ATM lähenteli

violet.

Kävin tänään duunin jälkeen assmarketissa. Ostin röökiä ja karkkia joita vedin wt-tyyliin pihassa. Vittuuntuneesta ilmeestäni huolimatta joku jälkeenjäänyt taukki tunki itsepintaisesti juttusille vaikka käänsin selkäni enkä noteerannut mongerrusta, ja yritti kahteen kertaan tarttua käteeni. Halus kuulemma aloittaa virallisesti ja sanoa käsipäivää.

Kyseessä ei siis ollut vanha juoppo vaan nuorehko tiette-kyllä-mikä :(((

17

281

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Andrei Ars-shavin

MIkä on wt-tyyli?

Olisit nyt voinut sanoa suoraan että et halua jutella, eikä kääntää selkää, vaikka tyyppi olisi ollut miten jälkeenjäänyt. Jumaleissön sunkin kanssa.

• violet.

Wt eli white trash. Miltä kieltämättä näytin hieman myös muuten.

• ----------->

Olet sosiaalisesti vammainen white trash -lortto.

• ATM <3 ATN

Eniten taisi ärsyttää se, että tasot kohtasivat.

• violet.

Kuinka yllättävä nolla-argumentti. Jos yhtään olisit palstaa lukenut, tietäisit että ATM vihaa rumia naisia. Rumalla ei tee mitään. Ja minä olen kaunis. Toiseksi mulla oli ja on hallussani kolmet avaimet jotka ajoittain hieman trashista habituksesta huolimatta tekevät siihen luuseriin, ja useimpiin luusereihin täällä, nähden absoluuttisesti Paremman Ihmisen. :)

• ......
        violet. kirjoitti:

Kuinka yllättävä nolla-argumentti. Jos yhtään olisit palstaa lukenut, tietäisit että ATM vihaa rumia naisia. Rumalla ei tee mitään. Ja minä olen kaunis. Toiseksi mulla oli ja on hallussani kolmet avaimet jotka ajoittain hieman trashista habituksesta huolimatta tekevät siihen luuseriin, ja useimpiin luusereihin täällä, nähden absoluuttisesti Paremman Ihmisen. :)

En muuten usko että olet oikeasti kaunis. En ihan oikeasti usko. Olet niitä naisia joilla on jatkuvasti paksu meikkikerros ja kulmakarvat piirretty mustalla tussilla ja pukeudut viimeisimpiin henkkamaukkoihin tai muihin mauttomuuksiin ja luulet olevasi kaunis, vaikka olet ruma, tyhmä ja pinnallinen ällötys.

• violet.
        ...... kirjoitti:

En muuten usko että olet oikeasti kaunis. En ihan oikeasti usko. Olet niitä naisia joilla on jatkuvasti paksu meikkikerros ja kulmakarvat piirretty mustalla tussilla ja pukeudut viimeisimpiin henkkamaukkoihin tai muihin mauttomuuksiin ja luulet olevasi kaunis, vaikka olet ruma, tyhmä ja pinnallinen ällötys.

Tosta ulkonäkökuvauksesta ei mikään osunut mut ihan sama.

• Hyi olkoon, oliko vielä alle 180-senttinen eli INHOTTAVA mies? :(

• violet.

Onko alle 180-senttisiä MIEHIÄ? :(

• palstan poliisi

Provojen taso on tällä palstalla näköjään nousussa.

• violet.

Ei ollut provo vaan 100% tositapahtuma. Näistä (teidän) selkeästi häiriintyneiden, jälkeenjääneiden tai muuten vaan ällöttävien palstakielellä AT-miesten "iskuyrityksistä" riittäisi kerrottavaa, mutta antaa olla. Voit kysyä parhaita paloja keneltä tahansa naispuoliselta tutultasi. Erityisesti niiltä kauniimmilta. :) Erityisen suosittua vajakkien keskuudessa on tulkita asiakaspalvelijan ystävällisyys seksuaaliseksi kiinnostukseksi, joten jokainen noissa ammateissa joskus työskennellyt on epäilemättä saanut osansa.

Ainoastaan älyttömään pituuskysymykseen trollasin. Epäkiinnostava ja inhottava eivät ole synonyymeja. En usko että pelkkä lyhyys tekee miehestä naisen mielestä inhottavan tai edes lisää jo olemassa olevaa inhotusta, ja yleisesti vähemmän halutun tai kelpaamattoman rajakin lienee jossain 170 tai alle mitassa eli suurinpiirtein naisten keskipituudessa = nainen ei halua itseään lyhyempää miestä. Sen sijaan äärimmäisen pinnallisille AT-miehille naisen lieväkin ylipaino tai jopa normaalipaino on juuri tällainen yksittäinen iso ällötyksen aiheuttaja. Mielestäni tuo keskusteluissa esiintynyt 180 sentintarkka pituusvaade on yhtä absurdi kuin niin ikään esitetty AT-miehen vaatimus että naisen on painettava alle 60 kg. (Minkä henkilökohtaisesti täytän ja toisaalta ei vittuakaan kiinnostaisi vaikken täyttäisi.)

• Naisasialooseri.
        violet. kirjoitti:

Ei ollut provo vaan 100% tositapahtuma. Näistä (teidän) selkeästi häiriintyneiden, jälkeenjääneiden tai muuten vaan ällöttävien palstakielellä AT-miesten "iskuyrityksistä" riittäisi kerrottavaa, mutta antaa olla. Voit kysyä parhaita paloja keneltä tahansa naispuoliselta tutultasi. Erityisesti niiltä kauniimmilta. :) Erityisen suosittua vajakkien keskuudessa on tulkita asiakaspalvelijan ystävällisyys seksuaaliseksi kiinnostukseksi, joten jokainen noissa ammateissa joskus työskennellyt on epäilemättä saanut osansa.

Ainoastaan älyttömään pituuskysymykseen trollasin. Epäkiinnostava ja inhottava eivät ole synonyymeja. En usko että pelkkä lyhyys tekee miehestä naisen mielestä inhottavan tai edes lisää jo olemassa olevaa inhotusta, ja yleisesti vähemmän halutun tai kelpaamattoman rajakin lienee jossain 170 tai alle mitassa eli suurinpiirtein naisten keskipituudessa = nainen ei halua itseään lyhyempää miestä. Sen sijaan äärimmäisen pinnallisille AT-miehille naisen lieväkin ylipaino tai jopa normaalipaino on juuri tällainen yksittäinen iso ällötyksen aiheuttaja. Mielestäni tuo keskusteluissa esiintynyt 180 sentintarkka pituusvaade on yhtä absurdi kuin niin ikään esitetty AT-miehen vaatimus että naisen on painettava alle 60 kg. (Minkä henkilökohtaisesti täytän ja toisaalta ei vittuakaan kiinnostaisi vaikken täyttäisi.)

Osuit minuun, itse olen juuri niitä miehiä, jotka tulkitsevat asiakaspalvelun seksuaaliseksi kiinnostukseksi. Varsinkin jos carolssin myyän sanoo minulle hyvää ruokahalua, mutta ei sano sitä naapuripöydän amiksille.

• violet.
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Osuit minuun, itse olen juuri niitä miehiä, jotka tulkitsevat asiakaspalvelun seksuaaliseksi kiinnostukseksi. Varsinkin jos carolssin myyän sanoo minulle hyvää ruokahalua, mutta ei sano sitä naapuripöydän amiksille.

Niin, tiedän.

Sitten kun sekoat nupistasi hieman vielä lisää ja pääset yli ujoudesta, käyt tuosta ruokahalun toivotuksesta rohkaistuneena ostamassa toisen hampurilaisen ja kärtät samalla myyjän puhelinnumeroa. Et usko että ei on ei, joten jätät inttämisen jälkeen oman numerosi. Myyjä ei soita, mistä suutut ja käyt kostoksi vittuilemassa ja sekoilemassa ko. paikassa ja teet valituksen epäasiallisesta työntekijästä.

• Jaska'

Ymmärrän tuskasi. Olisit käskeny painua vittuun.
      En muuten ymmärrä tota kättely juttua, siihen aika usein törmää jopa näin hetero miehenä toisten miesten toimesta. En mä halua kätellä tuntemattomia ihmisiä vaikka jonkun sanan saatan vaihtaakkin.

• KöydelleOlisiTarvett

Näytät ilmeisesti h u o r a l t a-eivät vain koskaan ennätä kysyä hintaa kun toimitat matkoihinsa.

• violet.

Täällä on hassuja oletuksia ihmisten pukeutumisesta ja ulkonäöstä muutenkin.

Tosin oletan itsekin että sinä näytät sian perseestä tulleelta sontaläjältä joka pitäis lapioida takaisin sinne mistä on tullutkin.

• Ostit röökiä eli poltat siis tupakkaa. Minulle se olisi aina vastenmielinen ominaisuus. En lähestyisi sellaista naista joka polttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      157
      4950
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3606
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      35
      2607
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2253
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      96
      2149
    6. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      28
      2056
    7. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      2043
    8. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      87
      2003
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      21
      1516
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      105
      1416
    Aihe