Naiset! Kenelle riittää suht koht pienet asiat?

NykyineSinkk

En ole mikään ainainen sinkku ja säpinää on ollu, mutta nyt olen sinkku joten tulinpa kyselee et onko naisia joitten kriteerit ei ole hirveän korkeat kun tuntuu välissä että tekin syytätte miehiä suurista haaveista.

Kenellä teillä sinkkunaisista on siis samoja tai yhtä vähän kriteerejä miehestä?

Itse olen mies 23v ja minulle riittää nämä kriteerit: normaalipainoinen saa olla hieman yli tai alle, ei liian vanha koska olen ite 23v niin en mielellään seurustele 40v kanssa, ulkonäöltään pitää olla naamasta itseäni viehättävä eli minulle on muuten ihan sama onko isot/pienet tissit,iso/pieni perse blondi/brunette tms. Vartalo on niin toisarvoinen asia, koska naisen seksikkyys ei tee minun suhteesta sen onnellisempaa. Olen jopa tuntenu monta naista jotka on valitelleet kun ei pidä vartalostaan, mutta minusta se on ollu ihan sopiva. Myös pituudelta 170 alaspäin. En ole itse hirveän pitkä joten ei mielellään mitään missimittaisia tosin jos naiselle käy se että hän on muutaman sentin pitempi niin ok. Rakkaus on tärkeintä.

Naama ei taas liity minun maailmassa seksikkyyteen niin paljon joten tuo on ainut pinnallisuus josta en silti halua päässä irti. Ette te naisetkaan varmaan ihan täysin rumaa miestä jaksa katella?

Mitä tuohon normaalipainoon tulee niin joku voi sanoa tuota pinnallisuudeksi, mutta mielestäni se ei mitenkään ole kovin pinnallista jos siihen voi ihminen ite vaikuttaa. Olen itse joutunu taistelee aikoinaan jonkin sorttista liika lihavuutta vastaan ja pääsin siitä.

Luonne mielellään herttainen ja silti sosiaalinen ihminen. Hissukat ei oikein lämmitä, mut jos tunnet olevasi sellainen niin kaunis hymy naamalle ja katsomaan maailmaa niin kyllä se siitä katoaa.
Eihän tuota luonnettakaan voi kovin hyvin kuvailla kun ei se silti haittaa vaikka olisit hieman "ilkeäki", mut jos juttu vaan luistaa ja kummatki pitää toistensa jutuista niin miksi ei? Naismainen näkökulma on myös plussaa kun en haluais toista "miestä" taloon. :D

No niin! Jos tässä oli jonku mielestä liikaa kriteerejä niin kysykää vaan jos viittin vastailla et miksi minulla on sellainen. Samoin miksi se sinun mielestä on aivan liika vaadittu. Jos tämä nyt auttaa teitä elämässä niin minun mielestä fyysisistä asioista ei tartte niin kovasti murehtia.

8

151

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+1=

Voisit siis viehättyä seksuaalisesti myös lievästi ylipainoisesta naisesta ? Vai onko niin, että seksiä ei siinä suhteessa sitten tulisi olemaan... ?

• NykyineSinkk

Kyllä voisin ihan hyvin, mutta eikö se sinusta ole itse aiheutettua? Mut vastaus on että kyllä.

• 5+18=

OK. - Kyllä kai niin... Tuli vain mieleen yks toinen tapaus :)

• 7+8

Kyllä pitää tehä asiat vaikeeks ja samalla lähtee ihan väärille raiteille.
      Riittää kun on "kemiaa", toisin sanoen löytyy se Oikea, jota aidosti RAKASTAA. Itelläni ei oo ikinä ollut mitään listaa kriteereistä ja minusta se on ihan väärä lähtökohta, ainakin jos on omaa sielunkumppaniaan etsimässä.

• NykyineSinkk

Voit olla oikeassaki mut tunnusta pois et pikkasen komee pitää olla? ;) Pikkasen vain! :D

• 7+8
        NykyineSinkk kirjoitti:

Voit olla oikeassaki mut tunnusta pois et pikkasen komee pitää olla? ;) Pikkasen vain! :D

No, silloin kun rakastuu ihmiseen niin tottakai se on sulle komein/kaunein maailmassa!
        Olen menettänyt oman rakkaani, mutta voin sanoo, että jos hän ois lihonu tai laihtunut tai kaljuuntunu tai vaikka joutunut pyörätuoliin, niin ei ois muuttanut mun rakkautta. Pääasia et ois pysynyt mun luona.

• peräkylän picasso

Mitä hyötyä miehelle on kuulla, että pitää olla kemiaa? Ei se opi siitä mitään. Ei tuosta kemia-savuverhon levittämisestä ole mitään hyötyä.

• NykyineSinkk

Tuohan kuullostaa jo aika hyvältä ku on täällä näitä miljoonan kriteerin tyyppejäki mut ne on kai sitten niitä ikisinkkuja. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      816
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 69
      530
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe