perusteella sinkku valitsee ostospaikan ruokaostoksilleen?
Minkä
41
131
Vastaukset
En tiedä.
Mutta itse olen sinkku ja käyn siellä, missä on kauneimmat myyjät.
Takatoiveena saada neitiseuraa.- citynainen
No hei! Monestiko myyjiä pokataan oikeasti?. Mitäs sitten kun on treffeillä käyty ja vällyn alle päädytty. Juttu ei pelaakkaan. Jatkatko asiointia vai vaihdatko ostospaikkaa?
citynainen kirjoitti:
No hei! Monestiko myyjiä pokataan oikeasti?. Mitäs sitten kun on treffeillä käyty ja vällyn alle päädytty. Juttu ei pelaakkaan. Jatkatko asiointia vai vaihdatko ostospaikkaa?
Oon kolemsti pokannu myyjän kassalta. Jokaisella kerralla on tullu kenkää ja edelleen käyn kaikissa noissa kaupoissa. Eihän se mua haittaa, että niitä naisia haittaa. :)
- citynainen
ulleis1 kirjoitti:
Oon kolemsti pokannu myyjän kassalta. Jokaisella kerralla on tullu kenkää ja edelleen käyn kaikissa noissa kaupoissa. Eihän se mua haittaa, että niitä naisia haittaa. :)
Tietysti. Riippuu vähän seurustelusuhteen vakavuudesta.
Enemmän se haittaisi myyjää jos olisi kenkää saanut ja kävisit kassalla. citynainen kirjoitti:
Tietysti. Riippuu vähän seurustelusuhteen vakavuudesta.
Enemmän se haittaisi myyjää jos olisi kenkää saanut ja kävisit kassalla.No anto yks myyjä mulle pakitki ja käyn edelleen sen kassalla. Enää se ei oo sellanen ilonen ja puhelias, niinku ennen ku yritin pokata sitä. :/
Noiden kolmen kaa joiden kaa oon ollu treffeillä, oon viä ihan kaveria.
Mulla on kavereina enempi naisia ku miehiä!ulleis1 kirjoitti:
No anto yks myyjä mulle pakitki ja käyn edelleen sen kassalla. Enää se ei oo sellanen ilonen ja puhelias, niinku ennen ku yritin pokata sitä. :/
Mulla on kavereina enempi naisia ku miehiä!Mä jumaloin naisia!
Rakastan kaikkee sitä mihin liityn mä ja naiset!
Naiset on ihania ja voisin rakastella niitä kaikkia koko ajan!
Missäs päin citinainen vaikuttaa? Lähtisikkö limulle?ulleis1 kirjoitti:
Mä jumaloin naisia!
Missäs päin citinainen vaikuttaa? Lähtisikkö limulle?Kenes luoma hahmo olet... Haamulla ikävä einoa?
- Citynainen
ulleis1 kirjoitti:
Mä jumaloin naisia!
Missäs päin citinainen vaikuttaa? Lähtisikkö limulle?Liian iäkäs sinulle. Citynainen. Miehen pitää rakastella vain minua, sitä paitsi.
Citynainen kirjoitti:
Liian iäkäs sinulle. Citynainen. Miehen pitää rakastella vain minua, sitä paitsi.
:O Siis en olis missään nimessä tuonut mitään retkikuntaa mukanani!
Ehdottomasti vain minä ja naiset!
Ja ikä on vain numeroita!- Citynainen
ulleis1 kirjoitti:
No anto yks myyjä mulle pakitki ja käyn edelleen sen kassalla. Enää se ei oo sellanen ilonen ja puhelias, niinku ennen ku yritin pokata sitä. :/
Mulla on kavereina enempi naisia ku miehiä!Minulla vielä treffit edessäpäin kun en kaikkia kelpuuta. Eiköhän se aika ala olla kohta kypsä siihenkin toimintaan. Tunnen sen tuolla jossakin.
Miesystävä/-kaveri olisi kiva. hahmotelma kirjoitti:
Kenes luoma hahmo olet... Haamulla ikävä einoa?
Olen itseni luoma.
Mikä haamu? Mikä Eino?
No kaksi mahdollisuutta on kylässä. S-ryhmä tuntuu halvemmalta... Se lähinnä. Se on muutenkin miellyttävämpi kauppa. Toisesta puljusta on negatiivisia mielikuvia muutenkin.
hahmotelma kirjoitti:
Tänään voin näemmä sanoa mitä vaan ja joku surullinen läski mua miinustaa ;:(
No mä annan sulle plussaa ja saat viä pusun poskelle ja taputuksen päälaelle. :)
- cityatm
Siellä pitää olla riittävän hyvä valikoima ja sen pitää sijaita lähellä kotia.
- utelias ulla
Kuitenkin tunne siitä että ennen nuorempana jaksaa kävellä tai autoilla lähes yhtä kaukana (vierekkäin) olevaan kauppaan ja sitten yht´äkkiä vaihtaa ostospaikkaa. Toisessa jäsenenä ja toisessa ei.
- Mynttinen
Valikoiman perusteella valitsen kaupan, mutta joskus tulee käytyä lähikaupassa Siwassa.
Hintojen perusteella tietysti. Ja tässä Lidl on paras.
Löysin muuten yhden ison 7 kg:n joulukinkun 50%:n hintaan muutama viikko sitten, ja sitä on tullut syötyä. Se oli ihan yhtä hyvässä kunnossa kuin ennen jouluakin, eli pakastettuna. Pistin tosin puolet kinkkuviipaleista pakastimeen. Enää ei ihan tee mieli. Joulusuklaata sain myös 50%:n hintaan joulun jälkeen. Eikä suklaata tee mieli enää pitkään aikaan =)- citynainen
AIVAN TYPERÄ saksalainen kauppa. En koskaan käy siellä koska on niin typerää toimintaa eikä kaikki ole automaattisesti halpaa. Valikoima ja saatavuus ontuu.
- jsjsjsjsjsj
Eikö sulla pitänyt olla se 300 000 euroa omaisuutta? ja syöt alennettua joulukinkkua?:D
Jos tykkää kokkailla, Liideli on aivan helevetin hyvä kauppa!
Jos vetää einestä, niin mielummin joku muu.- ,....,
jsjsjsjsjsj kirjoitti:
Eikö sulla pitänyt olla se 300 000 euroa omaisuutta? ja syöt alennettua joulukinkkua?:D
Eikös se ole niin, että varakkaammat on kaikista pihimpiä?
citynainen kirjoitti:
AIVAN TYPERÄ saksalainen kauppa. En koskaan käy siellä koska on niin typerää toimintaa eikä kaikki ole automaattisesti halpaa. Valikoima ja saatavuus ontuu.
No kyllä Lidlissä toki puutteita on, en osta ihan kaikkea sieltä, valikoin parhaat ja halvimmat tuotteet. Muut tuotteet voi ostaa muualta, S-marketista tai Alepasta. Kapitalistien K-marketissa en yleensä käy, siellä hinnat varmaan kaksinkertaiset, jos kaiken sieltä aikoo ostaa.
Tässä muutama päivä sitten löysin mm. 5 kg:n perunapussin hintaan 1,7 € Lidlistä, eli ei huono. Nyt on tiedossa kunnon perunamuussit ainakin vähäksi aikaa =)jsjsjsjsjsj kirjoitti:
Ei kerry 300.000€:a omaisuutta, jos ei ole nuuka.
- ei alennettuja
jsjsjsjsjsj kirjoitti:
Ei omaisuutta. Monilla ei muuten oliskaan omaisuutta jollei olisi alennettuja syönyt. Toisilla ei ole muuhun varaa.
,...., kirjoitti:
Eikös se ole niin, että varakkaammat on kaikista pihimpiä?
Taitaa olla. Tunnen vain itseni tyhmäksi, jos tuhlaan saman verran rahaa ruokaan kuin muutkin.
m36-intj kirjoitti:
Taitaa olla. Tunnen vain itseni tyhmäksi, jos tuhlaan saman verran rahaa ruokaan kuin muutkin.
Piti mainita että INTJ:t ovat myös melko persoja kaikenlaisille optimointitehtäville, vaikka kontingenssiongelmat ovat kyllä INTJ:n peruskauraa.
- mustispeppers
Mä käyn samassa, missä yks kylän komistuskin. Tää komistus tosin anto mulla rukkaset pari viikkoa sitten, joten käyn kai vanhasta tottumuksesta siellä edelleen :)
- mustispeppers
ulleis1 kirjoitti:
Missäs päin mustis vaikuttaa? Voitais käydä yhdessä kaupassa. ;) vinkvink
Etelä-Pohjanmaalla viimeiset 6 vuotta vaikuttanut, sitä ennen vähän siellä sun täällä :))
mustispeppers kirjoitti:
Etelä-Pohjanmaalla viimeiset 6 vuotta vaikuttanut, sitä ennen vähän siellä sun täällä :))
;) No voi räkä, ku mä asun täällä! :(
Mut laita tähän puhelinnumeros, ni soitan ku viuhahdan sinne!- mustispeppers
ulleis1 kirjoitti:
;) No voi räkä, ku mä asun täällä! :(
Mut laita tähän puhelinnumeros, ni soitan ku viuhahdan sinne!Iliman muuta :D
- ,....,
Sijainnin perusteella..Mulla on tietyt kaupat joissa yleisimmin käyn ja ne ovat K-market, Alepa tai S-market. Satunnaisti käyn Siwassa, Stokkan Herkussa tai Lidlissä. Vähän yritän hintoja katsella mutta en ole mikään tarjousten perässä juoksija.
- ,....,
NIin ja Prismassa kävin just eilen.
- citynainen
Helppo ja yksinkertainen ympäristö joka ei koolla pilattu. Lähellä sijaitseva. Hyvä valikoima ja tuotteet. Palvelu laadukasta.
- Denon87
1.Hinnat
2.Sijainti, lähimpään yleensä menen. Yleensä prisma tai lidl.
3.Asiakaspalvelu. Yleensä en tarvitse lainkaan apua, mutta joskus sekin tilanne tulee jolloin apu on tarpeellista. Kun "tuotteen" hyllypaikka on tyhjänä, mutta onkin hyllyn päällä niin pitää välillä käydä pyytämässä hyllypaikan hoitajaa ottamaan "tuote" trukilla alas. Joskus kuitenkin on osunut kohdalle henkilöitä joilla ei palvelu asenne ole ollut ihan täysin kohdallaan, tainnut olla heillä huono päivä tai jotain.- hjktyurfbg5yu7kd5wrt
Ihan pelkästään valikoimien perusteella.
- perintönä tuo
Käyn siellä missä äiti kävi/käy
- sillitrooli
Hinnan perusteella. Lidl ja Prisma ovat vierekkäin kahdessa eri paikkaa suht lähellä minua. Yleensä samalla reissulla aina Natsimarketista halvalla kaikki perustuotteet, ja Prismasta sitten ne harvat jutut, joita ei lidlistä saa tai jotka ovat lidlissä kalliita. Prismassa käydessä kyllä ärsyttää se bonushuijaus: mitä bonusta se on, että ruoalle laitetaan riistokatteet, ja sitten muka annetaan asiakkaille jotain "bonusta" muutama murunen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925308
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282088Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001