Kun suhteesta puuttuu se kipinä..

~suhde error~

...tai on puuttunut jo pidemmän aikaa, ollaan ihan kuin kämppikset jotka nukkuu samassa sängyssä. Tämä kämppis-fiilis on ollut pinnalla ainakin puolisen vuotta..

Kannattaako suhdetta jatkaa?

22

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palstan miehet

Oletko: Kirpela?

• Ihmissuhdetta ei voi "kannattavaksi" luokitella..siis kannattaako?

• vika yläkerrassa

Ei välttämättä kannata erota.Makuuhuone ongelmat johtuu usein selvittämättömistä asioista muualla.Puhumatta ei kannata kuitenkaan toisen antaa livistää ettei sitten jää vaivaamaan asiat tai tule ikäviä uusintakierroksia, tai no mikäs siinä jos säätäminen & sählääminen on se mitä todellisuudessa kaipaatkin...

• Ei varmaan. Kämppikset on muutenkin rasittavia. Olen asunut solukämpässä joskus puolisen vuotta, opiskeluaikana. Ihan riitti se kokemus. Ei ollut mitään vastoin käymisiä, mutta paljon mielummin sitä asuu yksin kuin jonkun kämppiksen kanssa.Ainakin minä. Jos suhteessa ei ole muuta kuin kämppis-aspekti, niin antaisin olla.

• hyvä neuvo

Riippuu siitä minkä ikäisiä olette. Jos aika on jo ajanut ohitsenne, niin ilman muuta kannattaa. Jos ei vielä ole, niin ei kannata.

• Katkaista? Mun nähdäkseni sille pitäis tehdä jotain, mut mä nyt en ole olenkaan paras neuvoja :)

• Ei todellakaan kannata. Hyvä ystävyyssuhde on mahdollinen, mutta parisuhdetta pitää elää oikeasti eikä leikkiä kotia jonkun kanssa, joka ei ole pari.

• Riippuu siitä olisiko sinulla enemmän vai vähemmän käytettävissä rahaa, jos et olisi suhteessa? Kannattavuus mitataan aina rahassa, ainakin yritysmaailmassa.

• muuta suhde ystävyydeksi, älä heitä menemään se et jo toisenne tunnette, jos ei seksi toimi, niin suhde voi toimia toisella ulottuvuudella

• !!!!

Tee jazulit ja eroa!

• :-(

Miksiköhän jazulin miehet muuttuvat aina äkkiä haluttomaksi?

• Ei, vaan siksi

että se on niin daiju. Kuka nyt jaksais sellaista päivästä toiseen?

• herää kysymys

Ulkonäön näkee etukäteen. Ja on niitä rumempiakin. Olisko aika.. isot paikat?

• :(
        herää kysymys kirjoitti:

Ulkonäön näkee etukäteen. Ja on niitä rumempiakin. Olisko aika.. isot paikat?

Veikkaan hygieniaa.

• Ei, vaan siksi kirjoitti:

että se on niin daiju. Kuka nyt jaksais sellaista päivästä toiseen?

Mikäs valopää se siinä taas inisee? :-D

• murupupu
        ol_io kirjoitti:

*pusu* ;-)))))

• luin..väärin
        ol_io kirjoitti:

Tuutko köllöttelleen taas viekkuuun, pupu? :'-) nallekarhusi haluaa käpertyä kainaloosi ;'-)

• Se sun tarvitsee itse puntaroida, näätkö parisuhteelle vielä tulevaisuutta. Muut voi kovasti heitellä mielipiteitä ja ideoita, mutta parisuhteessa olevien se itse pitää kyetä päättämään. Jatkaako vai ei. :-)

• Ja miinustelija nyt imee sitä peukkuaan vaan lapsellisuudessaan. Ja jättää aikuisille nää aikuisten jutut. :-)

• heh.

Hieromasauva on sellainen juttu, mikä tungetaan emättimen peniksen puutteessa. Hyvin epäilyttävää... Itseäni ei kiinnosta tunkea esineitä/peniksiä *sinne. Eikä kyllä mitään muutakaan. Käyttää ken haluaa, mutta kannattaa hankkia parempaa tekemistä. Selvitä vaikka että, miksi kun laskimella jakaa jotain nollalla, tulos on ääretön/-ääretön.

• hah,haa.

Ei ihme että kipinä puuttuu.

• aina on ruotsinlaiva

kannattaa.ei tällaisena aikana kannata elää yksin ja on jotain seuraa!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2418
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      184
      2102
    3. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      45
      2047
    4. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1838
    5. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      31
      1771
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      184
      1488
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      210
      1398
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      26
      1225
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      1012
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      80
      1001
    Aihe