Itselläni se on vähän pakko, koska on pakko saada kokemusta seurustelusta ja pakko menettää poikuus, että tytöt eivät pidä kummajaisena. Enkä pääse tytöstä muutenkaan eroon, koska olen liian kiltti jättäkseni hänet. Ja en voi muutenkaan saada parempaa, niin täytyy tyytyä tähän tyttöön, vaikka en pidä hänestä yhtään.
Mitenkäs teillä, joilla on kokemusta, mutta ette kestä olla yksin? Ja sitten joku tyttö/nainen rakastuu teihin, mutta te ette pidä hänestä yhtään. Ero vai hammasta purien ollaan yhdessä?
Sinkkuus vai huono tai pakollinen parisuhde?
12
82
Vastaukset 12
- ...
Tuo "pakko" on vain korviesi sisällä.
- Kakskymppinen
Nope, ei ole. Se on vaan pakko
- ...
Kakskymppinen kirjoitti:
Nope, ei ole. Se on vaan pakko
Tai muuten mitä?
- Kakskymppinen
... kirjoitti:
Tai muuten mitä?
Tai muuten jään ilman kokemuksia ja sitten tytöt pitää mua ihan omituisena
- ...
Kakskymppinen kirjoitti:
Tai muuten jään ilman kokemuksia ja sitten tytöt pitää mua ihan omituisena
No voi kamala. Anna pitää, omituinen oletkin.
- Kakskymppinen
... kirjoitti:
No voi kamala. Anna pitää, omituinen oletkin.
No jos käy semmoinen todella hyvä tuuri, että tutustun johonkin tyttöön, niin eipähän tartte valehdella sille
- ...
Kakskymppinen kirjoitti:
No jos käy semmoinen todella hyvä tuuri, että tutustun johonkin tyttöön, niin eipähän tartte valehdella sille
Valehtelet jo tälle tytölle, niin eiköhän se valehtelu luonnistu jatkossakin.
- Kakskymppinen
... kirjoitti:
Valehtelet jo tälle tytölle, niin eiköhän se valehtelu luonnistu jatkossakin.
Jep, mutta tyttö huomaa kaikki puutteet minussa
- Poika hoi
Miten sinä onnistuit joutumaan parisuhteeseen, kun et kerran pidä ihmisestä yhtään? Mikä siinä hammasta purren yhdessä olemisessa on niin hienoa, että se kompensoi huonot puolet? Jos se poikuudesta on kiinni, luulisi sen jo menneen eli nyt voit lähteä lätkimään.
Meinaatko muuten kertoa tuosta pakkosuhteestasi seuraavalle tyttöystävällesi? Ja ajattelit sitten, että hän ei pidä sinua enää kummajaisena?- Kakskymppinen
Ei olla vielä lyöty lukkoon, sitä että seurustellaan, enkä ole menettänyt poikuuttani, enkä voi jättää tyttöä, koska olen liian kiltti. Ja tuskin tulee seuravaa tyttöä olemaan, niin ei tartte kertoa ja vaikka tuliskin, niin kertoisin että ei ollut aikaa seurustella siksi erottiin
- ...
Kakskymppinen kirjoitti:
Ei olla vielä lyöty lukkoon, sitä että seurustellaan, enkä ole menettänyt poikuuttani, enkä voi jättää tyttöä, koska olen liian kiltti. Ja tuskin tulee seuravaa tyttöä olemaan, niin ei tartte kertoa ja vaikka tuliskin, niin kertoisin että ei ollut aikaa seurustella siksi erottiin
Eli valehtelet.
- Kakskymppinen
... kirjoitti:
Eli valehtelet.
??? Niin valehtelen nykyiselle tytölle, mutta seuraavalle ei tartte valehdella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36484
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398