa muutenkin. KTN jo kelpaakin myös komealle YT-miehelle, jos tekee itse aloitteen. Vaikka KTN olisi aivan passiivinen, niin kyllä häntäkin joku AYTM tai vähintään YKTM tulee pokaamaan. Näin nainen jää aina voiton puolelle. Eikä niitä ääriharvinaisia ATN:iä kukaan nöyryytä, toisin kuin ATM:iä, joiden pilkkaaminen on naisille suurta kansanhuvia.

        Mies sen sijaan voi joutua ATM-luokkaan, vaikka hän olisi normaalipainoinen ja tavallisen näköinen, muutenkin ihan ok tyyppi. Hänessä vain on jokin piirre, kuten ujous ja hiljaisuus, jonka takia hän ei kelpaa naisille.

        MITÄ??????


      • 5ew6yj7et6ky7u
        ??? kirjoitti:

        MITÄ??????

        Etkö ymmärrä suomea?
        Naisen tarvii vain laihduttaa kelvatakseen miehille, toisinpäin ei onnistu.


      • .....Siinä..
        5ew6yj7et6ky7u kirjoitti:

        Etkö ymmärrä suomea?
        Naisen tarvii vain laihduttaa kelvatakseen miehille, toisinpäin ei onnistu.

        Siinä on taas yksi, joka on katsellut liikaa elokuvia. Vaikka elokuvissa kaunis nainen on aina hoikka nainen ja hoikka nainen on aina kaunis nainen, niin tosielämään tämä ei kyllä päde.

        Sitä paitsi myös kaikkea sitä miksi mies on atm, voidaan myös syyttää miestä itseään.


      • Hoikka KTN?
        .....Siinä.. kirjoitti:

        Siinä on taas yksi, joka on katsellut liikaa elokuvia. Vaikka elokuvissa kaunis nainen on aina hoikka nainen ja hoikka nainen on aina kaunis nainen, niin tosielämään tämä ei kyllä päde.

        Sitä paitsi myös kaikkea sitä miksi mies on atm, voidaan myös syyttää miestä itseään.

        http://media.photobucket.com/image/an ugly woman/Catzes/ugly.jpg


      • ...
        .....Siinä.. kirjoitti:

        Siinä on taas yksi, joka on katsellut liikaa elokuvia. Vaikka elokuvissa kaunis nainen on aina hoikka nainen ja hoikka nainen on aina kaunis nainen, niin tosielämään tämä ei kyllä päde.

        Sitä paitsi myös kaikkea sitä miksi mies on atm, voidaan myös syyttää miestä itseään.

        "Vaikka elokuvissa kaunis nainen on aina hoikka nainen ja hoikka nainen on aina kaunis nainen, niin tosielämään tämä ei kyllä päde."

        Tosielämässä hoikka nainen ei aina ole kaunis, mutta kauniit naiset ovat aina hoikkia.


    • Kyllä minä ainakin olen tehnyt aloitteita miehille. Aloitteen tekemällähän voi päästä tutustumaan juuri itseään kiinnostaviin miehiin. Mikäli vain odottelee, niin voi huomata ettei itseään kiinnostanut mies koskaan tehnyt aloitatta ja eipä sitten koskaan tullut otettua selvää voisiko jotain juttua kehittyä.

      En kovin usein tee aloitteita, mutta olen kuitenkin toisinaan tehnyt. Hieman ujona ihmisenä aloittaan tekeminen vaan ei ole kovinkaan helppoa.


      Nytkin olen sopimassa treffejä erään miehen kanssa, jolle tein alottein. Kirjoitin hänelle vietin, jossa kerroin kiinnostuneeni hänen profiilistaan ja haluavani tutustua häneen paremmin.

      • MR B.

        Itse miehenä olen huomannut, että noihin naisten tekemiin aloitteisiin on jotenkin vaikea suhtautua. On totta, että naiset ottavat helpommin itseensä jos iskuyritys ei onnistukaan. Mitä paremman näköinen nainen, sitä epäuskoisemmin ja hankalammin se pakkeihin suhtautuu.

        Jotenkin olen kuitenkin ajan kanssa oppinut hoitelemaan nuo tilanteet niin sulavasti, ettei tarvitsisi pelätä että tilanteesta tulee "pahaa energiaa". Ei ole mukaavaa olla viihteellä, jos ympärillä on suoranaista vihaa. Saati sitten homoksi haukkumista tai fyysisiä litsareita.


    • petofi

      Kyllä naisetkin tekee aloitteita sellaisille miehille, joista he ovat kiinnostuneita. Jos juuri sinulle ei kukaan nainen ole tehnyt aloitetta niin kenties et vaan ole naisten silmissä kiinnostava. Siinä olen kyllä samaa mieltä että pakitkin voi antaa kohteliaasti mutta kai nyt tuollainen haistattelu on pelkästään teinipissisten tyyliä, vai?

      • Aloitteellinen N

        Olen tehnyt vuoden aikana kaksi selvää mutta hienovaraista aloitetta, kummastakin tuli kiltit pakit. En ole ottanut itseeni, enkä suhtautunut muutenkaan negatiivisesti. Itsetuntoni kestää kyllä asian.

        Kumpikin mies silti vielä flirtailee avoimesti kanssani ja hakeutuvat itse tekemisiin, eivätkä olleet asiasta yhtään vaivaantuneita (päinvastoin). Tosin kummallakin riittää älyä, eli osaavat siksi ehkä suhtautua eri tavalla kuin moni muu. Siitä olen kiitollinen, että vaikka kumpikin luultavasti pitää minua seksikkäänä (kumpikin katselee kroppaa ja tissejä, kun luulevat etten huomaa), niin ihastustani ei "käytetty hyväksi" sänkyhommiin pääsemiseksi. Kertoo joko miehen kunnollisuudesta tai siitä että arvostavat minua muuten.

        Olen myös monesti jättänyt tekemättä aloitteen, jos olen ollut ihastunut tai kiinnostunut. Eli neuvoisin miehiä ja naisia tekemään itse aloitteen, jos oma kiinnostusta on, mutta tavalla jolla toinen voi perääntyä kasvojaan menettämättä. Ja jos vastaus on ei, on se hyväksyttävä myös.


      • nb nbbnv
        Aloitteellinen N kirjoitti:

        Olen tehnyt vuoden aikana kaksi selvää mutta hienovaraista aloitetta, kummastakin tuli kiltit pakit. En ole ottanut itseeni, enkä suhtautunut muutenkaan negatiivisesti. Itsetuntoni kestää kyllä asian.

        Kumpikin mies silti vielä flirtailee avoimesti kanssani ja hakeutuvat itse tekemisiin, eivätkä olleet asiasta yhtään vaivaantuneita (päinvastoin). Tosin kummallakin riittää älyä, eli osaavat siksi ehkä suhtautua eri tavalla kuin moni muu. Siitä olen kiitollinen, että vaikka kumpikin luultavasti pitää minua seksikkäänä (kumpikin katselee kroppaa ja tissejä, kun luulevat etten huomaa), niin ihastustani ei "käytetty hyväksi" sänkyhommiin pääsemiseksi. Kertoo joko miehen kunnollisuudesta tai siitä että arvostavat minua muuten.

        Olen myös monesti jättänyt tekemättä aloitteen, jos olen ollut ihastunut tai kiinnostunut. Eli neuvoisin miehiä ja naisia tekemään itse aloitteen, jos oma kiinnostusta on, mutta tavalla jolla toinen voi perääntyä kasvojaan menettämättä. Ja jos vastaus on ei, on se hyväksyttävä myös.

        Moni nainen kuvittelee että kun on tehnyt pari aloitetta niin tietää mitä se on meillä atm:llä. Naislla kun tulee niin negatiivisia kuin positiivisiakin kokemuksia miehistä. Meillä atm:llä tulee vain niitä negatiivisia kokemuksia naisista. Kuinka monta kertaa haluat kiivetä sähköaitaa jos sen toisella puolella on vain uusi sähköaita?


      • *painu vittuun siitä
        nb nbbnv kirjoitti:

        Moni nainen kuvittelee että kun on tehnyt pari aloitetta niin tietää mitä se on meillä atm:llä. Naislla kun tulee niin negatiivisia kuin positiivisiakin kokemuksia miehistä. Meillä atm:llä tulee vain niitä negatiivisia kokemuksia naisista. Kuinka monta kertaa haluat kiivetä sähköaitaa jos sen toisella puolella on vain uusi sähköaita?

        Jos toistuvasti lyö päätänsä kipeästi seinään eikä koskaan opi mitään täytyy olla tyhmä. Sellaista ei kyllä normi ihminen tosiaankaan ymmärrä. Mutta kerran tässä jokainen nainen lytätään aloitteiden teosta huolimatta lupaan ja vannon etten tule herrojen rauhaa häiritsemään turhilla ja tyhmillä aloitteillani. Enhän voi koskaan ymmärtää teidän kärsimyksiä joten miksi vaivautua edes tutustumaan.


    • &76767

      Jos mies tekee aloitteen, niin nainen tietää miehen olevan kiinnostunut. Jos nainen tekee aloitteen, niin nainen ei voi olla varma siitä, onko mies kiinnostunut.

      • selvennystä kiitos

        Ja sama pätee toisin päin. Mikä siis oli pointtisi?


      • .............
        selvennystä kiitos kirjoitti:

        Ja sama pätee toisin päin. Mikä siis oli pointtisi?

        pointti tais olla se että naiset ei osaa asettua miesten asemaan vaan huhuilee sieltä prinsessatornistaan käsin ja luulee muidenkin olevan prinsessoja..


    • Tuleepa mieleen tältä kesältä yksi juttu. Yksi ilta olin kassajonossa niin takanani pari entuudestaan tuntematonta nuorta naista hihkaisee nykien että oletpas sä hyvä mies. Mutta enhän mä voinut ryhtyä jatkamaan juttelua yhtään pidemmälle, kun olin tuolloin toisen naisen kanssa matkassa. Eli jätin sen aloitteen tavallaan huomioimatta ja kohtelin heitä kuin ilmaa vain, valitettavasti.

      Viimeksi eilen sattui vastaavan tyylinen kaupassa, yksi tuttu nainen tervehti kaverinsa kanssa kuin puuntakaa olin yllätetty. Mä siihen että häh? Ja sit huomasin kenestä oli kyse niin moikkasin takasin ja lähdin meneen.

      Mitä voin sanoa että kyllä niitä aloitteita on tullut naisilta reippasti enemmän kuin mitä itse olen tehnyt.

      • repsrepesin

        Mikä helvetin aloite se on että joku tuttu tervehtii sua kaupassa, tollo :D :D


      • repsrepesin kirjoitti:

        Mikä helvetin aloite se on että joku tuttu tervehtii sua kaupassa, tollo :D :D

        Eihän se olekaan, mutta se on vähän hämärää mikä tulkitaan aloitteeksi. Onko se kun aloittaa tervehtien juttelun vai suoraan kun aloittaa juttelun jostain asiasta? Vai kun käsimerkein viittoo tai flirttaillen?

        Tulkinnan varaisia asioita mun mielestä, itte pidän sitä aloitteellisena joka aloittaa millä tahansa muotoa juttelun.


      • ,,,
        itmies kirjoitti:

        Eihän se olekaan, mutta se on vähän hämärää mikä tulkitaan aloitteeksi. Onko se kun aloittaa tervehtien juttelun vai suoraan kun aloittaa juttelun jostain asiasta? Vai kun käsimerkein viittoo tai flirttaillen?

        Tulkinnan varaisia asioita mun mielestä, itte pidän sitä aloitteellisena joka aloittaa millä tahansa muotoa juttelun.

        "Tulkinnan varaisia asioita mun mielestä, itte pidän sitä aloitteellisena joka aloittaa millä tahansa muotoa juttelun. "

        Tästä johtuen miehet niin usein ilmeisesti pettyvät naisiin, jos ei nainen lämpenekään mieheen..Ystävällinen jutustelu kun ei aina ole kiinnostuksen merkki vaan todellakin sitä jutustelua vain.


      • ,,, kirjoitti:

        "Tulkinnan varaisia asioita mun mielestä, itte pidän sitä aloitteellisena joka aloittaa millä tahansa muotoa juttelun. "

        Tästä johtuen miehet niin usein ilmeisesti pettyvät naisiin, jos ei nainen lämpenekään mieheen..Ystävällinen jutustelu kun ei aina ole kiinnostuksen merkki vaan todellakin sitä jutustelua vain.

        Joo noin se on. Ilmeisesti kannattaa muuttaa sitten aloitteen määritelmää. Hmm, mikähän olis sellanen? Oisko sellanen vaikka kun päädytään makkariin tai nainen pyytää mukaansa? Ei jälkimmäinenkään ei aina oo aloite... eli siis mä taidan pitää nyt sellasta aloitteena joka johtaa makkariin.


    • Princess Marmalady

      Kyllä, prinsessasyndrooma. Olen muun muassa paras, kaunein sekä fiksuin ja haluan esimerkiksi kaiken!

      • mies..

        Johanna Tukiainen?


    • Miss Fury

      Teet aloitteita ihan selkeästi vain tietyntyyppisille naisille. Herää kysymys olivatko edes täysi-ikäisiä, sen verran teinille kuulostaa.
      Itse olen antanyt tylyt pakit vain miehelle, joka yritti tökerösti ostaa seksiä.

      Minä olen kerran tylsyyttäni baaritiskillä mennyt juttelemaan vähän nuoremmalle miehelle ja mies huudahtaa yhtäkkiä, että: Joo en oo vittu kiinnostunut susta!
      Katsahdin baarimikon suuntaan silmät pyöreinä ja aloimme kumpikin nauramaan tyypille. Joillakin on suuretkin luulot itsestään, ei se ole sukupuolesta kiinni se.

      • sinisilmä kurppa

        Heh, no ei kai kukaam mies vakavasti ota itseään vanhempaa naista. Olisit onnellinen että tuo mies oli rehellinen eikä alkanut vedättämään irtopillun toivossa.


      • Miss Fury
        sinisilmä kurppa kirjoitti:

        Heh, no ei kai kukaam mies vakavasti ota itseään vanhempaa naista. Olisit onnellinen että tuo mies oli rehellinen eikä alkanut vedättämään irtopillun toivossa.

        Luetun ymmärtäminen taas hakusessa? Menin juttelemaa baaritiskillä ei ole kiertoilmaus iskemiselle.


      • ...........eeeeeeeee
        Miss Fury kirjoitti:

        Luetun ymmärtäminen taas hakusessa? Menin juttelemaa baaritiskillä ei ole kiertoilmaus iskemiselle.

        seli seli. olit munaa vailla, mutta sait pelastettua kasvosi baarimikon avustuksella (no saitko baarimikolta sitten?)...........


      • Miss Fury
        ...........eeeeeeeee kirjoitti:

        seli seli. olit munaa vailla, mutta sait pelastettua kasvosi baarimikon avustuksella (no saitko baarimikolta sitten?)...........

        Huoh...Itseasiassa kyseinen baarimikko on ystäväni. Miksi minun pitäisi pelastaa kasvojani? Mitä ihmettä?
        Nainen ei siis koskaan voi sanoa sanaakaan miehelle, jolta ei halua munaa? Vaikeaa on sinunkin elämäsi, kultsu.


    • nimimerkki2834759082

      Outo on tämän valtion harha siitä, että jos mies on sinkku ja nauttii olostaan yksin tervekätisenä kättään käytellen, olisi homo. Se on erittäin vaarallinen virhearvio. Tuodaan se nyt näin palstalla se näkemys tietoisuuteen. Naisilla ei ole mitään piipitettävää. Tasa-arvon aikana ja varsinkin väitettäessä, että nainen valitsee sen miehen/puolisonsa. Tehköön silloin aloitteen, eipähän tarvitse sitten piipittää, että mies hurmasi ja sitten jouduin avioliittoon ja menetin muut mahdolliset kumppanit jne. Naiset suu auki, jos kiinnostaa. Lopettakaa se ilkeily ja aikustukaa.

      • öööö22

        ai naisella ei ole kasvojen menettämisen pelkoa? Olen saanut jonkun pakin, ja kyllähän se on outo tilanne. Mutta tiedän että se syy löytyy vaativasta luonteestani. Olen vaativa, tarkka ja huomaan valehtelun heti. Yleensä nää miehet on jääneet kiinni valheesta, eivätkä halua enää jatkaa kanssani. Mut ei se haittaa, en ois semmoista halunnukaan.


      • -TSS-

        Mistä ihmeestä tällainen päähänpinttymä joillakin palstalaisilla on, että sinkkua miestä epäiltäisiin homoksi? Kyllä siihen epäilykseen yleensä liittyy muutakin kuin pelkkää sinkkuutta.


    • joopa jooooooo

      Mutta kun asiansa osaava panomies lähestyy naista niin nainen ei taatusti pakkeja anna.

    • Treffeille?

      Itse olen sen verran häpeilemätön, että jos olen kiinnostunut miehestä, uskallan tehdä aloitteen. Siitäkin huolimatta, että turpaan saattaa tulla. Tosin erään tapauksen jälkeen olen ollut hieman varovaisempi.

      Mies (työpaikallani) vaikutti kypsältä ja fiksulta. En tuntenut häntä sen kummemmin, mutta olimme jutelleet niitä näitä. Pyysin häntä ulos, jos hän olisi vapaa. Hän oli kuitenkin varattu(ei sormusta).

      Eipä aikaakaan kun näin tietäviä hymyjä ihmisten kasvoilla, supinaa, naureskelua, merkitseviä katseita. Kaikki työpaikallani tiesivät, että olin ehdotellut "päiväkahveja" varatulle miehelle. Minusta tuli pitkäksi aikaa pilkan kohde, lumppu, jota voi kohdella miten huvittaa. Tarinahan paisui siitä ja lopulta olin kuulema yrittänyt iskeä kaikkia työpaikkani miehiä. Tosiasiassa tilanne meni niin, että muut miehet tulivat ehdottelemaan minulle ja puhumaan härskejä.

      En olisi koskaan uskonut, että yhdestä treffikutsusta voisi paisua tällainen tilanne. Huomasin kyllä myöhemmin miehen käytöksestä, että häntä harmitti, että oli mennyt kertomaan asiasta eteenpäin.

      Että näin. Kyllä aikuiset ihmiset osaakin olla lapsellisia. Ehkä asiaan vaikutti se, että olen keskimääräistä paremman näköinen (ei omakehu vaan fakta). Tämä kohu aiheutti myös kovan ulkonäköni ruotimisen ja naljailun tukasta, pukeutumisesta yms. ulkonäköön liittyvästä. Kai olin joillekin liikaa tai minut koettiin uhkaksi. Nämä pahimmat juorueukot kun ovat parhaat päivänsä nähneitä lihavia muijia.

      • Jossakin neuvottiinkin, ettei työpaikalta kannata treffiseuraa viritellä..

        Tässä syy.


      • GG
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        Jossakin neuvottiinkin, ettei työpaikalta kannata treffiseuraa viritellä..

        Tässä syy.

        Työpaikkavonkaukset ja treffailut menevät mun mielestä pääsääntöisesti reisille. Ja joskus kun eivät mene, niin pitkä suhdehan siitä voi tulla. High risk, high reward.


    • Mies 343543534

      Mikä suomalaisia naisia oikein vaivaa? Minkä takia ei osata käyttäytyä ollenkaan? Jokin prinsessa-syndroomako lie?
      Vastasit jo itse joillakin Suomalaisilla nuorilla naisilla on Prinsessa-syndrooma
      ja erittäin paha sellainen,se aiheuttaa tollasta kuvailemaasi käytöstä,
      ratkaisu on hyvin yksinkertainen ala lähestyä aikuisempia naisia
      28-40 vuotiaita.

    • fghjklölkjuhytr

      En kyllä ite koskaan voisi haistatella jos joku mulle tulisi baarissa jutteleen, enkä ole kenenkään muunkaan naisen koskaan kuullut tekevän niin.
      Mulle taas on käyny niin että menin baarissa tilaamaan juomia ja tiskillä istui kaksi miestä keskenään jutellen, joille pikku päissäni sanoin "hei, mitäs kuuluu?" Ne ei edes päätään kääntäneet minuun päin vaan huusivat "Painu vittuun!" Ja ihan aikuisia miehiä olivat. Eli en varmaan toiste ole aloitetta tekemässä..

      • 5ej7kryk

        Voi ei, ihanko yhden kerran sait pakit ja vielä ollessasi humalassa?
        KYLLÄ KANNATTAA EHDOTTOMASTI LUOVUTTAA....


        :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • gjldgjfl

        Olet pehmo. Tuo ei ole mitenkään epätavallista naisten suusta. Tai siis tyttöjen,jotka ovat naisen ikäisiä.


      • uullhdghdgdggd
        5ej7kryk kirjoitti:

        Voi ei, ihanko yhden kerran sait pakit ja vielä ollessasi humalassa?
        KYLLÄ KANNATTAA EHDOTTOMASTI LUOVUTTAA....


        :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        Joskus se rittää se yksikin kerta. Niin kuin minullekin. Tulkoot juttelemaan ne joilla on asiaa. Minä katson sitten kenelle vaivaudun vastaamaan (jos huvittaa).



        :DDD vaan itsellesi.


    • 2.rinsessa

      Olen 30-v nainen ja huono tekemään aloitetta. Mä haluan että mut huomataan ja hurmataan. Mun ainoa "aloite" on katse ja hymy. Ja miehellä pitää olla niin paljon itseluottamusta ja kiinnostusta, että uskaltaa/viitsii tulla juttelemaan :) Mua ei nyhveröt kiihota, mutta ei toisaalta liian röyhkeätkään.

      Joidenkin vanhempien miesten (siis reilusti, 10,20,25 v vanhempien) röyhkeä flirttailu on ollut todella loukkaavaa, ja sellaisissa tapauksissa pakit ovat olleet kerralla niin jäätävän tylyt, että kiertävät varmasti kauempaa jos vielä kohdakkain osutaan. Mutta asiallisen aloitteen tekijää kohtaan olen aina ystävällinen.

      • lkjdfn

        Miksi kenenkään miehen pitäisi kiinnostua kun sinusta ei löydy sitä itseluottamusta??


      • vain mersu käy
        lkjdfn kirjoitti:

        Miksi kenenkään miehen pitäisi kiinnostua kun sinusta ei löydy sitä itseluottamusta??

        Miksi kenenkään naisen pitäisi kiinnostua yhdestäkään ujosta tai hiljaisesta miehestä? Niinpä, ei miksikään. Syytä ei ole koska parempia vaihtoehtoja on olemassa.


    • Hoplaaja

      1. Hymyile
      Ilme on tärkeä ja viestii asenteestasi pitkänkin matkan päähän. Hymy osoittaa sinun olevan avoin lähestymiselle.

      2. Valitse miehesi ja pidä hänestä kiinni
      Toisen ihmisen kiinnostus on imartelevaa. Jos mies aistii, että yrität muitakin samaan aikaan, olet jo menettänyt pelin.

      3. Kuuntele
      Kiinnostu aidosti ja kuuntele, mitä kiinnostuksesi kohde sanoo – anna hänen tuntea itsensä tärkeäksi sinulle. Älä avaudu heti omista huolistasi, sillä kukaan ei halua juuri tapaamansa tuttavuuden ongelmia harteilleen.

      4. Älä ole liian julkea
      Liika flirttaaminen tai liian julkeat jutut pelottavat ja saavat toisen lätkäisemään Helpon naisen leiman otsaasi. Sen jälkeen olet hänelle arvokas korkeintaan yhtä tehtävää varten. Omien fyysisten avujen esitteleminen on turhaa – anna kiinnostuksesi kohteen huomata ne ihan itse.

      5. Luota itseesi
      Mikä on pahinta, mitä voi tapahtua, jos aloitteesi menee mönkään? Sopivasti itsevarma nainen on monen mielestä seksikäs ja mielenkiintoinen. Varo kuitenkin heittäytymästä liian ylimieliseksi tai omahyväiseksi! Omasta ihanuudestaan sokeutuneet ihmiset eivät herätä kenenkään syviä tunteita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      92
      2513
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      184
      1609
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      77
      1529
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      92
      1323
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      75
      935
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      77
      798
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      35
      771
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      18
      709
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      41
      653
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      28
      630
    Aihe