Aikuinen nainen täällä miettii opintojensa jatkamista. Onko minulla siihen mahdollisuutta ja jos on milloin oikea ajankohta olisi. Nuorimmainen voisi ehkä hetken kasvaa...Onnistuisiko opinnot työn ohessa vai kuinka sinä asian näkisit.
Keskiyö
3
<50
Vastaukset
Hei
totta vieköön sinä voisit jatkaa opintoja, sen parempaa investointia ei taida ollakaan. sinulla olisi esim hyvä mahdollisuus avoimeen yliopistoon, voisit lukea kotoa käsin ja käydä tenttimässä.
kokeile vaikka vain yhtä tai kahta ainetta aluksi, ota se kokeeksi harrastusmielellä.
en itse asu suomessa, mutta minulla on tuttavia jotka ovat suorittaneet opintoja avoimessa yliopistossa, he ovat olleet tyytyväisiä.
eikä se ole kallistakaan.
sinun on sitten suunniteltava se lukuaika tarkasti ja pidettävä siitä kiinni, se on sinun omaa aikaasi ja ota siitä sydämenasia.
näen sinun onnistuvan, minkä tien sitten valitsetkin.
t: Keskiyö- Uutta oppimaan
Juuri avointa yliopistoa mietinkin. Tosin pidempää prosessia ja siksi mietin olisiko hyvä ajankohta kenties keväällä? Vaatisi tarkkaa suunnittelua ajankäytön suhteen ja mietin myös töiden vähentämistä. Kiva kuulla että onnistuisin...
Hei
juurí tuo on sinun tiesi.
mutta jos et saa työtä ja perheasioita vielä mieleisesti järjestykseen, aloita toki vähemmällä vauhdilla, silloin ei tule kamalaa stressiä.
näen sinut paperit käsissäsi ja matkaa suunnittelemassa, eli saat koulun käytyä.
jos sinua kiinnostaa, voisimme katsoa sitä joskus myös pidemmän kaavan mukaan sähköpostin kautta.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671222- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99622
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574