Millainen jääkaappisi sisältö on kun laihdutat?

Onko sinulla tapana "tyhjentää" jääkaappi kaikista houkutuksista ja turhakkeista ennen dieetille ryhtymistä vai kestääkö sisusi pitää sitä suklaakakkua tai herkkuvanukasta koko dieetin ajan siellä näkösällä?

Itse olen ollut vain kerran aikaisemmin dieetillä ja silloin huomasin että kuinka houkuttelevia ne herkut siellä jääkaapissa oikein olivatkaan, joten hankkiuduin niistä hyvin nopeasti eroon. Olen kuitenkin sinkkumies ja jääkaapin ainoa "asiakas", mutta mikä perheellinen laihduttaja tämän "ongelman" oikein hoitaa?

Minulla on tällä hetkellä vain ketsuppia ja paketti makkaraa jääkaapissa odottamassa huomisen dieetin alkua sillä tiedän ettei minusta ole vastustamaan kiusausta jos sen joka päivä edessäni näen.

5

205

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole...:P

Ihan normaali taitaa tuo jääkaapin sisältö olla. Tällä hetkellä tosin aika tyhjä, kun nuo pakkaset eivät oikein houkuttele pihalle lähtemään, joten tyytynyt lähinnä tyhjentelemään pakastinta ja kuivakaappia.

Sisu kestää kyllä nähdä herkutkin, itse asiassa tuossa kaapissa on tälläkin hetkellä täysin näkyvillä jouluna lahjaksi saatu after eight -rasia ja vaikka minttu-suklaa yhdistelmä niin houkuttava onkin, on rasiasta vielä noin kaksi kolmasosaa syömättä - aina silloin tällöin sieltä yhden tai kaksi nappaan kahvin kanssa. Ja muutenkin olen hieman ruokahamsteri, keräilen tarjouksista kaikenlaista pakastinlokeroon ja parhaimmillaan eläisin niillä tuolla kuivakaapin sisällöllä helposti parisen viikkoa. Mutta siellä ne pysyvät siihen asti, kun niistä ruokaa teen.

Mutta toki silloin on parempi pitää kaapit mahdollisimman tyhjinä jos ne houkuttelevat liikaa täysinä. :D Itselleni tämä on parempi ratkaisu, rahaa säästyy yllättävän paljon, kun oma heikkouteni on sitten turhat heräteostokset, joihin saisi kulumaan rajattomasti rahaa, jos joka päivälle joutuisi erikseen hakemaan ruoat kaupasta. :)

• Melko hyvä itsehillintä sinulla on, itse en varmaan pystyisi viikko kaupalla vastustamaan silmien edessä olevaa herkkua.

Oma dieettini sisältää vain muutamia eri ruokia, joten kaupassa käynti on melko nopeaa ja helppoa, enkä muutenkaan ole mitenkään impulsiivinen ostaja, joten en usko että sen kanssa tulee ongelmia.

Leivän heitän pois koko dieetin ajaksi, joten kaupassa ei tarvitse kovin usein käydä jos ei tahdo.

• mimmuli77

Nuorena tyttönä kun asuin vielä yksin, niin minulla oli aina tyhjä jääkaappi kun laihdutin tai muuten vahdin vähän tarkemmin painoani. Asuin lähikaupan vieressä ja söin töissä, joten ruokaa tuli kuitenkin aina syötyä, mutta mitään herkkuja en ostellut.

Nykyään perheellisenä ei ole mitään mahdollisuutta tyhjentää jääkaappia ja joskus tulee jokunen lapsen jogurtti ja miehen juustoja "pihistettyä". :-)

• joku vaan

Minulla jääkaapin sisältö on painoa pudottaessa samanlainen kuin muulloinkin. Kun muutin ruokavaliotani niin, että aloin syödä aterioilla oikeasti riittävän suuria annoksia, riittävästi kasviksia, proteiinia ja rasvaa, liika halu syödä makeaa tai muuta "epäterveellistä" hävisi siinä samalla. Herkkujakin voi syödä, kunhan niiden osuus pysyy riittävän pienenä. Pudotan painoa Kiloklubin ohjeilla, ja niihin kuuluu mm. tuo riittävän reilu syöminen kaikilla aterioilla ja se, että herkutkin ovat sallittuja kun muut, painoon enemmän vaikuttavat asiat ovat kunnossa. Ja paino on pudonnut näillä ohjeilla 17 kiloa vuodessa, eli muullakin kuin kieltäytymisellä voi laihtua.

• yx juttalainen

Rahkaa,marjoja,raejuustoo,,,,broilerii ,kalaa,ja kasviksia...siinä jiäkuapin sisältö

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1739
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1216
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1112
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      135
      933
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. 77
      632
    8. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      629
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      502
    14. 36
      484
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe