esim armeijassa tai muutoinkin?
Millä kaikilla aseilla olet ampunut
42
148
Vastaukset
- kundi.kundine
melkei kaikil.
Impalla, pinskillä, jalkajousella, ritsalla, haulikolla, pistoolilla, suomikonepistoolilla ja rynkyllä. Muita en ainakaan muista.
- kundi.kundine
ekköoo singol?
- Kyl MÄÄKI:.!1%#?+
kundi.kundine kirjoitti:
ekköoo singol?
.
olen singol ja panssarintorjuntaohjuksel
Sitä en ole enää varma tuliko kranaatinheittimellä ammuttua kovia
. - Ei vitura!
Kyl MÄÄKI:.!1%#?+ kirjoitti:
.
olen singol ja panssarintorjuntaohjuksel
Sitä en ole enää varma tuliko kranaatinheittimellä ammuttua kovia
.Siinähän te Siperiakandidaatit ootte peräkkäin. Miltä se tuntuis lähtee tuon kundi.kundisen kanssa vähän "jäähylle" :D
Pari valovuotta kuudenkymmenen asteen pakkasessa vois pyyhkiä kirjoittamishalut tälle palstalle. - Tarkoittiks tää:.!1%
Ei vitura! kirjoitti:
Siinähän te Siperiakandidaatit ootte peräkkäin. Miltä se tuntuis lähtee tuon kundi.kundisen kanssa vähän "jäähylle" :D
Pari valovuotta kuudenkymmenen asteen pakkasessa vois pyyhkiä kirjoittamishalut tälle palstalle..
että Sipirian lumikenkät kutsuvat
"Calling Those Siperian Snow boots"
.
- hyvä mies
Kaikilla. Konepistoolilla eniten, toiseksi eniten ydinohjuksilla. Naisilla on se. Ihmeellinen se. Dynamiittia sinne ja itse kulman taakse. Usean eri miesten nussimia naisia riittää. Iljettäviä saaastatussuja. perseestä paskat ne vääntää ja kuset ja veret vi tuistan. Ja koipiansa levittelevät nussittavaksi eri miehille.
Yleensä mä ammun vain rakkauden aseella.
On kuvottavan statistista sanoa, että sen lisäksi että muutama Remington ja Sako on tullut nähtyä - jo koulutukseni vuoksi - minun on osattava ampua myös vastapuolen aseilla. Tämä lisää kategoriaa yhden puhelinluettelon verran. Kun tähän vielä ynnätään panssatorjunta-aseet ja lavetilta ammuttavat konetuliaseet, kranaattikonekiväärit, niin meillä on soturin raamattu kourissamme.- oletko siis
ollut yk-joukoissa tms??
- cillae ei rek
oletko siis kirjoitti:
ollut yk-joukoissa tms??
mitä vit tuu se sulle kuuluu koira?
- Ajattelin kun
cillae ei rek kirjoitti:
mitä vit tuu se sulle kuuluu koira?
muistan lukeneeni sellaista. Ihmettelisin sitä kyllä suuresti, nimittäin kun mä olin intissä, ei viuhahteneita päästetty aseitten kanssa tekemisiin.
cillae kirjoitti:
IFK-fanittaja.
Toisaalta on varmaan hyvin kasvattavaa seisoa kahden toisiaan silmittömästi vihaavan kansaryhmät välissä käsissään rautaa, jolla ei tee juuri mitään tiukan paikan tullen.
Kyllä puhe aina auttaa.cillae kirjoitti:
Toisaalta on varmaan hyvin kasvattavaa seisoa kahden toisiaan silmittömästi vihaavan kansaryhmät välissä käsissään rautaa, jolla ei tee juuri mitään tiukan paikan tullen.
Kyllä puhe aina auttaa.Ja Johannakin auttaa. Mähän sanoin että mä ryntäisin tuleen tuollaisen naisen vuoksi, silmää räpäyttämättä..
(naurua)
http://www.youtube.com/watch?v=CvjbA2CjxnY
Kaikkia en muista mutta Lakelanderiin ja Remingtoniin minulla oli kantolupa.
cillae kirjoitti:
Jännää. Mä olen ainut palstalla jolla ei ole aseenkantolupaa.
(luvatonta naurua)Nyt pitää seurata tanssia, muuten menee silmät kieroon eikä osu enää tauluun.
- KoppavaHoro
Olen ampunut vain arskalla, revolverilla ja ysimillisellä. Tykkään eniten revolverista, pitkällä piipulla.
- pyssykyssä
Oho täällähän naiset on enempi ampuillut :) Mikä mahtaa olla arska?
- KoppavaHoro
pyssykyssä kirjoitti:
Oho täällähän naiset on enempi ampuillut :) Mikä mahtaa olla arska?
- pyssykyssä
KoppavaHoro kirjoitti:
Vau :D toi on CUULIA jos joku.
http://www.youtube.com/watch?v=u8V0LNoavMY - KoppavaHoro
pyssykyssä kirjoitti:
Vau :D toi on CUULIA jos joku.
http://www.youtube.com/watch?v=u8V0LNoavMYNo, mä olen ampunut arskalla vain makuulta. Mutta hieno peli se on.
- Immu.
KoppavaHoro kirjoitti:
No, mä olen ampunut arskalla vain makuulta. Mutta hieno peli se on.
pantiinko sua samalla takaa??
- toni.
http://www.youtube.com/watch?v=m7EfR4K17G8&feature=results_main&playnext=1&list=PLA31FBD10B33F659A
singolla, emmalla, käsikranaatteja (kovia) painekäsikranaatti - hassu kokemus
- pyssykyssä
Sama täällä, kokemus oli jopa pelottava.
Haulikolla, ilmukalla, ritsalla ja jousipyssyllä. Jousipyssy ei ollut lasten mallia.
Pistoolilla, kiväärillä, jalkajousella ja jousipyssyllä.
Ritsalla, kilpajousella, sotilas-, ilma- ja pienoispistoolilla, Kiväärillä, haulikolla, pienois-, ilma- ja rynnäkkökiväärillä, laserkiväärillä ja -pistoolilla ainakin.
Jousipyssy on jäänyt parhaiten mieleen.Ilmapistoolilla, ilmakiväärillä, jalkajousella, taljajousella, haulikolla, pienoiskiväärillä, rynnäkkökiväärillä ja ilmatorjuntakonekiväärillä.
- ............
Rynkyllä, pistoolilla ja Sergei 23:lla.
- pyssykyssä
Sergei oli kyllä mukava poljettava, tosin paukkupatruunoita..
- ............
Aijuu olenhan minäkin tosiaan pudottanut Itikalla lennokin :)
http://fi.wikipedia.org/wiki/NSV - ............
pyssykyssä kirjoitti:
Sergei oli kyllä mukava poljettava, tosin paukkupatruunoita..
Kyllä me paukutettiin ampumaleirillä ihan oikeillakin.
- pyssykyssä
............ kirjoitti:
Kyllä me paukutettiin ampumaleirillä ihan oikeillakin.
Me ei ilmavoimissa, katsottiin kai riittävän paukkupatruunatkin, kun ei it-alaa kuitenkaan ollut. Muuten ei kai oltais tähtäilty yllä lenteviä koneitakaan ;)
Ilmakiväärillä, rynnäkkökiväärillä, haulikolla sekä kranaatinheittimellä!
- frosty rek.out
paukkutussarilla
tussarilla
pissilingolla
litsarilla
paskapumpulla..... Nallipyssyillä, imukuppinuolipyssyillä, vesipyssyillä, ritsalla, muovikuula-aseilla, niittipyssyllä, erilaisilla jousipyssyillä, ilmakivääreillä, pienoiskivääreillä, haulikoilla, hirvikivääreillä, Valmet Rk-62 rynnäkkökiväärillä, singolla, 23mm automaattikanuunalla.
konekivääri ois kyllä yhä niin nasta kokeilla, ihana se ääni.
Ritsa, isän puusta tekemä jousipyssy, ilmakivääri, nallipyssy, vesipyssy..
Vesipyssy on suosikki :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215694- 561822
- 251309
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2071115- 741085
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531027Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️66989Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.142983- 48948
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58945