32-vuotiaana angstaa palstalla, ziselkin on aikuisempi.
Olen alkanut vihaamaan alv-liskoa
40
151
Vastaukset
Onko vielä joku rekattu jäljellä, josta et olisi vittuilu-aloitusta tehnyt?
- Tosi typystä
en ole tehnyt aloitusta, mutta muuten suututtanut sen kyllä olen, kysymällä: olet siis homoseksuaali tai jotain.
Tosi typystä kirjoitti:
en ole tehnyt aloitusta, mutta muuten suututtanut sen kyllä olen, kysymällä: olet siis homoseksuaali tai jotain.
Suututtanut jonkun? Siis sinä? No sinähän varsinainen koomikko olet. ;-)
Tosi typystä kirjoitti:
Näillä keskustelupalstoilla viha on turhan voimakas ja absurdi tunne.
Tuntematta ihmistä, ei voi pelkkien kirjoitusten ja mielipiteiden ilmaisun takia vihata ketään. Jo pelkkä ajatus vihan tunteesta on liian voimakas ja absurdi.
Tietysti voi ärsyyntyä, provosoitua ja kiukustua, muttei vihata.
Ehdotan, että hankit itsellesi jonkun kuntoiluharrastuksen, pääset pois tietsikan äärestä, piristyt ja veri alkaa kiertämään myös päänupissa.
Heikosta provoilustasi huolimatta et silloin onnistunut suututtamaan.
Esitin sinulle vastakysymyksen "Oletko tyhmä?".
En ole vieläkään saanut vastausta.
Totta on, että hiljaisuus on myöntymisen merkki. Asia on harvinaisen selvä!
(tähän ei tarvitse vastata)- niin?
tosi..typy kirjoitti:
Näillä keskustelupalstoilla viha on turhan voimakas ja absurdi tunne.
Tuntematta ihmistä, ei voi pelkkien kirjoitusten ja mielipiteiden ilmaisun takia vihata ketään. Jo pelkkä ajatus vihan tunteesta on liian voimakas ja absurdi.
Tietysti voi ärsyyntyä, provosoitua ja kiukustua, muttei vihata.
Ehdotan, että hankit itsellesi jonkun kuntoiluharrastuksen, pääset pois tietsikan äärestä, piristyt ja veri alkaa kiertämään myös päänupissa.
Heikosta provoilustasi huolimatta et silloin onnistunut suututtamaan.
Esitin sinulle vastakysymyksen "Oletko tyhmä?".
En ole vieläkään saanut vastausta.
Totta on, että hiljaisuus on myöntymisen merkki. Asia on harvinaisen selvä!
(tähän ei tarvitse vastata)Kunhan lässytän. Ja en ollut minä, huomasin vaan että joku laitto sulle sellaisen viestin, ja käytin sitä tässä.
Puhumattakaan sinusta;)
Koska ajattelit aikuistua? (mitä vittua se sit onkaan)
Niinpäniin?- niin.
Huomenna aikuistun. Mutta millon alv-liskot aikuistuu? Rasittava tyyppi.
niin. kirjoitti:
Huomenna aikuistun. Mutta millon alv-liskot aikuistuu? Rasittava tyyppi.
Se on sitä sulle. Ei kannata yleistää. Mut muista syödä hyvin, että saan tarvittavat hivenaineet aikuistumisjuttuusi. Lykopeeni edesauttaa eturauhasen hyvinvointia ja pinaatti.. se vasta terveellistä onkin. Sekä kala! Koska oot viimeksi käynyt kalassa?
- niin.
maniamaria kirjoitti:
Se on sitä sulle. Ei kannata yleistää. Mut muista syödä hyvin, että saan tarvittavat hivenaineet aikuistumisjuttuusi. Lykopeeni edesauttaa eturauhasen hyvinvointia ja pinaatti.. se vasta terveellistä onkin. Sekä kala! Koska oot viimeksi käynyt kalassa?
Sovitaanko että käyn huomenna jos et tämän enempää kiusaa? Kerro hyvä kalapaikka.
niin. kirjoitti:
Sovitaanko että käyn huomenna jos et tämän enempää kiusaa? Kerro hyvä kalapaikka.
Lätäseno. Livojoki tai mikä tahansa vesipitoinen paikka. Jotkut tekee sitä vantaanjoessakin ja hurjimmat vessanpytyssä. Kauppahallista saa varman saaliin.
- niin.
maniamaria kirjoitti:
Lätäseno. Livojoki tai mikä tahansa vesipitoinen paikka. Jotkut tekee sitä vantaanjoessakin ja hurjimmat vessanpytyssä. Kauppahallista saa varman saaliin.
Hmm, en tykkää kalasta. Haluaisin sinut. Teetkö kanssani au-lapsen?
Alkaa tehdä - ruveta tekemään
niin?- alv-liskot
ei se mitään, kestän sen kyllä. Itsenäistymisvaiheeseen kuuluu viha auktoriteetteja kohtaan. Sinänsä mieltä lämmittävää, että olen sinun elämässäsi noinkin tärkeä, pupsikka :)
- Mieltä lämmittävää
x 100.
En ole Hakkarainen. - alv-liskot
Mieltä lämmittävää kirjoitti:
x 100.
En ole Hakkarainen.minä alan kohta fanittaa Hakkaraista. Kun on tarpeeksi pihalla, alkaa olla jo asian ytimessä. Muutenkin hienoa, että kansalla on _kansan_ edustaja, siis edustaja joka edustaa kansaa sellaisena kuin se on.
alv-liskot kirjoitti:
minä alan kohta fanittaa Hakkaraista. Kun on tarpeeksi pihalla, alkaa olla jo asian ytimessä. Muutenkin hienoa, että kansalla on _kansan_ edustaja, siis edustaja joka edustaa kansaa sellaisena kuin se on.
Hieno pointti. Kansassa on paljon pieniä hakkaraisia.
- alv-liskot
maniamaria kirjoitti:
Hieno pointti. Kansassa on paljon pieniä hakkaraisia.
on erittäin tärkeää, että hakkarainen on politiikassa. Muuten nämä idioottimaiset päähänpistot ja tempaukset eivät koskaan joudu oikeaan dialogiin eikä niitä tarvitse perustella.
Nyt on koko kansalla mahdollisuus peustella ihan viimeisen päälle asiallisesti, miksi somalit ja homot pitäisi siirtää ahvenanmaalle. Baareissahan asiat tiedetään aina paremmin, mutta nyt onkin päättäjä suoraan baarista.
Odotan mielenkiinnolla baarin asiantuntevaa selvitystä. - 4D tähti
alv-liskot kirjoitti:
on erittäin tärkeää, että hakkarainen on politiikassa. Muuten nämä idioottimaiset päähänpistot ja tempaukset eivät koskaan joudu oikeaan dialogiin eikä niitä tarvitse perustella.
Nyt on koko kansalla mahdollisuus peustella ihan viimeisen päälle asiallisesti, miksi somalit ja homot pitäisi siirtää ahvenanmaalle. Baareissahan asiat tiedetään aina paremmin, mutta nyt onkin päättäjä suoraan baarista.
Odotan mielenkiinnolla baarin asiantuntevaa selvitystä.Minustakin on hienoa että herra Hakkarainen on eduskunnassa. Toivon että punavihersakki pystyy nyt tajuamaan miltä esim. minusta tuntuu katsellessaan heidän kansanedustajiaan.
> "mutta nyt onkin päättäjä suoraan baarista. "
Julkisen sektorin suojatyöpaikoista niitä päättäjiä onkin ollut tähän asti aivan riittämiin. - ...
alv-liskot kirjoitti:
Odotan mielenkiinnolla baarin asiantuntevaa selvitystä.mutta koska niitä baarin päättäjiä saadaan niin paljon valtaan, että heidän ideansa toteutetaan.
Sitä minä odotan.
Viva la jotakin... - alv-liskot
... kirjoitti:
mutta koska niitä baarin päättäjiä saadaan niin paljon valtaan, että heidän ideansa toteutetaan.
Sitä minä odotan.
Viva la jotakin...no shitthe kun viimenkinh päättäjäth tajjuaa shen (taidepaussi) eetthä tämä ei oo mikkäh kekkoshen Suomi ennäänh (juomapaussi) ja kaikkilleh kuuluu ihmissarvvo tässhä maasha minunkin isä oli veterraanina sodassha ja she on semmonenh ashia jota moni ei tänpäivänääkkhän tajjuu (juoma- ja ajattelutauko) niin she asia pitää saada kunttonh.
- no mitäpä luulet, milloin? alv-liskot kirjoitti:
Odotan mielenkiinnolla baarin asiantuntevaa selvitystä.Mistä sen tietää, vaikka rottinkipolvi-katajainenkin tällä hetkellä istuu baarissa imitoimassa jope ruonansuuta? Kaikki meni hienosti (päin vittua meni). Urpis hehkuttaa, ettei ilman vakuuksia todellakaan saa.
Köyhä kansa antaa antamisen ilosta.- alv-liskot
4D tähti kirjoitti:
Minustakin on hienoa että herra Hakkarainen on eduskunnassa. Toivon että punavihersakki pystyy nyt tajuamaan miltä esim. minusta tuntuu katsellessaan heidän kansanedustajiaan.
> "mutta nyt onkin päättäjä suoraan baarista. "
Julkisen sektorin suojatyöpaikoista niitä päättäjiä onkin ollut tähän asti aivan riittämiin.on siellä niitä hamppu lailliseksi-tyyppejä, jotka jankuttaa ihmisoikeuksista jokseenkin samantasoisesti kuin 14-vuotias kirjoittaa äikänaineen.
- 4D tähti
maniamaria kirjoitti:
Mistä sen tietää, vaikka rottinkipolvi-katajainenkin tällä hetkellä istuu baarissa imitoimassa jope ruonansuuta? Kaikki meni hienosti (päin vittua meni). Urpis hehkuttaa, ettei ilman vakuuksia todellakaan saa.
Köyhä kansa antaa antamisen ilosta.Tikulla silmään ja silleen, mutta muistellaanpa kuitenkin.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/katainen-nain-kohuttu-kreikka-laina-hoituu/art-1288335695158.html - Laura me gusta
alv-liskot kirjoitti:
on siellä niitä hamppu lailliseksi-tyyppejä, jotka jankuttaa ihmisoikeuksista jokseenkin samantasoisesti kuin 14-vuotias kirjoittaa äikänaineen.
Ruoho on laillista täällä
http://www.youtube.com/watch?v=dxpsrXGBQUU
- frosty rek.out
Ja m i n k ä h ä n v i t u n takia sun paskalänkytys aloituksiis pitäis edes kommentoida??!Vaikutat siltä et tarvitset jotain erityisopen huomiota 24/ 7.
Minä tykkään alv-liskoista. Se on ehkä moniulotteisin kirjoittaja mitä tällä palstalla on. Itseni jälkeen tietenkin.
- 4D tähti
Hienoa rellu! Olen luullut että itseironia on täysin tuntematonta Pohjanmaalla.
4D tähti kirjoitti:
Hienoa rellu! Olen luullut että itseironia on täysin tuntematonta Pohjanmaalla.
Mä en tiärä mitä on itseironia, joten silloin kommenttini ei voi olla sitä. Eikö hä?
- zisel
Mun lemppareihin kuuluu lisko ja LaRito.
"Kun on tarpeeksi pihalla, alkaa olla jo asian ytimessä"- Hirttämiseenkin tott
.
Jatkuvaan hirttämiseenkin kuulemma tottuu niin miksei liskoihin
Sitä paitsi liskot ja Siperia Opettaa
. - zisel
Hirttämiseenkin tott kirjoitti:
.
."Jatkuvaan hirttämiseenkin kuulemma tottuu niin miksei liskoihin"
- Haa, hirttäminen!
Hirttämiseenkin tott kirjoitti:
.
.Niin, ollaanko sitä vielä kokeiltu. Jos sut nyt hirtettäisiin, vamma-apina :)
Siis minun puolesta mikä tahansa teloitus tai kidutusmuoto käy jos se vaan täyttää tehtävänsä. Ja se tehtävähän on se ettet enää koskaan kirjoittaisi tälle palstalle. Maailma olisi näin parempi paikka - zisel
Haa, hirttäminen! kirjoitti:
Niin, ollaanko sitä vielä kokeiltu. Jos sut nyt hirtettäisiin, vamma-apina :)
Siis minun puolesta mikä tahansa teloitus tai kidutusmuoto käy jos se vaan täyttää tehtävänsä. Ja se tehtävähän on se ettet enää koskaan kirjoittaisi tälle palstalle. Maailma olisi näin parempi paikkaJätä nyt rauhaan se jo. Kokeile sitä hirttämistä vaikka ensin itselläs.
- Niin mutta
zisel kirjoitti:
Jätä nyt rauhaan se jo. Kokeile sitä hirttämistä vaikka ensin itselläs.
se hermostuttaa. Ei se voi olla sun lempipuska.
- zisel
Niin mutta kirjoitti:
se hermostuttaa. Ei se voi olla sun lempipuska.
On se mun lempipuska. Anna hermostuttaa, ei toi sen seuraaminen vittuunnustas vähennä.
- Puskia stalkkeroidaa
zisel kirjoitti:
On se mun lempipuska. Anna hermostuttaa, ei toi sen seuraaminen vittuunnustas vähennä.
.
Siis meitä kunnon puskiakin stalkkeroidaan????????
. - zisel
Puskia stalkkeroidaa kirjoitti:
.
Siis meitä kunnon puskiakin stalkkeroidaan????????
.Nii-in, uskaltaako sitä enää kotoonsa lähtee mihinkään ettei ole "fanilauma" heti ovella vastassa :D
- Olet nuori
zisel kirjoitti:
Nii-in, uskaltaako sitä enää kotoonsa lähtee mihinkään ettei ole "fanilauma" heti ovella vastassa :D
ja pieni. Söpö. Oikeasti.
- zisel
Olet nuori kirjoitti:
ja pieni. Söpö. Oikeasti.
Kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041086
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt591036Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103591Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528