Hitto että usko menee!!!!!!!!

Miettijä :P

Kyllä voin sanoa, jos joku kehuu niin yltiö päisesti Suomi24 treffejä ni eikusta vaan! Jatkoa koomisille/hermostuttaville viesteille...

Kuvaton mies, vaihteeksi vaan... Totesin jo aiemmin etten näihin vastaa.. No viestin sisältö tuli taas sana-Sepolta.. "Moi, msn?"
Ekana tuli mieleen et "vau!!! painu kuule jätkä *******!" :D Sit mietin et no käympä kattoo profiilin. OHO! Sielläkin yhtä laadukas kertomus. Tuli selväks vaan sukupuoli, paikka (noin suunnilleen) ja HOROSKOOPPIMERKKI!

Seuraava miltei yhtä hieno, tosin idea oli tällä kaverilla kateissa :D

"Mooi

Moikka!


Kiinnostaako seksiseura...? ;) ;)" Ööö, lukiks siinä vieläkään niin? no eipä tainnut ei..


Voisin näin muutaman viikon tätä touhua katselleena todeta, et joo, eipä taida olla mun juttu. Taitais paikallis lehdestäkin fiksummat vastaukset tulla! Sinne laittelen kuvan ja sen mitä haen.. Enkä häpeis :) Tää on vaan jo aikasen koomista.

Vieläkö joku on Suomi24 treffien kannalla?

20

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haaaaamu

      Suomi24:n ja muissa nettitreffeissä on melkein pelkästään rumia naisia.

      • Miettijä

        En itseäni kovin rumaks sanois, tosin en mikään kauniskaan, normaali nainen oon. Virheeni mulla tietty on ja elämää myös takana, mut hajottaa tuollaset ihmiset jotka sanoo noin tietämättä mitään kirjoittajasta. Kohta perhana julkasen lärvini täällä et loppuu tuollainen :P


      • haaaaaaaamu
        Miettijä kirjoitti:

        En itseäni kovin rumaks sanois, tosin en mikään kauniskaan, normaali nainen oon. Virheeni mulla tietty on ja elämää myös takana, mut hajottaa tuollaset ihmiset jotka sanoo noin tietämättä mitään kirjoittajasta. Kohta perhana julkasen lärvini täällä et loppuu tuollainen :P

        Julkaise vain niin kerron oletko ruma vai et.


      • kroooooh
        haaaaaaaamu kirjoitti:

        Julkaise vain niin kerron oletko ruma vai et.

        Sun ei tarvitse julkasta pilis kuvaa ku me tiedetään jo et se on pieni.


      • Miettijä
        haaaaaaaamu kirjoitti:

        Julkaise vain niin kerron oletko ruma vai et.

        Ootko koskaan kuullu että "älä hullua yllytä"


      • Miettijä
        haaaaaaaamu kirjoitti:

        Julkaise vain niin kerron oletko ruma vai et.

        Ja haamu pieni, tiedän jo tun mielipiteen, en oo sun mielesstä kaunis. En ole teini :P Toisaalta en ole kokenut vielä 30 kriisiä :D Mut tuskin mulle sun mielipiteellä oi hirveesti merkitystä :D


      • haaaaaaaamu
        kroooooh kirjoitti:

        Sun ei tarvitse julkasta pilis kuvaa ku me tiedetään jo et se on pieni.

        Mistä te tuon tiesitte?


    • ..........

      eikös se riitä, että on mies. jos ei seura kelpaa vaihtaa hakuun haetaan naista. muille vähemmistöille, ei löydy vielä haku valintaa.

      keep it simple.

    • Mää poistin just tänää oman profiilini treffeistä. Ei oikeen mullekaan nää 24:sen treffit natsannu.
      Välillä tuli kyl ihan asiallisia viestejä, mut aika harvakseltaan. Ehkä mä kuitenkin sinkkuilen, ja katselen sitä seuraa ihan jostain muualta.

      • Miettijä

        Minä en osaa "sinkkuilla" siis kai kaipaan vaan jotain pysyvämpää.. Tässä viimeisen 3kk:n aikana sinkkuna baarissa käyny ja moni tullu siellä jotain vonkaamaan tai juttelemaan. No vonkaajille oon sanonu ei samantien ja sit näille muille on tullu kaveri kohtelua ja ehkä he siitä murtuneina ei oo kehdanneet enempiä toivoa kuin kaveria. En tiiä, kai minussa on jotain pahasti pielessa :D


      • Miettijä kirjoitti:

        Minä en osaa "sinkkuilla" siis kai kaipaan vaan jotain pysyvämpää.. Tässä viimeisen 3kk:n aikana sinkkuna baarissa käyny ja moni tullu siellä jotain vonkaamaan tai juttelemaan. No vonkaajille oon sanonu ei samantien ja sit näille muille on tullu kaveri kohtelua ja ehkä he siitä murtuneina ei oo kehdanneet enempiä toivoa kuin kaveria. En tiiä, kai minussa on jotain pahasti pielessa :D

        Mä osaan sinkkuilla niin kauan kunnes sopiva kumppani siihen pysyvämpään löytyy.
        Baareista en seuraa eti, en yhdeksi illaksi sen enempää kun pidemmäksikään aikaa.
        Jotenkin sellanen usko siihen, että mä törmään siihen pidempi aikaseen jossain normaalissa arki tilanteessa ennemmin kun kapakassa..


    • realismus

      Minusta ihan toimivat. Tietysti saapuneista viesteistä yli puolet menevät suoraan poistoon, mutta ainahan näitä kahjoja on liikkeellä (kuten tämäkin palsta osoittaa ;)

    • Kyllä sieltä mä itte oon ainakin bongannut pari... mutta eipä niistäkään pidemmän päälle tullut mitään, siis ensin toinen ei tullut paikalle ja toisen kanssa tapasin useammin kuin kerran mut sitten loppu kun nainen sanoi ettei kemiat kohtaa ja niin se kyllä olikin.

      Mut ongelma tuossa treffeissä on että mä en ainakaan löydä sieltä hakemaani... ja sit pitäis olla sellanen jonka hakuun mä sopisin. Tietty löytyyhän sieltä kyllä paljonkin, mutta välimatkaa on sitten puoli valtakuntaa niin joo joo... enkä ryhdy etäsuhteisiin ja tuskin moni muukaan siihen alkaa.

      Mut kummiskin sellaista se on, kun ei löydä etsimäänsä.

    • Ei minulle prkl tule mitään kiinnostaiskos seksiseura viestejä suomi24 treffeillä. Ehkä sulla nyt sit vaan on ollu huonoa tuuria. Kyllä aika täysipäisen oloisia on kaikki ollu. Yksi on ollut selvästi sekaisin. Ja pari "Moi" viestiä, mutta muuten aika mukavia vastauksia. Omaksi häpeäkseni, en ole kovin monelle vastaillut.

      • Miettujä

        Joo no mut enpä tajua enää miesten ajatuksen juoksua, tuskin sitä edes on. Sen verran säälittävää touhua ollut. Mikä on "selvästi sekaisin" jos saan kysyä? Tietysti tyypillisenä miehenä ei vastausta tule, mut kysyin kuitenkin. Onkos nää miehet iha normi miehiä jos "seksi" seuraa hakee vaikka paikka onkai aika selvä, siis se mitä sieltä haetaan..


      • .........

        Kiinnostaisko seksiseura? ;-) Ai paska, tää ei ollu treffeissä.

        Mut noin niinku yleisesti vonkaajat taitaa olla lähinnä miehiä.


      • Miettijä
        ......... kirjoitti:

        Kiinnostaisko seksiseura? ;-) Ai paska, tää ei ollu treffeissä.

        Mut noin niinku yleisesti vonkaajat taitaa olla lähinnä miehiä.

        Nyt tuli teksi jota en osaa "suomentaa" ??? Ja jos se oli kysymys, ni vastaus on että Ei, kiitos :)


      • Miettujä kirjoitti:

        Joo no mut enpä tajua enää miesten ajatuksen juoksua, tuskin sitä edes on. Sen verran säälittävää touhua ollut. Mikä on "selvästi sekaisin" jos saan kysyä? Tietysti tyypillisenä miehenä ei vastausta tule, mut kysyin kuitenkin. Onkos nää miehet iha normi miehiä jos "seksi" seuraa hakee vaikka paikka onkai aika selvä, siis se mitä sieltä haetaan..

        No on siellä kyllä oikeasti tullut vastaan jokunen jotka hakee seksiseuraa aika selvästi. Mutta naiset tekeesen ... kavalammin...

        Selvästi sekaisin on sellainen, jonka teksti on sisällöltään kuin hullun ajatuksen juoksua...
        Yksi oli varmaankin askeleen päässä manian psykoottisesta vaiheesta.

        En minä tiedä onko ne normi miehiä. Onko ne normimiehiä, jotka kiertää vieraskirjasta vieraskirjaan kirjoittamassa "Olet uskomattoman kaunis nainen.", pysähtymättä edes vilkaisemaan, oliko kuvaa...
        Tai ne jotka tarjoutuu näyttämään vehkeensä mesessä, ilman että pyytää ja homoseksuaaliseksi huoraksi haukkuvat sitten naisen, jos se ei halua.

        Haluan uskoa, että he ovat vähemmistö, eivätkä "normi".


      • ......... kirjoitti:

        Kiinnostaisko seksiseura? ;-) Ai paska, tää ei ollu treffeissä.

        Mut noin niinku yleisesti vonkaajat taitaa olla lähinnä miehiä.

        Itseasiassa en. Tai siis joo haluun. Mut en mä mitään kertapanoa kaipaa. Ja jonkunlainen seksisuhdekin, pitää sit olla enemmänkin kaveri suhde, eikä vaan pelkkää panoa varten tapaamiset...

        Siis kuka ei haluaisi seksiä. Se millaisessa suhteessa ja kenen kanssa, on sitten toinen asia. Mieluiten parisuhteessa.


      • Miettijä
        hahmotelma kirjoitti:

        No on siellä kyllä oikeasti tullut vastaan jokunen jotka hakee seksiseuraa aika selvästi. Mutta naiset tekeesen ... kavalammin...

        Selvästi sekaisin on sellainen, jonka teksti on sisällöltään kuin hullun ajatuksen juoksua...
        Yksi oli varmaankin askeleen päässä manian psykoottisesta vaiheesta.

        En minä tiedä onko ne normi miehiä. Onko ne normimiehiä, jotka kiertää vieraskirjasta vieraskirjaan kirjoittamassa "Olet uskomattoman kaunis nainen.", pysähtymättä edes vilkaisemaan, oliko kuvaa...
        Tai ne jotka tarjoutuu näyttämään vehkeensä mesessä, ilman että pyytää ja homoseksuaaliseksi huoraksi haukkuvat sitten naisen, jos se ei halua.

        Haluan uskoa, että he ovat vähemmistö, eivätkä "normi".

        Juu, totta. Toivottavasti ne on vähemmistö :) Mut uskon tää silti vie. Mut toisaalta en uskalla itse ottaa kovinkaa yhteyttä miehiin, en tiedä teenkö virheen, mut no that's me.. Joskus tietty pakko tehdä poikkeus, mut noh joo


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      162
      2610
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1218
    3. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      906
    4. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      32
      801
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      85
      755
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      48
      745
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      67
      742
    8. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      690
    9. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      57
      687
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      68
      686
    Aihe