Kyllä tämä Jumalan pyhien puhdistaminen on alkanut. Minusta prosessi alkoi jo noin vuosi sitten, kun uskovat kaikkialla rupesivat itkemään parannustaan ja kesällä Markku Koiviston syntilankeemus tuli ilmi ja on vain ajan kysymys, milloin Nokia missio lakkaa toimimasta, sillä opetus siellä ei taida olla vieläkään oikealla tolalla.
Itse olen myös ollut valtavassa puhdistusmyllyssä, omia pahoja syntejäni on alettu Jumalan ja itseni yhteistyöllä hiomaan oikein urakalla.
Tai siis Jumala on tehnyt työn ja minä olen suostunut tuohon puhdistukseen, joka ei aina ole kovin mukavaa, mutta olen niin iloinen, että Jumala näkee tähteni NIIN paljon vaivaa.
Morsiamen puhdistustyö on elintärkeää, sillä pitäähän ihanalle Sulhaselle, Jeesukselle saada täydellinen morsian, jossa ei ole tahraa eikä ryppyä.
Rakkaat, te jotka myös "puhdistustyön " alla olette, PIAN Jeesus tulee noutamaan oman rakkaan seurakuntansa, MEIDÄT tuuliin ja pilviin.
Pysytään lujina Herrassa ja viettäkäämme kaikki vapaa-aikamme Raamattua lukien ja Jumalan ja Jeesuksen rakkaudellisessa läsnäolossa ja toisistamme seurakunnissa. Iloitaan, riemuitaan ja kiitetään meidän Jumalaamme, joka meitä niin rakastaa. Hallelujaa!!!
Seurakunnat murtuvat ja puhdistuvat - Missio ja nyt adventistit
4
67
Vastaukset
- 898
" Jättäkää pois kaikki mikä painaa..." sillä kun hengellisyys menee älyttömyyksiin, niin siinä sielu kärsii ja tuskat lisääntyvät.
Hes. 16:49
"Katso, tämä oli sisaresi Sodoman synti:
-ylpeys,
- leivän yltäkylläisyys ja
-huoleton lepo hänellä ja hänen tyttärillään;
mutta kurjaa ja köyhää hän ei kädestä ottanut".
---
Kumpaan joukkoon kuulummekaan:
1) ".....minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.' ( Matt. 25:36)
2) "... minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.' (Matt. 25:43)
Eikö olisi meidän itse kunkin hyvä rukoilla:
Oi sinä kaikkein armollisin,
ristiinnaulittu Herra Jeesus Kristus.
Armahda minua, vaivaista syntistä,
ja katso puoleeni laupeutesi silmin,
niin kuin sinä katsoit Pietariin, kun hän oli kieltänyt sinut,
ja niin kuin sinä katsoit syntiseen naiseen fariseuksen kodissa
ja ryöväriin ristinpuulla.
Anna minulle pyhä armosi,
että minä niin kuin Pietari itkisin syntejäni,
niin kuin syntinen nainen sinua sydämestäni rakastaisin
ja ryövärin kanssa saisin katsella pyhiä kasvojasi
taivaassa iankaikkisesti.- yksin armosta
"Tai siis Jumala on tehnyt työn ja minä olen suostunut tuohon puhdistukseen, joka ei aina ole kovin mukavaa, mutta olen niin iloinen, että Jumala näkee tähteni NIIN paljon vaivaa."
Tämä onkin ihanaa: kun me tajuamme, kuinka suuri kärsivällisyys ja uskollisuus Herralla on ollut meitä kohtaan, meidän tulee osoittaa samaa kärsivällisyyttä ja uskollisuutta myös toisillemme.
Niin suuri Hän on - en ole koskaan ollut esimerkillinen, mutta "itseänsä kieltää Hän ei saata": Hän o n uskollinen.
Kiitos Isä, mitä olet meissä tehnyt. Auta meitä olemaan yhtä uskollisia Sinulle ja lohduttamaan ja jakamaan sitä, mitä olet antanut meille. - sama juttu täällä
Puhdistaminen alkoi kohdallani 14 kuukautta sitten ja paljon on muuttunut. Eikä todellakaan ole ollut kovin mukavaa. Kyllä tämä on nyt sitä lopun ajan loppua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466907
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505856- 1255056
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444597Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?553998- 643150
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553090Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252732- 422364
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162283