Ei kai kutkaan oikeasti jaksa toistaa esimerkiksi sitä, että tosi.typy on mies elleivät he oikeasti ole sitä mieltä?
En minäkään usko, että tosi..typy olisi nainen, mutta annan asian olla ja neuvon muita tekemään samoin, koska on turha pyytää mitään nimilappukuvia tai vastaavia jo siitäkin syystä että sellaista tosi..typy ei pysty esittämään.
Kiusaamisesta
12
70
Vastaukset
Sanonko suoraan ? Minulla ei ole mitään käsitystä asiasta, mutta toisaalta minulla ei ole mitään syytä epäillä sitä, etteikö tosi..typy olisi nainen.
Mitä se minua haittaa onko joku mies tai nainen, jonka kanssa täällä kirjoitan ?
Erittäin hyvä neuvo tuo, että annetaan tuollaisen asian olla, on siihen sitten perusteesi mikä hyvänsä !- let it be
Aivan, annetaan asian olla vaikka tietysti sotii oikeuskäsitteitä vastaan kun mies esiintyy naisena tai nainen miehenä.
Eräänlainen petos sekin.
En ymmärrä, miten joku jaksaa toistaa samaa valhetta viikosta toiseen. Minä olen nainen, en muutu mieheksi, vaikka siitä kuinka palstalla jankutetaan.
Olen myös arvannut oikein kiusaamisen syyn.
Koska en alistu puskatrollin vaatimukseen, enkä nöyrry postaamaan kuvaani palstalle, saan jatkuvasti sietää sen ilkeilyä.
Vaikka joudun nyt toistamaan itseäni, niin sanon vielä kerran... kuvia ei tule!
Pari kuva oli kerran joskus jossain, katsoin parhaaksi poistaa ne, eikä uusia tule.
Voit lopettaa jankutuksen! Kiitos.- let it be
Älä viitsi valehdella.
Olet miespuolinen henkilö.
Ei kai kutkaan oikeasti jaksa toistaa esimerkiksi sitä, että tosi.typy on mies elleivät he oikeasti ole sitä mieltä?
Juu, hukkaan heitettyä energiaa yrittää sairasta mieltä korjata. Ne on ihan varmasti sitä mieltä, mutta ei se silti tosi typystä miestä tee.Ilmoitus asiattomasta viestistä on lähetetty Suomi24:n ylläpidolle
Mistä tuota pa**aa oikein pursuaa...?- ...?
xena-183 kirjoitti:
Ilmoitus asiattomasta viestistä on lähetetty Suomi24:n ylläpidolle
Mistä tuota pa**aa oikein pursuaa...?Mansesta...?
- zz....
xena-183 kirjoitti:
Ilmoitus asiattomasta viestistä on lähetetty Suomi24:n ylläpidolle
Mistä tuota pa**aa oikein pursuaa...?sun päästä.
- ;-)
zz.... kirjoitti:
sun päästä.
;-)
Kyllä papukaijakin toistaa asioita, joita se ei edes oikeasti ymmärrä. Joten mikä ongelma?
Siksees minusta sun on turhaa vedota toisten oikeudentajuun, koska sulla itselläsi sellaista ei ole ollenkaan. Kun oikeudentaju.
- 24/7
SINÄ JAKSAT 24/7
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671