Parisuhdemarkkinoiden kysynnän ja tarjonnan epäsuhta miesten syy

SnowAngel86

Siis.. pitääkö tämä kirjoitus teistä paikkansa?!

Parisuhdemarkkinoiden kysynnän ja tarjonnan epäsuhta on miesten syy!?

"Naiset huolivat vain miesten parhaan eliitin, ja paljon miehiä, joille todellisuudessa löytyisi ihan omaa tasoaan vastaava nainekin. Todellisuudessa markkinoilla on epäsuhta, koska miehille kelpaa vähän epätäydellidempikin nainen.

Otetaan esimerkki. Pekka on YTM. Hän on komeakasvoinen, pitkä tumma mies, joka on korkeasti koulutettu. Hän on hyväpalkkaisessa työssä, jossa on paljon vastuuta ja valtaa. Hän kuuluu ylempään keskiluokkaan. Pekan ympärillä pyörii naisia. Hän valitsee kuitenkin tyttöystäväkseen nätin vaalean Liisan. Liisa ei ole mikään maailman fiksuin eikä edes mikään varsinainen kaunotar. Liisa on kuitenkin ihan hyvännäköinen ja itsestään huoltapitävä nainen, jolla ei ole mielipiteitä juuri mihinkään asiaan. Kunnollisen kokoiset rinnatkin hänellä on ja kroppa hyvässä kunnossa. Liisa ei ole kuitenkaan mikään pihtaaja, ja hän on helposti hallittavissa ja ohjailtavissa. Varmaan antaisi anteeksi miehelleen pienen syrjähypynkin. Ihan kiva pikkuvaimo siis.

Miksei Pekka siis ottanut sitä Saijaa, joka olisi yhtä korkeasti koulutettu ja työelämässä menestynyt kuin hän itsekin? Kuuluisi vieläpä samaan yhteiskuntaluokkaankin. Saija olisi paljon kauniimpikin, tosin hieman pienemmät rinnat hänellä on. Hän ei kuitenkaan ehdi juosta jumpassa joka ilta, koska palaverit vievät paljon aikaa. Hän ei ole miehen vietävissä oleva pikkupiika, joka täyttää kaikki tarpeet, koska hän tietää pärjäävänsä itsenäisesti ilman miestäkin.

Pointti oli, että miehet eivät vaadi naisiltaan juuri mitään, ja sen vuoksi meillä on suuri joukko väliinputoajia. Näitä ovat alempien luokkien, ei niin fiksut ja filmaattiset AT-miehet sekä menestyneet ja korkeasti koulutetut naiset. Jos Pekka vaatisi rinnalleen oikeasti samantasoisen kumppanin, jäisi AT-miehillekin oikeasti niitä naisia, jotka olisivat heidän todellista tasooaan. On syntynyt virhepäätelmä, että nainen kuin nainen on lähes ketä tahansa miestä tasokkaampi vain siksi että on nainen. Miesten tulisi suosia siis omantasoisiaan naisia eikä katsoa vain naisessa sitä ulkokuorta. Koska kauneimmissa naisissa on varmasti myös niitä todella älykkäitä ja menestyneitä. Mutta mies vain haluaa sen pikkupiian, joka täyttää hänen narsistiset tarpeensa. Nainen puolestaan haluaa, että mies on hänen yläpuolellaan, vaikka femakot jauhavatkin tasa-arvosta joka toisessa sivulauseessa."

...?

24

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vili.

      Aforismi:

      Naiset ovat kuin parkkipaikkoja, parhaat on viety ja vapaat on vammasille!

      Hähä! :D

      • MMies

        JA JÄLKIMMÄISESTA NAISTYYPISTÄ SYNTYI VILI!

        NIIN!

        HAHA!


    • miksi tehdä elämästään tahallaan vaikeaa tuolla YT- AT-paskánjauhamisella?

      eikö riitä että rakastaa?

      mur?

      • Kaunis ajatus, mutta jutun juoni lienee siinä, ettei ATM:t löydä vastarakkautta.


      • Aivan, pitäisi
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Kaunis ajatus, mutta jutun juoni lienee siinä, ettei ATM:t löydä vastarakkautta.

        kehitellä Poljettava Paula joka napista painamalla hokisi "i love you, i love you..."


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Kaunis ajatus, mutta jutun juoni lienee siinä, ettei ATM:t löydä vastarakkautta.

        minähän en edes ymmärrä koko tuota tasoluokittelua,
        mut jos nyt joku ehdoin tahdoin haluaa jäädä surkuttelemaan omaa "huonommuuttaan" korkeammin koulutettujen, parempipalkkaisten ja komeampien/kauniimpien rinnalla, niin huonoa karmaahan siinä vain kerää..

        esim. jos minä olisin millään tavalla tietoinen (tai kiinnostunut) näistä tasoluokitteluista, niin olisiko mun pitänyt jokseenkin tavallisen näköisenä, pohjois-pohjanmaalaisena siivoojana ottaa sitten puolisokseni joku vastaavanlainen miesyksilö..? ja ihan vain siksi ettei nyt vaan joku tätä oikeaa puolisoani vastaavalla tasolla oleva jäisi ilman tasoistaan kumppania?
        sori nyt vaan mutta mun mielestä tää tasoluokittelu on ihan perséestä.

        mur


      • murriperkele kirjoitti:

        minähän en edes ymmärrä koko tuota tasoluokittelua,
        mut jos nyt joku ehdoin tahdoin haluaa jäädä surkuttelemaan omaa "huonommuuttaan" korkeammin koulutettujen, parempipalkkaisten ja komeampien/kauniimpien rinnalla, niin huonoa karmaahan siinä vain kerää..

        esim. jos minä olisin millään tavalla tietoinen (tai kiinnostunut) näistä tasoluokitteluista, niin olisiko mun pitänyt jokseenkin tavallisen näköisenä, pohjois-pohjanmaalaisena siivoojana ottaa sitten puolisokseni joku vastaavanlainen miesyksilö..? ja ihan vain siksi ettei nyt vaan joku tätä oikeaa puolisoani vastaavalla tasolla oleva jäisi ilman tasoistaan kumppania?
        sori nyt vaan mutta mun mielestä tää tasoluokittelu on ihan perséestä.

        mur

        Älä nyt viitsi heittäytyä itseäsi tyhmemmäksi. Sinä olet nuori, nätti ja täyspäinen. Totta helvetissä sinä miehen olet löytänyt, kunhan joku vain on kelvannut.

        Tee pari muksua, eroa, menetä työsi, masennu ja dokaa pari vuotta ja kysy uudelleen.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Älä nyt viitsi heittäytyä itseäsi tyhmemmäksi. Sinä olet nuori, nätti ja täyspäinen. Totta helvetissä sinä miehen olet löytänyt, kunhan joku vain on kelvannut.

        Tee pari muksua, eroa, menetä työsi, masennu ja dokaa pari vuotta ja kysy uudelleen.

        mitä tyhmää siinä on et on löytänyt rinnalleen miehen, eikä mitään kirjainyhdistelmää? seurustelen ihmisen, en hänen statuksensa kanssa.

        ensinmainittua en halua, loput esimerkeistä jossain elämänvaiheessa jo nähty ja koettu. entä sitten jos joudun vakavaan onnettomuuteen ja olen lopunikääni rujo, arpinen ja halvaantunut..?
        pitäisikö mun silloin luopua puolisostani, että joku hänen tasoisensa ei joutuisi olemaan yksin, kun itse olisin selkeästi alempaa tasoa?

        mur


      • =0
        murriperkele kirjoitti:

        minähän en edes ymmärrä koko tuota tasoluokittelua,
        mut jos nyt joku ehdoin tahdoin haluaa jäädä surkuttelemaan omaa "huonommuuttaan" korkeammin koulutettujen, parempipalkkaisten ja komeampien/kauniimpien rinnalla, niin huonoa karmaahan siinä vain kerää..

        esim. jos minä olisin millään tavalla tietoinen (tai kiinnostunut) näistä tasoluokitteluista, niin olisiko mun pitänyt jokseenkin tavallisen näköisenä, pohjois-pohjanmaalaisena siivoojana ottaa sitten puolisokseni joku vastaavanlainen miesyksilö..? ja ihan vain siksi ettei nyt vaan joku tätä oikeaa puolisoani vastaavalla tasolla oleva jäisi ilman tasoistaan kumppania?
        sori nyt vaan mutta mun mielestä tää tasoluokittelu on ihan perséestä.

        mur

        Eikö puolisosi sitten ole omaa tasoasi?


    • Tottahan se tietenkin on, koska mikä tahansa parisuhdeasioissa on aina ja peruuttamattomasti miesten vika, tavalla tai toisella.

      Tai sitten voi tietty tehdä toisin, ajatella itse, sen mukaan miltä asiat itsestä kulloinkin näyttää ja niinkuin itsestä hyvältä tuntuu, eikä lukea jonkun City-lehden paskajuttuja.

    • Ristiriitainen, Sinkut-palstalta kopioitu aloitus, mutta kommentoidaan silti.

      Koko jutun juoni on mielestäni, että miehet ja naiset arvostavat eri asioita. Erot eivät tietenkään ole suuria eikä näin itsestäänselviä, mutta kuitenkin. Naiset arvostavat (varmaan tietämättään) turvallisuutta, jota miehen asema ja varakkuus tuo tullessan. Miehet taasen arvostavat ulkonäköä ja easy-going-luonnetta. Onko tässä jonkun mielestä jotain väärää?

    • 1nkertane plondri

      Neet on ku silakkamarkkinat Turus, härsikil haiseva silakka ei men kaupax, mut jokkut ruåttalaiset ostaa hapansilakkaaki erli surströmmikii ja mandelpotatis=puikulaperuna
      Simmottis määki ole miästä saanu

      • No Anselmi, avaudu reilusti: Miltä sen elävän silakan vetäminen persiistä tuntuu, kun suomut pistävät vastahankaan? Onko se vähän kuin Pönttövuoren tunneliin meneminen?


      • kalakaverit
        Ratikkakuski kirjoitti:

        No Anselmi, avaudu reilusti: Miltä sen elävän silakan vetäminen persiistä tuntuu, kun suomut pistävät vastahankaan? Onko se vähän kuin Pönttövuoren tunneliin meneminen?

        anzzy kalasti just bassin eli meriaffenan jatuumaskeli , ett
        saadax se mahtumaa Ratikan persiin......ulos se ainakas tul


    • "vaikka femakot jauhavatkin tasa-arvosta joka toisessa sivulauseessa."

      femakot kaivavat itse itselleen omaa kuoppaansa ... ja siellä kaivossaan ovat ja sinne kuolevat ... ilman lapsia tai rakkautta.

    • YTM:t rulettaa. Inssit, ekonomit ja juristit ei naissii saa :D

      Loppuviimeksi ominaisuuksien kanssa ei voi seukata. Ihmisen kanssa voi ja tunteet ei silleen tunnista ATM, KTM ja YTM-jaottelua. Toki harrastukset, kiinnostuksen kohteet ja muut voi yhdistää tai erottaa ja ohjata pariutumista sosiaaliluokkienkin mukaan.

      • ... älykkäimmät ja intohimoisimmin elämäänsä suhtautuvat ovat tohtoreita alle kolmikymppisinä, jonka jälkeen alkavat etsimään itselleen paria, että voisivat perustaa perheen ja suorittavat elämäänsä vielä siinäkin, joille käytännössä käy kuka vaan, joka on valmis perheen perustamaan, tää jatkuu paniikin yltyessä tuonne jonnekin - 35 saakka, jonka jälkeen epäonnistuneet masentuvat ja siirtävät intohimonsa työhön ja harrastuksiin ja onnistuneet elävät onnellista perhe-elämää jonnekin -45, jonka jälkeen iskee uusi paniikki "hei, missä mun elämä oli?" ja kakkoskierros lähtee käyntiin ...


    • pekkapeeeee

      " Miesten tulisi suosia siis omantasoisiaan naisia eikä katsoa vain naisessa sitä ulkokuorta. Koska kauneimmissa naisissa on varmasti myös niitä todella älykkäitä ja menestyneitä"

      Mitäs jos miehet vaan valitsisivat puolisoikseen rakastamiansa naisia, olivatpa he sitten rumia tai kauniita, koulutettuja tai ei. Maailmakin olisi parempi paikka silloin.

      Oletko kaunis, koulutettu ja kiireinen nainen, joka on jäänyt ilman puolisoa? Kuule, puolisoa kestävään suhteeseen ei valita koulutuksen tai ulkonäön mukaa, ne ovat aivan muut kriteerit, jotka tekevät kestävän ja onnellisen liiton.

    • Ilman selkeää kuvaa eroistamme, emme opi ymmärtämään ja kunnioittamaan toisiamme. Saijoista tulee vaativia, vastahakoisia, tuomitsevia ja suvaitsemattomia ihmisiä jos ovat perustaneet elämänsä vain menestymiseen.

    • "Siis.. pitääkö tämä kirjoitus teistä paikkansa?!"


      Näh. Taijoo, pitää, jos sellaisen maailman on itselleen luonut.

    • cinbo

      Valitettavasti kaikki miehet eivät vielä 2000 - luvullakaan ymmärrä työyhteisössään valta-asemaa omaavien, korkeaan yhteiskuntaluokkaan kuuluvien naisten paremmuutta. Myös palkkatiedot jää monelta kysymättä ensitreffeillä ja muutenkin keskitytään pinnalliseen ja tunteelliseen turhuuteen.

      Ei voi muuta kuin ihmetellä miksi välittäminen, toimiva arki ja henkilökemiat (sekä timmi kroppa;) kirmaa niin usein ceeveen ja uratavoitteiden ohi.

      Jostain kumman syystä se kaupungin ruudikkain uraohjus ei ole aina edes YTM:ille se kaikkein kuumin vaihtoehto elämänkumppaniksi ja lasten synnyttäjäksi. Vaikka kuinka juoksisi kokouksissa ja tienaisi omaa rahaa.

      Lopuksi katson vielä tarpeelliseksi tunnustaa että KAIKKI on miesten syytä.

      • ...........

        Määhän lesbopalstalle takaisin


    • Ööö.. juu :) Laitetaan vaan miesten syyksi. Se on tässä vaiheessa nyt helpointa..

    • (_'_)

      cinbo on rekattu 25v MIEHEKSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAAAAAAAA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe