Epäilyä.

Nouseeko kenelläkään mieleen epäilyä näitten täällä kirjoittajien persoonasta ja avoimuudesta.
Tarkoitan oikeastaan sitä ovatko saman nimim. käyttäjät osittain myös noitten nikittömien joukossa.

Täällä kinataan ja joskus jopa julkisesti moititaan toinen toisiamme…. nimimerkittömänä etupäässä.
Mistä osaamme sanoa etteikö ’’paras`’ kaverisi nälvi sinua sanojesi takia.

On aivan sama oli vakituinen rekisteröitymätön nimim. tai vai tuulesta temmattu.
Se ei takaa sitä että hän ei kirjoita toisella nimim. myös

Niin kauan kuin ylläpito antaa rekisteröimättömien täällä kirjoitella, niin kauan ei sopua synny.
Eikö olisi suotuisaa että vaikka nämä kaksi viimeista ikäluokka palstaa saataisiin vain rekisteröityjen keskeisiksi.

Hyvinhän chattikin näkyy siinä muodossa toimivan, ne rekisteröimättömät jotka siellä kävivät ja haluavat käydä, ovat rekisteröityneet.
Niin se kävisi täälläkin.

Meitä on täällä pari kourallista vakituista kirjoittajaa, mutta viestit kuitenkin kipuavat yli kahdensadan päivittäin.
Se kertoo sen, että yksi ja sama kirjoittaa monta viestiä, eikä aina vaki nimim.

Mietitäänpä….

66

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------

Ylläpito on mainostajien asialla, meistä viis.
      Jos tulisi pakollinen rekisteröityminen, kirjoittelu luultavasti tipahtaisi minimiin.

Ja minulla ei ole tällä hetkellä rekattua nimimerkkiä, mutta kirjoitan aina vain asiallisesti.

• Vaikea olisi uskoa jonkun tutun nimimerkin kirjoittavan niin niin rumasti uloste ja ahteriperäisiä viestejä, kuin mitä on joutunut joskus lukemaan. Sama kaavahan on jo tuttu, kirjoittajaa en haluaisi tietää.

Shokki olisi, jos tuttu nimimerkki olisi takana. Siksi en anna edes minkäänlaisille epäilyille sijaa!
      Sellaisessa yhteisössä en voisi olla mukana, missä joutuisi epäilemään tuttuja ihmisiä!

• Kyllä vahvasti tuntuu siltä että vakinikit jotka ovat rekanneet nikinsä, ovat varmasti pusikoissa huutelemassa, senhän nyt huomaa vaikka kuka, kun nikittömiä on suurin osa kirjoittajista, ompa ollut ketjuja että ei ole ollut yhtään rekattua nikkiä.

Sieltä kun on hyvä puukottaa selkään, ilman että tunnistetaan.

Olisi oikeus ja kohtuus että kaikilla olisi vaadittava rekkaus nikilleen.

Minun luonteelleni ei sovi istuskella puskissa ja huudella sieltä, olen niin paljon rehellinen ihminen, ja sellainen ihminen odottaa muiltakin rehellisyttä.

Hyvää lauantai iltaa kaikille !

• Hei monica

Sinä ymmärsit viestini, mitä ajoin takaa.
        Otsikko hämää, en oikeastaan tarkoittanut niin paljon epäilyä, vaan sitä että saataisiin rekisteröityjä vain näille viimeisille ikäluokan palstoille.
        Ollaan jo siksi vanhoja kaikki ettei oikein jaksaisi noita perässä roikkujia sietää.
        Ilman muuta rekatut ovat nyt puskista huutelemassa.

Olen saanut jotenkin sellaisen käsityksen, että juuri minun aloituksiini tunkee noita rekkaamattomia oikein kourakaupalla.
        Aivan kuin joku turisti lauma olisi juoksujalalla.

Tämä rekkautumis toivehan on tosin ennenkin esitetty täällä, minä nyt vain esitin näitä vanhempien luokkien
        palsta muutosta.

• addinikit

Toki toki, tuohan selviää mm. tilankäytöstä tai asiayhteydestä. Reino, hilema, Anselmi lukemattomia muita. Tuohan yököttää.

• vahanukke

Kirjoitustyylistä ja samojen inhosanojen käytöstä olen tehnyt omat johtopäätökseni,
      eikä yksin 70plus palstalla vaan 60 ja 80, jopa poistuneen nikillä, näyttää olevan kopioita,
      Enkä laita nyt käyttönikkiä, oppia ikä kaikki.

• mikä tarve

selitellä rehellisyyttään, se vasta epäilyttääkin. Alkakaas saman tien arvailla kuka/ketkä rekatut puskista huutelee.Onhan täällä neiti etsiviä, siitä vaan kylvämään riitaa ja epäilyksiä !

• Se joka vakuuttaa

rehellisyyttään kovimmin kirjoittaa juuri inhottavuuksia nikittömänä.

• nähty on

kun erästä on leuhkimisesta huomautettu ihan aiheellisesti, ilmestyy heti hirveät solavaukset ja puolustelut, mutta ilman nikkiä. Mitä voi päätellä ?

• nim. se joka vakuuttaa.

Minä kyllä kerroin rehellisyydestäni, jos minua tarkoitat, niin voin sanoa, että en huutele koskaan puskista, yritin jokusen kerran kun tulin paussilta, mutta huomasin melko pian, että juttu ei ole minun.

Että se siitä.

• ketjussa ne
        monica kirjoitti:

nim. se joka vakuuttaa.

Minä kyllä kerroin rehellisyydestäni, jos minua tarkoitat, niin voin sanoa, että en huutele koskaan puskista, yritin jokusen kerran kun tulin paussilta, mutta huomasin melko pian, että juttu ei ole minun.

Että se siitä.

joihin kalikka kalahti.

• nähty on kirjoitti:

kun erästä on leuhkimisesta huomautettu ihan aiheellisesti, ilmestyy heti hirveät solavaukset ja puolustelut, mutta ilman nikkiä. Mitä voi päätellä ?

Läpinäkyvää sanon suoraan! Sulle se on kipeä paikka jonkun elämänmyönteisyys, se paistaa kaikesta läpi!

• ketjussa ne kirjoitti:

joihin kalikka kalahti.

nim. ketjussa ne.

Ilmankos sinäkin olet tässä ketjussa.

• Minua ei

ole koskaan bannattu.
      ( Bannaus, banni, ban. Porttikielto. Kanavalle liittyminen voidaan estää (verkko-osoitteen perusteella) kanavamoodeilla ja tätä sanotaan bannaamiseksi. Tämä tehdään mikäli asiattomuuksia usein joku kirjoittelee.)

• summasumarum

OLiSi todella tylsää lueskella vain nikillisten kirjoituksia, jotka aina kuitenkin kiertävät samaa seurustelulatua.
      Ei kai näissä nettikirjoitteluisa mitään pahaa ole, jos kirjoitellaan normaalisti ja pysytään fiksulla tyylillä.
      Eri asia sitten on tuo rivous, jota jotkut ikävä kyllä harrastavat, mutta tyhmää on niihin vastata ja puuttua.

Minua on aina rasittanut näissä vanhempien ihmisten kirjoituksissa tuo tutunomainen toinen toistensa nälviminen melkein joka käänteessä ja vastauksessa.

Kuka sellaisiakaan jaksaa lukea, tietysti ne jotka ovat niin kovin tuttuja keskenään---- ei muut varmaankaan, pitäisi keksiä tuttupalsta siihen jatkumoon.

Annetaan kaikkien kukkien kukkia, siis hyvien kirjoitusten.

• ,,,,,,--------------

niin, saa sen nikinkin tietämäni mukaan kuka vain ei henkkaria katsota

• aleksandrovits

Tänne voi hyvin rekisteröityä useammilla nikeillä ja kirjoitella niillä halutessaan vuorotellen.

Nykyinen tilanne on hyvä ja mitkä tahansa rajoitukset turmelisivat väliin hauskaakin keskustelupalstaamme.

• Huuneperi itte

Ei onnistu enää. Minullakin oli kaksi rekisteröityä nimimerkkiä. Rekisteröity kirjoittaja voi kyllä käyttää muitakin nimimerkkejä jos nämä eivät ole varattuja.

• nikitön.
        Huuneperi itte kirjoitti:

Ei onnistu enää. Minullakin oli kaksi rekisteröityä nimimerkkiä. Rekisteröity kirjoittaja voi kyllä käyttää muitakin nimimerkkejä jos nämä eivät ole varattuja.

Johan toki voi rekisteröidä niin monta nimimerkkiä, kuin haluaa.
        En tiedä miksi niin pitäisi tehdä, muttei sitä ole missään kielletty.

• Oletko tosiaan henkilö joka tässä taannoin kovin ajoi rekiteröitymisen puolesta,?
        Kirjoitustyylisi viittaa siihen, m.m "keskustelupalstaamme"

• fiiuliin kirjoitti:

Oletko tosiaan henkilö joka tässä taannoin kovin ajoi rekiteröitymisen puolesta,?
        Kirjoitustyylisi viittaa siihen, m.m "keskustelupalstaamme"

ed. oli tarkoitettu alexsandrovist:lle

• texsanell

En minä osaa pitää pahana eri nikkiä, niinkuin nyt kirjoittaa Samulu S palstalla. Ne on sentään hyväntahtoisia aloituksia.

Suppeaksi vois todella käydä tarjonta pelkkien vakinikkien aloituksissa! Kirjoittihan m.v. 80 palstalla laittaneensa 8 uutta aloitusta kävijä määrän laskiessa.

Ei siinä saisi mitään pahaan epäillä kuin ei Anselminkaan tarinoissa. Itsekkin olen Esmeraldana leikitellyt , mutta en salaa.

Ties vaikka kuinka hauskaa voisi keksiä eri aloituksilla huvikseen, mutta pahansuopaista en välittäisi lukea. Oikeastaan eihän salailla tarvitsekkaan kuin sen, joka kylvää
      ikäviä kommentteja palstalaisille!

• Hei texsanell.

Olen kyllä kanssasi erimieltä.
        Asiallisia, asiallisia on viestit silloin kun siihen halutaan tähdätä.
        Mutta yks'kaks' onkin joku harmittava viesti ja tekee mieli siihen vastata mutta kun ei millään kehtaa omalla *vakituisella* sitä allekirjoittaa.

Ihan sama on sellaisella joka on rekannut nikkinsä, on niin hyvä pitää puhtaana vakinikkinsä kun tempaisee pusikosta jonkun roskan.
        Tilaisuus tekee varkaan... sanotaan.

Tuota minä en usko että sellaiset jotka haluavat näillä kahdella palstalla kirjoitella, lopettaisivat rekkauspakon vuoksi.
        Useimmissa foorumeissa saadaan ainoastaan kirjoittaa rekattuna, ja hyvin pärjäävät.
        Eihän rekkaus voi olla mikään ilonaiheen poistaja. Jos on huumori ihminen niin sitä osaa iloita rekattunakin.
        Eikö vaan.,??

• fiiuliin kirjoitti:

Hei texsanell.

Olen kyllä kanssasi erimieltä.
        Asiallisia, asiallisia on viestit silloin kun siihen halutaan tähdätä.
        Mutta yks'kaks' onkin joku harmittava viesti ja tekee mieli siihen vastata mutta kun ei millään kehtaa omalla *vakituisella* sitä allekirjoittaa.

Ihan sama on sellaisella joka on rekannut nikkinsä, on niin hyvä pitää puhtaana vakinikkinsä kun tempaisee pusikosta jonkun roskan.
        Tilaisuus tekee varkaan... sanotaan.

Tuota minä en usko että sellaiset jotka haluavat näillä kahdella palstalla kirjoitella, lopettaisivat rekkauspakon vuoksi.
        Useimmissa foorumeissa saadaan ainoastaan kirjoittaa rekattuna, ja hyvin pärjäävät.
        Eihän rekkaus voi olla mikään ilonaiheen poistaja. Jos on huumori ihminen niin sitä osaa iloita rekattunakin.
        Eikö vaan.,??

Totta kai osaa rekattunakin. Mutta rekkauspakko supistaisi kävijämäärää, ja sitä en pidä hyvänä. Onhan täällä jo nyt pitkään mukana olleet keskenään tutut, mutta paljon on myös hyviä kommenttja nikittömiltä. Joskus ihan älynvälähdyksiä:)

Suoraa parjaamista ja vihjailua en pidä hyvänä, se ei ole oikein!

• texsanell kirjoitti:

Totta kai osaa rekattunakin. Mutta rekkauspakko supistaisi kävijämäärää, ja sitä en pidä hyvänä. Onhan täällä jo nyt pitkään mukana olleet keskenään tutut, mutta paljon on myös hyviä kommenttja nikittömiltä. Joskus ihan älynvälähdyksiä:)

Suoraa parjaamista ja vihjailua en pidä hyvänä, se ei ole oikein!

Niin, sinun mieleesi ei varmaan tule ajatustakaan että samat puskissa huutelijat voisivat olla vaki nikillä ja rekattuina kirjoittelijoita.
        Siis aivan samoja jotka täällä muutenkin kirjoittavat.

Eihän ne mistään taivaista voi yht'äkkiä vaan tipahtaa, niinkuin näkee tästäkin ketjusta.
        En usko että täällä käy yhtään sen enempää keskustelijoita näinkään ollessa, kuin jos olisi rekkautumis pakko, samoja kirjoittajia kaikki tyyni.

• Texsanell
        Minäkin olen eri mieltä kanssasi, nimittäin kun sanoit että kirjoitukset vähenisi paljon jos rekkaamattomia ei olisi, olen sitä mieltä että, ne jotka haluaa olla palstalla ja kirjoitella niin he kyllä hyväksyy rekkauksen, silloin olisi kaikille selvää kuka mitenkin vastaa, joka olisi hyvä juttu. Ja palsta siistyisi kummasti.

Uskoisin että sinäkin luet mieluimmin rekatun vastauksen kuin puskasta tulleen, joka jää arvailujen varaan,,,, kuka on,,,, jos kirjoittaja on vielä ilkeä sanoissaan.

Mielestäni puskasta huutelijalla on kaksinaamainen tarkoitus, olla hyvää ja loukata.

• monica kirjoitti:

Texsanell
        Minäkin olen eri mieltä kanssasi, nimittäin kun sanoit että kirjoitukset vähenisi paljon jos rekkaamattomia ei olisi, olen sitä mieltä että, ne jotka haluaa olla palstalla ja kirjoitella niin he kyllä hyväksyy rekkauksen, silloin olisi kaikille selvää kuka mitenkin vastaa, joka olisi hyvä juttu. Ja palsta siistyisi kummasti.

Uskoisin että sinäkin luet mieluimmin rekatun vastauksen kuin puskasta tulleen, joka jää arvailujen varaan,,,, kuka on,,,, jos kirjoittaja on vielä ilkeä sanoissaan.

Mielestäni puskasta huutelijalla on kaksinaamainen tarkoitus, olla hyvää ja loukata.

Monica huomenta!

Jos sellainen saataisiinkin aikaan ( mistä palstalla on puhuttu iät ja ajat) ettei voisi kirjoittaa kuin rekattuna, siis ei pääsisi ilman rekinströitymistä, sitä vastaanhan ei minulla olisi mitään!

Selkeyttäisihän se paljon ilmapiiriä. Mutta kun se on kiinni ylläpidosta, niin mitenkäs sellainen muutos saataisi aikaan?

• Kiitos fiiuliin paluusta kehiin.
      Olimme hyvää pataa etsivivä-amadeus aikoina,puolustit minua kun sain lokaa oikein kunnolla niskaani
      Olen aina ollut se Ama virheineni kaikineni ja huutoni olen vastannut.

• Ei kiittämista rituliini.
        En ole poissa oikeastaan ollutkaan, olen vain enemmän käynyt lukemassa.
        Siksi tämä minun kirjoituksenikaan ei oikein suju kun olen sitä niin vähän käyttänyt.
        Kaikkea pitäisi tehdä jokapäivä että pysyisi 'tajuissaan'

Olenko sinuakin puolustanut, joku muukin on sanonut samaa.
        Olinkin aiemmin paljon äänessä joka paikassa, siksi kai alkoi hieman tehdä häijyä.

Ei kukaan meistä ole virheetön, vaikka joku joskus niin voi luullakin,
        Oli kiva kun poikkesit.

• ,,,,,,-------------

mikä erottaa nikin, ei täällä ainakaan mitään kummempaa näy

• nikitön.

Eikös tämä suomi24 ole joskus aiemmin ollutkin rekkauspakon alainen foorumi? Niin muistelen, oikokoon ken muistaa toisin.

Kaipa haluttiin enemmän kävijöitä, miksipä muuten olisi käytäntöä muutettu.
      Itse olen ihan tarkoituksella luopunut nimimerkistäni, rekisteröityneestä, koska en halunnut olla jonkun sylkykuppi, täysin ilman omaa syytäni.
      Yleisesti sanoen vain, en tänne tarkoittain.
      Näinkin voi käydä.

Asiallinen voi olla puskassakin, ja kukin rekisteröitynyt pääsee halutessaan pujahtamaan puskaan.

• Ilman nikkiä kirjoit

tava on paljon harvemmin ilkeä kuin rekattu, joka saattaa antaa haukkumanimiä Akka tms.

• nyt hyvää.

Eikä siinä ole suurempaa ongelmaa jos on noin kymmenessä vuodessa kertynyt rekisteröityjä ja ilman - nikkejä suuri määrä, älykäs ihminen on laittanut ne vihkoon, että muistaa sopivassa tilaisuudessa käyttää milloin mitäkin niistä, kätevä niillä on harhauttaa ja olla olevinaan hyvää pataa, tai vielä parempaa pataa, tai päinvastoin.

• http://www.youtube.c

Oikeastaan en ymmärrä aloitetta, kun sallittua on olla käyttämättä rekattua nikkiään. Niinkuin moni on täällä ilmaissut ovat jättäneet nikkinsä koska eivät halua olla sylkykuppeina.

Se sanoo paljon, on omaakin kokemusta siitä, mutta vielä olen pitänyt nikkini. jota on kyllä ryvetetty. Tällä kertaa jätän sen lepäämään, niin säästyn kommenteilta.

• Näin on, olet aivan oikeassa.
        Ylläpito antaa tosiaankin mahdollisuuden kirjoittaa toisella nimim, joka on täysin väärin

Sanot ettei rekattu aina halua olla sylkykuppina, eipä tietenkään. mutta ite voi huoleti olla sylkijänä,oikein ylläpidon luvalla.
        Eikö vaan??

• nikitön.
        fiiuliin kirjoitti:

Näin on, olet aivan oikeassa.
        Ylläpito antaa tosiaankin mahdollisuuden kirjoittaa toisella nimim, joka on täysin väärin

Sanot ettei rekattu aina halua olla sylkykuppina, eipä tietenkään. mutta ite voi huoleti olla sylkijänä,oikein ylläpidon luvalla.
        Eikö vaan??

Eiköhän tuo ole kunkin itsensä ja omantuntonsa välinen asia. Minun ainakaan ei ole koskaan ollut pakko sylkeä, nikillä, eikä ilman.
        Uskon ihmiseen ja ihmisyyteen.
        Ei ylläpito ole mikään aikuisten kaitsija.

• lukija §

Aloittajan kysymykseen, onko muutkin joskus ilman nikkiä, vaikka ovat rekattuina vastaan hieman ihmetellen.

Itse on aloittaja ollut vuosia mukana, vasta viime aikoina ottanut alkuperäisen nikkinsä takaisin. Ennen sitä on ollut hiljan mariamaijana mm. nainen, ja roosalis.
      Ennen fiuliiniä 1234, Liena ja ties miten monta. Ja nyt haluaa kaikki rekisteriin. Kaikki tämä on luvallista palstalla, ainoastaan epäilyjen herättämisestä en pidä.

• Lukija §,
        Olet asioista hyvin perillä, mutta nainen nimimerkkinä oli melko varmasti vain puskasta heitetty, ainakin muistini mukaan josta en mene aina takuuseen.

Mutta tuosta luettelosta varmasti puuttuu vielä monta nimim. joita olen kayttänyt REKATTUNA ja jokaista vain yksi kerrallaan. Siis kun olen toisen lopettanut, olen senjälkeen ottanut uuden käyttöön j.n.ed.,

Ainoastaan mariamaija oli samaan aikaan koska tarvitsin muuallakin sp.osoitetta, Kun fiiulin heitin suohon tietoineen päivineen, nyt uudestaan kirjoittamaan aloitettaessani otin se käyttöön, ja kun se matka johti manalaan, tuli roosalis joka sai jatkaa matkaa samaan paikkaan.

En ole koskaan kehunut itseäni menneistä tekemisistäni, virheitä tulee minulta niinikuin muiltakin, mutta salassa en ole niitä pitänyt.

Maailma menee eteenpäin ja sen myötä muutkin asiat, ihmisten olisi osattava mukautua muutoksiin, että saisimme paljon manatun kitkan katoamaan.
        Me emme pysty enää moniin asioihin vaikuttamaan, mutta mitä tällä palstalla tapahtuu, sitä voisimme yrittää.
        Jokaisen olisi omalla kohdallaan yritettävä samaan.

Mikä muuten on vakituinen nimim, tai mitkä, ?
        Olet vanha tekijä koska tiedät niinkin paljon minun tetemisistäni,
        Mutta omistasi et USKALLA kertoa mitään.

• epäilyksittäkään

Kukapa sitä totuuksien herättämisestä ja kuulemisesta omasta itsestään pitäisi.

• Kullervo Trudilutzky

No mitä sitten?

• Ryllykkä

löytö oli tuokin nimi.

• hilema .

On ihan yhdentekevää kuka mitäkin kirjoittajaa. Tärkeämpää on se mitä kirjoitetaan.

Aika turhanpäiväinen on siis tuollainen ketjun aloitus - merkitystä ei ole sillä, mikä nimimerkki oli asialla eikä se tule edes enää mieleen.

• päilye

Tärkeää on kirjoittajien paimentaminen, hallinta ylivertaisen älykkyyden ja datan avulla.

• luulisin että

täällä liikkuu montakin vanhaa rekattua, jotka ovat saaneet lokaa päälleen ja lopettaneet entisellä rekatulla nikillä kirjoittelut. He antavat vahingon kiertää, niin sanotusti.
      Nämä nykyisetkin rekatut ihan selvästi kirjoittavat myös puskasta. Sen huomaa, kun heti jonkun kritiikin perään tulee ilkeä vastaus jossa haukutaan kateelliseksi ja tyhmäksi sekä imarteleva kehuminen, nimettömänä sekin. Kai sekin nostaa itsetuntoa kun kuvittelee muitten olevan kateellisia.

• .

päilye !

Tuo toteamuksesi pitää paikkansa. Olen seurannut palstaa aktiviisesti pannut merkille, että viestin laskiessa alle sadan tupsahtaa tänne äkisti puolenkymmentä uutta aloitetta. Aloituksenhan ei tarvitse olla kummoinenkaan, kuten tästä huomataan. Höpsön liki yhdeksän kymppisen naisen aloitoitus kantaa näinkin hyvän sadon.
      On saanut Yuo Tuben musiikki linkittäjä vähän huilata.

• päilye

ja rivouksia, lyttäämisiä, suoranaisia halventamisia, toisen kuvan pilkkaamisia, tätä kaikkea mitä ei voi kuvitellakaan mitä äly voi saa aikaan, oijoi.

• Kuka sinäkin olet , joka et ole rohjennut edes puska nikkiäsi ilmaista vastauksessasi päilyelle, toiselle puskailijalle.
        Sanoit minua höpsoksi lähestyessäni yhdeksää kymppiä.
        Tiedätkös, vaikka ylittäisin 100:kin vuotta en takuulla kirjoita noin höpsöjä kuin moni puskasta huutelija, sinä mukaan luettuna.

En ala kinaamaan puskista huutelijoitten kanssa, muuttuisin vielä yhtä höpsöksi kuten jokainen toisensa "mustaaja" tällä palstalla on.

Aloitus on hyvä vaika itse sanonkin, mutta jokainen ukkeli ja naispuolinen joka nikittömänä täällä solvaa toista kirjoittajaa ei kehumista tarvitse.

• Ryynäne

Kateus, tietämättömyys ja luulottelu ne ovat kyllä esillä tässä kaiken päivää.
      Kirjoitetaan sitten hyvin tai heikosti niin aina valuu ilkeyksiä.
      Jos tulee sanomista korjattavaa jostain vajaasta tiedosta, on heti pari kolme auttamassa ja varmaan sitä joka täällä esiintyy suurin elein, vaikka asiapohja voi olla selvennyksen tarpeessa.
      Kyllä jokaisen on itse ajateltava ja tehtävä johtopäätökset, muistettava kirjoitustensa sisältö ja asiapitoisuus, tai jätettä asiavastaukset kirjoittamatta.

• .

Aloitusten kuten viestienkin tulee olla yksi selitteisiä ja mutkattomia huomioiden palstalaisten tason. Ei tämä ole mikään tiede palsta jossa loistettaan kopsatuilla tiedoilla. Mitä yksin kertaisempi ja naivimpi on aloitus sitä enemmän se saa vastinetta.
      Tokihan täällä vaikuttaa joku älykkökin joka tahallisesti heittäytyy tyhmäksi. Jos siitä ilonsa saa hihitelkööt rauhassa.

• Sanonpa heti, että pakkorekisteröityminen ei mielestäni ole hyvä ajatus.
      Eräät parhaista kirjoittajista ovat periaatteesta rekisteröitymättömiä, ja he jäisivät pois.
      Se olisi menetys. Täällä tarvitaan älykkäitä ja huumorintajuisia kirjoittajia.
      En tarkoita, ettei rekattujen joukossa sellaisia ole. Tottakai on, vaikka en alakaan tässä heitä luetella.

Näihin fiksuihin ja leikkimielisiin kirjoittajiin en laske julkeasti julkisesti puskasta huutelevaa varjo-olentoani Puskasuleimaa. Hänen olemassaolonsa on kielikysymys.

Yläpuolella mainitaan You Tubin linkittäjät. Huilatkoot, jos tarvetta on, mutta monen monta konserttia on laventunut näiden linkkien klikkaamisesta.
      Kiitoksia paljon. Jatkakaa, kun sille päälle satutte.

• .

Oikeassa ole Venlastiina vaikka et sitä rohjennut suoraan sanoa. Asia menee kuitenkin perille. Olen muuten pannut vastaavan asian merkille.
      Useasi ei vakkarilla olekkaan muuta terkoitusta tuoda itseään esille työntäen nikkiään joka rakoseen sopiiko se sinne vai ei, usein sotkien koko aloituksen aiheen Kyllä älykkäimmät ja hauskimmat ketjut syntyy vallan muiden toimesta,

Muistin kapasitetti on on tietysti rajallinen, varmasti moniakin tämänkin ikäinen palstalainen on siinä määrin dementoitunut ettei itsellisestiosaa hakea You Tubesta musiikkia vaan on se hänelle syötettävä kuten vauvoille teelusikallinen kerrallaan.

• Minä aikani kuluksi tässä etsiskelin rekattuja nimim. löysin 23 rekattua.
      Onhan niitä varmasti enemmänkin mutta pistänpä tähän ne jotka olivat sinisellä ja niista näki rekatut,
      Rituliini
      makriina
      texsanell
      monica
      katleija
      ullamirjami
      skillan
      capt,cöpejick
      late vaan
      laiska-lasse
      ruuneperi.
      ynnämuu
      venlastiina
      sus morsian
      Tulenlieskat
      wiiwidear
      jjoutava5
      maduiza
      muori 67
      merikukka 98
      irkku37
      fiiuliin
      korpikirjailija.
      Jos joku rekattu puuttuu olisi kiva jos tulisi lisäykseen-

• nystyrä

Kyllä tuosta puuttuu montakin. mietippä lisää

• nystyrä kirjoitti:

Kyllä tuosta puuttuu montakin. mietippä lisää

Enkä mieti, ne rekatut ketkä löysin ovat siinä ja tällä sivulla ovat vakituisia,,lisäystä voi tehdä jos kiinnostaa

• unska vähä-terva

Fiuu, sanos Forssan likka, että sais paremman formun suus ympärille.

• Noita luuloja, pelkoja ym. omn palstamme täynnä. Eikö voida lopettaa tuollainen arvuuttelu?

• Kerroppa ruuneperi millä tavoin toimisimme, että osaisimme jokaisen mielenmukaisia kirjoitelmia kyhätä.

Lopetetaan koko kirjoittelu silloin ei tule huonon-eikä hyväntapaisia viestejä.

• Ei niin voi toimia! miksi kysyt?
        Merkillistä jahnaamista, epilyjä ja kysymyksia harrastat. Omapa on asiasi. Jokainen saa minun puolesta kirjoittaa mistä haluaa ja kirjoittaa tavallaan, joka on hänen hallinnassaaan

• En ole asialla päätäni vaivannut.

Itse en viitsi höheltää potaskaa mutta toisaalta sellaisetkin tuovat väriä palstoille.

Muutamaa höheltäjää arvosta johdonmukaisuudesta.
      Höheltävät samalla nimimerkillä joten voi itse päättää avaako vai ei.

• kolmas oikealta

On lukematon joukko ihmisiä jotka eivät halua rekisteröityä keskustelupalstoille ja useilla foorumeilla riittääkin pelkkä kertakäyttönimi.

Ei kai täälläkään palstalla käy vain rekisteröityjä, vaan meitä villejä on joukossa aina.
      Ei ole hyväksyttävää missään, ei minkään ikäluokan sivustoilla loukata muita kirjoittajia, ei rekisteröitynä, eikä villinä. Onhan tähän ikään mennessä ollut aikaa sisäistää lapsena saadut opit ja oppia niiden mukaan elämässä käyttäytymään. Kohteliaisuus ja toisen ihmisen arvostaminen ja hyväksyminen omana itsenään omine mielipiteineen on ikäänkuin itsestään selvää käyttäytymistä ja hyvien tapojen mukaan ainoa oikea tapa keskusteluissakin.

Ei kai Suomen kokisessa maassa mitenkään voi tuntea, saati tunnistaa kaikkia tännekin kirjoittavia, kantaa ottavia ihmisiä. Eikä se kaikitenkaan ole tarpeellistakaan. Kunhan hyviä tapoja noudatetaan ja kunnioitetaan kaikkien mielipiteitä, niistä riitelemättä, koska keskustelu ei saa olla pelkkää toisen mielipiteen mukana kulkemista, eli eriäväkin mielipide kuuluu keskusteluun. Laumassakaan kaikki eivät pysy samalla kulku-uralla, mutta silti se ei tee laumaa huonoksi. Oman mielipiten esiin tuominen on yksi keskustelun siemen, seuraava kasvattaa taimen ja mikäli kasvun edellytyksiä ei ole, keskustelu tyrehtyy.
      Ei kannata vastata vain vastaamisen vuoksi jokaiseen eriävään, joskus ehkä arvosteluksikin katsomaansa kirjoitukseen, koska riita alkaa helposti, mutta päättyy haavoittaviin sanoihin. Viisaampi lopettaa ensiksi riitajutun.
      Parempi olla välittämättä ja vastaamatta, vaikka kuinka kiukuttaisi, koska silloinhan riitelyä ei ole saatu alkuun.

Hyvää yhteistoimintaa, toisen suvaitsemista omana itsenään, omine mielipiteineen, sitä on keskusteleminen, vaikka ilman vakinimeäkin.

Terveisin yksi puupää joka poikkeaa laumasta.

• Ihan kivoja ja varteenotettavia asioita puhuit! Onhan tämä palsta sekä vireä, että hauskakin omalla spontaanilla tavallaan!

Juuri tuo suvaitseminen toisen personallisuuden tajuaminen on tänäänkin tullut kivasti esiin! :D

Meillä on sekä asialinjan, että huumorin edustajia täällä joukossamme, emmehän nyt riitelyillä karkoita (tee ikäväksi) oloa täällä, päinvastoin!

• nähkäämme....

Näin ja edellinen ei ollut "vanha".

70 on ehkä viisaiden asialla, oli hamessa kukkaa tai viiniä.

• clown s

Näimpä, mut kyllähän tuo laittaa hymymyillyttäen hiukan viistoon, että eräs mies kirjoittaja laittaa viestejä rekatulla ja parilla puskanikillä.
      Tämäkään viä mitää, mutta että samaan ketjuun...

• älä helskutissa

Älä älä...miehiä ei pidä syyttämän, siitä koituu kovaa surua ja päänsärkyä.
      Niissä kun ei ole yhtikäs vikkaa, ei niin nimeksikään, saavat perskarvatkii laskea ja sivulla ilmoittaa, se kun on fiiniä,
      Joutessaan anustappeja rustaavat pihkasesta kuusesta jonka ova varrastanehet kuusikauppiailta.
      Kokkeiles kirjottaa jottai todellist tullee kyllä ohimoon, oon seurannu tätä puolustusta ei oo lakia ei oikeutta.
      Valehella saa ja kirjottaa päätöntä pachkaa, niin ukot mennee naisen hajuihi.

• niin minäkin!

Niin, tuo on asia mikä tuli eilen jo mieleen. Mikä helkkarin vääryys se on jos asiat etenee? Mitä vikaa on olla esim. Zorro tai Sherwoodin metsissä Robin Hood?

Hyvän asian puolesta on monet vetäneet naamion kasvoilleen!

• meipp ja tahis.

ah kuis sahnos, tah voihs ollhas vopis.
      tahis väris kaik vopat, nin ok.
      Täils as kaikk oikk.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      27
      3391
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      28
      2141
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1670
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1418
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1359
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1236
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1056
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      974
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      931
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      912
    Aihe