Kurkistatko rakkauselämääni, kiitos. Näetkö minulle, ristiveriselle äiti-ihmisille tähän yksinäisyyteen miestä? vai kuljenko loppuelämän näin yksin? Naimisiin haluaisin vielä päästä, mutta heikolta näyttää.
Kissalepakko
3
<50
Vastaukset
nyt on aika lapsien ,kun ne on hieman isopia saat suhteen ja tunnelemiset häät. nyt lapset vie aikaa joten sinulla ei ole kuin pieni teho antaa suhtelle kukaa ei halua puolikasta kuin laastariksi .eli kaunista on viel tulossa kun aika on oikea . saat myös henkisesti kasvaa.
- yksin
Kiitos Kissalepakko. Lapsia on vain 1 ja hän parin vuoden päästä täysi-ikäinen, joten pieniä lapsia ei ole. Mutta kyllä teinikin äitiä tarvitsee :)
Henkistä kasvua on viimeiset vuodet kyllä olleet, sitä en kiistä. Oih, noita häitä odotan innolla :)
Kiitokset ja energiaa sinulle lähettää ristiverinen äiti kiitos ja syksyä sinulle ... mut kasvua näen. lasten aikaa olisko hän tarvimassa sinua tukea aikuisen mailmaan kun on kasvamassa. mut häät viellä saat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663