Minkä verran annat mahdollisuuden lähestyvälle miehelle

huohhhhh

Minua on lähestynyt työpaikassani useampi mies, joista kukaan ei erityisemmin viehätä minua. Minkä verran te muut sinkkunaiset annatte mahdollisuuksia tällaisille miehille? Tahdon olla mukava enkä lytätä miestä heti alkuunsa vaan käyn kerran tai kaksi ulkona tutustumassa, mutta sitten jos ei synkkaa niin luovutan.

Ongelmaan liittyy myös se, että ensin saatan pitää miestä ihan kivana ja kiinnostavana, mutta kun hän osoittaa kiinnostuksensa alkaa minua ahdistaa eikä mies kiinnosta enää yhtään. Edes lievä utelu ja roikkuminen on selkeä ahdistuksen aiheuttaja. Ehkä tähän vaikuttaa se, että minua lähestyvät miehet ovat poikkeuksetta ruutupaitaisia "anteeksi että olen olemassa" nössyköitä eikä semmoiset rehellisesti sanottuna viehätä ketään. Yritän olla avoin ja tutustua toiseen ja "laskea kriteerejä", mutta ei sitä yksinkertaisesti voi pakottaa itseään ihastumaan toiseen. Mielummin viihdyn sinkkuna kuin olen miehen kanssa joka on liian nössykkä. Mistä näitä miehiä sikiää? Miksi on niin vaikea olla itsevarmempi tai edes esittää sellaista? Pukeutua tyylikkäästi ja jättää ne iänikuiset ruutupaidat ja harmaat t-paidat.

Mitä muuten tarkoittaa palstalla puhuttu ATM?

Avautukaa.

51

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • v-tyylittelijä

Mä tykkään tästä "lyttään heti alkuunsa" -tyylistä.

• rouvanamu47

olet kiltti ja ystävällinen kun lähdet ulos työpaikkasi miesten kanssa vaikka he eivät kiinnosta.
      sinua lähestyneet miehet ovat vääränlaisia, ei kai oikeantyyppisen miehen lähestyminen pelkästään ahdista.

nuo ATM jutut ihmetyttää itseänikin, ym lyhennykset jotka joka kerta pitäisi kai kaikille täällä kirjoitteleville olla tiedossa, no minullekaan ei ole.

Tuossa asiassa en ole samaa mieltä etteikö ruutupaitainen mies viehätä ketään, hän ei vaan viehätä sinua, vaikkapa minä tykkään ruutupaidoista kovasti :)

Ymmärrän, että työympäristössä tulee pitää suhteita yllä, olisiko sinulle sitten parempi vaihtoehto laittaa vaikka "huhu" kiertämään siitä että olet varattu, jos aihetta ilmenee voit itse oikaista asian töissä mikäli riittävän kiinnostava tapaus osuu kohdalle.

• huohhhh

rouvanamu47, kiitos ystävällisestä viestistä! Ihan yllätyin :)

Töistä löytyy kyllä noita minua kiinnostaviakin miehiä (olen erittäin miesvaltaisessa työyhteisössä), mutta jostain syystä minua lähestyvät eivät kuulu tuohon sakkiin. Lisäksi pelkään mainettani jos käyn ulkona noiden minua kiinnostamattomien kanssa, vaikkeivat he toisistaan (tietääkseni) olekaan tietoisia.

Tuntuu että tuo varattuna olemisen huhu voisi olla hyväkin ajatus, kun olin kihloissa niin kiinnostavia lähestymisiä tuli useinkin. Kai sitä jotenkin näkee naamasta kun on haku päällä ja se häätää pois kaikki sen tyyliset mitä itse haen.

Vai onkohan se tämä tukka mikä houkuttelee noita ruutupaitoja, kun oli tukka enemmälllä "asenteella" niin lähestyvät miehetkin oli ihan eri sorttia. Tämä "työhaastattelutukka" näköjään toimii päin vastoin. Tai sitten olen vain liian kiltti. Huoh.

Hienoa että ruutupaidat miellyttävät sinua, ainakin meidän työpaikan otoksen perusteella ei pitäisi ainakaan olla niistä miehistä puutetta sinkkumarkkinoilla :D

• tuula-neiti

Enpä haluaisi alkaa mitään peliä pitämään työpaikalla, vaikka joku miespuolinen työkaveri olisikin kiinnostava (ja ei todellakaan ole yhtään kiinnostavia tyyppejä siellä). Työasiat ja siviilin haluan pitää visusti erillään. Saman työnantajan palveluksessa oleva mutta fyysisesti eri paikassa työskentelevä mies voisi tulla kyseeseen.

• twga34eqt6wq

"Miksi on niin vaikea olla itsevarmempi tai edes esittää sellaista?"

Vetää sanattomaksi näin tyhmät kysymykset.

• jjkjkkjlöklkkläklä

Toisilla taitaa olla nämä kysymykset ainá mielessä. Sen verran tuppisuita näkee.

• Bamboleiaaa

Tämä oli joko rehellinen, kuvaava kirjoitus naisen sielunelämästä tai taitavasti kirjoitettu provo.

Haluaisiko joku tulla sanomaan, että "olkaa oma itsenne"? Tuosta kirjoituksesta esim. käy selvästi ilmi, että jos olet epäitsevarma ja tyylisi on juntahtava, niin kannattaa muuttaa itseään. Tai jos on laiska, niin esiintyä varmempana kuin onkaan (mitä en suosittele).

• huohhhh

Ihan rehellisesti mietin, mutta kai se ongelma sitten on se että houkuttelen vääränlaisia mitkä itseäni kiinnostavat. Kai jotkut niistä nössyköistäkin sitten innostuvat, minä vaan en ainakaan.

Suurin osa noista nössyköistä nostaisi pisteitään roimasti käyttäytymällä itsevarmemmin ja pukeutumalla edes hieman tyylikkäämmin. Tai jos he ovat nyt omia itsejään eivätkä halua miksikään muuttua niin miksi lähestyvät minua joka en (enhän???) ole yhtään heidän tyylisensä? Muuta kuin siksi että olen helpon tuntuinen tapaus sinkkunaisena miesyhteisössä. Tai sitten he ovat niitä jotka yrittävät kaikkia.

Kertokaa rehellisesti jos en ole jotain tajunnut, ärsyttää tämä tilanne kun tuntuu että joka miehen kohdalla on sama juttu.

• hoih hoih

Älä turhaan rasita pieniä aivojasi. Todennäköisesti et ole niin "tasokas pakkaus" kuin itse kuvittelet.

Monilla naisilla tuntuu olevan aika vääristynyt omakuva siitä kun baarissa jotkut komeat pelurit lähestyvät, niin nämä naiset alkavat kuvittelemaan olevansa heidän tasoisiaan, vaikka pelurille kelpaa vähän tasottomampikin pilde.

• oman hännän nostajia

Se mikä naisen silmissä on itsevarmuutta, on miesten itsensä ja toisten miesten silmissä h...tin usein ärsyttävää pätemistä. Musta tuntuu, että moni noista sun nössyköistä on terveemmällä asenteella liikkeellä kuin ne pätijät joita ihailet.

• huooohhh

Kuten sanoin, olen ihan tyytyväinen sinkkuna mielummin kuin tuollaisen nössykän vaimona. Ihmettelen vain miksi eivät tuollaiset miehet jotka ehkä jopa ymmärtävät etteivät ehkä niin naisia kiinnosta, miksi he eivät hieman itseään kehitä vastaamaan paremmin naisten tarpeita ja kiinnostusta.

Onhan se tietysti helppo sanoa miten miehestä saisi enemmän itseä kiinnostavan, mutta esimerkiksi pukeutumiseen panostaminen varmasti houkuttelisi naista kuin naista hieman enemmän kuin epätyylikäs pukeutuminen.

Samalla tavalla kun naiset meikkaavat ollakseen kauniimpia, miksi eivät miehet panosta itseensä vastaavasti.

• surrealismus

Naisten "tarpeet" ja "kiinnostukset" olisi hyvä aihe jonkun Salvador Dalin maalaukseen.

• Huonosti pukeutuva M

Eivät miehet taida tietää, että pukeutuminen merkitsee niin paljon joillekin naisille.

• huoohhhh

Tämä lähti hieman sivuraiteille, yksi pääpointti oli myös se kuinka paljon kannattaa antaa mahdollisuutta tällaiselle vähemmän kiinnostavalle. Voiko nössykästä kiinnostua ajan kanssa vai onko se yleensä niin että jos ei sytytä niin ei sytytä jatkossakaan?

• Clone Wars

Onko nämä nössykät jotain klooneja jotka on täysin samannäköisiä, samanlaisella ajatusmaailmalla jne. varustettuja?

Mitäpä olet mieltä ajatuksesta että ihmiset on erilaisia? Kuulostaako oudolta?

• nassukka_wink

Kyllähän se nössykkä voi ajan myötä paljastuakin kiinnostavammaksi. Eli jos tyyppi ei ole vastenmielinen/kuvottava/kauhea/ärsyttävä, niin kannattaa antaa useampikin mahdollisuus.

• Ruutupaidaton mies
        Clone Wars kirjoitti:

Onko nämä nössykät jotain klooneja jotka on täysin samannäköisiä, samanlaisella ajatusmaailmalla jne. varustettuja?

Mitäpä olet mieltä ajatuksesta että ihmiset on erilaisia? Kuulostaako oudolta?

Sama tuli mieleen. Tuskin ne miehet tosiaan toistensa klooneja ovat, vaikka eivät mahtuisikaan siihen määritelmään, jota ap nainen pitää kiinnostavana miehenä.

Nyt oikeastaan kiinnostaisikin kuulla, että millaisia ne häntä kiinnostavat miehet sitten ovat.

Tähän astisten kirjoitusten perusteella sanoisin, että ei sinun ap kannata mahdollisuuksia niille mollaamillesi miehille antaa. Sinulle tuntuu jo pelkkä ruutupaita tms olevan niin ylitsepääsemätön juttu, että tuskin sinä niille miehille oikeasti antaisit edes mahdollisuutta. Kävisint vaan treffeillä näyttääksesi siinä työyhteisössäsi jotenkin humaanimmalta ja kiltimmältä, vaikka mielessäsi kiroat niitä miehiä ja heidän lähestymisiään.

Jos sinua tosiaan lähestyy aina saman tyyppiset miehet, niin syy on sitten varmaan sinussa itsestäsi. Ehkä annat itsestäsi erilaisen kuvan kuin itse kuvittelet? Ehkä tyylisi onkin niihin miehiin vetoava?

Mikä muuten riittää tekemään miehestä nössykän? Ruutupaita?

• huooohhh

Hyvin samantyyppisiä ne minua lähestyvät ainakin ovat. Mutta onko niin suuri erilaisuus suoraan este vai kannattaako sellaisen kanssa yrittää. Kun haluaisi antaa mahdollisuuden erilaisille ihmisille mutta voiko siitä seurata muuta kuin paha mieli kaikille.

• ...............

Mikset kuvaile yhtään itseäsi? Miten pukeudut, miten puhut, oletko ekstrovertti vain introvertti, oletko kaunis tavis vai rumis, millaisessa asemassa olet työpaikallasi?

Emme voi vastata jos et kerro mitään itsestäsi.

• huooohh

Sillä minkälainen olen ei mielestäni ole juurikaan tässä asiassa merkitystä? Pääasia että minua lähestyvät ensivaikutelmaltaan erilaiset miehet mistä itse kiinnostun ja pohdin pitäisikö näille antaa mahdollisuus vai sanoa suoraan että nyt ei nappaa.

• käytkö hitaalla?

Totta vvitussa sillä on merkitystä minkälainen olet. Eivät ne sinua lähestyvät miehet muuten olisi juuri tietyntyylisiä.

• Voi hyvää päivää

No tottakai on. Sinä annat itsestäsi jonkinlaisen kuvan ja ilmeisesti se vetoaa tietynlaisiin miehiin. Etkö muka sitä tajunnut?

• mies kommentoi

Valehtele.

Sano että sinulla on kolme lasta kolmen eri miehen kanssa.
        Lähtevät karkuun.

Näin minäkin teen, paitsi pitää sanoa sama naisista ja kertoa että on oikeudenkäynnit elareista. Naiset ovat kovin sitkeitä.

• Kokonaisuus ratkaise
        käytkö hitaalla? kirjoitti:

Totta vvitussa sillä on merkitystä minkälainen olet. Eivät ne sinua lähestyvät miehet muuten olisi juuri tietyntyylisiä.

Jos esimerkisi olet kohtuullisen näköinen ja helposti lähestyttävä mutta miehiä matalammin koulutettu, vähemmän kielitaitoinen ja heikommin tienaava, niin näiden miesten näkökulmasta saatat olla kokonaispisteissä aika lähellä heidän tasoaan.

• kjljköä

"Mistä näitä miehiä sikiää?"

Te suomalaiset naiset luotte niitä omalla käytöksellänne.

• huooohhh

En huomannutkaan että väliin oli tullut joitain viestejä, sekava tämä suomi24 viestisysteemi!

Siinä olette oikeassa että joku minussa viehättää minulle vääräntyyppisiä miehiä, mutta tuon analysoiminen on mielestäni jo eri asia mitä tässä yritin käsitellä.

Eli mielestäni sillä ei ole väliä olenko hippi, punkkari, trendikäs, tavis vai ruma vai mitä tahansa muuta vaan että olin minkälainen tahansa niin houkuttelen vääränlaisia ihmisiä ja mietin kannattaako yhdistelmää alkaa testaamaan vai luovuttaa kättelyssä jos ei heti ole kipinää.

En vaadi mieheltä mielestäni liikoja kun tahtoisin että heillä on se JOKU asia elämässään mitä harrastavat, mistä pitävät tai millä toteuttavat itseään. Ei niin että käyvät töissä ja etsivät naista, sellainen epätoivoisuus ja roikkuminen ei innosta ja mielummin olen yksin.

Ruutupaidalla kuvasin näitä miehiä, joilla ei ole elämässä muuta sisältöä kuin työ ja vaimon etsiminen ja antavat siksi hieman surullisen kuvan itsestään ja mielistelevät naista. Yksi esimerkki olkoon vaikka yksi näistä henkilöistä jonka facebookin viikon ainoa päivitys on se kuinka hän perjantaina hakee kebabbia.

Ehkä se suuri kysymys sitten onkin että miten pitäisi itseä muuttaa etten houkuttelisi niin vääränlaisia ihmisiä.

• 4+14

Kyllä sillä on väliä millainen olet. Olet itse nössykkä, joka kelpaa yönyön hoidoksi pelimiehelle muttei suhteeseen. Sitten ihmettelet vielä miksi nössykät lähestyy, eikä ne komean maskuliiniset tosimiehet.

Hei, jos ne hyvä itsetuntoiset miehet olisivat kiinnostuneita, kyllä ne kysyis, kun ei ole itsetunto ongelmia. Jos ujot ja arat lähestyy, olet nössykkä, koska ei niiden itsetunto riittäis lähestyä, jos olisit oikeasti kaunis.

• huohhh
        4+14 kirjoitti:

Kyllä sillä on väliä millainen olet. Olet itse nössykkä, joka kelpaa yönyön hoidoksi pelimiehelle muttei suhteeseen. Sitten ihmettelet vielä miksi nössykät lähestyy, eikä ne komean maskuliiniset tosimiehet.

Hei, jos ne hyvä itsetuntoiset miehet olisivat kiinnostuneita, kyllä ne kysyis, kun ei ole itsetunto ongelmia. Jos ujot ja arat lähestyy, olet nössykkä, koska ei niiden itsetunto riittäis lähestyä, jos olisit oikeasti kaunis.

Mutta minua ei tässä erityisemmin kiinnostakaan se miten saisin minua kiinnostavat (olkoon ne vaikka sitten teidän mieliksenne minun tasoani korkeampia olevia joita en koskaan voi saadakaan) miehiä, vaan mitä tehdä näiden ei-kiinnostavien kanssa?

• kebabin ystävä

"Yksi esimerkki olkoon vaikka yksi näistä henkilöistä jonka facebookin viikon ainoa päivitys on se kuinka hän perjantaina hakee kebabbia."

Jees. Tämä riittikin minulle tästä ketjusta ja tästä kirjoittajasta. Onnellista loppuelämää vaan sinne menestyjälle. Toivottavasti saat paljon tyylikkäitä Facebook-päivityksiä elämässäsi!

• huoohhhh

Tuo nyt oli vain esimerkki mutta ajatus oli kuitenkin se, että miehellä olisi elämässään omia harrastuksia ja sisältöä ettei homma käy liian riippuvaiseksi.

• bow chicka wow wow
        huoohhhh kirjoitti:

Tuo nyt oli vain esimerkki mutta ajatus oli kuitenkin se, että miehellä olisi elämässään omia harrastuksia ja sisältöä ettei homma käy liian riippuvaiseksi.

Käykö nettisurffaus tai tietokonepelit harrastukseksi?

• huooohh
        bow chicka wow wow kirjoitti:

Käykö nettisurffaus tai tietokonepelit harrastukseksi?

Jos ne ovat harrastuksia niin miksipä ei. Pelailen itsekin silloin tällöin ja netissä surffailua ei liene tarvitse mainitakaan kun täällä palstalla olen :). Kunhan on jotain sisältöä ja intohimoja elämässä ettei homma mene siihen että parisuhdekumppani on kaikki kaikessa (enkä tarkoita että tässä olisi jotain väärää, minä vain kaipaan myös omaa aikaa ja tekemistä parisuhteessa ja toivon että toisella on sama homma).

• Aktiivinen tapaus
        huooohh kirjoitti:

Jos ne ovat harrastuksia niin miksipä ei. Pelailen itsekin silloin tällöin ja netissä surffailua ei liene tarvitse mainitakaan kun täällä palstalla olen :). Kunhan on jotain sisältöä ja intohimoja elämässä ettei homma mene siihen että parisuhdekumppani on kaikki kaikessa (enkä tarkoita että tässä olisi jotain väärää, minä vain kaipaan myös omaa aikaa ja tekemistä parisuhteessa ja toivon että toisella on sama homma).

Oletko nyt ihan varma, että olet muodostanut oikean kuvan ko. miehistä? Ihan vaan tiedoksi, että kaikilla ei ole tapana selostaa kaikkia tekemisiään Facebookissa.

Ihan vertailukohtana, että itse taas en tajua että ketä kiinnostaa jonkun "kävin jumpassa ja kaljalla" -päivitykset, tai miksi pitäisi kaikkia asioita selostaa. Tulee lähinnä mieleen, että ko. henkilö haluaa muodostaa itsestään tietynlaisen kuvan höpöttämällä kaikkea mahdollista Facebookissa muiden nähden. Esim. itse käyn treeneissä 4-5 kertaa/vko ja yleensä viikonloppuisin jossain,. mutta en tunne mitään tarvetta pistää noita tekemisiäni Facebookkiin muiden pällisteltäviksi.

Noh, pointti oli lähinnä se, että mistä sinä tiedät vaikka se kebabmies olisi harrastanut ja tehnyt vaikka mitä, ihan ilman mitään Facebook-statuksia?

• 19+8

Avaus oli miehen kirjoittama. Trust me.

• huooohhh

Ihan vain puhtaasta mielenkiinnosta, miksi mies aloittaisi tällaisen keskustelun?

• pahansuopuus syynä
        huooohhh kirjoitti:

Ihan vain puhtaasta mielenkiinnosta, miksi mies aloittaisi tällaisen keskustelun?

Lietsoakseen palstan kuumapäitä entistä synkempään naisvihaan.

• rouvanamu47

Ei sinun tarvitse kertoa täällä millainen olet, sitähän et koe ongelmaksi vaan juurikin nämä lähentymiset.

Yleistäminen on tavallaan julma, mutta tehokas tapa kertoa mitä ei ainakanaan halua, sit kun pitää kertoo mitä tahtoo se onkin jo paljon vaikeampaa kun usein siihen riittää se maaginen "se jokin" jota iso joukko miehistä ei hyväksy, ehkäpä siksi kun eivät ymmärrä.

Tuo pointti, että miehellä on joku intohimo työn lisäksi on hyvä, on kiva kuunnella kun toinen kertoo asiantuntevasti aiheesta kuin aiheesta vaikkei se omia intohimoja koskettaisikaan.

Työympäristö on herkkä, sitä voi verrata mihin tahansa pieneen sosiaaliseen piiriin jossa asema on helposti "loukattavissa" Ymmärrän että siellä tulee sompailla parhaansa mukaan niin, että säilyttää ilon lähteä töihin aamulla, sen pienen mielekiinnon joka tuo päivään piristystä ilman sen kummempaa tarkoitusta.

Oma mielipiteeni on se, ettei sinun tarvitse muuttaa itseäsi, ongelmahan ei voi olla se että olet "vääränlainen".. enemmin se ongelma on siinä että miehet lukevat sinua tavalla jota et tarkoita.

Kuvailemasi miehet eivät kuulosta kovin rohkealle, ellet hae heistä kavereita myös astetta viileämpi suhtautuminen voisi autta, ellei se ole vastoin omaa luonnettasi. Kyllä miehen täytyy hyväksyä ettei iloinen ja avoinkaan nainen ole aina saatavilla, hän haluaa viihtyä töissä ja levittää hyvää fiilistä työyhteisöön, ei se tarkoita että tarvitsee olla "yhteishyvä" ja suostua siihen mikä ei omalle tunnu.

Mitäpä jos unohtaisit perinteiset roolit ja lähestyisit itse sitä joka oikeasti kiinnostaa?

• helvetin ruma mies

Todella hyvä trolli. Mutta siltä varalta, jos aloittaja ei kuitenkaan sellainen ole, niin pitäisihän sinun hyvä nainen tietää, että ei ihminen pysty muuttamaan perusluonnettaan, tai ainakin ujosta nössykästä itsevarmaksi liekkipaitamieheksi transformoituminen on varmasti muuttumisista kaikista harvinaisinta.

• huoohhh

Onhan tuo totta juu. Mutta pienikin itsestä huolehtiminen ja omaan ulkoasuun huomion kiinnittäminen antaa jo paljon reippaamman kuvan ihmisestä.

• helvetin ruma nainen

Pakko olla trolli. Ei kukaan normaali ihminen hoe sanaa "nössykkä" ymmärtämättä yhtään, miten ärsyttävältä ja loukkaavalta se kuulostaa.

• rt trthshrh

Itsevarmuus ja itsevarman kuvan antaminen on ihan eri asioita. Miksi naiset ei tajua eroa?

• Reipas Mies

Stylet kuteet ja hyvä supliikki niin johan dooris on pian makkarissa.

Kuvio, joka ytm:ille on standardi.

Näillä hiljaisilla nössyköillä, yleensä hiljaisuus voi vaihtua räyhäämiseksi muille jos sulake napsahtaa, jolla on ikävät seuraukset.

Valitse mies jonka sosiaalista asemaa ei vastoinkäyminen horjuta vaan "oma tila" pysyy.

• palstan taso

Näin pitkä ketju on syntynyt näin tylsästä provosta. Huohhh.

• ~cissi~

Vastaanpa kysymykseen. Annan aina yhden mahdollisuuden niillekin, jotka ei lähtöruudussa kiinnosta.

Ketjussa ruutupaita itsessään on mielestäni saanut kohtuuttoman merkityksen, ansaitsemaansa huomiota kohta "lievä utelu ja roikkuminen" ei. Mutta tosiaan, kokemukseni vahvistaa että ominaisuudet esiintyvät yhdessä. Ruutupaita = utelu ja roikkuminen :)

Mutta on ruutupaita myös söpö ja seksikäs, silloin kun se ei tupsahda milloin mistäkin kahvinkeittimen ja sermin takaa.

• Ruutupaitainen mies

Työpaikka on herkkä ympäristö, ja siellä on pakko välttää kaikkea sellaista toimintaa, jota voi tulkita seksuaalisviritteiseksi ahdisteluksi tai jonka seurauksena normaali työskentely yhdessä voisi muuttua vaivaannuttavaksi, jos onkin ymmärtämättään ylittänyt jonkin mukavuusalueen rajan. Pikkuisen rohkea vitsailu tai naisen hyvännäköisyyden suora kommentointi ei käy. Onko siis ihme että lähestymiset ovat kierteleviä ja tunnustelevia? Hakeudutaan seuraan, ja toivotaan että pikku hiljaa alkaisi tulla merkkejä siitä, ettei nainen pistä vaikka treffeille pyynnöstä pahakseen. Tavoitteena on siis kohteliaisuus, ei tunkeilu.

p.s mistäs ei-painostavat lähestyjät sitten tunnistaa, liekkipaidoistako? ;)

• ~cissi~
        Ruutupaitainen mies kirjoitti:

Työpaikka on herkkä ympäristö, ja siellä on pakko välttää kaikkea sellaista toimintaa, jota voi tulkita seksuaalisviritteiseksi ahdisteluksi tai jonka seurauksena normaali työskentely yhdessä voisi muuttua vaivaannuttavaksi, jos onkin ymmärtämättään ylittänyt jonkin mukavuusalueen rajan. Pikkuisen rohkea vitsailu tai naisen hyvännäköisyyden suora kommentointi ei käy. Onko siis ihme että lähestymiset ovat kierteleviä ja tunnustelevia? Hakeudutaan seuraan, ja toivotaan että pikku hiljaa alkaisi tulla merkkejä siitä, ettei nainen pistä vaikka treffeille pyynnöstä pahakseen. Tavoitteena on siis kohteliaisuus, ei tunkeilu.

p.s mistäs ei-painostavat lähestyjät sitten tunnistaa, liekkipaidoistako? ;)

Ruutupaita on kelpo paita työpaikalle. Tuossakin yksi Mikko on ruutupaidassaan niiiin söpö, onnellisen tietämättömänä uhkaavasta vaarasta kuljeskelee kahvikuppinsa kanssa käytävillä. Kohta on ohi onnesi päivät poikaseni.

Ruutupaidan ongelma on kunnollisuudessa, mutta voidaanhan tuo kaikki romuttaa: kunnon mies kunnon työpaikassa etsii kunnon suhdetta...

Liekkipaidoista ei kokemusta, vieläkö joku sellaisiakin käyttää?

• Millainen on "ruutupaita"?

• vaikea tulkinta

Ruutuinen paita?

• Miss Naku

Jäin itsekin miettimään, että tarkoitetaanko ruutupaidalla ruudullista flanellipaitaa vai sellaista kauluspaitaa, joita on suunnilleen jokaisella toimistotyötä tekevällä insinööristä myyntiratsuun.

Minusta perusongelma koko AP:n jutussa on se, että työpaikkadeittailussa on aina se riski, että joutuu juoruilun kohteeksi. Miehet eivät halua tulla hylätyksi ja naiset eivät halua antaa 'helppoa' mainetta, jolta saa kun vaan älyää pyytää. Siksi jo lähtökohtaisesti on vaikeaa heittäytyä työkaverin treffaamiseen ihan rennosti ilman paineita. Veikkaanpa, että aika harva ujo mies kehtaa siinä tilanteessa koskettaa, yrittää suutelemista ja olla rohkea, kun se on oman luonteen vastaista.

Toinen perusongelma on siinä, että AP ei taida tietää, millaista miestä hän haluaa. Jos häneen vetoaa enemmän pahat pojat, rokkarit tai "naisen ottajat", niin ehkä Pentti Perusinsinööri ei riitä hänelle koskaan.

Kolmas perusongelma on siinä, että moni ujo mies ihailee rohkeaa rempseää naista, jossa on kaikkea sitä, mitä miehessä itsessään ei ole. Mies saattaa olla jopa rakastunut tuollaiseen työkaveriin, vaikka yhteiselämä ei välttämättä herkkua olisikaan. Enkä tarkoita nyt kaunista ulkonäköä, vaan tavallista ulkonäköä. Kiva luonne, tavallinen ulkonäkö, iloinen, reipas, sinkku, nuori/nuorehko = kaikki ainekset tavallisen miehen unelmanaiseksi.

Kilttejä ujoja miehiä on paljon. Heidän "kuoren" alle näkeminen vaatii luottamusta ja sitä, että antaa miehelle aikaa. Kaksi deittikäyntiä ei riitä siihen. Myöskään seksuaalista innokkuutta, mielikuvitusta yms. et voi päätellä ruutupaidan perusteella. Tiedän useita miehiä, joilla on erinomainen mielikuvitus ja hyvät jutut, mutta siihen todelliseen minään käsiksi pääseminen edellyttää sitä, että tuntee kyseisen ihmisen hyvin. Tällaisilla miehillä on ns. julkinen minä ja hulvaton siviiliminä.

Voi voi, olisinpa minä AP:n asemassa. Olen NIIIIN kateellinen...
      Kävisin mielelläni ottamassa siipieni suojaan ujon hiljaisen leijonamiehen:)

• Niina Nimimerkitön

Oletkohan provo vai muuten vaan...

Ajan antaminen kiinnostukselle kehittyä on hyvä asia, mutta sun kirjoittamisesta tulee kuva, että et oikeastaan edes anna itsellesi mahdollisuutta ihastua niihin miehiin, joten nekin treffit ovat ihan turhat. Säästät niiden miesten ja omaa mielipahaasi kieltäytymällä treffeistä.

Ala tehdä aloitteita itse sellaisille miehille, jotka sinua miellyttävät tai sitten jää odottamaan sopivaa miestä, joka räjäyttää sukkasi jaloistaan. Siinähän nuo ainoat neuvot jota sunlaisella voi antaa. Tee itse aloitteesi, jos ne mitä saat ei kelpaa.

Jätä ne ruutupaitaiset ja harmaa t-paitaiset "nössykät" meille muille naisille, jotka tuntevat vetoa aitoihin miehiin. Sellaisiin, joilla on tarpeeksi paljon selkärankaa olla yrittämättä näytellä jotain muuta kuin ovatkaan.

Ja mitä tulee ATMn, onko liikaa vaivaa googlettaa tai lukea muutama ketju?
      Olen lähes varma, että olet provo, jonka tarkoitus on taas vain lisätä tällä palstalla muutenkin elävää vastenmielisyyttä naisia kohtaan. Mene pois.

• Milainen mies sitten ei ole nössykkä?

Se kai sinunlaisesi naisen mielestä on sitä "itsevarmuutta", että mies lässyttää typeriä paskajuttuja koko ajan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      207
      5240
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3716
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      66
      3602
    4. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      15
      3528
    5. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      43
      3159
    6. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2360
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      41
      2346
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      31
      2194
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      76
      2140
    10. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      92
      2079
    Aihe