nyt kirjoitan jo pitkään mieltä painaneesta asiasta, nimittäin näistä miehistä jotka ehdottelevat seksiä jatkuvasti..!
eli kerron oman tilanteeni, olen 20w ja sen verran "vanhanaikainen" etten yhden yön juttuja harrastele. (olen seurustellut kyllä muutamia kertoja.. :)) minulla on monia kaverimiehiä,jotka tämän tietävät,ja siltikin kännissä ehdottelevat kaikenlaista "kivaa", yleensä viestillä,harvemmin kasvotusten. Ja sitten MINÄ olen se kummallinen nainen kun en tälläisiin lämpee! - en vain osaa arvostaa miehiä jotka suoraan ehdottelevat, pitäisi vähän osata hurmata ensin nainen muulla...
sekavaa teksiä ehkä, asiallisia vastauksia toivon että onko tosiaan suurin osa miehistä tälläisiä?? olen surullinen kun ne "kunnon miehet" ovat kiven alla :(
ehdottelevat miehet!
14
93
Vastaukset
Ylensä naiset aina valittavat, että miehet teeskentelevät ihastunutta ja olevansa kiinnostuneita parisuhteesta, vaikka oikeasti ovatkin kiinnostuneita pelkästä panosta. No nyt sitten miehet ovat naisten toivomusten mukaisesti reiluja ja kertovat haluavansa vain panon. Vaan eipä ole sekään hyvä. Miten teille naisille voisi olla mieliksi? :-(
- marttiini1.
Miehet eivät koskaa osaa olla naisten mielenmukaisia, enemmän sääntö kuin poikkeus on se, että naiset valittavat miesten toiminnasta, joka ei koskaa ole heille mieleen.
Miesten kannattaa unohtaa naiset ja keskittyä johonkin muuhun kuten pokeriin, futikseen/jääkiekkoon, vetouisteluun ja toistensa seuraan edellämainitunlaisten asioiden merkeissä. ku keksit yhden varman keinon tehdä kaikki maailman naiset onnellisiksi, oot moni miljardööri :)
miut tekis onnelliseks hd ja hulmuava tukkamonte24 kirjoitti:
ku keksit yhden varman keinon tehdä kaikki maailman naiset onnellisiksi, oot moni miljardööri :)
miut tekis onnelliseks hd ja hulmuava tukkasiis sen tukan täytyy hulmuta miun päässä, ja joo pyykkilauta vatsalihakset
monte24 kirjoitti:
siis sen tukan täytyy hulmuta miun päässä, ja joo pyykkilauta vatsalihakset
siis pyykkilautalihakset haluun vatsan seutuville enkä päähän.
siis haluun läskit pois pyykkilautalihasten päältä, niin että ne erottuu pronssisesta kropastani
- ~cissi~
No tuohan johtuu siitä, että naiset ovat laistaneet kouluttajan vastuustaan. Kai miehet nyt kulkee lerssi kädessä ehdottelemassa milloin mitäkin, jos niille ei aseta selviä rajoja.
Ei-toivotusta käyttäytymisestä pitää seurata välitön ja johdonmukainen rangaistus. Tärkeää on, että mies kykenee ymmärtämään rangaistuksen olevan seuraus teosta. Mikäli johdonmukaisuus puuttuu tai syyn ja seurauksen välille jätetään liikaa aikaa, mies kokee kohtelunsa mielivaltaiseksi ja on entistä enemmän sekaisin. Häiriintyneimmät yksilöt ovat haitaksi myös lapsille ja vanhuksille.- ~cissi~
ttuplai kirjoitti:
Hei - käviskä sulle mitenkään - siis tietsä sillee?
Toimintamallia ei voi tässä demonstroida. Ttilanteen täytyy tapahtua kasvokkain, jotta mies kykenee, jos ei nyt ymmärtämään kausaliteetin, niin ainakin ehdollistumaan korrelaatioon.
~cissi~ kirjoitti:
Toimintamallia ei voi tässä demonstroida. Ttilanteen täytyy tapahtua kasvokkain, jotta mies kykenee, jos ei nyt ymmärtämään kausaliteetin, niin ainakin ehdollistumaan korrelaatioon.
Näin pehmokasvatusaikoina suosittelen nameja eli palkitaan hyvästä käytöksestä. Kato rangaistus vain patoaa tunteet ja ne purkautuvat muualla.
- Kessler
~cissi~ kirjoitti:
~cissi~ on ollut edellisessä elämässään pohjoiskorealaisen uudelleenkasvatusleirin komendantti.
- O_o
***** KUN OIKEIN TERAPEUTIT TAAS ASILLA TÄÄLLÄ SUOMI24 KUKA NOITAKIN USKOO EI OLE OLEMASSA MITÄÄN RAKKAUTTA VAAN VETO VOIMA SITÄ VIE KAHDEN AIKUISEN KOHTAMISTA JOKA VOI JOHTAA SEKSIIN JA ORGASMIIN SITTEN KUN MUIJA ILMOITTAA ET ON BEIPI TILASSA OTAKO VASTUUN VAI ET YLEENSÄ MIEHET SANOO MITÄ ****** PUHUT SE EI OLE MINUN SITTEN MENNÄÄN ISYYSTESTIIN JOS MIES SANOO MUT NAINEN EI VÄLTÄMÄTTÄ EI SUOSTU KOSKA SEN EI OLE PAKKO KUN SOSSU ELÄTÄÄ ON NIIN MONTA KOKEMUSTA NÄISTÄ ASIOISTA KUINKA NAISET KUSETTAA MUT MUN KOHDALLA EI OLE ONNISTUNUT MUT ***** ON SITÄ VARTEN ETÄ SITÄ KÄYTETÄÄN NAISET HALUU SITÄ ET SITÄ KÄYTETÄÄN JOKA HUORAAMALLA TAI PARISUHTEESSA SYYNÄ ON NAISEN JATKUVA POLLTTO ALAPÄÄSSÄ JOS EI IKUKAAN HELPOTA SITÄ NIIN NAISET MYYVÄT SITÄ NIIN SAAVAT HELPOTUSTA JOS ERÄS NAINEN EI OLIS KEKSINYT TÄTÄ PULLASSAN NIIN NAISTEN ASIAT JOLIS TOISIN EI OLE MITÄÄN RAKKAUTTTA VAAN IHMIS VETO MUT SE EI TOIMI KAIKKIEN KOHDALLA SE ON SURULLISTA KAIKKI NÄISET TARVII PANOO MUT MITÄ TULEE MINUUN OLEN NUSSINUT MONEN KANSAKUNNANNAISII EI OLE KOSKAAN RTARVINNUT PETTYII HEIHIN MUT KYLLÄ SEN HISTAA JOS TAUTI PÄÄLLÄ ON NAISELA HAJU SITETÄMÄTÖN
- ~cissi~
Tätä juuri tarkoitin, mieshän on aivan eksyksissä.
- marttiini1.
Tämä on oikeastaan seuranvalintakysymys, vaihda kaveripiirisi.
- ....
Ja tervetuloa oikeaan maailmaan. Se on valitettavasti ylläreitä täynnä ja paskiaisia mahtuu joukkoon. Suosittelen samaa kuin marttiini- eli vaihda ja valitse seurasit oisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891986
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141681- 961616
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931326Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31136Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1691057- 64906
- 76880
- 52847
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123838