häh hää kaksoiskansalaisuuteni

viittä vaille valmis :)

15

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voih

Voitko sä sitten äänestää kummassakin maassa? Tulee kauhia kiire, kaiken maailman vaalit.

• Serkkutyttö on asunut amerikassa jo 35-vuotta ja ei ole vieläkään maan kansalainen. Sitä on jopa viranomiaset hänelle siellä tarjonneet, mutta ei ole kelvannut.
      Työskentelee yksityisenä yrittäjänä ja antaa työpaikan 25 amerikkalaiselle. Naimisissa amerikkalaisen kanssa.

Mitä hyödyt tuosta?

• en mie tiiä mitä mie hyödyn muuta ku et saan äänestää eikä tartte jos oon pitempää ku kolme kuukautta pyytää oleskelulupaa

• monte24 kirjoitti:

en mie tiiä mitä mie hyödyn muuta ku et saan äänestää eikä tartte jos oon pitempää ku kolme kuukautta pyytää oleskelulupaa

Onko sinne niin vaikee jäädä? Suomessakin saa anoo kerta toisensa jälkeen lupia.

• ruby.nyyti kirjoitti:

Onko sinne niin vaikee jäädä? Suomessakin saa anoo kerta toisensa jälkeen lupia.

täällähän on turhaa byrokratiaa paljon enemmä ku suomessa.
        toispäivänä seurasin ku 7 moottoripyöräpoliisia etti rantarosvoa
        alkuviikosta nurkantakana vanhalta naiselta ryöstettiin laukku.
        eilen ammuttiin bussirahastajaa.

• monte24 kirjoitti:

Ilkeyspuska on taas liikkeellä, kävi miinustamassa kaikki...mutta nyt mä olen mun pojan koneella kohta mä kostan sarjana:D

• ruby.nyyti kirjoitti:

Ilkeyspuska on taas liikkeellä, kävi miinustamassa kaikki...mutta nyt mä olen mun pojan koneella kohta mä kostan sarjana:D

eihän täällä voi yksin liikkua, tai pittäis ostaa oma tussari et voi antaa takaisin

• monte24 kirjoitti:

eihän täällä voi yksin liikkua, tai pittäis ostaa oma tussari et voi antaa takaisin

Tässä on se pelitussari, kun antaa yhden plussan tai miinuksen se antaa satoja.
        Sen takia en uskalla klikata takas.

Lapsettaa...DD

• .. ..
        monte24 kirjoitti:

Rankkaa menoa siellä. Mä olen liian vanha, en jaksa yhtään pyssyjä, ryöstöjä, pelottelua, sekavia ihmisiä. Mä haluan rauhallisille päiville jonnekin mukavaan lämpimään paikaan.

• monte24 kirjoitti:

Sinne sinä halusit ja nyt jäät sinne sitten.

• ruby.nyyti kirjoitti:

Sinne sinä halusit ja nyt jäät sinne sitten.

en jää, muutan vaik ambomaahan, venytän alahuuleni teelautasen kokoiseksi

• .. ..
        monte24 kirjoitti:

en jää, muutan vaik ambomaahan, venytän alahuuleni teelautasen kokoiseksi

Uusi Seelanti tai Australia? Siellä voi kyl vähän säteillä (Japanin jätevedet)
        Italia tai Etelä-Ranska? Argentiina?

• pohjantähti tuo

Ja tulee takaisin Suomeen kun tuulet kääntyy. Mahtuuhan tänne.

• zisel.

Eli olet sitten Para-gayn ja Uru-gayn kansalainen.

• monte 69

Kyllä monten nyt kelpaa. kun Lapperannan sossu oikein tyrkyttää menolipun Uru-gay maahan ja uru-gayn sossu menolipun takaisin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      101
      2220
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      105
      1792
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      14
      1731
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      93
      1346
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      179
      1223
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      1196
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      926
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      56
      906
    9. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      890
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      123
      878
    Aihe