Vielä Haavistosta, ennen kuin hautaamme vaali-aiheen.
Mitkä olivat mielestäsi Pekan vahvuudet verrattuna Niinistöön? Miten ympäristösi vaikutti äänestyskäyttäytymiseesi?
Pekan vahvuudet
4
51
Vastaukset
- ~cissi~
Haavisto on sovitteleva ja ratkaisuja etsivä, ei konflikteja hakeva. Mikäli Väyrynen olisi ollut toisella kierroksella, se ei olisi ollut mikään herrasmiesvaali. Niinistö olisi lähtenyt matsaamaan, hän on kuitenkin aika äkkipikainen ja provosoitavissa.
En osaa arvioida miten ympäristöni vaikutti äänestyskäyttäytymiseeni, mutta siitä olen iloinen, että vanhempani äänestivät Haavistoa. Tuli yllätyksenä, olisin luullut että ainakin isälleni Haaviston homous olisi ollut liikaa. Hän tarkasteli asiaa kuitenkin presidentin tehtävien ja Venäjä-suhteiden kannalta, eli Nato-kielteisempi Haavisto sai äänen. Se on kaks kertaa tippunu eduskunnastakin, että häviäminen on sille tutumpaa kuin ääniharava Niinistölle.
Ympäristö ei vaikuttanut äänestyskäyttäytymiseeni. Ensireaktioni toisen kierroksen alkaessa oli äänestää Haavistoa, mutta tutkittuani ehdokkaiden aikaansaannoksia päätin äänestää Niinistöä.Pekan vahvuudet: hyvä rauhanneuvottelija, sovitteleva, kokenut ihmisoikeuspuolustaja, suvaitsevaisuutta ajava, miellyttävä puoliso, kuplavolkkari-harrastus plussaa. Samoin puolue!
Ympäristö ei vaikuttanut mitenkään, kuten ei yleensäkään.- Niinistö voitti
Suvaitseva, rauhanomainen, asiallinen, asioista tietävä, kokenut ihmisoikeuksien ajaja. :-)
Meni miten meni..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671