Koska sinuun on viimeksi ihastuttu?

tavis taapertaja

Minuun v. 2005. Aika pitkä aika..

49

373

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä kaikkia mahdollisia ihastumisia, enkä ajankohtia. Se minkä tiedän, siitä on muutama vuosi aikaa. Se oli myös molemminpuolista ihastumista.

    • Tuommoset ihastumiset on varmaan menneet ohi mun ymmärryksen sen jälkeen, kun itse ihastuin ja sain ihastumista osakseni, ihastukseni kohteelta. Nyttemmin menee aikalailla herkemmin vielä ihastumiset ohi, koska omat ajatukset ei ole auki ihastumiselle. :-)

      http://www.youtube.com/watch?v=7y3hUV4qAek&feature=related

      Kai noille ihastumisillekin pitää olla tietyllä tapaa avoin, huomatakseen ne?

    • friitu rakastui poik

      eilen.....

    • ryteikkö

      Kuulemma joka päivä uudelleen.

      • Olen kuullut tuon saman monesti ennenkin. Kunhan ihmettelen, miten täyden lasin voi täyttää uudelleen tyhjentämättä sitä välillä?


      • ryteikkö
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Olen kuullut tuon saman monesti ennenkin. Kunhan ihmettelen, miten täyden lasin voi täyttää uudelleen tyhjentämättä sitä välillä?

        No kun se wttuuntuu muhun täysin välissä niin meneehän se muki nurin :D


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Olen kuullut tuon saman monesti ennenkin. Kunhan ihmettelen, miten täyden lasin voi täyttää uudelleen tyhjentämättä sitä välillä?

        Ihminen on hyvä unohtamaan - muutenhan riittäis pelkät muistelot - hyvästä viinistä, parhaasta panosta, laskuvarjohypystä.


      • ryteikkö kirjoitti:

        No kun se wttuuntuu muhun täysin välissä niin meneehän se muki nurin :D

        En minä silti sanoisi, että minun ihastumisen- tai rakkaudentunteeni mihinkään häviäisi edes riidan aikana. Jos häviäisi, niin minähän jakaisin lusikat joka riidan yhteydessä.


      • ttuplai kirjoitti:

        Ihminen on hyvä unohtamaan - muutenhan riittäis pelkät muistelot - hyvästä viinistä, parhaasta panosta, laskuvarjohypystä.

        No niinhän ne ylensä riittävätkin. En minä ainakaan ole tuntenut tarvetta mennä toistamiseen naimisiin, hypätä laskuvarjolla tai mennä katsomaan jotain nähtävyyttä. Eikä sekään, että jatkuvasti tekisi mieli vittua ja viinaa johdu unohtamisesta. Ennemminkin päinvastoin.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        No niinhän ne ylensä riittävätkin. En minä ainakaan ole tuntenut tarvetta mennä toistamiseen naimisiin, hypätä laskuvarjolla tai mennä katsomaan jotain nähtävyyttä. Eikä sekään, että jatkuvasti tekisi mieli vittua ja viinaa johdu unohtamisesta. Ennemminkin päinvastoin.

        Miksi kokea jos samaan pääsee pelkällä muistamisella? Tarkoitan et kupin ei tarvitse välillä tyhjetä - riittää et sitä vain ei ajattele tai "unohtuu". Mieleen palautuminen - uuden ryypyn tai rakkaan näkeminen aamulla palauttaa muistin ja kas - olen taas ihastunut. Tarve voi olla muisto, mutta muisto ei vain ole riittävä - pitää taas kokea. Tai sit jokainen kokemus on ainutkertainen emmekä edes voi muistaa - mut edelleenkään kupin ei tarvitse tyhjentyä.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Olen kuullut tuon saman monesti ennenkin. Kunhan ihmettelen, miten täyden lasin voi täyttää uudelleen tyhjentämättä sitä välillä?

        Ehkä se ihastuminen on jotain uuden löytämistä ja oivaltamista toisesta ihmisestä? Mä ainakin joskus ihastun kumppanissa johonkin uuteen piirteeseen, uuteen tai jotenkin jo unohdettuun kivaan ominaisuuteen.

        Joskus joku vanha ihana piirre on jostain syystä hautaantunut muistin perimmäiseen nurkkaan ja sitten yks kaks jossain tilanteessa se taas nostaa päätään. Ainiin, tosta sun ominaisuudestasi tai piirtestäsihän mä aikoinaankin tykkäsin ja siellä se on vieläkin hiljaa mutta voimissaan olemassa. :-)


      • ol_io kirjoitti:

        Ehkä se ihastuminen on jotain uuden löytämistä ja oivaltamista toisesta ihmisestä? Mä ainakin joskus ihastun kumppanissa johonkin uuteen piirteeseen, uuteen tai jotenkin jo unohdettuun kivaan ominaisuuteen.

        Joskus joku vanha ihana piirre on jostain syystä hautaantunut muistin perimmäiseen nurkkaan ja sitten yks kaks jossain tilanteessa se taas nostaa päätään. Ainiin, tosta sun ominaisuudestasi tai piirtestäsihän mä aikoinaankin tykkäsin ja siellä se on vieläkin hiljaa mutta voimissaan olemassa. :-)

        Joskus se uudelleen ihastuminen on niinkin simppeliä, kun vaikka ihanat silmät tai joku ele ja liike. Arjen hötäkässä niihin ei ehkä kiinnitä kaikenaikaa huomiota. Huomio on keskittynyt johonkin muuhun. ja sitten yhtenä iltana sä rauhoitut siihin kultasi eteen ja katsot silmiin. Kasvoihin ja huomaat taas, ai että miten ihanat sun silmäsi onkaan. olin jo unohtanut hötäkässä miten kaunis sä olet ja sun piirteesi.

        Ihan jotain tommostakin se uudelleen ihastuminen voi olla. Eli ei lasi välttis tyhjene, mutta se lasi unohtuu jonnekin hetkeksi. Ja taas sen lasin löytää mentyään siihen unohdettuun tilaan.


      • ryteikkö
        Ratikkakuski kirjoitti:

        En minä silti sanoisi, että minun ihastumisen- tai rakkaudentunteeni mihinkään häviäisi edes riidan aikana. Jos häviäisi, niin minähän jakaisin lusikat joka riidan yhteydessä.

        Siks onkin omat lusikat het valmiiks, ei tarvi joka päivä jakaa. Katsos siihenkin turtuu kun toinen repee kaikesta, ja sit se vaan "taas" suuttu...


      • ryteikkö
        ttuplai kirjoitti:

        Ihminen on hyvä unohtamaan - muutenhan riittäis pelkät muistelot - hyvästä viinistä, parhaasta panosta, laskuvarjohypystä.

        Huonot asiat pitää osata unohtaa, muistamalla hyvät on kivempaa.


      • ryteikkö
        ttuplai kirjoitti:

        Miksi kokea jos samaan pääsee pelkällä muistamisella? Tarkoitan et kupin ei tarvitse välillä tyhjetä - riittää et sitä vain ei ajattele tai "unohtuu". Mieleen palautuminen - uuden ryypyn tai rakkaan näkeminen aamulla palauttaa muistin ja kas - olen taas ihastunut. Tarve voi olla muisto, mutta muisto ei vain ole riittävä - pitää taas kokea. Tai sit jokainen kokemus on ainutkertainen emmekä edes voi muistaa - mut edelleenkään kupin ei tarvitse tyhjentyä.

        Sen voi ajatella niinkin, että muistaa joka päivä uudestaan, miksi toisesta tykkääkään.


      • ryteikkö
        ol_io kirjoitti:

        Joskus se uudelleen ihastuminen on niinkin simppeliä, kun vaikka ihanat silmät tai joku ele ja liike. Arjen hötäkässä niihin ei ehkä kiinnitä kaikenaikaa huomiota. Huomio on keskittynyt johonkin muuhun. ja sitten yhtenä iltana sä rauhoitut siihin kultasi eteen ja katsot silmiin. Kasvoihin ja huomaat taas, ai että miten ihanat sun silmäsi onkaan. olin jo unohtanut hötäkässä miten kaunis sä olet ja sun piirteesi.

        Ihan jotain tommostakin se uudelleen ihastuminen voi olla. Eli ei lasi välttis tyhjene, mutta se lasi unohtuu jonnekin hetkeksi. Ja taas sen lasin löytää mentyään siihen unohdettuun tilaan.

        Toi on vähän sama kun et mitä muistaa existä. Muistamalla kivat jutut ja tietoisesti unohtamalla vanhat peet on mukavammat muistot, koska onhan niissä hyvää ollut kun niiden kanssa on kerran oltu.


      • ryteikkö kirjoitti:

        Toi on vähän sama kun et mitä muistaa existä. Muistamalla kivat jutut ja tietoisesti unohtamalla vanhat peet on mukavammat muistot, koska onhan niissä hyvää ollut kun niiden kanssa on kerran oltu.

        Nojuu kyllä. Unohduksen syyt vaan saattaa poiketa toisistaan exän ja nykyisen kanssa. Exän kanssa ehkä pyrkii tietoiseen unohdukseen ja nykyisen kanssa unohtuu muuten vaan joidenkin asioiden tiimellyksessä.


      • ol_io kirjoitti:

        Nojuu kyllä. Unohduksen syyt vaan saattaa poiketa toisistaan exän ja nykyisen kanssa. Exän kanssa ehkä pyrkii tietoiseen unohdukseen ja nykyisen kanssa unohtuu muuten vaan joidenkin asioiden tiimellyksessä.

        Tai tietoiseen unohdukseen ja tietoiseen muistamiseen, muistelemiseen. Nykyisen kanssa tosiaan se oivallus ja muistaminen pompsahtaa esiin ehkä yrittämättäkin muistaa jotain hyvää. :-)

        Pienellä vivahde erolla ja hienosäädöllä.

        Sitten vuosien ja ajan kuluessa oppii toisesta kaiken matkaa jotain uutta, ehkä ihastuttavaakin mihin ihastuu ikään kuin uudelleen. Nyt viikonloppuja kaikille. Rauhalliset uudet vuodet kans. Aika sanoa heipat ensi vuoteen!


    • y.b..

      90-luvun lopulla xD Mutta silloin tais olla useampikin, ehkä..Ja toivottavasti olis yks ihastunut vieläkin, jollain lailla..

      No joskus töissä jotkut kaverit keksii tällasta, että jotkut työkaverit, pari kolme, olis ollut, lähiaikoina, mutta se nyt on sellasta työpaikkaherjaa.. Kai. Ja joskus loppukesästä tuli joku kännitunnustus taksijonossa, mutta se oli humalan vääristämä olotila varmaan siltä :)

    • Daff o' Dil

      Jatkuvasti? Jos se lasketaan,että joku mies alkaa soitella ja laittaa viestiä, pyytää ulos ym. niin sitä tapahtuu kaiken aikaa. Viimeksi pari viikkoa sitten. En jaa puhelinnumeroa tietenkään kenelle sattuu, mutta enimmäkseen nämä miehet on tuttuja työn kautta ja saavat siksi yhteystietoni. En ole pitänyt sitä mitenkään ihmeellisenä, tapahtuu varmaan kaikille sinkkunaisille? En koskaan kuitenkaan ala millekkään asiakkaiden kanssa, muutama on suuttunut ja asiakassuhdekin on päättynyt, mutta eipä se haittaa, kun kerron noista jutuista aina työnantajallekin.

      • ff-NwY

        Oletko psykiatri vai maksullinen nainen tai mies?


      • Daff o' Dil
        ff-NwY kirjoitti:

        Oletko psykiatri vai maksullinen nainen tai mies?

        En, vaan yrityksille, yrittäjille ja yhteisöille palveluja tuottavan yrityksen avain- ja yhteyshenkilö :D

        Hyvää yötä!


      • 17+7
        ff-NwY kirjoitti:

        Oletko psykiatri vai maksullinen nainen tai mies?

        Kirjoittaminen on hyvää terapiaa. Helpottaa purkaa mieltään kirjoittamalla.


      • :DDDDDDDDDDDDDD
        Daff o' Dil kirjoitti:

        En, vaan yrityksille, yrittäjille ja yhteisöille palveluja tuottavan yrityksen avain- ja yhteyshenkilö :D

        Hyvää yötä!

        Kuten allier julkaisut,---------------->En, vaan yrityksille, yrittäjille ja yhteisöille palveluja tuottavan yrityksen avain- ja yhteyshenkilö :D


    • No enpä tiedä en.

    • Ei varmaan koskaan.

      • ,

        oot sää aika söpö


    • Tänään.

    • ei koskaan

    • Kaikki ei aina kerro, eikä tuollaisesta voi olla varma. Tänäänkin kyllä.

    • Tuskin on.

    • whiteshirt

      Olet sokea, tai kiivaasti erakoitumassa.Tänään on ihastuttu.

    • Veikkaisin että syyskuussa...

    • No höh. Miten te kaikki noi vaatimattomia olette? :D

    • pisterivi n

      Ei koskaan
      Olen kyllä itse ihastunut ja kerroinkin sen viimeiselle. Sillä seurauksella, että hän karkas. Kannatti

    • ff-NwY

      Anzzy ihastuu Frostyyn joka joulu :D

    • Suzy's Friend!

      In the year 2005 a blonde male dancer, at a disco in Germany, kissed my hand...
      He had blueish platinum hair, he was 190cm tall, his face was like marmore and he had electrifyingly intense blue eyes.I went pink in my head and only danced all night.
      Bye, Nazul.

    • 2009, varmasti. Muista ei tietoa.

    • mystery woman

      En tiedä. Luultavasti viime vuonna??

    • Onhan tuosta jo vierähtänyt aikaa toista kymmentä vuotta pitkältikin, ainakin mitä itse tiedän. Voihan sitä olla että joku on ollut lähemminkin, mutta mä en tiedä asiasta mitään. Joten vaikea sanoa.

    • karpalolonkero.

      Viimeisin tunnustus tuli viikko sitten, sitä edellinen ilmoitti itsestään joskus loka-marraskuun taitteessa. Ja niistä, jotka ei mitään pukahtele, on tietenkin vähän vaikea tietää.. :D

    • Veikkaan itsekkäästi 2009, mut voi olla, että ei koskaan. Ei voi tietää.

    • Viime vuoden puolella.. Hienoa olisi, kun itsekin ihastuisi vähän helpommin. :P

    • ikisinkku 36

      Joskus v 1997

      • ikisinkku 36

        korjaan muuten 1987


    • liikaaako

      En ainakaan itse tiedä että kukaan olisi ikinä ihastunut minuun. Ei ainakaan kukaan ole osoittanut kiinnostusta milloinkaan.

    • 2000-luvulla pari kertaa muistaakseni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      189
      3504
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      61
      1388
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      44
      1143
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      51
      1005
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      95
      932
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      57
      913
    7. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      67
      855
    8. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      58
      827
    9. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      817
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      78
      794
    Aihe