Naisten kylmyys...

yksmiesvaan

Olen 30-vuotias tiukan asenteen omaava mies. Töissä korkeassa asemassa ja potkuja paljon antanut (enemmän palkannut ihmisiä). En siis niin kauhean sääliväineinen tapaus vaikka lähimmäisistä välitän. Paljon ollut siis ihmisille kipeissä tilanteissa ja maine on kylmä mutta lähellekkään niin kylmä en pysty olemaan mitä naiset miehille. Kenellekkään en kuitenkaan tarkoituksella sano pahaa ja halua ketään koskaan loukata.

Netissä minua ihmetyttää ihmisten todellinen luonne. Olen aktiivisesti urheileva mies (190/83kg). Kun lähetän kuvan niin yli puolet jättää vastaamatta. Kait ihan tavallisen näköinen mutta en mikään säväyttävä. Se ei haittaa jos pinnalliselle ihmiselleä en kelpaa, mutta se ettei sitä voida sanoa ärsyttää. Minä en tuollaiseen pysty kun olen saanut kuvan jonka mukaan nainen on vaikka lihava niin aina haluan hienovaraisesti sanoa sen mistä kiikastaa enkä jätä vain vastaamatta.

Kun lähden treffeille niin kukaan ei koskaan treffien yhteydessä sano että ei kiinnosta vaan vain että ollaan yhteydessä kommenteilla ohitetaan tilanteet. Siis paljon rehdimmän kuvan ihminen antaa jos suoraan toteaa että nyt ei kiinnostanut. Tietenkin se voi tuntua kipeältä molemmille mutta ainakin se jätetty pääsisi niin paljon helpommalla kun ei jää epätietoiseen odotustilaan. Jos törmää uudestaan ihmiseen niin eihän se kuva tuollaisen käytöksen jälkeen ole niin ymmärtäväinen kuin jos olisi suoraan sanonut että ei kelpaa. Minä en profiilissani sano että olisin kiltti ja hyväsydämminen, mutta niin töykeä en ole koskaan ihmisille mitä netissä ollaan vaikka kaikki naisten profiilit korostavat naisten kiltteyttä.

Joskus voi tapailu edetä muutoman kertaan ja mitään vikaa minussa ei muka ole. Sitten vaan homma loppuu kuin seinään. Ja samat naiset korostaa avoimuuta profiilissa. Vaikea uskoa etteikö jotain olisi omista ajatuksista kuitenkin jäänyt kertomatta.

Sitten on niitä profiileja joissa kaikki miehet haukutaan kylmiksi ja vain sydänsuruja aiheuttavaksi ja että kelpaa kunhan ei vaan riko naista. Sitten naisten käyttäytyminen on kuitenkin sitä että ollaan muka niin tunteella mukana kunnes parempi kolli rinnalle tulee

Tämä kaikki on koettu, mutta sinnikkäänä vielä ei ole luovutettu

Luulen vaan että naiset on niin kauan kilttejä kun ympärillä on silmiä miellyttäviä miehiä jotka vie jalat alta

11

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No, naiset ovat kuin lapsia. Ovat aina olleet. Älykkyysosamäärän vähäisyys heijastuu kyllä käytökseenkin. Jos tiedät minkälainen murrosikäinen lapsi on, niin naiset ovat suunnilleen samanlaisia, koska heidän aivonsa eivät kehity lukioiän jälkeen. Harvoja poikkeuksia löytyy kyllä.

Maisteritason naiset eivät hekään mitä välkkyjä keskimäärin ole - sillä maisterin tutkinto itsessään ei anna takeita korkeasta älykkyysosamäärästä. Keskimääräinen ÄO on maistereilla noin 112-115 tutkimusten mukaan.

• D69

Sanot että kerrot "hienovaraisesti mistä kiikastaa", mutta toki herää epäilys että ehkä se hienovaraisuus ei olekaan niin hienovaraista. Jos mies nähtyään kuvani ei halua minua tavata, niin en minä halua tietää että mitä kaikkea vikaa minussa hänen mielestään on. Riittää kun kiikastaminen on siis sitä että en vain ole hänen tyyppiään. Ehkäpä sinäkin toimit kuitenkin noin, etkä ala luettelemaan että naisessa on vialla tämä tuo se nämä nuo ne... :P

Mutta seuraavaksi ihmetyttää tuo päätöksesi että sinussa ei ole mitään vikaa. Se on näemmä seikka jota ei saa kyseenalaistaa, ja on kamalaa että naiset lopettavat yhteydenpidon. Ehkä he pelkäävät sinua eivätkä edes uskaltaisi kertoa sitä mikä se syy on että et ole juuri heidän mieleensä. Jos olisit seurannut tätä palstaa, olisit jo huomannut että naisille monta kertaa käy niin että jos sanoo miehelle yhtään mitään sellaista mistä se mies ei tykkää, vaikka sen siistin "valitettavasti et ole tyyppiäni", niin johan alkaa kauhea mekastus ja mölinä. On paljon miehiä joille ei kertakaikkiaan tule kuuloonkaan että joku "kauhea ämmä" jossakin kehtaa olla olematta onnesta sekaisin juuri kyseisen miehen olemassaolon vuoksi.

Mitä sillä oikeasti on väliä että mitä se vastapuoli ajattelee, silloin kun hän ei ole kiinnostunut? Luuletko sinä tai luuleeko joku toinen, ihan kuka tahansa, että kunhan hän vain saa tietää kaikki sen sata ja tuhat syytä miksi juuri häntä ei valittu hän voi sitten muokata itsestään juuri sellaisen ihmisen joka "menee kaupaksi"? On toki asioita joihin voi vaikuttaa kuten yleinen siisteys, toisen huomioiminen jne. mutta on myös asioita joita ei voi muuttaa tai joita ei ole mitään järkeä muuttaa. Jos esim. alkaa teeskentelemään olevansa vallan lääpällään lapsiin tai eläimiin, eikä oikeasti ole, niin kyllä se kupla kumminkin puhkeaa jossain vaiheessa.

Ja turha sillä on itseään kiduttaa että valitsevatko ne vastakkaisen sukupuolen edustajat mieluummin sitä ja tätä. Missejä ja mistereitä, rattopoikia ja natashoja... Jos ihmisten maku oikeasti olisi tuollainen että vain komistukset ja tällaiset kelpaavat, niin tosiaanko sellaisen ihmisen kumppanikseen haluaisi? Eiköhän aikuisista ihmisistä kuitenkin vielä löydy sellaisia järkiyksilöitäkin jotka kyllä tajuavat että jotain julkkista ja puolijumalaa on ihan turha havitella muualla kuin päiväunelmissaan.

• Focus!

Lauseenloppu "...aina haluan hienovaraisesti sanoa sen mistä kiikastaa enkä jätä vain vastaamatta" tuli nyt kyllä reippaasti yli- ja ohitulkittua. Mahtaa yksmiesvaan olla ihmeissään. Ennen kuin mennään tykillä päin, kannattaisi lukea kommentoitava teksti ajatuksella toiseen kertaan.

• D69
        Focus! kirjoitti:

Lauseenloppu "...aina haluan hienovaraisesti sanoa sen mistä kiikastaa enkä jätä vain vastaamatta" tuli nyt kyllä reippaasti yli- ja ohitulkittua. Mahtaa yksmiesvaan olla ihmeissään. Ennen kuin mennään tykillä päin, kannattaisi lukea kommentoitava teksti ajatuksella toiseen kertaan.

Pöh, saa kai sitä esittää epäilyksensä siitä ettei se hienovaraisuus olekaan niin hienovaraista. Sinä voit miettiä sitä kohtaa "enkä jätä vain vastaamatta", itseäni kiinnostaa kuinka hienovaraista se hienovaraisuus on.

Esim. eräs mies ilmoitti kerran minulle että "tämä oli nyt sitten tässä" - ei tuo kauhean hienovaraiselta minun mielestäni kuulostanut. Mutta tapansa toki kullakin. Ja kommentoidahan saa siitä näkövinkkelistä minkä sattuu sillä hetkellä käyttöön ottamaan.

• En tiiä

Mutta jotenkin tökki tuo juttus lukeminen.

• thä

Olet kai treffeilläkin pomottavaa tyyppiä, joten kuka siinä uskaltaa sanoa,
      etteipä kiinnosta. Turvallisinta vaan kadota näkymättömiin.

• m 55

Esimiesasemassa oleva urheileva nuorimies saattaa olla liian kova pala neidoille, joita olet tavannut. Kokeile nostaa rimaa.

Viestistäsi huokuu sosiaalinen epävarmuus aivan otsikosta alkaen. Ette ole saaneet kontaktia toisiinne tapaamistenne aikana. Treffejä ei kannata ottaa liian tosissaan. Relax. Hymy ja huumori auttaa.

• jääpuikko?

Tylyys, kylmyys ja huumorintajuttomuus oikein huokuvat tekstistäsi. En ihmettele, että et voita naisia puolellesi, jos kohtelet heitä samalla kylmäkiskoisella tavalla netissä ja livemaailmassa. Ja ihan oikeasti, jos joku nainen on ruma ja lihava, eikä kiinnosta sinua, voit torjua hänet kohteliaamminkin kuin kertomalla kaikki hänen vikansa yksityiskohtaisesti. Rehellisyys ei ole synonyymi tahdittomuudelle. Ehkä myöskään oma ulkonäkösi ei ole niin ihana kuin kuvittelet. Tai kenties kuvastasi näkee henkisen kylmyytesi ja se pelottaa naiset pois.

• 2+4

Minua aina jaksaa kerta toisensa jälkeen huvittaa se kuinka täällä henkilöistä tehdään arvio ihmisenä ja treffikumppanina sen perusteella mitä he kirjoittavat jostain kokemastaan asiasta tänne keskustelupalstalle. Tänne kirjoitetun viestin ei tarvitse antaa kaiken kattavaa oikein lämpöä huokuvaa käsitystä kirjoittajasta. Tänne kirjoitetaan usein siksi, että halutaan kirjoittaa jostain koetusta asiasta. Ei lehtien mielipidepalstoillakaan kirjoitella yleensä iloiseen ja hauskaan sävyyn, jos halutaan purnata jostain. Se ei silti tarkoita, etteikö tekstin takana olisi kaikin puolin hauska ja mukava tyyppi.

Moni mies on kokenut vastaavaa kylmyyttä naisilta deittailuun liittyen. Ja varmasti naiset myös miehiltä :) Aloittajan viesti oli jälleen kerran hyvä herättely ihmisille siitä, että asioista voisi puhua suoraan. Itse ainakin toivon sitä kun asioin aikuisten ihmisten kanssa. Hyvät käytöstavat ja toisen ihmisen huomioonottaminen ovat kaikenlaisen kanssakäymisen a ja o. Ja suhdetta halajavien luuli sen erityisesti tiedostavan.

• D69
        2+4 kirjoitti:

Minua aina jaksaa kerta toisensa jälkeen huvittaa se kuinka täällä henkilöistä tehdään arvio ihmisenä ja treffikumppanina sen perusteella mitä he kirjoittavat jostain kokemastaan asiasta tänne keskustelupalstalle. Tänne kirjoitetun viestin ei tarvitse antaa kaiken kattavaa oikein lämpöä huokuvaa käsitystä kirjoittajasta. Tänne kirjoitetaan usein siksi, että halutaan kirjoittaa jostain koetusta asiasta. Ei lehtien mielipidepalstoillakaan kirjoitella yleensä iloiseen ja hauskaan sävyyn, jos halutaan purnata jostain. Se ei silti tarkoita, etteikö tekstin takana olisi kaikin puolin hauska ja mukava tyyppi.

Moni mies on kokenut vastaavaa kylmyyttä naisilta deittailuun liittyen. Ja varmasti naiset myös miehiltä :) Aloittajan viesti oli jälleen kerran hyvä herättely ihmisille siitä, että asioista voisi puhua suoraan. Itse ainakin toivon sitä kun asioin aikuisten ihmisten kanssa. Hyvät käytöstavat ja toisen ihmisen huomioonottaminen ovat kaikenlaisen kanssakäymisen a ja o. Ja suhdetta halajavien luuli sen erityisesti tiedostavan.

Toki näinkin. Eikä edes useammankaan viestin pohjalta voida vielä tietää millainen nettiin kirjoitteleva ihminen on käytännön elämässä. Jo kommunikoinnin ohuus eli että tämä jää vain puhtaaksi kirjoitteluksi riistää paljon olennaista pois ja monikin vaikuttaa tylymmältä kuin onkaan.

Mutta jos ajatellaan tätä ihmisten kylmyyttä kun he eivät vastaa, niin ainakaan itse en kuvittele että kun olen ottanut yhteyttä miehiin tai jos he ovat ottaneet minuun yhteyttä ja on vasta pari alustavaa viestiä vaihdettu, että meillä olisi jonkinlainen henkilökohtainen SUHDE. Suhteessa voi puhua kylmyydestä, ei silloin kun on kyse ventovieraista ihmisistä. Vähän sama juttu kuin nähtäisiin baarissa pari kertaa eikä tiedetä toisesta edes nimeä. Eli se on vielä ihan pinnallista touhua eikä kukaan edellytä keneltäkään mitään. Tai näin olen ainakin käsittänyt, itsehän en kuppiloissa pyöri.

Jos ottaisin yhteyttä sanotaan nyt vaikka kolmeenkymmeneen mieheen ja jokainen näistä alkaisi selittää mitä minussa on vialla että he eivät halua minuun tutustua, niin se kyllä masentaisi enemmän kuin se että yksikään näistä ei vastaa alunperinkään. Mutta jos kumpikin on jo kirjoittanut pari viestiä ja ennenkaikkea PITKIÄ viestejä, ja sitten yhtäkkiä häviää linjoilta päiväkausiksi, niin kyllähän se on pirun tylyä. Eli itse näkisin että kylmäksi voidaan määritellä tilanne jossa oli jo syntynyt vaikutelma että tekemisissä oltaisiin pidempäänkin ja sitten toinen häipyy mitään selittämättä. Jos mies on vaikuttanut keskimääräistä kiinnostavammalta ja tekee katoamistempun, itse kyselen suoraan että voiko hän kertoa missä mätti tai jos katsoo että ei kannata tutustua niin hyvää jatkoa. Joku on joskus kertonut ja hyvä niin, joku ei ole vingahtanut enää sanaakaan, ja se on hänen häpeänsä/valintansa. Ei siitä kannata kauheasti itselleen ongelmaa ottaa, jos meinaa välttää kaikkein kamalimman asian mitä nettideiteissä voi tapahtua: katkeroitumisen.

• 2+4 kirjoitti:

Kuitenkin kirjoitustyyli yleisesti on aika todella tärkeä asia nettideittailussa että en sillein ajattelisi että ihan täysin irrelevantti asia.

Se on kyllä totta että varsinaista luonneanalyysiä siitä ei voi tehdä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5308
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4141
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2239
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2088
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1815
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1474
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      32
      1293
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1076
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1010
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1001
    Aihe