tällä palstalla, mutta puskat rehellisyydessään haukutaan heti?
Miksi työtöntä alkoholistia montea siedetään
16
59
Vastaukset
- tänäiltana
vitun vajakki saatana kuolet tänään!!!!!!!!!!!!
- no no monte,
älä nyt vedä puskana, sillä puskat hyi hyi
rehelliset puskat :) BUAHAHHAAAAAAAA KIÄH KIÄH KÖH
rapsuttaa juurtasi hellästi- No, pientä
liioittelua tai palstalaiste elämästä keksittyä juttua, so what.
Mutta loppujen lopuksi me ollaan rehellisiä. Mä en siedä sua. Nyt mä odotan jotakin maagista tapahtuvan - esim. tosi paljon lisää palstamainetta.
ttuplai kirjoitti:
Mä en siedä sua. Nyt mä odotan jotakin maagista tapahtuvan - esim. tosi paljon lisää palstamainetta.
oota miun täytyy nyt mennä pesulaan, vaik ei viitti 31 asteen helteeseen mennä vapaaehtoisesti.
- niin,
monte24 kirjoitti:
oota miun täytyy nyt mennä pesulaan, vaik ei viitti 31 asteen helteeseen mennä vapaaehtoisesti.
apinathan ei mielellään peseydy :=)
monte24 kirjoitti:
Sika - vyön alle lyöminen on törkeetä. Nyt mä en ainakaan siedä sua. Etkä laita oluen hintaa tähän perään.
- ... .
Jaa, ei mitään ongelmaa. Toi sun aloitus näyttää kateudelta tai sitten sä tykkäät montesta.
Puskat joskus sekoilee ja vittuilee pahasti ja Ratikka ottaa hermoon.
Mut ...te kaikki olette ruudun takana. Joten, no problemos
Mit ap on vaille? Haluatko huomiota? :( *silittää päätä*- ap.
Olet varmasti joku rekattu.
Mutta niin... kyllä minä tykkään montesta, olen sen joskus sanonutkin. Olen samanlainen kuin monte. Juon kahvia ja kaljaa, poltan tupakkaa, enkä syö näitä "hienostoruokia" mitä täällä muut vetää, kun tulee kysymys ruuasta.
En vaan tykkää puskien haukkumisesta. Olen rehellinen puska, en mikään vili tukinikkeineen. ap. kirjoitti:
Olet varmasti joku rekattu.
Mutta niin... kyllä minä tykkään montesta, olen sen joskus sanonutkin. Olen samanlainen kuin monte. Juon kahvia ja kaljaa, poltan tupakkaa, enkä syö näitä "hienostoruokia" mitä täällä muut vetää, kun tulee kysymys ruuasta.
En vaan tykkää puskien haukkumisesta. Olen rehellinen puska, en mikään vili tukinikkeineen.eilenkin söin tomaattia ja salaattia
- .......
Miksi sä sitten haukut monten aloituksessa ja sanot puskia rehellisiksi ja mukaviksi, vaikka puskistahan täällä sekopäisesti ulvotaan ties mitä?
Laita nimes tai nikkis jos tahdot erottua. Jos toi sun aloitus on sun mielestä mukava, niin voisit miettiä tyyliäsi uudelleen. Ja mietis uudelleen kuin montaa täällä vaivaa toisen juomiset tai finassit?
Mulle on aivan sama vaikka olisitte miljonäärejä.- ap.
Aivan niin fiona...
Ei mulla ole nikkiä, enkä tahdo erottua. Kunhan heitän läppää, ja jos se menee jonkun kustannuksella, aivan sama, tämä ei ole oikea maailma.
http://www.youtube.com/watch?v=Oypff8ihF_0&feature=related - .....
ap. kirjoitti:
Aivan niin fiona...
Ei mulla ole nikkiä, enkä tahdo erottua. Kunhan heitän läppää, ja jos se menee jonkun kustannuksella, aivan sama, tämä ei ole oikea maailma.
http://www.youtube.com/watch?v=Oypff8ihF_0&feature=relatedfiona? en tunne palstan historiaa
Erehdyt, täälläkin vittuilu on vittuilua ja siltä se tuntuu. Siitä samastahan sä itse valitit. Täälläkin pitää kohdella ihmisiä oikeina ihmisinä. Tää on sosiaalinen media mutta oikeaa keskustelua.
- sanon sitten et
Montessa on jotain mistä on vaan helppoo tykätä, en osaa sanoa mitä se on. :-)
Se on kun elämä, se vaan on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771545
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71518- 871426
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen851155Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3896- 64856
- 74805
- 52787
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol140738- 79694