Vauvan synnytys miehen nähden?

global workers!

Etsin käsiini hyvää aviomiestä.Haluan perheonnen.
Tavoitteena kaksi lasta, 4 huonetta, mökki ja kissa.
Miehen pitää olla samettisilmäinen ja vahva.
Olen lukenut, että pienikokoisen sikiön - valmiin vauvan - voi erityisluvalla
synnyttää kotona, kunhan lakanat on tuorepuhtaat.Ei siis yksinhotein missään vesissä.
Eli joku päivystävä palvelu ois sitten tässä unelmassani käyetttävissä, kuten kotikätilö.

Miten miehet kuvittelisitte et oisko kotisynnytys kiva happeningi? Haluan aidon kotihiiren lapsekseni.Yksi munasoluistani elehtii jo mulle et come on, haluan ulos maailmaan!

16

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • synnytä se uima-altaassa, vauvelit tykkää ku ympäristö ei ole niin erilainen ku ne on 9 kuukautta tottuneet.
      napanuora poikki ja vauva ilman lyhyttä kauko-ohjausta uiskentelemaan

• Siistii. Mä ostin jo poppareita ja kokista - sekä ilmapalloja ja serpentiinii. Tallennan koko tapahtuman suorana ja laitan mun fb sivulle. Onks siittäjä jo tiedossa?

ps. kaverin bändi lupas hoitaa musapuolen.

• Kirjoituksesi sai jopa minut kuulemaan, miten syntymättömät sikiöt kirkuivat haluaan syntyä juuri sinun kohdustasi. Tsemppiä!

• Kotisynnytyksessä on aina riskinsä. - Minusta ensisynnyttäjän olisi hyvä olla valvotummissa olosuhteissa, mutta onhan sitä tietysti kauan ennenkin synnytetty kotona :)

Joku mies saattaa olla ihan innolla mukana synnytyksessä, myös siellä sotkuisemmassa päässä; jollekin toiselle saattaa riittää kädestä pitäminen ja äidin hartioiden hierominen...

• Onhan sitä ennekin savusaunassa synnytetty, mutta kyllä oli lapsikuolleisuuskin vähän toisissa lukemissa kuin nykyisin.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Onhan sitä ennekin savusaunassa synnytetty, mutta kyllä oli lapsikuolleisuuskin vähän toisissa lukemissa kuin nykyisin.

Jos se luomu pelittäisi vieläkin, niin musta ois hienoa. Ei raskaus ole sairaus ja inhoan sairaalaan menoa. Olen miettinyt sadasti jo muuta vaihtoehtoa.

• maniamaria kirjoitti:

Jos se luomu pelittäisi vieläkin, niin musta ois hienoa. Ei raskaus ole sairaus ja inhoan sairaalaan menoa. Olen miettinyt sadasti jo muuta vaihtoehtoa.

Siitä vaan. ;-)

• Minä halusin suorittaa tuon toimituksen ilman miestä, kun tuli H-hetki osoitin ovea.

• no tuleehan niitä munasoluja yksi "ulos maailmaan" joka kuukausi,

mur,

• Jos se vauva on pantu jo alulle, niin sehän syntyy aikanaan tavalla tai toisella.

Sukuni asiota syntymiseen liittyen tutkittuani olen huojentunut.

• Niin, me ollaan synnytetty kotona, eikä sitä nyt kyllä mitenkään kivaksi happeningiksi voi nimetä. Jälkikäteen muistellessa se kyllä on ollut ihan hauskaa, mutta sillo ku se tapahtu niin siitä oli kyllä leikki kaukana.

(vittuku näillä ihimisillä ei oo sitte niin minkäänlaista järkiä)

• Plussapeukun paikka. Luonnollisuus on vaarallista.

• O_o

Kun ex:säni pilluun upposi yhdellä voimakkaalla ja määrätietoisella hitaalla painalluksella myös hänen itsensä hankkima suosikki dildo-21 cm pituus, kapeimmillaan 6 cm halkaisija, paksuin kohta tyvestä 7,5 cm paksu - niin ei siinä omalla kalulla enää ollut paljon virkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      94
      7806
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3761
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3279
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      249
      2487
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2165
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2015
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      27
      1912
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1902
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1778
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1773
    Aihe