Missä kulkee raja, mitä ovat ne asiat joita et hyväksy?
Omaa listaani
* Yh tai lapsia omaava
* Suhteesta toiseen hyppivä tai irtosuhteiden harrastaja
* Päihderiippuvainen
* Vakava mielenterveysongelma
* Epärehellinen - varastelee, valehtelee , ei pidä sanaansa
* Hienohelma prinsessa-tyyppinen nirppanokka
Lisääkin löytyisi, mutta tässä pahimpia turn-offeja
Minkälaista kumppania et huoli?
292
5966
Vastaukset
- näinn
* Suhteesta toiseen hyppivä tai irtosuhteiden harrastaja
Toi on aika tärkeä. Haluan naisen joka on ollut ainakin vuoden sinkkuna. Jos nainen alkaa seurustelemaan kanssani, tiedän silloin etten ole kuka tahansa.- geagabh
vuoden sinkkuna, mahtaa olla joko saatanan ruma tai sitten jakorasia
- ikij
geagabh kirjoitti:
Ei, vaan tasapainoinen ihminen, joka ei tarvitse koko ajan rinnalleen seurustelukumppania itsetuntoa pönkittämään. Seurustelu on jees, mutta niin on yksin oleminenkin - kun se on vapaaehtoista.
- 3v ilman ketään
Mut voihan se olla niinki, et se sinkku on jo aika epätoivonen,ku ei saa ketään, ja sit alkaa seukkaa sen kanssa jonka sattuu saamaan...
- Tournesol
geagabh kirjoitti:
Miten nimitetään miestä joka tunkee jokaiseen jakorasiaan? Huoro, huoripukki vaiko mikäkö?
- nugetti31
geagabh kirjoitti:
Geagabh! Laitahan kuvasi niin katotaan kuinka paljon sulla on varaa arvostella muita ja haukkua!!!
EI pidä yleistää, itse olen ollut sinkku nyt 3v ja olen kaunis, sporttinen ja mukava likka.
EN vaan halua tyytyä enää muutaman pitkän parisuhteen jälkeen mihinkään rekkamieheen tai rakennusraneen jotka sikailee mun kustannuksella eikä heillä ole hajuakaan miten naista pitää kohdella!
Suomessa nyt niitä riittä, myös ALKOHOLIN KÄYTTÖ on mulle TURN OFF!
Mutta ulkomailla deitti kulttuuri on hiukan erillaista ja valikoima laajempi parempiakin yksilöitä!
Mulle turn offit on:
sikaileva ja ryypiskelevä sohvaperuna
itsekäs, joka ei osaa näyttää rakkauttaan
epähygieeninen tai joka ei pidä itsestään huolta (kaljamahainen)
Väkivaltainen/Pettäjä
Laiska
Ei ota muita ihmisiä huomioon
Luulee että naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä
epäromanttinen
Mutta listaahan voi jatkaa lopputtomiin...
Täydellistä ihmistä ei olekkaan mutta silti en tyydy enää vain kivaan , niin ei tule taas heti eroja muutaman vuoden päästä ja jää kauheat traumat ihmisistä! - Niinkö?
nugetti31 kirjoitti:
Geagabh! Laitahan kuvasi niin katotaan kuinka paljon sulla on varaa arvostella muita ja haukkua!!!
EI pidä yleistää, itse olen ollut sinkku nyt 3v ja olen kaunis, sporttinen ja mukava likka.
EN vaan halua tyytyä enää muutaman pitkän parisuhteen jälkeen mihinkään rekkamieheen tai rakennusraneen jotka sikailee mun kustannuksella eikä heillä ole hajuakaan miten naista pitää kohdella!
Mutta ulkomailla deitti kulttuuri on hiukan erillaista ja valikoima laajempi parempiakin yksilöitä!
Mulle turn offit on:
Väkivaltainen/Pettäjä
Laiska
epäromanttinen
Täydellistä ihmistä ei olekkaan mutta silti en tyydy enää vain kivaan , niin ei tule taas heti eroja muutaman vuoden päästä ja jää kauheat traumat ihmisistä!Kyllä kuulostaa todella oudolta, että kolme vuotta olet ollut sinkkuna ! Et varmasti kumminkaan ilman kikkeliä ? Niin voin uskoa...
Jutustasi saa sen kuvan kuin sinulle täytyisi olla ns. paremman luokan kansalainen, täyttätkö itse myös nämä kriteerit ?
Hyvä lähtökohta on kuin ei odota muilta paljon enempää kuin itseltä. Voi saada olla "sinkkuna" jopa muutaman vuoden lisää. - juupas jaapas saapas
Tournesol kirjoitti:
Miten nimitetään miestä joka tunkee jokaiseen jakorasiaan? Huoro, huoripukki vaiko mikäkö?
Pistoke ;-)
- jshsrhsar
3v ilman ketään kirjoitti:
Mut voihan se olla niinki, et se sinkku on jo aika epätoivonen,ku ei saa ketään, ja sit alkaa seukkaa sen kanssa jonka sattuu saamaan...
NÄMÄ SEIKAT KANNATTAA HUOMIOIDA UUTTA SUHDETTA ALOITTAESSA
EXÄT
- Kysy, miksi he erosivat. Vastauksesta voit saada paljonkin irti teidän välistä suhdetta ajatellen. Jos hän ei halua vastata mitään, sekin kertoo jo paljon.
MIELENTERVEYSONGELMA
- Mielenterveysongelmaa ei välttämättä ole seurustelua aloittaessa, vaan se voi puhjeta jommalle kummalle yhtäkkiä.
- Mielenterveysongelmaa on monesti vaikea havaita sen puhjettua.
- Jos toinen sairastuu seurustelunne aikana, varmista, että hän saa hoitoa.
LAPSET
- Jo suhteen alussa kannattaa keskustella, onko kummallakaan haaveissa hankkia joskus (lisää) lapsia. Ketään ei voi pakottaa lasten hankkimiseen, eikä ketään voi vaatia olla lapsettomana vastoin hänen tahtoaan.
PÄIHTEET
- Et voi olla varma, saatko toista koskaan luopumaan käyttämistään päihteistä.
- Kysy häneltä, kuinka usein hän juo alkoholia.
LUONNE
- Kukaan ei ole täydellinen mutta pyri löytämään kumppani, jonka kanssa tulisit sen verran toimeen, ettei riitaa syntyisi joka päivä.
- Kerro hänelle jo suhteen alussa, ettet voi hyväksyä valehtelemista ja että sinulle voi kertoa myös aranpuoleisiakin asioita. - ujelly
nugetti31 kirjoitti:
Mulle turn offit on:
Väkivaltainen/Pettäjä
Laiska
epäromanttinen
Täydellistä ihmistä ei olekkaan mutta silti en tyydy enää vain kivaan , niin ei tule taas heti eroja muutaman vuoden päästä ja jää kauheat traumat ihmisistä!Nugetti, takaisin keittiöön siitä.
Tiedä paikkasi. - jjpoi
Tournesol kirjoitti:
Jakotöpseli.
- ouhufy
Tournesol kirjoitti:
jos avain sopii moneen lukkoon se on yleisavain, mutta jos lukkoon sopii useampi avain lukko on rikki :D
- 19v miehen näkökulma
lista:
-Miesmäisyys (pukeutuminen, lyhyet hiukset, kiroilu, räkiminen)
-Ryyppääminen, polttaminen, kovat huumeet
-Pihtaaja joka yrittää hallita suhdetta seksin avulla, ylipäätänsä joka näkee parisuhteen kilpailuna tai "mitä minä tästä hyödyn" -näkökulmasta
-mustasukkaisuus ja feminismi (parisuhde on tasa-arvoinen!)
-Yli 8kg ylipaino
-Juoruava
-Entisiä lapsia (ainakin jos enemmän kuin 1)
-Väkivaltainen
-yms... - nauranitseniuneen
geagabh kirjoitti:
Vuoden sinkkuna? Todellakin - helvetin ruma, uskovainen tai molemmat. Onnea naishakuun.
- rikas Pertti
nugetti31 kirjoitti:
Mulle turn offit on:
Väkivaltainen/Pettäjä
Laiska
epäromanttinen
Täydellistä ihmistä ei olekkaan mutta silti en tyydy enää vain kivaan , niin ei tule taas heti eroja muutaman vuoden päästä ja jää kauheat traumat ihmisistä!Hirvee angsti sinulla ainakin on :) Se saattaa vaikeuttaa pariutumista. Ota hei vähän rennommin.
- mitä luokkaa??
jshsrhsar kirjoitti:
EXÄT
- Kysy, miksi he erosivat. Vastauksesta voit saada paljonkin irti teidän välistä suhdetta ajatellen. Jos hän ei halua vastata mitään, sekin kertoo jo paljon.
MIELENTERVEYSONGELMA
- Mielenterveysongelmaa ei välttämättä ole seurustelua aloittaessa, vaan se voi puhjeta jommalle kummalle yhtäkkiä.
LAPSET
- Jo suhteen alussa kannattaa keskustella, onko kummallakaan haaveissa hankkia joskus (lisää) lapsia. Ketään ei voi pakottaa lasten hankkimiseen, eikä ketään voi vaatia olla lapsettomana vastoin hänen tahtoaan.
PÄIHTEET
LUONNE
- Kukaan ei ole täydellinen mutta pyri löytämään kumppani, jonka kanssa tulisit sen verran toimeen, ettei riitaa syntyisi joka päivä.
- Kerro hänelle jo suhteen alussa, ettet voi hyväksyä valehtelemista ja että sinulle voi kertoa myös aranpuoleisiakin asioita.Aloittaja puhui _vakavista_ mielenterveyongelmista. Niitä ei voi olla huomaamatta.
Kukaan, joka sellaista on lähipiirissä nähnyt ja kanssaelänyt, ei halua näitä murheita lisää. Kyllä, suhteen aikana (mikä tahansa) sairastuminen on tietenkin asia erikseen.
Lapsista on hyvä jutella jo ensimmäisten kuukausien aikana yleisellä tasolla, ettei yllätyksiä ja pettymyksiä tule. Lapsettomuus - ei valittu sellainen - on yhteinen suru, mutta jos vain toinen ei halua lapsia, seuraa isoja ongelmia.
Lisäisin vielä, että kannattaa myös nopeasti selvittää, onko toinen suurpiirteinen vai pikkutarkka. Vai jotain siltä väliltä.
Vaikka haluamme esimerkiksi hammaslääkärimme tai leikkaavan kirurgin olevan tarkka ja analyyttinen (jota he ovat myös perusluonteeltaan) harva haluaa tällaista kumppania, jos itse on suurpiirteisempi. Tai boheemius saattaa viehättää aluksi, mutta (jos itse ei sittenkään pohjimmiltaan) ole sellainen, alkaa se tuoda jokapäiväisiä kahnauksia siisteyden, rahankäytön, aikataulujen jne osalta.
Eli katso, että kumppani on samanhenkinen. Usein - ei todellakaan aina - jotain kertoo myös kumppanin perhe: miten pikkutarkkoja tai miten suurpiirteisiä ollaan. Ongelmia ei tule, kun kaikki perheenjäsenet ovat suunnilleen samoilla linjoilla siitä, ollaanko kuin ellun kanat, vai kontrolloidaanko hysteerisesti kokoajan kaikkea. Vai jotain siltä väliltä. Kaikentyyppisiä ihmisiä löytyy. - Entisiä lapsia????
19v miehen näkökulma kirjoitti:
lista:
-Pihtaaja joka yrittää hallita suhdetta seksin avulla, ylipäätänsä joka näkee parisuhteen kilpailuna tai "mitä minä tästä hyödyn" -näkökulmasta
-Yli 8kg ylipaino
-Juoruava
-Väkivaltainen
-yms...Buahahaa, "entisiä lapsia"
Olemme kaikki entisiä lapsia, eli aikuisia. Sinä nippa nappa.
No, itselleni tällainen suomen kielen käyttö on turn off - vaikka kaikki toki ymmärtävät, mitä yrität sanoa.
Ja minulla ei ole lapsia, en tarttunut tuohon siksi :) - Nykyiset lapset
lista:
-Yli 8kg ylipaino
-Juoruava
-Väkivaltainen
-yms...Mikä on ongelma:
Naisella ei kai olisi nykyään lapsia,
vain entisiä. - Nämä
Rasistisuus ja "rasvaisuus" (myös ulkoinen)
Huono puheääni ja alkeellinen tapa ilmaista itseään.
Onneksi nämä kaikki kulkevat lähes aina yhdessä jannussa, helppo pysyä mahdollisimman kaukana. - haittaaks se
Entisiä lapsia???? kirjoitti:
Buahahaa, "entisiä lapsia"
Olemme kaikki entisiä lapsia, eli aikuisia. Sinä nippa nappa.
No, itselleni tällainen suomen kielen käyttö on turn off - vaikka kaikki toki ymmärtävät, mitä yrität sanoa.
Ja minulla ei ole lapsia, en tarttunut tuohon siksi :)vaikka olenkin vasta 19v ja minulla on dyslexia, silti kommenttien perusteella aivokapasiteetissa aika paljon sinua edellä ;)
- NN
nugetti31 kirjoitti:
Mulle turn offit on:
Väkivaltainen/Pettäjä
Laiska
epäromanttinen
Täydellistä ihmistä ei olekkaan mutta silti en tyydy enää vain kivaan , niin ei tule taas heti eroja muutaman vuoden päästä ja jää kauheat traumat ihmisistä!Veit sanat suusta "sisko" :)
- Tyttö 18.v
lista:
-Yli 8kg ylipaino
-Juoruava
-Väkivaltainen
-yms...Tarkoitat kai POIKA 19 v...?
Miehellä turnoff:
-Naismainen käytös/ kikkailu (yrittää tehdä mustasukkaiseksi, jne.)
-Huono hygienia (ja varmasti yhtä oksettavaa naiselta)
-Tyhmyys
-Epävarmuus itsestään (naisten huorittelu/ lutkittelu/ jakorasiaksi haukkuminen yleisin merkki tästä.)
-Huumeet
-Tupakka (enemmänkin siedettävissä oleva huono puoli) - RaksaRane
nugetti31 kirjoitti:
Mulle turn offit on:
Väkivaltainen/Pettäjä
Laiska
epäromanttinen
Täydellistä ihmistä ei olekkaan mutta silti en tyydy enää vain kivaan , niin ei tule taas heti eroja muutaman vuoden päästä ja jää kauheat traumat ihmisistä!Minä jo säikähdin että olen unelmiesi prinssi, mutta enhän nyt sentään. Homma kun kaatuu tuohon rakennusraneen...;) Ei pidä yleistää, ammatti kun ei kerro sinulle yhtään mitään, meitä on joka junaan joka ammatissa.... Iloista kevättä vaan sinullekkin ja toivottavasti löydät sen oman adoniksen joskus...
- 19v miespoika
Tyttö 18.v kirjoitti:
Tarkoitat kai POIKA 19 v...?
Miehellä turnoff:
-Naismainen käytös/ kikkailu (yrittää tehdä mustasukkaiseksi, jne.)
-Huono hygienia (ja varmasti yhtä oksettavaa naiselta)
-Tyhmyys
-Epävarmuus itsestään (naisten huorittelu/ lutkittelu/ jakorasiaksi haukkuminen yleisin merkki tästä.)
-Huumeet
-Tupakka (enemmänkin siedettävissä oleva huono puoli)Kutsun itseäni mieheksi, koska olen paljon kypsempi kuin moni 30v. Ja argumenttisi ovat kyllä hyvin osuvia!
jshsrhsar kirjoitti:
EXÄT
MIELENTERVEYSONGELMA
LAPSET
PÄIHTEET
LUONNE
- Kerro hänelle jo suhteen alussa, ettet voi hyväksyä valehtelemista ja että sinulle voi kertoa myös aranpuoleisiakin asioita.Ensiksi pitäis kysyä toisten arvot. Siitä selviää jo kaikki mitä haluaa tietää. Itse suhteessa ja mietin miten tämän lopettais ettei riko toista täysin kun on niiiiin rakastunut ja itse en tunne mitään. Kait olen se sikamies tms. mut minkäs teet kun suhteessa sen vasta tajuaa että haluu olla sinkku ja painaa joka viikko eri muijaa, niinkuin ennenkin.
- Sikaniska1
ouhufy kirjoitti:
jos avain sopii moneen lukkoon se on yleisavain, mutta jos lukkoon sopii useampi avain lukko on rikki :D
Siis aivan loistava, näin se on
*kusipää tai muuten vittumainen omaan napaan ainoastaan tuijottelija.
*Rasisti, homofobi, seksisti
*Vakavia päänsisäisiä ongelmia
*Epärehellinen (ei haittaa jos robin hood maisesti varastelee)
*hienostelija tai snobi
*ennakkoluuloinen tai jäykkä kokeilemaan mitään uutta.
*mielipiteetön- glorious_dussunder
Ei ole olemassa heteromiestä joka ei olisi hiukan rasisti tai homofobi tai seksisti. Monet ovat niitä kaikkiakin.
glorious_dussunder kirjoitti:
Ei ole olemassa heteromiestä joka ei olisi hiukan rasisti tai homofobi tai seksisti. Monet ovat niitä kaikkiakin.
Olet väärässä. Hyviä miehiä on harvassa mutta niitä on.
- Kuvottaa...
gloriana_demeter kirjoitti:
Olet väärässä. Hyviä miehiä on harvassa mutta niitä on.
Hyi mikä seksisti olet.
- Diskriminaatiota!
Millä perusteella?
On seksististä huolia vain toista sukupuolta olevia kumppanikseen.
Diskriminaatiota! kirjoitti:
On seksististä huolia vain toista sukupuolta olevia kumppanikseen.
Ei ole. Ei ole myöskään ikärasismia olla harrastamatta seksiä alaikäisten kanssa.
- Hyh mitä puhetta
Ei ole. Ei ole myöskään ikärasismia olla harrastamatta seksiä alaikäisten kanssa.
Kyllähän siinä selvästi erotellaan että toinen sukupuoli tai ikäryhmä on jotenkin parempi seksiobjektiksi/kumppaniksi kuin joku toinen. Selvää syrjintää ja pahimmanluokan seksismiä.
Hyh mitä puhetta kirjoitti:
Kyllähän siinä selvästi erotellaan että toinen sukupuoli tai ikäryhmä on jotenkin parempi seksiobjektiksi/kumppaniksi kuin joku toinen. Selvää syrjintää ja pahimmanluokan seksismiä.
Ei ole. Kaikkiin ei vain tunne vetoa.
Siinä olen kanssasi samaa mieltä ihmiset luonnostaan ovat biseksuaaleja ja panevat kaikkea mikä liikkuu. En ole vain kyennyt vapauttamaan itseäni kulttuuri konstruktioista kuten heteroseksuaalisuudesta. Oletko sinä?
Ei se ole silti seksismiä, vaan ihan muunlainen vamma. Järjellä ajateltuna voisin ihan hyvin seurustella naisen kanssa mutta rajoittunut seksuaalisuuteni ei anna periksi :(
Alaikäiset taas ovat homman ulkopuolella ihan syystä ja heidän itsensä parhaaksi. Siis sen lisäksi etten tunne vetoa lapsiin.- Selvä peli
Siinä olen kanssasi samaa mieltä ihmiset luonnostaan ovat biseksuaaleja ja panevat kaikkea mikä liikkuu. En ole vain kyennyt vapauttamaan itseäni kulttuuri konstruktioista kuten heteroseksuaalisuudesta. Oletko sinä?
Ei se ole silti seksismiä, vaan ihan muunlainen vamma. Järjellä ajateltuna voisin ihan hyvin seurustella naisen kanssa mutta rajoittunut seksuaalisuuteni ei anna periksi :(
Alaikäiset taas ovat homman ulkopuolella ihan syystä ja heidän itsensä parhaaksi. Siis sen lisäksi etten tunne vetoa lapsiin.Eli olet seksisti ja ikärasisti muttet vain myönnä sitä.
Selvä peli kirjoitti:
Eli olet seksisti ja ikärasisti muttet vain myönnä sitä.
vänkyti vänkyti vai miten sinä sen aina kirjoitatkaan...
Hyi. Olet sairas.
"Mutta sinähän olet nussinut 16 vuotiasta"
Niin olen teini-ikäisenä.En ole huora, enkä pedofiili...toisin kuin sinä omien sanojesi mukaan.
Hihhulit taitavat tuon tyhjän uhkailin täydellisesti.- ...........
En ole huora, enkä pedofiili...toisin kuin sinä omien sanojesi mukaan.
Hihhulit taitavat tuon tyhjän uhkailin täydellisesti.Näet hihhuleita joka puolella. Ehkä eniten peilissä. Mene hoitoon ajoissa, saatat vielä parantua.
- D. Byron
Mutta huolit feministimiehen?
"Kyllä, kannatan aitoa sukupuolten tasa-arvoa laillisten oikeuksien suhteen ja myös epämääräisemmässä mutta vaikutukseltaan aivan yhtä suuressa asiassa eli siinä, mitä ihmisiltä vaaditaan. Ja ei, en ole poliittisesti konservatiivi, en ole uskonnollinen enkä usko siihen, että ihmiset pitää sulkea perinteisiin sukupuolirooleihin. Itse asiassa olen monella tavalla juuri sellainen henkilö, jollaisia feministit väittävät olevansa… koska feminismi on onnistunut loistavasti esittämään itsensä, ei vain yhtenä, vaan ainoana sukupuolten tasa-arvoa ajavana liikkeenä. Joten jokainen, joka vastustaa feminismiä, siten väkisinkin vastustaa tasa-arvoa ja vihaa naisia.
Hetkinen… "vihaa naisia"? Jos feminismi ajaa kummankin sukupuolen asiaa, miksi se ei voisi tarkoittaa, että vihaan miehiä?"
-David Byron
"Jos on olemassa jokin suosikkitekosyy feministiselle seksismille, niin se on tämä: "Onhan tietysti aina niitä ääri-ihmisiä…"
Niin kuin on monien iskulauseiden kohdalla, tuo lause ei rohkaise minkäänlaiseen kriittiseen analyysiin. Sen tueksi ei esitetä mitään todisteita, eikä kenenkään odoteta haastavan sitä. Se on itsestäänselvyys. Kaikissa liikkeissä on ääri-ihmisiä. Kaikki sen tietävät! Mitä ihmettä voisi sanoa tällaista itsestään selvää tosiasiaa vastaan...
Tarkastellaanpa sitä, miten tämä feministien suosikkitekosyy käyttää kyseistä termiä. Tyypillinen tilanne on se, että he vastaavat syytökseen, että feminismi ei ole tasa-arvoliike, esimerkiksi sen perusteella, että jotkut tietyt feministit sanovat ilmeisen seksistisiä asioita, kuten "Kaikki miehet ovat raiskaajia". He myöntävät, että jotkut "äärifeministit" eivät selvästikään ole kiinnostuneita sukupuolten tasa-arvosta, mutta sanovat, etteivät he edusta todellista feminismiä.
Tässä on vain se vika, että ääri-ihmiset todella uskovat liikkeensä ajamiin asiohin. Kiihkeästi. Siitä etuliite ääri. Mutta feministit kutsuvat ääri-ihmisiksi niitä, jotka eivät usko ollenkaan sukupuolten tasa-arvoon. Feministit eivät sanoudu irti näistä ihmisistä, kuten Marilyn French, Andrea Dworkin, Catharine MacKinnon, Valerie Solanas tai ryhmistä, kuten NOW, siksi että he haluavat liikaa tasa-arvoa, vaan koska he haluavat itselleen kaiken! He eivät ole äärimmäisiä tasa-arvon kannattajia, vaan äärimmäisiä tasa-arvon vastustajia. Jos feminismissä olisi kyse tasa-arvosta, nämä ihmiset tuomittaisiin feminismin vihollisina.
On kaksi mahdollista selitystä tälle, että feministit sekoittavat keskenään "ääri-ihmisen" ja "vihollisen". Ensimmäinen on se, että he eivät tiedä, mitä sana "ääri-ihminen" tarkoittaa, ja aidosti uskovat, että kaikissa liikkeissä on ihmisiä, jopa suosittuja johtajia, jotka avoimesti toimivat liikkeen tavoitteita vastaan. Toinen on se, että kyllä, nämä ihmiset todella ovat äärifeministejä eikä feminismi ole kiinnostunut tasa-arvosta, vaan vain naisten asioista. Tällöin he sopivat ääri-ihmisen määritelmään erittäin hyvin. He ajavat naisten asiaa, niin kuin kaikki feministit, mutta vievät sen liian pitkälle. Valitettavasti tämä jälkimmäinen selitys, joka on mitä todennäköisimmin oikea, on ristiriidassa sen kanssa, mitä feministinen apologetiikka yrittää sanoa - että feminismissä ei ole kyse vain naisista, vaan ennemminkin sukupuolten tasa-arvosta eli kummastakin sukupuolesta."
-David Byron ........... kirjoitti:
Näet hihhuleita joka puolella. Ehkä eniten peilissä. Mene hoitoon ajoissa, saatat vielä parantua.
Voitko tosissasi väittä, että henkilö joka fantasioi veitsellä raiskaamisesta, ei ole jonkinsortin fanaatikko? Fanaattinen trolli jos ei muuta.
D. Byron kirjoitti:
Mutta huolit feministimiehen?
"Kyllä, kannatan aitoa sukupuolten tasa-arvoa laillisten oikeuksien suhteen ja myös epämääräisemmässä mutta vaikutukseltaan aivan yhtä suuressa asiassa eli siinä, mitä ihmisiltä vaaditaan. Ja ei, en ole poliittisesti konservatiivi, en ole uskonnollinen enkä usko siihen, että ihmiset pitää sulkea perinteisiin sukupuolirooleihin. Itse asiassa olen monella tavalla juuri sellainen henkilö, jollaisia feministit väittävät olevansa… koska feminismi on onnistunut loistavasti esittämään itsensä, ei vain yhtenä, vaan ainoana sukupuolten tasa-arvoa ajavana liikkeenä. Joten jokainen, joka vastustaa feminismiä, siten väkisinkin vastustaa tasa-arvoa ja vihaa naisia.
Hetkinen… "vihaa naisia"? Jos feminismi ajaa kummankin sukupuolen asiaa, miksi se ei voisi tarkoittaa, että vihaan miehiä?"
-David Byron
"Jos on olemassa jokin suosikkitekosyy feministiselle seksismille, niin se on tämä: "Onhan tietysti aina niitä ääri-ihmisiä…"
Niin kuin on monien iskulauseiden kohdalla, tuo lause ei rohkaise minkäänlaiseen kriittiseen analyysiin. Sen tueksi ei esitetä mitään todisteita, eikä kenenkään odoteta haastavan sitä. Se on itsestäänselvyys. Kaikissa liikkeissä on ääri-ihmisiä. Kaikki sen tietävät! Mitä ihmettä voisi sanoa tällaista itsestään selvää tosiasiaa vastaan...
Tarkastellaanpa sitä, miten tämä feministien suosikkitekosyy käyttää kyseistä termiä. Tyypillinen tilanne on se, että he vastaavat syytökseen, että feminismi ei ole tasa-arvoliike, esimerkiksi sen perusteella, että jotkut tietyt feministit sanovat ilmeisen seksistisiä asioita, kuten "Kaikki miehet ovat raiskaajia". He myöntävät, että jotkut "äärifeministit" eivät selvästikään ole kiinnostuneita sukupuolten tasa-arvosta, mutta sanovat, etteivät he edusta todellista feminismiä.
Tässä on vain se vika, että ääri-ihmiset todella uskovat liikkeensä ajamiin asiohin. Kiihkeästi. Siitä etuliite ääri. Mutta feministit kutsuvat ääri-ihmisiksi niitä, jotka eivät usko ollenkaan sukupuolten tasa-arvoon. Feministit eivät sanoudu irti näistä ihmisistä, kuten Marilyn French, Andrea Dworkin, Catharine MacKinnon, Valerie Solanas tai ryhmistä, kuten NOW, siksi että he haluavat liikaa tasa-arvoa, vaan koska he haluavat itselleen kaiken! He eivät ole äärimmäisiä tasa-arvon kannattajia, vaan äärimmäisiä tasa-arvon vastustajia. Jos feminismissä olisi kyse tasa-arvosta, nämä ihmiset tuomittaisiin feminismin vihollisina.
On kaksi mahdollista selitystä tälle, että feministit sekoittavat keskenään "ääri-ihmisen" ja "vihollisen". Ensimmäinen on se, että he eivät tiedä, mitä sana "ääri-ihminen" tarkoittaa, ja aidosti uskovat, että kaikissa liikkeissä on ihmisiä, jopa suosittuja johtajia, jotka avoimesti toimivat liikkeen tavoitteita vastaan. Toinen on se, että kyllä, nämä ihmiset todella ovat äärifeministejä eikä feminismi ole kiinnostunut tasa-arvosta, vaan vain naisten asioista. Tällöin he sopivat ääri-ihmisen määritelmään erittäin hyvin. He ajavat naisten asiaa, niin kuin kaikki feministit, mutta vievät sen liian pitkälle. Valitettavasti tämä jälkimmäinen selitys, joka on mitä todennäköisimmin oikea, on ristiriidassa sen kanssa, mitä feministinen apologetiikka yrittää sanoa - että feminismissä ei ole kyse vain naisista, vaan ennemminkin sukupuolten tasa-arvosta eli kummastakin sukupuolesta."
-David ByronKenelle vastaat? Näyttäisi vähän siltä että minulle mutta tekstistä ei löydy mitään siihen viittaavaa...
- asdasdasdasdasd
"*mielipiteetön"
Trolololo, jokainen tietää, että mielipiteen täytyy olla sama kuin Glorianalla tai se on kelvoton. asdasdasdasdasd kirjoitti:
"*mielipiteetön"
Trolololo, jokainen tietää, että mielipiteen täytyy olla sama kuin Glorianalla tai se on kelvoton.Ei pidä paikkaansa. Tällä palstalle ne vain usein ovat hyvin sekavia ja siksi ansaitsevat saada palautetta.
- huhhuhu
Voitko tosissasi väittä, että henkilö joka fantasioi veitsellä raiskaamisesta, ei ole jonkinsortin fanaatikko? Fanaattinen trolli jos ei muuta.
Miten hetero - seksuaalinen suuntautuminen ja rasismi on liitetty muutenkaan samaan asiaan? Ei ne korreloi yhtään. Ihmiset ei myöskään luonnostaan ole biseksuaaleja - ei vaikka otettaisiin täysin kulttuurillinen kasvatus pois. Biseksuaalisuus on seksuaalinen häiriö - HÄIRIÖ, ei siis luonnollinen tila. Toi teidän teksti on kaikinpuolin paskaa puolin ja toisin.
huhhuhu kirjoitti:
Miten hetero - seksuaalinen suuntautuminen ja rasismi on liitetty muutenkaan samaan asiaan? Ei ne korreloi yhtään. Ihmiset ei myöskään luonnostaan ole biseksuaaleja - ei vaikka otettaisiin täysin kulttuurillinen kasvatus pois. Biseksuaalisuus on seksuaalinen häiriö - HÄIRIÖ, ei siis luonnollinen tila. Toi teidän teksti on kaikinpuolin paskaa puolin ja toisin.
Biseksuaalisuus ei ole häiriö, vaan seksuaalinen suuntautuminen. Homoseksuaalisuus, biseksuaalisuus ja heteroseksuaalisuus ovat kaikki täysin luonnollisia tiloja.
Tietenkään ihmiset eivät elä tilassa, joka olisi luontainen, vaan meidän seksuaalisuuttamme määrittävät sosiaalisen konventiot.
"Miten hetero - seksuaalinen suuntautuminen ja rasismi on liitetty muutenkaan samaan asiaan?"
Kysy siltä, joka niin väitti.- minun vastaus
Alaikäiset taas ovat homman ulkopuolella ihan syystä ja heidän itsensä parhaaksi. Siis sen lisäksi etten tunne vetoa lapsiin.Mä olen kyllä tuossa biseksuaalisuudessa eri mieltä. En ole koskaan tuntenut seksuaalista vetoa naisia kohtaan, ja ajatus pillusta seksissä on suorastaan vastenmielinen, aina. Siis yhtä vastenmielinen kun mies jota ei todellakaan kuvittelisi edes haluavansa tai edes kestävänsä: turn off, pois laskuista, ei mitään, yös jos kuvittelee. Vaikka! Ihmiskeho on mieten hieno eikä kenenkään pimpissä pimppinä mitään vikaa ole. Biseksuaali tuntee seksuaalista vetoa molempii sukupuoliin, enkä osaa kyllä tuntea mitään vetoa naisiin. Vain miehiin ja niissäkin harvoihin.
Mitään tekemistä sillä ei ole kulttuurin kanssa enkä toteuta normeja tai malleja muutenkaan.
Minua on kyllä pari naista yrittänyt iskeä, enkä pidä sitä sen kummemin hyvänä tai huonona asiana, he ovat vain ihmisiä, joita kiinnosti, mutta minua ei. Eli en sinänsä pidä homoseksuaalisuutta huonona tai hyvänä. Se on vain asia.
En voisi seurustella naisen kanssa, enkä haluaisi edes, en järjellä, en tunteella enkä pelkän seksinkään takia.
Joten en usko, että olen ainoa maailmassa, en siis myöskään usko, että olisin se poikkeus joka vahvistaa säännön.
Lisäksi seksuaalisuuteni on ok, mutta olen ollut 7 vuotta sinkkuna enkä pane kaikkea mikä liikkuu. Haluan seksiä suhteessa, en keneltä tahansa, en ole ikinä tuntenut vetoa täysin tuntemattomiin. En keksi mitä heissä pitäisi haluta, en pidä tuntemattomien koskettamisesta edes. Silti suhteessa seksielämäni on aivan normaali. Joten en ole varmaankaan syntynyt sellaiseksikaan joka panee kaikkea mikä liikkuu, sillä mikäänhän minua ei estä. Minulla ei ole vanhempia, olen 30-vuotias, eli aikuinen, vientiä olisi ja jos vanhemmillani onkin ollut mikä tahansa tausta, se ei enää vaikuta minuun. Voisin tehdä mitä vaan, vaan kun en tee.
Joku tuolla alussa ehdotti että pitkän sinkkuuden jälkeen olisi epätoivoinen, en ole koskaan ymmärtänyt ajatusta. Mihin? Että huolisi kenet tahansa? Miksi? Mitä vikaa tässä elämässä on, mitä ihmettä huono parisuhde voisi tuoda tähän niin, että se olisi väkisin saatava? Vieras ajatus. Olen ihan tyytyväinen elämääni. Ja mikä olisi se kuka tahansa? Voisihan sen sitten huolia koska tahansa, joten ainahan tässä olisi vaihtoehtoja, huolia sitten epätoivoissaan kenet tahansa, mistä tahansa ja koska tahansa, joten mitä syytä olisi epätoivoon?
Tuo oli siis vain tuonne jonnekin.
Mutta joo, totta, kaikkiin ei tunne vetoa.
Minua ei pieni seksismi eikä sovinismi haittaa, olen itsekin hieman seksisti ja feministi. Parhaat suhteeni ovat olleet miehiin, joiden kanssa me olemme sodassa samalla puolella mutta jatkuvassa taistelussa keskenämme. Jep, olen pervo ;)
Hiukan saa olla mitä vaan, ei se kertakaan homoa tee :D minun vastaus kirjoitti:
Mä olen kyllä tuossa biseksuaalisuudessa eri mieltä. En ole koskaan tuntenut seksuaalista vetoa naisia kohtaan, ja ajatus pillusta seksissä on suorastaan vastenmielinen, aina. Siis yhtä vastenmielinen kun mies jota ei todellakaan kuvittelisi edes haluavansa tai edes kestävänsä: turn off, pois laskuista, ei mitään, yös jos kuvittelee. Vaikka! Ihmiskeho on mieten hieno eikä kenenkään pimpissä pimppinä mitään vikaa ole. Biseksuaali tuntee seksuaalista vetoa molempii sukupuoliin, enkä osaa kyllä tuntea mitään vetoa naisiin. Vain miehiin ja niissäkin harvoihin.
Mitään tekemistä sillä ei ole kulttuurin kanssa enkä toteuta normeja tai malleja muutenkaan.
Minua on kyllä pari naista yrittänyt iskeä, enkä pidä sitä sen kummemin hyvänä tai huonona asiana, he ovat vain ihmisiä, joita kiinnosti, mutta minua ei. Eli en sinänsä pidä homoseksuaalisuutta huonona tai hyvänä. Se on vain asia.
En voisi seurustella naisen kanssa, enkä haluaisi edes, en järjellä, en tunteella enkä pelkän seksinkään takia.
Joten en usko, että olen ainoa maailmassa, en siis myöskään usko, että olisin se poikkeus joka vahvistaa säännön.
Lisäksi seksuaalisuuteni on ok, mutta olen ollut 7 vuotta sinkkuna enkä pane kaikkea mikä liikkuu. Haluan seksiä suhteessa, en keneltä tahansa, en ole ikinä tuntenut vetoa täysin tuntemattomiin. En keksi mitä heissä pitäisi haluta, en pidä tuntemattomien koskettamisesta edes. Silti suhteessa seksielämäni on aivan normaali. Joten en ole varmaankaan syntynyt sellaiseksikaan joka panee kaikkea mikä liikkuu, sillä mikäänhän minua ei estä. Minulla ei ole vanhempia, olen 30-vuotias, eli aikuinen, vientiä olisi ja jos vanhemmillani onkin ollut mikä tahansa tausta, se ei enää vaikuta minuun. Voisin tehdä mitä vaan, vaan kun en tee.
Joku tuolla alussa ehdotti että pitkän sinkkuuden jälkeen olisi epätoivoinen, en ole koskaan ymmärtänyt ajatusta. Mihin? Että huolisi kenet tahansa? Miksi? Mitä vikaa tässä elämässä on, mitä ihmettä huono parisuhde voisi tuoda tähän niin, että se olisi väkisin saatava? Vieras ajatus. Olen ihan tyytyväinen elämääni. Ja mikä olisi se kuka tahansa? Voisihan sen sitten huolia koska tahansa, joten ainahan tässä olisi vaihtoehtoja, huolia sitten epätoivoissaan kenet tahansa, mistä tahansa ja koska tahansa, joten mitä syytä olisi epätoivoon?
Tuo oli siis vain tuonne jonnekin.
Mutta joo, totta, kaikkiin ei tunne vetoa.
Minua ei pieni seksismi eikä sovinismi haittaa, olen itsekin hieman seksisti ja feministi. Parhaat suhteeni ovat olleet miehiin, joiden kanssa me olemme sodassa samalla puolella mutta jatkuvassa taistelussa keskenämme. Jep, olen pervo ;)
Hiukan saa olla mitä vaan, ei se kertakaan homoa tee :D"Mä olen kyllä tuossa biseksuaalisuudessa eri mieltä. En ole koskaan tuntenut seksuaalista vetoa naisia kohtaan,"
Niin seksuaalisuutta määrittävät sosiaaliset konvention. Suurin osa ihmisistä omaa silti biseksuaalisia taipumuksia, mieti tilannetta jos yhteiskunta ei olisi heteronormatiivinen.
Itse olen myös hetero. Ei se muuta asiaa että luonnontilassa ihmislaji on luultavasti biseksuaalinen.- Mikämikämikämaa
"Mä olen kyllä tuossa biseksuaalisuudessa eri mieltä. En ole koskaan tuntenut seksuaalista vetoa naisia kohtaan,"
Niin seksuaalisuutta määrittävät sosiaaliset konvention. Suurin osa ihmisistä omaa silti biseksuaalisia taipumuksia, mieti tilannetta jos yhteiskunta ei olisi heteronormatiivinen.
Itse olen myös hetero. Ei se muuta asiaa että luonnontilassa ihmislaji on luultavasti biseksuaalinen.Älä ruoki trollia.
- Roskaa
glorious_dussunder kirjoitti:
Kaikenmaailman nekruhomot tännekin satujaan kirjoittelevat, varsinaisia ämmiä!
- Tuollainen tyyppi
Roskaa kirjoitti:
Kaikenmaailman nekruhomot tännekin satujaan kirjoittelevat, varsinaisia ämmiä!
Nimimerkillä Roskaa -tyyppinen "mies" on kaikkein vastenmielisin.
Eli huono itsetunto ja negatiivisuus on mulle turn offeja. - Roskaa
Tuollainen tyyppi kirjoitti:
Nimimerkillä Roskaa -tyyppinen "mies" on kaikkein vastenmielisin.
Eli huono itsetunto ja negatiivisuus on mulle turn offeja.Se oli vitsi, ääliö. Liittyen aiempaan viestiin "Ei ole olemassa heteromiestä joka ei olisi hiukan rasisti tai homofobi tai seksisti. Monet ovat niitä kaikkiakin."
- noniinnoniin
Biseksuaalisuus ei ole häiriö, vaan seksuaalinen suuntautuminen. Homoseksuaalisuus, biseksuaalisuus ja heteroseksuaalisuus ovat kaikki täysin luonnollisia tiloja.
Tietenkään ihmiset eivät elä tilassa, joka olisi luontainen, vaan meidän seksuaalisuuttamme määrittävät sosiaalisen konventiot.
"Miten hetero - seksuaalinen suuntautuminen ja rasismi on liitetty muutenkaan samaan asiaan?"
Kysy siltä, joka niin väitti.No mitä tohon voi sanoo jos joku totee, että se ei ole häiriö vaan suuntautuminen - eli aivan sama kun se taas sanois et pedofilia on okei - se on vaan suuntautuminen
noniinnoniin kirjoitti:
No mitä tohon voi sanoo jos joku totee, että se ei ole häiriö vaan suuntautuminen - eli aivan sama kun se taas sanois et pedofilia on okei - se on vaan suuntautuminen
Vau olit vielä käynyt täällä esittämässä ajatuksesi, että kahden aikuisen suostumukseen perustuva suhde olisi verrannollinen lapsen hyväksikäyttöön. En oikeasti koskaan totu tähän kliseiseen "argumenttiin", joka ei kerro muusta kuin oman pääsi sisällöstä.
Pedofilia on parafilia. Se ei ole seksuaalinen suuntautuminen.
Sellaista, jonka kanssa viihdyn huonommin kuin sinkkuna ollessa.
- viisari ei värähdä
Kukaan ei kehtaa sanoa ääneen sitä mistä kuitenkin ollaan kaikki varmasti samaa mieltä:
Rumaa en huoli kuin korkeintaan kaveriksi.- Valparaiso
No, mikä nyt on kenestäkin rumaa. Se on totta, että tuskin kovin moni pystyy olemaan omasta mielestään pahasti epäviehättävän kanssa. Tosin rakkaus on jossain määrin sokea, rakastuneena kumppanin pienet kauneusvirheet häviävät.
- N/20
En huolisi elämäntapaluuseria. Jonkinlaiset tauot oravanpyörästä ymmärrän, mutta jos miehellä ei ole minkäänlaisia tavoitteita vaan hän istuu kotona pelaamassa X-boxia, sanon ei kiitos. Tietenkään en katselisi myöskään päihdeongelmaista tai väkivaltaista miestä ja mielenterveys saisi olla kunnossa. Näitä itsestäänselvyyksiä. Masennuskin olisi deal breaker, jos se olisi vakavalla asteella ja masennuskausi jatkuisi todennäköisesti pitkään. En tarvitse ketään riesakseni.
Kaikenmaailman pelimiehet ja ex-pelimiehet eivät tule kysymykseenkään, pintaliitäjät kierrän kaukaa. Joka viikko ei tarvitse käydä bileissä ja baareissa. En ottaisi miestä, jolla on lapsia.
Omaan silmääni ruma mies ei kelpaa. (Esim. merkittävä ylipaino, ei pidä ollenkaan huolta ulkonäöstään, vaatetuksestaan, jne.)
En ottaisi itsekeskeistä, ylimielistä, selkärangatonta, epärehellistä, riidanhaluista, keskustelukyvytöntä tai lapsellista miestä. Luonne merkitsee eniten ja myös samankaltainen arvomaailma on tärkeää. Itse olen kohtalaisen liberaali.
Olen kyllä niin nuori vielä, että en paljoakaan mieti näitä pariutumisasioita.- ;)
Ehkä te naiset teette miehelle niitä mielenterveys- ongelmia olemalla liian vaativia. Iskee masennus ja riittämättömyyden tunne.
- sinkku80hki
En alkuunkaan kelpuuta naista joka on:
-äiti,
-ylipainoinen,
-minua pidempi,
-ruma, tai
-tyhmä.
Lisäksi seuraavat ainakin ovat ominaisuuksia joihin suhde tulisi kaatumaan, mutta jotka tulevat esille vasta lähemmin tutustuessa. Näitä ei siis näe välttämättä ensisilmäyksellä:
-veltto (ei kunnianhimoa tai omia mielipiteitä)
-henkisesti epäkypsä, ei aikuinen
-päihde tai huumeriippuvainenMiksihän miehiä häiritsee, että nainen on pidempi? Minua ei ainakaan haittaisi, ellei nyt puhuta merkittävistä eroista. Käytännössä asialla ei tietenkään olen merkitystä, koska naiset keskimäärin tuntuvat ajattelevan että miehen on oltava reippaasti pidempi.
- sinkku80hki
LordBoredom kirjoitti:
Miksihän miehiä häiritsee, että nainen on pidempi? Minua ei ainakaan haittaisi, ellei nyt puhuta merkittävistä eroista. Käytännössä asialla ei tietenkään olen merkitystä, koska naiset keskimäärin tuntuvat ajattelevan että miehen on oltava reippaasti pidempi.
Kai se on joku biologinen juttu, kyllä mä ainakin haluan että nainen mahtuu kainaloon:) Oon aina ollut sitä mieltä, silloinkin kun olin yksin ja luulin olevani atm enkä tiennyt naisista mitään. Nyt kun en enää ole atm, ja tiedän naisista, huomaan että olin oikeassa. Pitkät naiset kiinnostaa mua vielä vähemmän kuin ennen.
- fear of heights
LordBoredom kirjoitti:
Miksihän miehiä häiritsee, että nainen on pidempi? Minua ei ainakaan haittaisi, ellei nyt puhuta merkittävistä eroista. Käytännössä asialla ei tietenkään olen merkitystä, koska naiset keskimäärin tuntuvat ajattelevan että miehen on oltava reippaasti pidempi.
Kyllä mulle kelpaa pidempi nainen mutta ne on aika pelottavia kyllä. Olen itse 183cm.
- Kaukiska
LordBoredom kirjoitti:
Minä olen miestäni jonkin verran pidempi, olen vähän keskivertoa pitempi nainen, mutta hän on selkeästi mieheksi lyhyt. Minusta on jotenkin outoa, kun naiset sanovat, etteivät tunne itseään naiselliseksi pienikokoisen miehen kanssa. Itselle ei tulisi mieleenkään vierittää vastuuta omasta naisellisuudestani kumppanin hartioille. Aika heikoissa kantimissa naiseus on, jos se on kulloisestakin seurasta kiinni.
- miestäni pidempi, utelia
LordBoredom kirjoitti:
paljonko on "merkittävä ero" senteissä? Tai prosenteissa toisen pituudesta?
LordBoredom kirjoitti:
Mua vaan kiihottaa pienet naiset, ei kääpiöt, mut siinä 150 cm risat. En tiedä mut niitä on helppo pyöritellä k**lin päällä ;)
- fuffuu
*tupakkaa, alkoholia
*karppaaja tai muuten lihan suurkuluttuja
*eläimiä vihaava
*laiska, kouluttamaton
*ei tykkää tietkonepeleistä, xboxista tai ps3:sta. - KaappikellonKummitus
En huoli naista joka on
- itsenäinen
- itseäni älykkäämpi
- neitsyt
- hoikka
- isorintainen
- nainen- Sadonkorjaaja.
Minkäslainen frigidi pitää, olla jos et halua naista joka on nainen?
- Pienirintainen...
Sadonkorjaaja. kirjoitti:
Minkäslainen frigidi pitää, olla jos et halua naista joka on nainen?
Eli pienirintaisempiko ei ole nainen?
Miksi on vaikeaa uskoa, että osa miehistä ei oikeasti pidä löllyvistä läskirinnoista?
- että tällattiis
Ehdottomien kriteerieni lista on lyhyt. Mies ei saa olla:
- alkoholisti / narkomaani
- mielenterveysongelmainen esim. väkivaltaan taipuva narsisti
- sairaalloisen lihava
En usko, että suhde onnistuisi myöskään miehen kanssa, joka olisi kovin äärilaitojen ihminen esim.
- totaalinen erakko > < koko ajan kauhea tarve olla jonkun kanssa
- jyrkkä rasisti > < maailmaa syleilevä kaikkea ymmärtävä ja rakastava ituhippi
- lapsivihaaja > < ei ehkäisyä lainkaan, antaa kaikkien kukkien kukkia - 4
epärehellinen nainen ei tietenkään käy, tuskin kellekään. vaikea keksiä luotaantyöntävämpää piirrettä naisessa
tyhmät kans yäk - Emminoora
Semmosta, jolle meidän suhde ei ois tärkein. Tai jonka kanssa ei tuntis molemminpuolista yhteenkuuluvuutta ja rakkautta.
No eipä jää paljon vaihtoehtoja jäljelle, taitaa kuule nyt käydä niin, että teikäläinen jää ilman kumppania (naista), jos et ole valmis antamaan periksi noista suht. vähäisistäkin kriteereistä.
Mitä se nelonen taas lässyttää...esimerkiksi minä sovin aloittajan kriteerien piiriin ja tiedän useita muitakin naisia jotka siihen sopivat myös.
Mitä se nelonen taas lässyttää...esimerkiksi minä sovin aloittajan kriteerien piiriin ja tiedän useita muitakin naisia jotka siihen sopivat myös.
Siinnä paha missä maininta...minä....minä.....tuohon väitteeseen on vaikea löytää argumentaatiota. Feminismiä tai itseriittoisuuta voi hyvin perustein syyttää monesta epäkohdasta, mutta parisuhteiden toimivuudesta vastaavat lähinnä vain sen osapuolet, jos sellainen nainen mahdollisesti löytyy minkä voi esitellä vanhemmilleen puhumattakaan kavereista, ja tuskin löytyy.
modelli kirjoitti:
Siinnä paha missä maininta...minä....minä.....tuohon väitteeseen on vaikea löytää argumentaatiota. Feminismiä tai itseriittoisuuta voi hyvin perustein syyttää monesta epäkohdasta, mutta parisuhteiden toimivuudesta vastaavat lähinnä vain sen osapuolet, jos sellainen nainen mahdollisesti löytyy minkä voi esitellä vanhemmilleen puhumattakaan kavereista, ja tuskin löytyy.
Onko sinun jutuissasi koskaan mitään järkeä, vai onko tyylisi provota vain puhua aiheen ohi?
Onko sinun jutuissasi koskaan mitään järkeä, vai onko tyylisi provota vain puhua aiheen ohi?
No en kyllä minäkään ymmärrä sitä kuinka sinä ja moni muu ette osaa lukea rivien välistä.
- Rivien välistä
modelli kirjoitti:
No en kyllä minäkään ymmärrä sitä kuinka sinä ja moni muu ette osaa lukea rivien välistä.
No eipä jää paljon vaihtoehtoja jäljelle, taitaa kuule nyt käydä niin, että teikäläinen vähäisistäkin kriteereistä löytää argumentaatiota. Feminismiä tai itseriittoisuuta voi hyvin perustein syyttää sen osapuolet, jos sellainen nainen mahdollisesti löytyy minkä voi esitellä.
Rivien välistä kirjoitti:
No eipä jää paljon vaihtoehtoja jäljelle, taitaa kuule nyt käydä niin, että teikäläinen vähäisistäkin kriteereistä löytää argumentaatiota. Feminismiä tai itseriittoisuuta voi hyvin perustein syyttää sen osapuolet, jos sellainen nainen mahdollisesti löytyy minkä voi esitellä.
Hyvä, noin se menee. Vielä kun keksit jotain omaa, etkä juokse valtavirran mukana nyökyttelemässä päätäsi ja raivostu kaikesta mikä osuu ja upottaa. Koska omat heikkoudet nousevat helposti pintaan, jos joku esittää asian hienostelematta.
- Rivien välistä
modelli kirjoitti:
Hyvä, noin se menee. Vielä kun keksit jotain omaa, etkä juokse valtavirran mukana nyökyttelemässä päätäsi ja raivostu kaikesta mikä osuu ja upottaa. Koska omat heikkoudet nousevat helposti pintaan, jos joku esittää asian hienostelematta.
No en kyllä minäkään ymmärrä sitä kuinka sinä ja moni muu ette osaa lukea mukana nyökyttelemässä päätäsi ja raivostu kaikesta mikä osuu ja esittää asian hienostelematta.
Rivien välistä kirjoitti:
No en kyllä minäkään ymmärrä sitä kuinka sinä ja moni muu ette osaa lukea mukana nyökyttelemässä päätäsi ja raivostu kaikesta mikä osuu ja esittää asian hienostelematta.
Olet aivan oikeassa. Feministit ja moniongelmaiset naiset ovat saaneet vain sen aikaan, että miehet eivät enää avaa ovia naisille, eivät ole kohteliaita, eivätkä auta, eivätkä mielistele, saatikka olisivat kiinnostuneita.
modelli kirjoitti:
Olet aivan oikeassa. Feministit ja moniongelmaiset naiset ovat saaneet vain sen aikaan, että miehet eivät enää avaa ovia naisille, eivät ole kohteliaita, eivätkä auta, eivätkä mielistele, saatikka olisivat kiinnostuneita.
Ketä kiinnostaa?
modelli kirjoitti:
Luen rivien välistä selkeästi, että syytät minua jostain, jonka luulet osuvan minuun.
Luen rivien välistä selkeästi, että syytät minua jostain, jonka luulet osuvan minuun.
Minä en luule mitään. Jos luulisin kirjoittavani tänne olisin kuin sinä.
modelli kirjoitti:
Minä en luule mitään. Jos luulisin kirjoittavani tänne olisin kuin sinä.
Kyllä ihan ilmiselvästi luulet paljonkin. Miksi muuten olisit alkanut sössöttämään feminismistä ym.?
Kyllä ihan ilmiselvästi luulet paljonkin. Miksi muuten olisit alkanut sössöttämään feminismistä ym.?
Jos se leffa kutsu ei napannut, niin mennääkö sitten suoraan asiaan?
- et sovi.
Juttujen perusteella et sopisi aloittajalle. Hän ei nimenomaa hae nirppanokkaa ja sinulla on tarkat listat, millainen miehen pitää olla. Kuten täysin suvaitsevainen homoille ja muille. Aloittajan olisi myös vaikea kestää sinun kovaa kritiikkiä.
et sovi. kirjoitti:
Juttujen perusteella et sopisi aloittajalle. Hän ei nimenomaa hae nirppanokkaa ja sinulla on tarkat listat, millainen miehen pitää olla. Kuten täysin suvaitsevainen homoille ja muille. Aloittajan olisi myös vaikea kestää sinun kovaa kritiikkiä.
Sekoitatko nyt nirson ja nirppanokan?
En ole missään väittänyt että sopisin aloittajalle, ainoastaan ettei hänen listansa sulkisi minua pois. On täysin selvää että minä en kelpaisi hänelle ja hän ei tosiaankaan kelpaisi minulle.- Sivu kommentti
Sekoitatko nyt nirson ja nirppanokan?
En ole missään väittänyt että sopisin aloittajalle, ainoastaan ettei hänen listansa sulkisi minua pois. On täysin selvää että minä en kelpaisi hänelle ja hän ei tosiaankaan kelpaisi minulle.Kun näitä gloriana_demeterin kirjoituksia lukee, niin sinusta saa kuvan että olisit aika negatiivinen persoona.
Sinulle nimenomaan sopisi aloittajan kaltainen mies kumppaniksi - uskon että hänen kaltainen mies laittaisi sinut kuriin tyyliin " Nyt akka turpa kiinni!" Sivu kommentti kirjoitti:
Kun näitä gloriana_demeterin kirjoituksia lukee, niin sinusta saa kuvan että olisit aika negatiivinen persoona.
Sinulle nimenomaan sopisi aloittajan kaltainen mies kumppaniksi - uskon että hänen kaltainen mies laittaisi sinut kuriin tyyliin " Nyt akka turpa kiinni!"Mielenkiintoista sillä en ole. Olen toki kiivas persoona.
Ja ei sopisi, sillä olisin pian vankilassa pahoinpitelystä.- Selitys miksi
Mielenkiintoista sillä en ole. Olen toki kiivas persoona.
Ja ei sopisi, sillä olisin pian vankilassa pahoinpitelystä.En mä tiedä saako nyt varsinaisesti negatiivista, mutta koskaan sä et vastaa niin että olisit samaa mieltä tai että joku toinen olisi vaan oikeassa, tai siis oikeassa omasta puolestaan. Jokaikinen vastaus mitä mä olen lukenut on parhaimmillaankin "niin, niin, mutta..." ja yleensä alkaa lauseella joka kieltää "asia ei ole noin" eli sä aina kiistät, kyseenalaistat, väität vastaan, korjaat, ja vänkäät kyllä asian niin, että sinä olet enemmän oikeassa. Mikä tietty on trolleille ihan oikein, siis näille oikeasti ilkeille, mutta kun sä tunnut soveltavan sitä ihan kaikkeen. Liian harva täällä muutenkin esittää kysymyksiä. Tuntuu usein, että ei osata kysyä, vain esittää väitteitä. Ja jos toinen kommentoi, se ei ole keskustelu vaan aina väittelyn aloitus.
Sinänsähän se on tietty hyvä, että kyseenalaistaakin, mutta sulla tuntuu aina olevan absoluuttisesti oikeampi mielipide. Joka alkaa mielellään jotenkin sanalla "ei".
Siitä se tulee ihmisille se kuva, että olet negatiivinen.
Usein silloin vastaa näin:
Kirjoittaja 1: Punaiset paidat ovat hienoja.
G.D: Eivät ole pelkästään, kyllä siniset ovat hienoja.
Kirjoittaja 1: Pidän punaisesta koska se on tulen väri.
G.D: Punainen ei ole tulenväri, ainakaan yksinään. Punainen on vain yksi väri tulen väreistä.
Kirjoittaja 1: Olkoon sitten yksi, punainen on mielestäni tulen väri ja hieno.
G.D: Ei ole ainoa, sininenkin on sitäpaitsi tulen väri.
Kirjoittaja 1: Sinistä ei kyllä mielletä tulen väriksi.
G.D: Mielletään tai ei mielletä, sitä se on, katso vaikka kaasun liekkiä, kyllä siinä sininen palaa.
Kirjoittaja 1: Minä puhuin nyt yleisesti tulen väreistä, miksi nyt punainen yleisemmin mielletään...
G.D: Niin, minä puhuin yleisesti niistä väreistä, mitä tulessa oikeasti on. Tulessa ei ole pelkkää punaista. Punainen ei ole yksin tulenväri. Punainen ei ole sen enempää tulen väri kun sininen. Eikä punainen ole sen hienompi väri, eikä punainen ole sen enempää tulenväri vain siksi, että se mielletään yhtään miksikään.
Ja sitä rataa... Sinänsä väitteissä ei ole mitään vikaa, mutta tuntuu, että väitteesi ovat aina tai lähes aina (koska en ole aina niitä lukenut) negatiivisia, kieltäviä, vastaväitteitä ja niille vastaväitteille ei tule loppua. Sinun on ikäänkuin "pakko" olla oikeassa tai ainakin enemmän oikeassa, no, tosin, siitä plussat, että olet sitä paljon asiallisemmin usein, kun moni muu täällä. Mutta harmillista on se, että harva antaa tilaa toisille tilaa kuitenkaan.
Siksi sinusta saa kuvan, että olet negatiivinen persoona. Joillain ihmisillä on persoonallinen taipumus kyseenalaistaa kaikki, ja se on hyvä juttu sinänsä, mutta sitä pitää oppia hallitsemaan. Liika on liikaa siinäkin. Jotkut eivät kyseenalaista mitään ja siitä pitäisi opetella pois, koska liika on liikaa siinäkin. Kyseenalaistajat kehittävät maailmaa kyllä ja he ovat niitä "vartioita" joita mm oikeudenmukaisuuden vartiointiin tarvitaan. Täytyy kuitenkin muistaa, että sekin voi mennä liian pitkälle ja kyseenalaistaminen alkaa elää omaa elämäänsä, jolloin sitä ei enää kukaan jaksa.
Mutta joskus keskustelu voisi olla vain keskustelu ja kaikki ihan omaa mieltään eikä kenenkään tarvitsisi olla oikeassa.
PS. Tämä ei siis kylläkään koske vain G.D:tä tai ole sillä tavalla henk.koht. vaan esimerkki tässä kohtaa, koska tähän kohtaan se on hyvä esittää. Jos joku haluaa siitä ammentaa, niin siitä vaan. Selitys miksi kirjoitti:
En mä tiedä saako nyt varsinaisesti negatiivista, mutta koskaan sä et vastaa niin että olisit samaa mieltä tai että joku toinen olisi vaan oikeassa, tai siis oikeassa omasta puolestaan. Jokaikinen vastaus mitä mä olen lukenut on parhaimmillaankin "niin, niin, mutta..." ja yleensä alkaa lauseella joka kieltää "asia ei ole noin" eli sä aina kiistät, kyseenalaistat, väität vastaan, korjaat, ja vänkäät kyllä asian niin, että sinä olet enemmän oikeassa. Mikä tietty on trolleille ihan oikein, siis näille oikeasti ilkeille, mutta kun sä tunnut soveltavan sitä ihan kaikkeen. Liian harva täällä muutenkin esittää kysymyksiä. Tuntuu usein, että ei osata kysyä, vain esittää väitteitä. Ja jos toinen kommentoi, se ei ole keskustelu vaan aina väittelyn aloitus.
Sinänsähän se on tietty hyvä, että kyseenalaistaakin, mutta sulla tuntuu aina olevan absoluuttisesti oikeampi mielipide. Joka alkaa mielellään jotenkin sanalla "ei".
G.D: Punainen ei ole tulenväri, ainakaan yksinään. Punainen on vain yksi väri tulen väreistä.
G.D: Mielletään tai ei mielletä, sitä se on, katso vaikka kaasun liekkiä, kyllä siinä sininen palaa.
Kirjoittaja 1: Minä puhuin nyt yleisesti tulen väreistä, miksi nyt punainen yleisemmin mielletään...
G.D: Niin, minä puhuin yleisesti niistä väreistä, mitä tulessa oikeasti on. Tulessa ei ole pelkkää punaista. Punainen ei ole yksin tulenväri. Punainen ei ole sen enempää tulen väri kun sininen. Eikä punainen ole sen hienompi väri, eikä punainen ole sen enempää tulenväri vain siksi, että se mielletään yhtään miksikään.
Ja sitä rataa... Sinänsä väitteissä ei ole mitään vikaa, mutta tuntuu, että väitteesi ovat aina tai lähes aina (koska en ole aina niitä lukenut) negatiivisia, kieltäviä, vastaväitteitä ja niille vastaväitteille ei tule loppua. Sinun on ikäänkuin "pakko" olla oikeassa tai ainakin enemmän oikeassa, no, tosin, siitä plussat, että olet sitä paljon asiallisemmin usein, kun moni muu täällä. Mutta harmillista on se, että harva antaa tilaa toisille tilaa kuitenkaan.
Siksi sinusta saa kuvan, että olet negatiivinen persoona. Joillain ihmisillä on persoonallinen taipumus kyseenalaistaa kaikki, ja se on hyvä juttu sinänsä, mutta sitä pitää oppia hallitsemaan. Liika on liikaa siinäkin. Jotkut eivät kyseenalaista mitään ja siitä pitäisi opetella pois, koska liika on liikaa siinäkin. Kyseenalaistajat kehittävät maailmaa kyllä ja he ovat niitä "vartioita" joita mm oikeudenmukaisuuden vartiointiin tarvitaan. Täytyy kuitenkin muistaa, että sekin voi mennä liian pitkälle ja kyseenalaistaminen alkaa elää omaa elämäänsä, jolloin sitä ei enää kukaan jaksa.
Mutta joskus keskustelu voisi olla vain keskustelu ja kaikki ihan omaa mieltään eikä kenenkään tarvitsisi olla oikeassa.
PS. Tämä ei siis kylläkään koske vain G.D:tä tai ole sillä tavalla henk.koht. vaan esimerkki tässä kohtaa, koska tähän kohtaan se on hyvä esittää. Jos joku haluaa siitä ammentaa, niin siitä vaan.Niin jos olen samaa mieltä, niin silloin laitan yleensä plussan. Paitsi jos on jotain lisättävää. Aika hölmöltä tuntuu kirjoittaa: Joo olet oikeassa.
omaksi puolustuksekseni...Kun väitän vastaan, niin se jolle vastaan on yleensä tehnyt yleistyksen ym. joka ei vain päde.
Kirkkokuulolla palstalla kyllä vänkään ihan oikeasti mutta vänkään nimenomaan kyselemällä.Selitys miksi kirjoitti:
En mä tiedä saako nyt varsinaisesti negatiivista, mutta koskaan sä et vastaa niin että olisit samaa mieltä tai että joku toinen olisi vaan oikeassa, tai siis oikeassa omasta puolestaan. Jokaikinen vastaus mitä mä olen lukenut on parhaimmillaankin "niin, niin, mutta..." ja yleensä alkaa lauseella joka kieltää "asia ei ole noin" eli sä aina kiistät, kyseenalaistat, väität vastaan, korjaat, ja vänkäät kyllä asian niin, että sinä olet enemmän oikeassa. Mikä tietty on trolleille ihan oikein, siis näille oikeasti ilkeille, mutta kun sä tunnut soveltavan sitä ihan kaikkeen. Liian harva täällä muutenkin esittää kysymyksiä. Tuntuu usein, että ei osata kysyä, vain esittää väitteitä. Ja jos toinen kommentoi, se ei ole keskustelu vaan aina väittelyn aloitus.
PS. Tämä ei siis kylläkään koske vain G.D:tä tai ole sillä tavalla henk.koht. vaan esimerkki tässä kohtaa, koska tähän kohtaan se on hyvä esittää. Jos joku haluaa siitä ammentaa, niin siitä vaan.Enkä koe tekeväni absoluuttisia väittämiä, enkä missään nimessä koe olevani absoluuttisen oikeassa yhtään missään.
- Mies 43 vee miettii
Enkä koe tekeväni absoluuttisia väittämiä, enkä missään nimessä koe olevani absoluuttisen oikeassa yhtään missään.
Minkähänlaista kanssasi olisi rakastella?
- näin se homma etenee
Niin jos olen samaa mieltä, niin silloin laitan yleensä plussan. Paitsi jos on jotain lisättävää. Aika hölmöltä tuntuu kirjoittaa: Joo olet oikeassa.
omaksi puolustuksekseni...Kun väitän vastaan, niin se jolle vastaan on yleensä tehnyt yleistyksen ym. joka ei vain päde.
Kirkkokuulolla palstalla kyllä vänkään ihan oikeasti mutta vänkään nimenomaan kyselemällä.Ai miksi ois hölmöä keskustella jostain, mistä olisi samaa mieltä? Siis vaikka että joo olet oikeassa, olen itse miettinyt samaa siksi että jne.
Tietty jos nyt ei vaan ole mitään lisättävää, että vaan plussaa, niin joo ok, ymmärrän, mutta toisaalta se täällä on hieman hassua ettei voi keskustella jos on samaa mieltä. Useinhan me tosielämässäkin keskustellaan vaikka kuinka pitkään asioista, mistä me nimenomaan ollaan samaa eikä eri mieltä. Tai ei aina välttämättä mitään mieltä, kunhan keskustellaan ja mietitään asioita. Ainahan sitä sitten jossain tulee niitä kyseenalaistuksia ja eri yksityiskohtia, mutta noin yleisesti.
On sulla muutamia hutejakin tullut noissa ei-vaan-päde, tyyliin, että ne olisi enemmän ei-päde-minun-mielestäni, missä on pieni mutta ratkaiseva ero siinä, että ei se sinunkaan väitteesi aina niin päde sitten.
Ja sitä en käy kiistämään ollenkaan, etteikö nimenomaan saakin olla sitten omaa mieltään. Toki ja tosi jees. Teet sen yleensä melko tyylikkäästi kuitenkin, ottaen huomioon että osa vastauksista ei anna siihen juurikaan aihetta eikä motivaatiota :)
Joskus voi sopia, että näemme asiat eritavalla ja olla samaa mieltä siitä, että ollaan eri mieltä.
Se olisi täällä kiva nähdä, että asioille ja ihmisille voi antaa tilaa yksinkertaisesti niin, ettei kummankaan tarvitse olla oikeassa tai väärässä. Tämä loppu siis ihan yleisesti. Mies 43 vee miettii kirjoitti:
Minkähänlaista kanssasi olisi rakastella?
Kuullemma mahtavaa. Miehet kuullemma valhtelee kaikesta, joten mene ja tiedä.
Lahnaksi ei ainakaan voi väittää.
- Pervo mies
En huoli naista joka suostu täyttämään kaikkia villeimpiäkin seksifantasioitani ja perversioitani.
- Ai siis ei suostu??
Anteeksi, kirjoitettuasi oli hieman vaikea hahmottaa. Ehkäpä osaat ilmaista itseäsi paremmin villeissä leikeissäsi.
Itseksesi.
- ENFP-nainen
Esteet:
* Päihderiippuvainen tai päihteiden liikakäyttö
* Mielenterveysongelmat (ohimenevä alakulo ja normaalit tunnereaktiot elämän kriiseissä ovat normaaleja reagointitapoja, eivät este)
* Henkinen tai fyysinen väkivalta, impulssikontrollin häiriöt
* Ei ole normaalia elämänhallintaa perusasioissa
* Henkisesti kypsymätön/ei kanna vastuuta (saman asian eri puolia)
* Ei ole valmis suhteeseen naisen kanssa, jolla on lapsia tai ei halua myöhemminkään yhteistä perhe-elämää (yhteisiä lapsia saa toivoa, tai yhtä hyvin käy ihminen, joka ei niitä halua/voi saada)
Lisäksi ilman ei onnistu pitkässä suhteessa:
* Keskimääräistä parempi äly: sosiaalinen tai mt-looginen käy. - List 1
Ei liian pian eronnutta. Ei lehmien eikä sikojen kanssa työskentelevää.
Ei alkoongelmaista entistä juoppoa. Ei mitään tupakoivaa. Eikä sellaista joka valehtelee joka asiassa lähes. - vcxvcxvxcvxc
Aivan liian paljon sellaisia ominaisuuksia...
-Rumuus
-Lihavuus
-Tupakointi
-Lapset
-Tyhmyys
-Huumorintajuttomuus
- Epäurheilullisuus
- Itsekkyys
- Epäluotettavuus
- Empatiakyvyttömyys
- Myötähäpeää aiheuttava käytös
- Uhkarohkeus
- Harkintakyvyn puute
- Holtiton rahankäyttö
- Liika urakeskeisyys
- Liian vanha
- Feminismi ja muu ihmisviha
- Mielenvikaisuus
- Fyysisesti rajoittunut
- Vakavasti sairas
- Maannut koko kaupungin kanssa
- Ärsyttävät ystävät
- Liian eläinrakas
- Rikollinen (kaikki vakavat rikokset)
... - 00000000000000000000
Tältä palstalta Mies1985, Naisialooseri.
- kopiovastaava78
Aloittajalla ihan hyviä pointteja.
Lisäksi:
-kasvissyöjiä
-viherpiipertäjiä
-Greenpeacen tukijoita/jäseniä
-heppahulluja
-koirafriikkejä
-tupakoijia
-kädestä suuhun eläjiä - 24 uutta viestiä
- plebeiji musiikkimaultaan (kuuntelee vapaaehtoisesti mm. Nickelbackia, Creedia, Linkin Parkia, Avenged Sevenfoldia tai muuta tasotonta mainstreampaskaa.), ihan täyspatriisi ei tarvi olla mutta jotain rajaa
- mielenterveysongelmat
- YH
- bileprinsessa / siiderivalas
- perseussSuomalaisten kannattaja, äärivihreä, punkkari, telaketjufasistikasvissyöjä
- tupakointi
- feminismi
- tyhmyys
- ahdasmielisyys huimausaineiden suhteen, suomalaisen koulutusjärjestelmän ja ylihyysäämisen uhri
- lesbo- turbojen turbo
Tämä oli hieno viesti! Lievästi feministi ja persujen mieto kannattaja saa mun makuuni olla.
Ja Avenged Sevenfold ei ole ihan samassa luokassa paskuudessa kuin Nickelback, kamoon. - Hieno viestiHermanni
Luettelit äärimmäisen tarkkaan mitä piirteitä ei saa olla, ja sinua tuntui hämäävän useat aivan mitättömät asiat, sitten täräytit tuon ahdasmielisyyden huumausaineiden suhteen(ja tupakointi tuntui silti hämäävän).
Kyllä nyt naurattaa.
- dfghjkoikjh
En huoli käytettyä, kiihkouskovaa, luonnonsuojelijaa, naisasiain ajajaa, ....
- jkajfkjf
Tämmöiset tulee mieleen:
* Päihderiippuvuus, säännöllinen humalajuominen, lähes päivittäinen tissuttelu
* Vakavat mielenterveysongelmat
* Epärehellisyys, epäluotettavuus
* Sovinisti
* Vakaumuksellinen sohvaperuna
* Ilkeä, vittumainen luonne, ylimielisyys
* Epäkypsyys, kykenemättömyys ottaa vastuuta tai haluttomuus ymmärtää toisen näkökulmaa
* Epäsiisteys, pesemättömyys
* Liian lihava
* Sitoutumiskyvyttömyys- wewewewewew
Päihderiippuvuus, säännöllinen humalajuominen, lähes päivittäinen tissuttelu
Näistä voi vielä sentään parantua jos on vaan tarpeeksi hyvät auttajat.... : / - jkajfkjf
wewewewewew kirjoitti:
Päihderiippuvuus, säännöllinen humalajuominen, lähes päivittäinen tissuttelu
Näistä voi vielä sentään parantua jos on vaan tarpeeksi hyvät auttajat.... : /Jep, mutta niissä lähes aina tarvitaan ulkopuolisen ammattilaisen apua. Kumppani ei voi ketään pelastaa.
- yksin kotona
Tupakoivaa en huolis, en myöskään sellasta joka ei harrasta mitään liikuntaa eli sohvaperunaa, sellasta joka haukkuu muita selän takana ja yleensäkkin suvaitsematonta naista en ottais
- Jotakin listaa
Tulisi aika pitkä lista...........................
Mun rajani on siinä, että mies ei huolehdi itsestään eikä asioistaan, sellaisiinkin olen matkan varrella törmännyt.
Ja sitten sellaista yleistä vastuuttomuutta.- .
Tällä hetkellä en minkäänlaista.
- ei yh
Ehdottomasti en ottaisi yksinhuoltajaa! On sen verran useammasta kokemusta.
- bå
Mä en taas ottais sua. Sulle kelpaa vain kerma, muttei koko kakku
- nainen v.40+
alkoholistia -on ollut sellainen
mielenterveysongelmaista-on ollut sellainen
pettäjää
valehtelijaa
sellaista jolle ei yksi ihminen suhteessa piisaa
työnarkomaania-on ollut sellainen
ulkomaalaista
.....lopputulos taitaa olla ,että sinkkuna on hyvä olla - -.-
sellasen mitä kohtaan ei ois mitää tunteit
-päihdeongelmainen
-luonne häiröist esim.(narsistit)
-liiallinen epäkypsyys
-pelaa koko ajan tai kattoo telkkarii kokoajan
-itsekäs
-sekopäist,tasapainoton
-liian vaativa,ei nää omii vikojaa
-kusipäät- aquas-calidas
OOtte kaikki saatanan hulluja idiootteja jotka on menenttäny suurimman osan inhimillisyydestään!!!!!! RASisteja ja EPäkypsiä ÄÄliöitä.
SItten kun saatte inhimillisyytenne ja empatianne ihmisiä ja myös eläimiä kohtaan takaisin niin tulkaa sitten kirjoittelemaan hieman kannustavampia kommentteja kanssaihmisillenne!!!!! - ...............
Sinkkuna minäkin elän jatkossa, kaikkea aiemman viestin jutussa, olen kokenut.
- ..................
liian siisti oli, ja nyt ottasin epäsiistin :))
- purrrfectionnet
Unelmamieheni olisi rehellinen, luotettava, raitis&päihteetön, ja terve mieleltään, ei sovinisti, väkivaltainen ym ym. Eikä uskovainen, muttei myöskään pinnallinen. Jos kaikki miehet olisivat tähän suuntaan niin evoluutio liputtaisi minun puolestani.
- ei uranaisille
Akateemista uranaista en koskaan huolisi jolle kulissit on kaikki kaikessa ja joka elää kaikkien normien mukaista elämää.
Naisen pitää uskaltaa olla nainen, kaikkine heikkouksineen päivineen. Aito. Ei yhteiskunnan luomus vaan oma itsensä.
Akateemiset ovat rajoittuneita ja kirjanoppineita. Yäk.- 8ijl99l9l0l0l
Minkälainen on tälläinen "nainen" josta puhut, joka ei ole normien mukainen tai yhteiskunnan luoma nainen?
- ikisinkkuko
Itse olen kait monellakin tapaa epäkelpo hunsvontti, enkä edes mitenkään kovin vetävän näköinen ulkoisesti. Mutta olen melko hyvissä varoissa. Kun naiset huomaavat sen, monet ummistavat silmänsä puutteilta. Sinkkuna olen edelleen, joten eipä tunnu loppupelissä rahakaan auttavan.
- johonki ne rajat...
-hullua
-lihavaa
-diivaa
-kiertopalkintoa
-salkkari fania
-naista joka valitsee miehensä musiikkimaun mukaan
-raha-asioitaan surkeesti hoitavia
-urheiluhullua
-joka vkl kännissä olevat
-perussuomalaisia äänestänyttä- Vähintäin nuo
Olen täysin samaa mieltä!
Kiitos, että muitakin samanlaisia miehiä löytyy. - namanama
ei nainen ole mikään kiertopalkinto jos harrastaa paljon seksiä, hei haloo!
- ilahdutuss
tuo salkkari-fani pisti silmään :)
itse en kyllä tunne ketään, joka sarjaa katsoisi mutta se olisikin kyllä tosi kummaa. Hauska!
Perussuomalaisten äänestäjän kanssa en voisi koskaan seurustella! - johonki ne rajat...
namanama kirjoitti:
ei nainen ole mikään kiertopalkinto jos harrastaa paljon seksiä, hei haloo!
Haloo itselles!!
Kiertopalkinto on nainen joka kiertää kaveripiirissä kaikkien naitavana.
Voihan sitä harrastaa paljonki seksiä olematta kiertopalkinto. - :D NAM
johonki ne rajat... kirjoitti:
Haloo itselles!!
Kiertopalkinto on nainen joka kiertää kaveripiirissä kaikkien naitavana.
Voihan sitä harrastaa paljonki seksiä olematta kiertopalkinto.miten niin naitavana? itse ainakin nain enkä ole vain naitavana. taidat tykätä lahnoista?
- .
ilahdutuss kirjoitti:
tuo salkkari-fani pisti silmään :)
itse en kyllä tunne ketään, joka sarjaa katsoisi mutta se olisikin kyllä tosi kummaa. Hauska!
Perussuomalaisten äänestäjän kanssa en voisi koskaan seurustella!Mitäköhän helvettiä se merkitsee mitä puoluetta äänestää?
- avoin
Oletpa sinä tiukkis
- johonki ne rajat...
Voisin mä ton salkkari fanin ottaa,jos se ymmärtää olematta analysoimasta sarjan juonikuvioita.(sellanenki on ollu)
- ----.,zm
Parisuhteessa tulee tuntea itsensä rakastetuksi ja hyväksytyksi
omana itsenään .
Silloin kun kaksi ihmistä kaipaa toistensa seuraa ja viihtyvät toistensa
seurassa ovat onnistumisen eväät olemassa.
Äkkiä huomaa kenen seurassa tuntee olonsa kurjaksi , joten silloin on
parempi kummankin kannalta lopettaa yhteydenpito .
Yleensä, mikäli tuntee jonkun seurassa itsensä vähäpätöiseksi ja huonommaksi mitä toinen osapuoli on tällainen tuntemus merkki eriarvoisuudesta .Tällaisesta epäshdasta seuraa vain huonoosaisuutta
parisuhteessa. - MKy
Ei ole kysymys asiasta mitä en hyväksy, mutta luulen, että päinvastoin kuin kysyjällä, enpä taitaisi alkaa vakavaan seukkaukseen lapsettoman ihmisen kanssa :o) Niin ne mieltymykset on erilaiset. Ja huomautan heti, että en ole yksinhuoltaja, lapsia kyllä on.
- luukojäikätteen2012
rakennus_miestä,juoppoa,narsistia,idioottia,huonokäytöksistä moukkaa,petturia,narkkaria,rikollista(ihan kaikenlaiset vilpit),tietääkaiken tyyppiä,luulosairasta,äitin pikku poikaa,entisen perään haikilijaa,äitiinsä tai kuolleeseen vaimoonsa vertaajaa,jne,jne............lista on loputon....hah:/
- Rakentaja
Höh. Minkä takia ei rakennusmiestä?
- hst psk
Ja kaikki nämä surkeat ominaisuudet unohtuu kännissä ja salaa touhutessa... Lässyn lää.
- nassit tinassa
Mites muka luonteenpiirteet vaikuttaa yhden yön suhteisiin :D. Kunhan perä kestää eikä haise niin kyllä lähtee mukaan :p
- Niina J
Aika itsekkäitä ihmisiä monet vastanneet.
Miksi yksinhuoltajan pitäis olla tuomittu elämään yksin lopun ikäänsä?
Onko tullut mieleen että joku on ehkä jäänyt leskeksi, tai kokenut avioeron puolison ongelmien takia?
Ei vika ole aina siinä yksinhuoltajassa.
Olen yksinhuoltaja, yksin jo 2 vuotta, koska en huoli huonoa miestä.
En myöskään huoli miestä jolle lapseni ovat ongelma tai jotenkin vastenmielisiä.
En halua irtosuhteita, selibaattiin tottuu, elän seesteistä elämää lasteni kanssa, olen normaalin näköinen normaalin painoinen ja terve.
Hyvälle kumppanille on tilaus, haaveilen edelleen rakkaudesta ja parisuhteesta.
Rakastan lapsiani, jos mies rakastaa minua, hän hyväksyy myös lapseni.- Rajoittunut näkemys
Aivan samaa mieltä Niina J:n kanssa. On parempi olla yh kuin huonossa kulissisuhteessa. Tosin aloittajalle eivät kelvanneet myöskään sellaiset, joilla on lapsia - osoittaa mielestäni aikamoista itsekkyyttä, että tervemenoa vain, jos jollekin kelpaa noin kapea-alaisesti ja itsekkäästi ajatteleva mies. Selkeästi hyvin rajoittunut ja suvaitsematon ihminen. Aloittaja kertoo jo aika paljon itsestään mielipiteillään. Puuttuu täysin avarakatseisuus, sama kuin olisi elänyt pullossa, ehkä käynyt punttisalissa ja jäänyt oman peilikuvansa lumoihin...
- Lapsia vai ei
Niin no. Ihmiset on niin erilaisia ja tottakai kaikilla on oikeus omiin toiveisiinsa. Eli jos joku ei halua yh:a niin on mielestäni hyvä olla alusta asti rehellinen. Itse olen lapseton, mutta en haluaisi miestä joka ilmoittaa nimenomaisesti ettei halua yh:ta.
Ymmärrän jos kyseessä on hyvin nuori mies, mutta jos jo vaikka lähemmäs nelikymppinen, niin se kertoo jotain miehestä. Haluan avoimen, lämminhenkisen ja rakastavan miehen. Tuollainen naisen rajaaminen sen perusteella että aikuisella naisella on lapsia (mikäs sen luonnollisempaa että voi olla), kertoo sellaisista piirteistä, joita en miehessä haluaisi.
Itselleni ei ole kauheasti väliä olisiko miehellä jo lapsia, mutta sitäkin enemmän sillä miten heihin suhtautuu. Jos olisi sellainen muutaman kerran vuodessa -tyyppinen isä, en voisi hänestä kiinnostua. Sen sijaan aidosti lapsiaan rakastava ja vastuullinen mies kiinnostaisi. Kertoisihan se myös siitä miten hän tulisi kohtelemaan meidän (mahdollisia yhteisiä) tulevia lapsia.
- yksin on hyvä olla
sinua en ottaisi vaikka helvetti jäätyisi!!!! Mieluummin yksin.
- arjalainen mies
Muun rotuinen nainen menettelee, mutta ei ikimaailmassa neegerinaista! Siinä kulkee raja.
- Mies1985
-On harrastanut seksiä (yhdyntää tai mitä tahansa muuta)
-Ei ole teini enää
-Tyypillinen miniseksuaalisuus
-Hissukka
-Kireä snobi
-Yhteyksiä alamaailmaan
-Ei mitään kiinnostuksen kohteita
-Ei-valkoihoinen
-ei-rasisti
-alakulttuurin edustaja (hevari, gootti, hoppari jne.)
-korostaa liikaa musiikkimakua ym.viihdejuttuja
-negatiiviset tai välinpitämättömät asenteet miehen vartaloa kohtaan
-väkivaltainen tai väkivaltainen historia
-yhdyntäkeskeinen seksuaalisuus- nainenjgdifygefi
LOL!!!
- upeeta mahtavaa
Tossa meni sulta kaikki yli 10-vuotiaat joten ei taida mennä hyvin sullakaan. Korjaa se vartalos kuntoon niin ei tartte nimitellä muotopuoleksi. Etsit runkkaria kaverikses muttei se saa olla runkannut ennen, heh, mistä teitä sikiää :D
- Mies1985
upeeta mahtavaa kirjoitti:
Tossa meni sulta kaikki yli 10-vuotiaat joten ei taida mennä hyvin sullakaan. Korjaa se vartalos kuntoon niin ei tartte nimitellä muotopuoleksi. Etsit runkkaria kaverikses muttei se saa olla runkannut ennen, heh, mistä teitä sikiää :D
Keharivastaus vaikutti tutulta. Ettei vain joku vakkari siellä riehuisi puskistaan.
- djrduhvnvshkr
Ja sitte ihmettelette että miksi ootte sinkkuja???
- -Listaajaliisa------
- päihderiippuvaista. Jopa tupakointi olisi paha, koska olen itse lopettanut ja kiusaus alkaa polttamaan olisi suuri... Joten miehen pitäisi myös itse lopettaa.
- rasistia.
- lapsivihaajaa. En nyt tarkoita, että haluaisin itse lapsia (en välttämättä koskaan), mutta koska tykkään itse lapsista ja pienistä sukulaisistani, lapsivihaaja olisi kyllä turn-off.
- tyhmää. Koulutuksella ei ole mitään tekemistä todellisen Tyhmyyden kanssa. Haluan, että mies on minua mieluummin fiksumpi (mihin ei toki paljoa tarvita, mutta jotain yritystä edes)
- jolla ei ole samanlaisia arvoja kuin itselläni. Vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa joo, mutta en voisi koskaan rakastua mieheen, joka ei ajattelisi ns. isoista jutuista samalla lailla.
- johon ei voi luottaa.
- jolla ei ole samanlaisia kiinnostuksen kohteita. Valitettavasti olen itse kiinnostunut taiteista, joten aika harva heteromies on myös... En voisi kiinnostua miehestä, joka ei lue kirjoja tai pidä elokuvista tai teatterista. Sama maku ei tarvitse olla.
- mielenterveysongelmaiset, luonnehäiriöiset. Ihan puhdasta itsesuojelua.
- jolla ei ole "omia juttuja". Parisuhteessaki haluan, että meillä on omia kavereita ja harrastuksia eikä tarvitse koko ajan pitää toista puhelimen päässä.- Nyt sitten...
"Valitettavasti olen itse kiinnostunut taiteista, joten aika harva heteromies on myös "
Suurin osa näistä maailman kuuluisimmista taiteilijoista on/oli heteromiehiä. Mikä looginen yhtälö saa sinut kuvittelemaan että kakkoseen ottamisella on jokin yhteys taiteesta nauttimisen kanssa?
T: Taiteesta kiinnostunut heteromies. - wakey wakey
Nyt sitten... kirjoitti:
"Valitettavasti olen itse kiinnostunut taiteista, joten aika harva heteromies on myös "
Suurin osa näistä maailman kuuluisimmista taiteilijoista on/oli heteromiehiä. Mikä looginen yhtälö saa sinut kuvittelemaan että kakkoseen ottamisella on jokin yhteys taiteesta nauttimisen kanssa?
T: Taiteesta kiinnostunut heteromies.No, jokaisessa taiteesta kiinnostuneessa miehessä elää sisällä pikku homo. Itse pidän taiteista mutta olenkin biseksuaali. Mikäs on sun juttus? Taitelijoista muuten vain muutama mainitakseni Michelangelo, Tsaikovski, Baden Powell (kitaristi, ei partioliikkeen perustaja :DD), Britten, Whitman, Proust oli pikkukakkosen ystäviä. Lisää olis vaikka kuinka paljon. Mieluummin vois funtsia miksei joku taiteilija tule kaapista ulos :p
- Villiä teoriaa
wakey wakey kirjoitti:
No, jokaisessa taiteesta kiinnostuneessa miehessä elää sisällä pikku homo. Itse pidän taiteista mutta olenkin biseksuaali. Mikäs on sun juttus? Taitelijoista muuten vain muutama mainitakseni Michelangelo, Tsaikovski, Baden Powell (kitaristi, ei partioliikkeen perustaja :DD), Britten, Whitman, Proust oli pikkukakkosen ystäviä. Lisää olis vaikka kuinka paljon. Mieluummin vois funtsia miksei joku taiteilija tule kaapista ulos :p
Kai se on jokaisen oma asia haluaako olla kaapissa vai ei. Ymmärrän kyllä miksi toiset sellaista haluavat.
Mikä mielestäsi sitten vaikuttaa siihen että homous kulkee käsi kädessä taiteellisen näkemyksen kanssa? Tiettyjen hormonejen kuten estrogeenin eritys? Sekö että homojen aivoissa on havaittavissa tietynlaisia rakenteellisia poikkeamia heteron aivoihin verrattuna?
Osaatko selittää mihin tuo logiikka perustuu?
Itse en pahemmin tunne taiteesta kiinnostuneita homoja, tietysti moni voi ajatella että homoilla on esimerkiksi esteettisemmät näkemykset kuin heteroilla(miehillä)
varsinkin kun media antaa meille jatkuvasti tietynlaista stereotypiaa homoista.
Sellaista neitimäistä sisustajahomo-stereotypiaa.
Kuitenkin niistä homoista joita minä tunnen, en puolistakaan osaisi ollenkaan arvata jos he olisivat vielä kaapissa. Eli en ole ainakaan tuntemissani homoissa havainnut sellaista poikkeuksellisen taiteellista ominaisuutta tai näkemystä.
Tietynlainen taide kyllä saattaa sopia tietynlaisille homoille luonnostaan, sellainen taide joka vaatii jonkin asteista herkkyyttä.
Tutkimusten mukaan meistä ei ole aivan 100% heteroita kuin muutama prosentti, joten tällä perusteella voisi sanoa että ainakin melkein jokaisessa ihmisessä(oli taiteesta kiinnostunut tai ei) asuu pieni homo.Vaikea sanoa sitten, ehkäpä tuo jotenkin alitajunnassa voi joskus kummitella.
Psykologit tietää... - ListaajaLiisa
Nyt sitten... kirjoitti:
T: Taiteesta kiinnostunut heteromies.Ah, niinpä niin. Seurasin tätä loogista yhtälöä:
Olen taidetapahtumassa -> valtaosa on naisia ja ne harvat miehet, joita olen harrastusporukoissa tavannut, eivät ole olleet heteroja -> Aika harva heteromies on kiinnostunut taiteista. Tai he eivät vain ole eksyneet kanssani samaan tilaan. Tai ehkä he teeskentelivät homoa, kun näkivät minun lähestyvän silmät kiiluen ja kieli suusta roikkuen. Tämä oli sitä Naisen Logiikkaa, hyvin vaikea ehkä miehen ymmärtää.
Olisi taas pitänyt tarkentaa suomi24:ssa, että oman kokemuksen mukaan/mielestäni. Suurin osa ihmisitä on heteroja. Mutta homoista löytyy yllättävän suuri osa ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneet kyltyyristä. En kuitenkaan ajatellut, että kakkoseen ottaminen on portti taiteista nauttimiseen. Olin päivällä niin innokkaana ja turhautuneena listaamassa, ettei käynyt mielessäni vähän tarkentaa, olen pahoillani, jos loukkasin yleistyksilläni.
Toivottavasti tavataan, Taiteesta kiinnostunut heteromies. ;) Vaikka sut on jo varmaan napattu.
- ..............
Huonosti taas otsikoitu Suomi24 toimesta. "Pahimmat turn-offit" Ensimmäisenä tulee mieleen pahin asia mitä toinen voi tehdä tappaakseen erotiikan hetkellisesti.
- dippadappadai
Alottajalla alkaa ton tekstin jälkee varmaa viestiä pukkaamaa deittisivulle :) Kivahan se on kun on periaatteita, onnea vaan etsintään ;)
- Mies 42v
En huoli naista jolla on lapsia
En huoli naista joka on ollut avio-tai avoliitossa
En huoli naista joka harrastaa irtopanoja ( Seksi kuuluu vain vakavaan suhteeseen)
En huoli tupakoivaa, enkä päihteitä käyttävää naista
En huoli akateemista naista
En huoli yli 80 kiloista naista
En huoli rikoksiin taipuvaista naista
En huoli psyykelääkkeitä käyttävää naista
En huoli valehtelevaa naista
En huoli naista jolla on matelijoita kotieläiminään
En huoli naista joka ei miellytä silmääni- naurettava lista
40 v ei huoli naista, jolla on lapsia - siis olet epäkypsä. Toivottavasti sulla on rahaa, sua ei muuten huoli lapsettomat alle 30v naiset
Isäksi alat olee liian vanha itse.... - Mies 42 v
naurettava lista kirjoitti:
40 v ei huoli naista, jolla on lapsia - siis olet epäkypsä. Toivottavasti sulla on rahaa, sua ei muuten huoli lapsettomat alle 30v naiset
Isäksi alat olee liian vanha itse....Mikäs yh- kurppa se siinä horajaa?
Minä en ole liian vanha isäksi, mutta sinä .... sinä olet jo liian vanha äidiksi !
Ps. Tuo ei ole mikään " Naurettava lista", vaan tiukka seula. Mies 42 v kirjoitti:
Mikäs yh- kurppa se siinä horajaa?
Minä en ole liian vanha isäksi, mutta sinä .... sinä olet jo liian vanha äidiksi !
Ps. Tuo ei ole mikään " Naurettava lista", vaan tiukka seula.No minä en ole liian vanha äidiksi mutta harvempi minun ikäinen mitään vanhaa pappaa haluaa. Sitten kun otetaan huomioon, ettet halua yh:ta tai kurppaa ja yleinen asenteesi muita kohtaan, niin pariutumisesi näyttää jo epätodennäköisemmältä kuin lottovoitto.
- Valparaiso
Mies 42 v kirjoitti:
Ps. Tuo ei ole mikään " Naurettava lista", vaan tiukka seula.Pointti taisi olla se, että alkavassa keski-iässä sinua eivät huoli parikymppiset neitsyet, jolla ei ole vielä elettyä elämää takana, vakavampia suhteita tai lapsia, eikä suinkaan se, että olisit liian vanha isäksi...
- Tosi vitipää
No hätä idiootti! Ei varmaan ole naisista tunkua! RIP!
- yksinhuoltajaäitee
Mies 42 v kirjoitti:
Ps. Tuo ei ole mikään " Naurettava lista", vaan tiukka seula.tyhmä olet kuin saapas, toivottavasti olet tuhkamuna
- Missä elämä?
Suhteesta toiseen hyppivä tai irtosuhteiden harrastaja
* Päihderiippuvainen,epäluotettava
* Vakava mielenterveysongelma, paranormal skitsofrenia
alkoholisti / narkomaani
- mielenterveysongelmainen esim. väkivaltaan taipuva narsisti
Sairaanloinen mustasukkaisuus, ei lapsetkaan saa soittaa
Kaverit kadoksissa
Aivopesevä manipoloiva
Tämmöisessä mies suhteessa vajaat 4 vuotta ja nyt mielummin sinkkuna eteenpäin!- Valparaiso
Haha, paranormal skitsofrenia. :D Tarkoitat vissiin paranoidinen.
- Oikea suunta!
Loistavaa että olet päässyt eroon tuollaisesta tyypistä, kuulostaa kauhealta. Ymmärrän aivopesun voiman, enkä halua syyllistää, mutta Ihan mielenkiinnosta kysyn: "lapsetkaan eivät saaneet soittaa". Eikö äidinrakkaus mennyt edelle siinä vaiheessa? Siis miten voi olla ettet silloinkaan tajunnut kun mies on paha lapsille (evää äidin heiltä), että mies on hirviö? Vai oliko se nimenomaan viimeinen pisara? Oli lapset minkä ikäisiä tahansa, luulisi että luonto jo sanoisi että tuo on väärin.
- 2+11
Valparaiso kirjoitti:
Haha, paranormal skitsofrenia. :D Tarkoitat vissiin paranoidinen.
Olis se kyllä aika pelottavaa seurustella jonkun paranormaaleja kykyjä omaavan skitsofreenikon kanssa.
- Ei ketä tahansa
Tässä muutama: Juoppoa, tupakoivaa, huumehörhöä, pettäjää, epäluotettavaa, vankilakundia, epärehellistä, työtöntä en huolisi.
- Yualle
Koirat tai eläimet yleensä.
Jatkuva hinku ulkomaanmatkailuun. - Mies33
Rikolliset ja narkomaanit eivät tietenkään tule kyseeseen, mutta myös tatuoidut naiset yököttävät. Kun sellaista naista katselee, jolla on iso tatuointi lähellä intiimipaikkoja, pystyn ajattelemaan vain sitä, että joku karvainen iso mies on lääppinyt ja hinkannut sitä naista kuvaa tehdessään.
- m23m23m23
lihavaa en huoli. en tiedä miksi, kuvottaa ajatuskin. yritetty on mut ei ilkiä koskea
- kesällä ulos
Minä olen asunut jo 25 vuotta yhtäjaksoisesti mieheni kanssa johon erittäin tyytyväinen. Kapakassa en ole käynyt 12 vuoteen enkä ole sinä aikana ottanut alkoholia lainkaan Eikä minua oikein kiinnosta käydä kaupassakaan joka päivä, kun emme syö niin valtavasti että siihen olisi tarve. Ulkona minun pitäisi kyllä joskus käydä, mutta siellä hyppy turhan takia on vähän neuroottista. Aikani menee tietokoneen ääressä siihen asti kun mieheni tulee töistä viiden jälkeen.
- uerfhrhbfjsfhrhvb
En huolisi yli 38- vuotiasta miestä, ovat kovin katkeria ja elelee menneessä ja voivottelee mihin elämä meni???
- Hello.
Onneksi minulla on jo mies joka ei ole mitään näistä.
Mutta noh onhan noita turn offeja aika paljon... Esim:
-Epärehellisyys ja epäluotettavuus / petollisuus
-Etäinen tai salailisi jotain
-Sitoutumaton
-Ylimielinen
-Ilkeä
-Vitttumainen
-Tekopyhä
-Teennäinen/Feikki
-Epäkohtelias
-Tympeä/moukkamainen
-Tyhmä/ hieman vajaa älyinen
-Kateellinen
-Hyvin itsekeskeinen/itsekäs
-Huomioimaton
-Pätijä
-"Hieman parempi ihminen olevinaan"
- Huumorin tajuton
- Näsäviisas
-Epätoivoinen/ Sellainen jolle kävisi kuka vain
-Sellainen jolle en olisi ainutlaatuinen
-Mies hu- ora
- Vastuuntunnoton
- Jolla on kavereita jotka eivät oikeasti ole oikeita kavereita
- Sellainen mammanpoika joka antaa itseään potkia päähän/ ei pidä puoliaan tai uskalla puolustaa itseään
- Sellainen joka kuvittelee olevansa maailman valtias
- Jolla ei ole napanuora irronnut vielä äidistä
-eikä tietenkään sellainen (niinkuin ei kenelläkään muullakaan) joka ei ulkonäöllisesti miellytä/ tai jos ihan kuvottaa
-Huumeiden käyttäjä, alkoholisti, pubi/baariruusu, lääkkeiden syöjä
- Kiihkouskovainen
- Kasvissyöjä/Maailman parantaja
- Sovinisti tai feministi mies
- Epäaito
- Joka uskoo enemmän mitä muut sanovat kuin itseään.
- Ei ajattele itse
yms.- dadwasd
ITE OLET KAIKKEA NOISTA VTUN MOUKKA; MUT NAINEN
- huomio huoralle
Suoraa horon puhetta. Hyi saatana! En koskis vaikka maksettas VATUN LIL BITCH!
- huomio huoralle
huomio huoralle kirjoitti:
Suoraa horon puhetta. Hyi saatana! En koskis vaikka maksettas VATUN LIL BITCH!
OOt varmaa löytänyt jonkun narsistin joka pyörittää suo hänen pauloissaan, koska olet niin naivi ja ääliö huomaamaan sitä!
- Nainen, ei prinsessa
Oma listani:
Tyhmä
Ruma, vailla itsetuntoa tai persoonallisuutta
Lyhyt
Köyhä, vailla kunnianhimoa / etenemissuunnitelmia
Laiska
Ikävä / tylsä
Jokapaikan valittaja / turhan marisija ilman ratkaisuehdotuksia
Yleisvihamielisesti/ epäluuloisesti ympäristöönsä suhtautuva pessimisti - see-kupit
YÖk:
* juoppo, narkki, mielenterveyspotsku
* loinen
* sohvaperuna
* tyhmä
* impotentti
* asuu äidin kanssa
* isommat tissit kuin minulle- eqghnjhygtfr
-ruma
-läski
-huono kroppa
-itsekäs
-pitää olla tarpeeksi hauska
-liian palikka
-kaikki retardit yms vammaiset
-nalkuttaja/valittaja
-Kapea katseinen ja suvaitsematon
-vanhanaikainen
-ei osaa pukeutua
-jakorasia
-epärehellinen/valehtelija
-ei kiinnostava
-etc
ei noita jaksa listata, mielummin summaa siihen että muijan pitää olla vapaamielinen, mukavaa seuraa, muut arvot kohdillaan ja synkkaa niin vaikuttaa jo hyvältä :]. Tosin rumaa/läskiä en ottaisi mistään hinnasta (eli puolet teistä tehkää jotain asialle, kiitos). Naiset jotka eivät ylitä edes "panisin"-rimaa ovat yhteiskunnalle turhia.
ps: ei, en ole narsisti/muu_termi_narsistille lol - Anniinnna
eqghnjhygtfr kirjoitti:
-ruma
-läski
-huono kroppa
-itsekäs
-pitää olla tarpeeksi hauska
-liian palikka
-kaikki retardit yms vammaiset
-nalkuttaja/valittaja
-Kapea katseinen ja suvaitsematon
-vanhanaikainen
-ei osaa pukeutua
-jakorasia
-epärehellinen/valehtelija
-ei kiinnostava
-etc
ei noita jaksa listata, mielummin summaa siihen että muijan pitää olla vapaamielinen, mukavaa seuraa, muut arvot kohdillaan ja synkkaa niin vaikuttaa jo hyvältä :]. Tosin rumaa/läskiä en ottaisi mistään hinnasta (eli puolet teistä tehkää jotain asialle, kiitos). Naiset jotka eivät ylitä edes "panisin"-rimaa ovat yhteiskunnalle turhia.
ps: ei, en ole narsisti/muu_termi_narsistille lol"Naiset jotka eivät ylitä edes "panisin"-rimaa ovat yhteiskunnalle turhia."
Miten niin? Esim. äitisi, lastentarhanopettajasi, kaupan täti, sossun täti, vartijatäti, entinen presidenttitäti ?
Miten perustelet, etteivät he olisi yhteiskunnalle merkittäviä riippumatta henkilökohtaisista panopreferensseistasi?
Oma listani:
Sano ei typeryksille. Jos miehellä on korvienväli kunnossa, muu seuraa yleensä perässä.
- phumba
Hyväksyn:
- lapsia aikaisemmasta liitosta
- vähäsen viinaan menevä
- ulkomaalaistausta
- eri harrastukset kuin minulla
- eri uskonto kuin minulla
- eri puoluekanta kuin minulla
- on paremmassa asemassa työelämässä kuin minä
En hyväksy:
- juoruakkaa
- kansakoulunopetajamainen, tietää aina kaiken paremmin kuin muut
- vähemmistöihin penseästi suhtautuvaa
- "on pakko asua maalla" -tyyppiä
- epäsiisti, kulkee vanhoissa vaatteissa
- oman edun tavoittelija kaikessa, kyynärpäillään etenevä - jotain tuli mieleen
-väkivaltainen
-sosiaalisesti kyvytön, käytöstavaton moukka
-tyhmä typerys
-uusavuton
-holtiton raha-asioissa
-epärehellinen luihuilija
-seksuaalisesti estynyt, kyvytön
-epäsiisti
-naismainen piipittäjä
-lyhyt hyypiö
-paskaporukkaa taustaltaan
-lahjaton, ei musikaalisia yms. taitoja
-hökelö, unohtelee ovet auki, kadottaa avaimet, pankkikortit jne..
-huonomuistinen
-epäluotettava
-rikollinen tai mielisairas
-passiivinen sohvapottu, liimaperse penkissä
-jäykkä joustamaton pikkutarkka saivartelija
jne...
Siinäpä jotain : ) - Naisen näkökulma
En huolisi:
* ei elämänkokemusta
* ei ole ollut koskaan pitkässä parisuhteessa
* itseään täynnä oleva sovinistisika
* omahyväinen narsisti
* varattu mies
* päihdeongelmainen
* skitso tai muutoin persoonallisuushäiriöinen
* omistushaluinen
* ylikorostuneen mustasukkainen
* kontrollifriikki
* huono itsekontrolli, erittäin impulsiivinen
* aggressiivinen reagointitapa (huono vihakontrolli)
* empatiakyvytön
* itsekeskeinen
* pihi
* tyhjätasku
Näillä ei ole merkitystä:
* yh-isä
* eronnut ( )
* ei urheile
* duunari tai koulutettu
* on lapsia (hyvä juttu - ei ole tuhkamuna, ja on perspektiiviä elämästä!!!)
Ikävä kyllä noi aloittajan mainitsemat asiat eivät kaikki kättelyssä tule ilmi:
Rehellisyys - epärehellisyys
Valehtee - ei valehtele
Päihteiden väärinkäyttö...
Ihminen voi esittää ihan mitä tahansa roolia, ja jotkut ovat siinä taitavia.
Mitä ihastuttavin ihminen voi loppupeleissä osoittautua täysi p...askiaiseksi, petolliseksi ja pettäväksi puolisoksi. Kuinka sitten pettäminen ja valehtelu tulee yllätyksenä toiselle osapuolelle, ellei toinen olisi niin taitava peittelemään tekemisiään ja elämään kaksoiselämää? - Nainen83.
En huolisi miestä, joka on:
- Tissuttelija/alkoholisti
- Tupakoitsija
- Jolla on paljon kotieläimiä
- Ruskeasilmäinen
- Duunari
- Ruma
- Tyhmempi kuin minä
- Lyhyempi kuin minä
- Huonokäytöksinen
- Epäitsenäinen
- Epäluotettava
- Uskovainen
Onneksi olen jo löytänyt Sen Oikean ;) - turn me on
Otsikko on turn-off, mutta tuo lista ei nyt ole sitä - 99 % asioista, jotka eivät käy ilmi ensitapaamisella. Kun viitataan turn-off:iin, nin silloin pitäisi mainita toisenlaisia asioita. Turn-off ei sovi tähän yhteyteen tai ne kyse ihan 2 eri asiasta kuin kriteereistä, joita toiselta edellyttää tai joista ei pidä.
Pahimmat ns. turn-offit ravintolassa on tietysti se, että toinen on umpihumalassa ja tulee heilumaan kaljalasi kädessä. Toinen on tosi moukkamainen käytös, sumeat känniset silmät, typerät sovinistiset vihjailut, naista halventavat kommentit. Epäsiisti ja haiseva, ei ole huolehtinut edes perushygieniasta, haiseva hengitys ym, epäsiististi pukeutunut.., haisevat jalat...
Ekoilla treffeillä mäntti käytös, empatian puute, rajoittuneisuus, peräkammarin pojat.., kuollut katse, etäinen ja kylmä ihminen. Miehet, jotka eivät auton omistaessaan nouda kotoa tai vie kotiin. Turn-off myös liian tanakka mies ja iso pömppövatsa ja sellaiset, jotka puhuvat koko ajan vain itsestään. - Röhnömies...
Pahimmat turn-offit:
- Rakennuksilla työskentelevät
- Lapsettomat
- Ei harrasta ollenkaan vieraissa käyntiä
- Ei uskalla poltella kanssani pilveä
- Ei ainuttakaan mielenterveysongelmaa. Vähintään jonkinasteisesta psykoosista kärsivä pitää olla. Skitsofrenia on iso plussa
- Ei ole krooninen valehtelija, eikä kleptomaani
- Ei yhtään hienostele tai nirppanokkaile.
Onhan noita vaikka kuinka, mutta siinä muutama.- __Näin-näin__
xDDDD
- katsokaa peiliin
On teillä vaatimukset...
Jos kumppania etsii tehden listoja siitä, mitä ei-nyt-ainaakaan niin varmaan pysyy sinkkuna lopun ikää... Ei täydellistä ihmistä ole olemassakaan.
On asioita, mille ei tarvitse olla niin kapeakatseinen. - dstrjs90y23
Olen 23-vuotias nainen ja kammoan näitä ominaisuuksia miehessä:
- Ilkeys. Saa mielihyvää muiden kiusaamisesta ja haukkumisesta. Kykenemätön empatiaan.
- Kykenemättömyys ottaa vastuuta elämästään. Voi näkyä esimerkiksi alkoholismina, rikollisuutena tai haluttomuutena pitää huolta toimeentulostaan.
- Yksinkertaisuus tai muuten vain kykenemättömyys/haluttomuus ajatella omilla aivoillaan.
- Ahdasmielisyys ja ennakkoluuloisuus. Kaikki muut, paitsi oma tapa olla ja elää, ovat vääriä.
- Miehellä on paljon vahvoja mielipiteitä, jotka eivät perustu todellisuuteen. Miehen mielipiteet saattavat siis olla esimerkiksi tunnesyihin tai omiin vääriin päätelmiin perustuvia. Pahinta on, jos mielipiteistä täytyy pitää kiinni, vaikka hän itsekin tajuaisi, kuinka järjettömiä ne ovat.
- Pelimiesmäisyys.
- Valittaa jatkuvasti pikkuasioista. Tai sitten valittaa kerrasta toiseen samoista ongelmista, eikä tee mitään asioiden edistämiseksi.
- Ihannoi väkivaltaa ja sotaa.
- Mies, jonka mielestä kaikki on aina toisten syytä, eli ei pysty tarkastelemaan omaa käytöstään kriittisesti.
- Paikoilleen jämähtänyt. Ei halua kokeilla mitään uuta, eikä ole kiinnostunut kehittämään elämäänsä tai itseänsä. Aivan samat jutut ja pienet kuviot vuosikymmenestä toiseen.
- Suunnaton itsekeskeisyys. Omat tunteet ja asiat ovat aina etusijalla. Ei ole kiinnostunut muista ihmisistä kuin korkeintaan hyötymismielessä.
- Ei minkäänlaista kiinnostusta musiikkia, taidetta, elokuvia tai kaunokirjallisuutta kohtaan.
- Raivoateisti tai fundamentalistihihhuli.- ehkä et vain tunne!
Ihan kun ois mulle. ;(
- ehkä et vain tunne!
ehkä et vain tunne! kirjoitti:
Ihan kun ois mulle. ;(
Silti menit tollaseen joskus rakastumaan ?
- Noormees
Tässä tärkeimmät:
-lihava
-Äiti
-katkera
-negatiivinen
-lahna
-tyhmä
-tietämätön
-rasisti
-tosi tv fani
-tyylitajuton - !!
Ehdottomat turnoffit naisessa!
1.pihtaaminen
2.tyhmyys
3.yleissivistyksen puute
4.on liian vaativa mitä tulee siihen millaisen miehen haluaa
5.ylimielinen passiivisuus aloitteiden tekemisessä
6.pissismäisyys
7.ei hoida puutarhaansa
8.läskeys
9.nalkuttaminen
10.ei osaa hoitaa kotia tai käyttää pesukonetta eikä tiskikonetta
12.ei meikkaa
13.huono pukeutuminen
14.ei pidä seksistä
15.jalkapallon ja jääkiekon dissaaminen
16.liika laihuus
17.ei harrasta minkäänlaista liikuntaa
18.katsoo big brother ohjelmaa
19.feministinyys
20.on *****
21.on lutka
22.yh-äiteys(sukulaisia ja muita tuttuja ei lasketa)
23.vaatii mieheltä liikaa parisuhteessa
24.ei ole bi-nainen
25.huono sängyssä(ei tiedä seksistä yhtikäs mitään,ja kyselee esim suomi24 sivuilta vihjeitä mistä mies tykkää)
26.lukee ja tilaa Cocmopolitan lehteä
27.ei pidä tietokonepeleistä eikä playstationspelistä
28.pitää pornon katsomista pervona ja vastenmielisinä
29.on kirjoittanut suomi24 sivulla olevaan turnoffit miehessä aloitukseen
30.uskovaisuus kaikki uskontokunnat laskien
31.tykkää ulkomaalaisista miehistä
32.ei hoida ulkonäköään
33.ei osaa tehdä minkäänlaisia ruokia
34.ei anna poikaystävänsä tai miehensä juoda olutta/viinaa
35.mustasukkaisuus
36.sairastaa pahapoika syndroomaa
37.sairastaa teiniprinsessa syndroomaa
38.ei pidä formuloista
39.vainoharhaisuus
40.huono hygienia
41.huonot käytöstavat
42.ei kunnioita miehiä
43.määräilee jatkuvasti
44.kypsyyden puute
45.ei tee kotitöitä
46.liian pienet tai liian suuret rinnat
47.ei käytä seksikkäitä alusasuja
48.ei tarjoa drinkkejä
49.ei maksa koskaan ravintolassa (katsokaa uudestaan kohta 5 liittyy siihen epäsuorasti tosin)
50.liikaa lävistyksiä
51.ei ymmärrä miehiä
52. on itserakas
53.vaatii että miehen pitää olla rikas(katso uudestaan kohta 4)
54.mököttäminen
55.huono musiikkimaku
56.epäluotettavuus
57. suuttuminen kaupassa(tuo lapsellinen;"ääh mä en jaksa, ***** mä hajoon, mennääkö kohta kotiin)
58. epäterveellinen ruokavalio
59. hörökorvat
60. liian lyhyt
61. kierot silmät
62. invaliditeetti/muut ulkonäköön liittyvät sairaudet...
nyt en jaksa enempää kirjottaa,- kyrpäonhyvää
hahah :D kirjoitat ettei ole lutka ja sitten ettei pidä seksistä. ristiriitaista vai mitä??
miksi naisen seksuaalisuus pelottaa?? - !!
kyrpäonhyvää kirjoitti:
hahah :D kirjoitat ettei ole lutka ja sitten ettei pidä seksistä. ristiriitaista vai mitä??
miksi naisen seksuaalisuus pelottaa??Miten niin on ristiriitaista? Sulle saa olla! Eli pidät miehistä joilla on kaikki sukupuolitaudit hankittuna, vai niin. Munat pitää siis uittaa joka kolossa.
Tässä on syy. Itse pidän tiukasta pimpistä, en hehtaari hallista. - Kaukiska
"4.on liian vaativa mitä tulee siihen millaisen miehen haluaa"
Ah, ironiaa... - !!
Kaukiska kirjoitti:
"4.on liian vaativa mitä tulee siihen millaisen miehen haluaa"
Ah, ironiaa...Tämmöisen miehen joka nainen haluaa, mutta ei voi saada kun niitä on vain 0,001 %
1. Komea
2. Viehättävä
3. Varakas
4. Huomaavainen kuuntelija
5. Fiksu
6. Hyväkuntoinen
7. Pukeutuu tyylikkäästi
8. Arvot kohdallaan
9. Yllättää iloisesti
10. Mielikuvituksekas, romanttinen - kyrpäää
!! kirjoitti:
Miten niin on ristiriitaista? Sulle saa olla! Eli pidät miehistä joilla on kaikki sukupuolitaudit hankittuna, vai niin. Munat pitää siis uittaa joka kolossa.
Tässä on syy. Itse pidän tiukasta pimpistä, en hehtaari hallista.no saahan sitä kondomia käyttää :D :D kyllä seksi on kivaa ja kumppanien vaihtelu virkistää :D ei yhtään haittaa vaikka miehelllä olisi ollut paljon kumppaneita, niin voi olla myös minullakin :D:D
- Väkivaltaisuus pahin
Oma "tun off" -listani sekä miehistä että naisista puhuttaessa.
-päihderiippuvaisuus (Toki ymmärrän sen että joskus tekee mieli juomia tai tupakkaa, mutta jokaviikonloppuinen ryyppääminen sekä ketjupolttaminen häiritsisivät, puhumattakaan kovemmista huumeista)
-rikostausta tai rikoksiin taipuvaisuus
-kovakouraisuus/väkivaltaisuus (Suhteessa hellyys sekä ajoittainen rento yhdessäolo ovat minulle tärkeitä voimavaroja. Kiltit ja mukavat ihmiset vetävät minua puoleensa.)
-narsisti (Olen mielestani kiltti ihminen, joten suhde narsistin kanssa koituisi varmasti kohtalokseni.)
-ahdasmielisyys
-suvaitsemattomuus
-välinpitämättömyys
Saattaa kuulostaa tekopyhältä, mutta en välitä siitä miltä kumppanini noin ulkoisesti näyttää, miten ptkä hän on tai minkä tyylisuuntaa hän edustaa (itselläni on melko erikoinen tyyli). Toki tietynlaiset ihmiset vetävät myös ulkonäöllisesti minua puoleensa, mutta loppujen lopuksi sillä ei ole mitään merkitystä. En myöskään pistä pahakseni perheellisiä sillä olen hellä persoona ja pidän lapsista. Harmittaa toisaalta välillä, kun moni ei ole valmis katsomaan minuakaan pintaa syvemmälle ja näkevät usein vain pelottavan mustiin pukeutuneen 185-senttisen vaalean naisen korkeissa koroissa. Mallitaustanikaan en yleensä ensitapaamisella (tai myöhemminkään) mainitse, saatika puhu urasuunnitelmistani/opinnoista liikaa. Pelkään, että nämä ajaisivat muuten potentiaaliset kumppanit tiehensä.
Kiltteys on kaiken a ja o. :)- Väkivaltaisuus pahin
Tuosta unohtui vielä epäluotettavuus.
- :D:D:D:D:D:
turha valittaa suhteessa että nainen pihtaa, jos pelkää seksuaalisesti aktiivista naista. ai että kun miehet on yksinkertaisia. itse pidän seksistä, harrastan sitä koska haluan ja kenen kanssa haluan. nam nam.
- vastaan miehenä :D
Yök yök!
- näin siinä vaan käy.
Kaiken maailman pappojen ja panomiesten kanssa harrastat seksiä. Muutama vuosi eteenpäin ja et kelpaa kenellekkään. Sitten on turha vinkua kun on hankittu se vetelä ja löysä pimppi.
- Kaukiska
näin siinä vaan käy. kirjoitti:
Kaiken maailman pappojen ja panomiesten kanssa harrastat seksiä. Muutama vuosi eteenpäin ja et kelpaa kenellekkään. Sitten on turha vinkua kun on hankittu se vetelä ja löysä pimppi.
No haloo, miten se tavara muka kuluu irtosuhteita harrastamalla sen enempää kuin säännöllisellä parisuhdeseksillä?! Ei kai se kumppanien määrä sitä löysytä sen enempää kuin saman kaverin p*ntavana oleminenkaan ellei sinne työnnä jotain colapulloja. En itse harrasta yhden yön juttuja, ei kuulu tyyliini, mutta tuota logiikkaa en voi ymmärtää. Käsittämättömiä ennakkoluuloja. Taidat uskoa vielä, että itsetyydytyksestä sokeutuu.
- Säälittäviä nämä
Kaukiska kirjoitti:
No haloo, miten se tavara muka kuluu irtosuhteita harrastamalla sen enempää kuin säännöllisellä parisuhdeseksillä?! Ei kai se kumppanien määrä sitä löysytä sen enempää kuin saman kaverin p*ntavana oleminenkaan ellei sinne työnnä jotain colapulloja. En itse harrasta yhden yön juttuja, ei kuulu tyyliini, mutta tuota logiikkaa en voi ymmärtää. Käsittämättömiä ennakkoluuloja. Taidat uskoa vielä, että itsetyydytyksestä sokeutuu.
No vastaus on varmaan selvä: ei ole naisen anatomia oikein hallussa, kun ei olla naista lähellä oltu sitten oman äidin.. :D
- Säälittäviä nämä..
Kaukiska kirjoitti:
No vastaus on varmaan selvä: ei ole naisen anatomia oikein hallussa, kun ei olla naista lähellä oltu sitten oman äidin.. :D
- jklsdfjklsdfjklm
Kaukiska kirjoitti:
säälittäviä nämä vi´tun jakajat
- kyrpää
näin siinä vaan käy. kirjoitti:
et taida ite saada vai mikä sua haittaa kun mä pääsen paneen?? :Dpimppi on kyllä tiukka kun sitä treenailee, ei vaikutu siihen mitenkään...
- ffffffffffffffffffff
huo-ra
- rellnnnojp
miehessä pahimmat ominaisuudet
-ei hyväksy naisen yhden illan juttuja, seksuaalisuutta
-sovinisti
-väkivaltainen
-seksistinen
-on lapsia
-ei tee kotitöitä - mies20v.
Turn offit:
- Omaa lapsia.
- Feministi.
- Bilehile, raivoraitis.
- Ruma/lihava.
- Uranainen.
- Tosikko, koppava, nirppanokka, huumorintajuton.
- Tylsä
- Umpisosiaalinen ekstrovertti, joka ei ollenkaan viihdy kotona.
- Kokeillut/käyttänyt kovia huumeita.
- Liikaa elämänkokemusta.
- Naisen yhden yön jutut yms. ei itseäni välttämättä haittaa mutta se haittaa, jos joudun olemaan tekemisissä exien ja entisten panojen kanssa. - Valparaiso
Oma turnoff-listani oli
- lapsia
- ei korkeakoulutettu
- tupakoi
- minua lyhyempi
kunnes tuli elämäni mies, minua 7 cm lyhyempi, röökaava amiskasta valmistunut duunari, jolla on kaksi lasta. Tupakoinnin on onneksi lopettanut, muut ominaisuudet melko pysyviä. Oh, the irony. :D - mies ilman naista
No en huolis rikollista, väkivaltaista, mustasukkaista, tupakoivaa, sohvaperunaa, kouluttamatonta, suvaitsematonta, naista joka arvostelee toisten ulkonäköä, huumorintajutonta.
- Kriteerit?
Monilla tuntuu olevan aika helvetinmoiset kriteerit puolison suhteen. Mitäköhän Hollywood-unia teikäläiset näkee?
Itse olen huomannut että joskus sitä luuli vaativansa kaikennnäköisiä piirteitä, ja luuli ettei siedä tiettyjä piirteitä. Nykyisin kuitenkin on huomannut, että nimenomaan naiset joilla on niitä piirteitä jotka luokittelen tai luokittelin ärsyttäviksi ovatkin sitten niitä kiinnostavia.
En osaa montaa sellaista varmasti ylitsepääsemätöntä piirrettä heittää, mutta ainakin se on yksi ja isoin juttu kaikista ettei huolehdi hygieniasta. Mikään ei ole pahempi turn-off kuin huolittelematon nainen joka haisee pahalta.
En nyt tarkoita että tarvii olla joku puhtausfriikki joka desinfioi kätensäkin kymmenen minuutin välein, vaan ihminen joka käy kerran päivässä suihkussa ja huolehtii kohtuullisesti puhtaudestaan.
Toinen voisi olla jos käyttää kovia huumeita, tai ryyppää aivan kohtuuttoman paljon.
Huumorintajuttomuus on kanssa aika paha(ei tarkoita ettäkö minun vitseilleni pitäisi nauraa, ne ovat paskoja ja tiedostan sen itsekin) mutta että ylipäätänsä joillekin asioille nauraa. Myös se että osaa nauraa itselleen, ja se on aina bonusta jos osaa jopa vitsailla itsestään kunnolla. - ujelly
Pakko nyt vastata kun menin lukemaan liian pitkälle. Omia turn-offeja (olen mies) :
Ulkonäkö ja tyyli:
- Lihava
- Kehonrakentaja
- Epähygieninen
- Miehekäs
- Paljon pidempi kuin itse
- Ruma tai epämiellyttävän näköinen (kauneus on toki katsojan silmässä)
- Tikkurilan värikartta
- Verkkareihin sonnustautunut
- Naisilla ei ole viiksiä
Luonne ja aatteet:
- Epärehellinen
- Jakari tai suhteesta suhteeseen pomppija
- Positiivinen asennoituminen tupakkaan, alkoholisti tai narkkari, epäsäännöllinen päihteidenkäyttö.
- Mielenterveysongelmainen
- Kouluttamaton sossupummi, jolla ei ole ajatuksissakaan hankkia koulutusta tai ylipäänsä mitään toiveita tulevaisuudelta.
- Pihtari
- Pissis, liian arka tai herkkä
- Oudot maneerit tai fetissit
- Henkilö, joka ei ymmärrä pelaajia (haters gonna hate)
- Uskovainen
- Pyrkyri, pingottaja
- Tiukkapipo, huumorintajuton, ottaa asiat liian vakavasti
- Varas
- Feministit ja yleistäjät
- Pätijät
- Narsistit
- Ahdasmielinen tai rasisti
- Ihminen joka roikkuu perässä, jolla ei ole mielipiteitä ja joka ei välitä kokeilla uusia asioita. - ujelly
Pakko nyt vastata kun menin lukemaan liian pitkälle. Omia turn-offeja (olen mies) :
Ulkonäkö ja tyyli:
- Lihava
- Kehonrakentaja
- Epähygieninen
- Miehekäs
- Paljon pidempi kuin itse
- Ruma tai epämiellyttävän näköinen (kauneus on toki katsojan silmässä)
- Tikkurilan värikartta
- Verkkareihin sonnustautunut
- Naisilla ei ole viiksiä
Luonne ja aatteet:
- Epärehellinen
- Jakari tai suhteesta suhteeseen pomppija
- Positiivinen asennoituminen tupakkaan, alkoholisti tai narkkari, epäsäännöllinen päihteidenkäyttö.
- Mielenterveysongelmainen
- Kouluttamaton sossupummi, jolla ei ole ajatuksissakaan hankkia koulutusta tai ylipäänsä mitään toiveita tulevaisuudelta.
- Pihtari
- Pissis, liian arka tai herkkä
- Oudot maneerit tai fetissit
- Henkilö, joka ei ymmärrä pelaajia (haters gonna hate)
- Uskovainen
- Pyrkyri, pingottaja
- Tiukkapipo, huumorintajuton, ottaa asiat liian vakavasti
- Varas
- Feministit ja yleistäjät
- Pätijät
- Narsistit
- Ahdasmielinen tai rasisti
- Ihminen joka roikkuu perässä, jolla ei ole mielipiteitä ja joka ei välitä kokeilla uusia asioita.
- Tyhmä, uusavuton, maalaisjärjetön
- Pihi ja itsekäs
- "Kaikki menee, mikä tulee" -periaatteen omaavat henkilöt - Forever alone
Kaikki kelpaa
- Haha___
Peiliin katsominen ei toki ole kiellettyä. Eli monet täällä vaativat kumppaneiltaan sellaisia ominaisuuksia, joita eivät selvästikään itse omista. Toki unelmia ja haaveita saa olla, mutta joku järki sentään?
- __Nainen__
Turn-offeja en halua listata, mutta sen sijaan voisin kertoa mieluisia ominaisuuksia ihmisille:
älykäs
viisas
osaa ajatella laajasti ja muidenkin näkökulmasta (postformaalinen ajattelu)
raitis, ei rikostaustaa
mieluiten ateisti, koska itsekin olen
pitää ainakin vähän lapsista ja eläimistä
samankaltaiset kiinnostuksenkohteet (esim. musiikki)
kykenee keskustelemaan asioista järkevästi
luotettava ja mukava
Jos joku kokee täyttävänsä nämä kriteerit, olisin kiinnostunut kuulemaan, vaikka en tällä hetkellä parisuhdetta etsikään. Ihan siis vain mielenkiinnosta :)- ei nimimerkkiä
Kelpaisiko nainen? Täytän kriteerisi :) .
- nainen22v.
* lihava tai ruma
* päihdeongelmainen
* tyhmä tai yksinkertainen
* väkivaltainen
* ahdasmielinen tai suvaitsematon - 2+7
En huoli naisia jotka on päästäny kaikki kusipäämiehet ähkimään päälleen. Olen katkera, kiusattu mies jolla on pikkukikkeli enkä ole koskaan saanut pillua. Tämän takia vihaan naisia kun ei ne anna mulle ja vihaan kusipäämiehiä jotka vie kaikki naiset. Olen odottanut jo 10 vuotta että sais mutta en taida saada koskaan.
- kysyjä
Kuka noista ATM:istä olet? Naisasialooseri? Mies1985? Aa.Tee.Ämm.teeämm mikä lie (Sori nyt viimesimmälle kun en muistanut nikkiäs).
Kun olin ihastunut tai ehkä rakastunut erääseen naiseen ja luulisin että hänkin oli myös, niin hän sanoin muutaman kk jälkeen ettei ole kovin paljoa yhteistä. Se oli ihastuneelle miehelle aikamoinen turn off. Tästä on jo aikaa, mutta sitähän sä kysyit.
- Olen naamaltani kuin
ahman raatelema lepakon perse.
Ulkonäkö on kaikille se tärkein prioriteetti vaikka ihan muuta väittävätkin. Itse olen niin helvetin ruma että vaikka peltisangon pistäisin päähäni, niin pelkästään se sanko vääntyisi jo järkytyksestä epäsymmetrisiä kasvonpiirteitäni kohtaan.
Rumuuden ainoa hyvä puoli on siinä että kukaan ei uskalla tulla sanomaan mitään... ironista kyllä, se on myös se huonoin puoli. :)- Nainen yössä
Tämä oli ensimmäinen viesti, josta tuli oikeasti hyvä olo - Ei siksi, että minusta olisi huvittavaa, että tunnet itsesi rumaksi, vaan tykkään siitä, miten kirjoitat!
Hauskat miehet ovat ihania. :)
- Totaalikyllästynyt88
Voi jumankauta että vihaan Suolikakkosnelosta. Usko menee koko ihmiskuntaa kohtaan kun näitä juttuja lukee. Tälle sivustolle en enää tule, se on hyvästi.
- nnauru
Ah, kerrankin voin tällä sivustolla rehellisesti sanoa olevani jonkun kanssa samaa mieltä!
Hehe :)
Unelmointi on toki sallittua, mutta se todellisuus on varsin karu. Varsinkin jos on rehellinen itselleen. En mielelläni harrasta mitään tällaista eskapismia, todellisuuden kohtaaminen sellaisenaan tekee vahvaksi.
- ffffg
Ootte te vaan niin säälittäviä reppanoita koko konkkaronkka!! eikö kannattais vaan elää sitä omaa elämää ja unelmia eikä marista turhanpäiväsistä asioista täällä.
en siedä, jos mies
1. valehtelee
2. on uskoton
3. käyttää huumeita
4. on tuppisuu
5. on tosikko
6. puhuu vain itsestään eikä osoita kiinnostusta minuun
7. exät ovat häntä huomattavasti nuorempia
8. huutaa, lyö, uhkailee, satuttaa....
9. vahtaa koko ajan mitä teen ja kenen kanssa
10. suuttuu jos kieltäydyn seksistä- taiteilija mies
Oma listani ei mieluisista naisista:
1. narkomaani tai kannabiszombie
2. lahna
3. tyhmä kuin saapas
4. liian ruma
5. marttyyri
Ihminen itse on säälittävä jos suostuu suhteeseen jonkun noista ylemmän kanssa. - 18+4
Mitä elämää? täh? Mitä unelmia? Ei mulla ole mitään. Meni jo. Taas runkkaamaan pikku kullilla.
- toivo menetetty
Lukee näitä juttuja niin ihmiskunta on aivan vitun sekaisin,!
- eräs hippimielinen
että kaueheita vaatimuksia, Eikö saatana saa olla vaan sitä mitä on, kuhan ei murhaa ja ole väkivaltainen? Sulketaa ihmiset ne vitun telkkarinne ja menkää luontoon
- randomnickname
Yksi aika turn-off tapahtui viime vkloppuna, kun luonani oli eräs tyttö, jonka kanssa sekstaillut nyt tässä. Hän ei ole hygieniastaan liian tarkka, esimerkiksi ei koskaan pese hampaitaan ennen nukkumaanmenoamme. No, tämän saa vielä anteeksi. Ei myöskään koskaan käy luonani suihkussa, vaikka olisi nussittu ties kuinka monta kertaa jo illan/yön/aamun aikana. Tääkin menee vielä, sillä jos nyt alapäätä ei ota huomioon, hän muuten tuoksuu hyvältä. Tai se naisen ominaistuoksu tulee hyvin esiin, jos sitä ei pese pois.
Mutta siihen turn-offiin...ehkä olen vähän turhan tarkka, mutta ei ollut kiva löytää jarrutusjälkiä lakanasta. Nämä siis tarttuneet hänen persvaostaan lähetyssaarnaajassa hikoilun aikana. En nyt viitsinyt asiasta huomauttaa, mutta olisi kiva jos tyttö ymmärtäisi käyttää bidettä tms keinoa jos tietää joutuvansa pantavaksi. Tai voisi ainakin pyyhkiä sitten kunnolla. - kenio.mente
Tuohan on timanttia.
- blblblbl
Kyllä joidenkin ei trollien kriteerit vaikuttaa niin vaativilta ettei tuollaisia tule ikinä löytymään, ellei se joku isompi henki auta sitten. Kaikkia kriteereitä tuskin löytyy siitä kumppanista mitä tahtoo. Kuitenkin, en nää mitään syytä miksi suurimpaa osaa näistä ns. normaalin mittakaavan kriteereistä ei voisi pitää kiinni. Ennemmin itse ainakin elän sinkkuna vaikka vanhaksi papaksi asti kuin että tyytyisin johonkin mikä ei itseään miellytä. En omista Ridge Forresterin mahtileukaa, en vedä miljoonaosinkoja tai ole se maailman ihanin ja komein seuramies. Silti en koe että pitäisi tinkiä mistään. Kolahtaa jos on kolahtaakseen.
Oma turn off lista:
- Totaalirumuus/lihaavuus
- Juoppous
- Yltiöpessimistinen sekä ahdasmielinen asenne
- Lellitty prinsessa(esimerkki1: mielessä liikkuu lähinnä uudet sistustusjutut ja mitä pukisikaan päälle vkl rientoihin)
- Erittäin hiljainen eikä omaa omia mielipiteitä mistään
- Takertuu liikaa/Sitoutumisriippuvainen
- Jakorasia
- epäluotettavuus
- Haluttomuus tehdä uusia asioita elämässä, Juurtuminen arkeen/kotiin
- Valittaja/nipottaja
- Tyhmyys
Lähinnä sen toisen puolen pitäisi omistaa elämäniloinen asenne kauniilla kasvoilla ja joka on valmis oikeasti elämään tätä elämää. Olen puhunut, piis :) - Tämä:
Takertuvainen, neuroottinen, pakkomielteinen, vainoharhainen, mustasukkainen, määräilevä ja ohjaileva, todellisuudessa vain yksi nössö-sössö mies miljoonien kaltaistensa joukossa, mutta joka silti luulee hulluissa suuruuden kuvitelmissaan johtavansa koko maailmaa, naisensa mukaanlukien! YÄK! Niin etovaa ja luotaanpois työntävää!
- W-
Miesten töörnoffeja löytyisi lyhyellä mietinnällä listatolkulla, mutta koetan heittää tähän ne päällimmäiset eli ihmistä syväluotaamattakin havaittavat asiat.
- viikoittainen pakollinen kännäys ja biletys, tarkoituksen mukaiset ryyppyreissut jossain vuokramökissä ja yleinen "hauskojen" kännisekoilujen kertominen ja hehkuttaminen.
- taidottomuus huolehtia hygieniastaan. Ei ole mitään raivostuttavampaa kun mies, jolle joutuu äitimäisesti huomauttelemaan hampaidensa huolehtimattomuudesta.
- epäterveelliset elämäntavat. Tupakointi, viina, ruokavalio koostuen pelkästä rasvasta, sokerista ja suolasta, ja salaatin tyrkääminen lautaselta syrjään ja sen puolustelu "no en mää oo ennenkään syöny salaattia. Ei siitä lähe nälkä." Oksettavaa on myös ainainen limpparien ja energiajuomien mukana kanniskelu, johon on syyä muka jano. Jos miehelle sanoo, että "no juo vettä" niin tulee siihen vastauksena "oon kokeillu mutta ei se auta." Miten niin ei auta?! Hiton ääliö..
- kuuntelee räppiä, punk'ia, tai muuta alatyylin mielikuvituksetonta älämölömusiikkia kuten Klamydia, Apulanta tai No man's band.
- pukeutuminen/laittautuminen ikäistään nuoremman näköiseksi
- räkiminen ja syljeskely ympäriinsä saa kiertämään ihmisen välittömästi kaukaa
- huumorintajuttomuus ja tosikkous
- pinnallisuus, turhan maallisen krääsän keräily, kiinnostus sen oman romuauton naurettavaan tuunaamiseen muka hienomman näköiseksi. Auto on silloin hienoimillaan kun se tulee suoraan uunituoreena ja uuden nahan tuoksuisena tehtaalta, ja ILMAN KARVANOPPIA, ääliömies!
- haisevat sukat!
- teinityttöjen kanssa kaveeraus ja kyvyttömyys erottaa niitä jakorasiaisia siideripissiksiä todellisesta aikuisesta naisesta.
- on yli kakskymppisenäkin äidinpoika. Äiti pesee pyykit, äiti tekee ruokaa, äiti antaa rahaa, ja mitä pahinta - asuu kotonaan vielä 26-vuotiaanakin (kuten eräs nimeltä mainitsematon Miikka, joka paikassa nimim. blind_eye)
- sitoutumisen ja oikean parisuhteen rakentamisen sijasta harrastaa lyhyitä seurustelujuttuja, ja samalla kieltää olevansa sitoutumiskammoinen ikisinkku.
- ei minkäänlaisia tulevaisuudenhaaveita.
- naisen passuuttaminen ja äitihahmon hakeminen. "Millon sä teet mulle ruokaa? :) Sä peset pyykit, hoidat lapset, vaihdat vaipat. Mä ajelen mun peniksenjatkeella ja saalistan tyttöjä ja pelaan koneel." - poristamoro
Tällästä en tosiaan http://tinyurl.com/7hwwwmk
- Yualle
Naiset, jotka omistaa tai ajaa VW:llä.
En jaksa olla aina selvittelemässä niiden vikoja / kuulemassa valitusta kyseisen automerkin toimimattomuudesta. Oma listani:
*EI saa olla OMIA lapsia YHTÄÄN
*OLTAVA 100 % savuton
*MYÖS oltava 100 % raitis
*EI saa kuunnella mitään ihmeen raakkuna-musaa, jota on esim.:A.Aallon Ryt-
miorkesteri, HYI !!!, muuta ns. kansanmusaa, ikivanhaa naukunaa, laulajia, jotka
ovat jo kuolleet, tai he eivät ole tehneet mitään musaa vuosiin.......
*Päihderiippuvainen
*PETTÄJÄT !!
*VALEHTELU
*HULLU, joista yks kyttääjä räkättirastas asuu mun naapurissani !
*Toisia naisia katteleva (muut, kuin oma äiti, sisko, yms....)
*MYÖS ei saa pitää MITÄÄN yhteyttä mahd. exiinsä
Joko riittää ?- Kertoisitko ...
Entäpä seksi asiat- täytyykö miehellä olla poikuus tallessa entä minkäkokoinen muna on oltava? Itsehän olet omien aikaisempien kirjoitustesi mukaan vielä 100% neitsyt.
- akkahki
Itselläni on jo onneksi aikalailla täydellinen mies. Toki hänessäkin on piirteitä, jotka voisivat olla paremminkin, mutta ei toista ihmistä voi muuttaa. Olen hyväksynyt hänet sellaisenaan, ja se riittää. Listaanpa kuitenkin kriteerejä, joita haluan kumppanini omistavan:
- fiksuus, mieluiten akateeminen tutkinto kuten minullakin - tunnen silti joitakin erittäin fiksuja (korkea)kouluttautumattomiakin, joten tämä ei ole aina välttämätön.
- siisti ulkonäkö, sillä minua ei viehätä lävistykset, tatuoinnit tai räikeästi värjätyt hiukset - minkäs teet!
- itse en halua lapsia, joten luonnollisesti haluan miehen, jolla ei ole lapsia ja joka ei halua lapsia (eikä ole itse lapsi)
- urheilullisuus on tärkeää, sillä pidän urheilemisesta, esimerkiksi yhteiset lenkit ovat minulle tärkeitä
- olen itse kasvissyöjä, mutta mieheni ei. En vaadi kasvisruokavaliota, mutta sen sijaan arvostan avarakatseisuutta ja kokeilunhalua.
- eläimistä ei tarvitse pitää, mutta eläinrääkkääjiä ja muita vastaavia juntteja sekopäitä en siedä
- en itse kuulu kirkkoon, mutta minua ei haittaa, jos mies uskoo. En kuitenkaan tahdo mitään käännytystä kotonani.
- parisuhteen tulee olla tasa-arvoinen. Aikuiset ihmiset osaavat keskustella ja sopia asioista, en halua pomottavaa miestä.
- puoluekannalla ei ole väliä; joskin jatkuvaa inttämistä kotona en jaksaisi.
- itse olen koulutuksenikin takia paljon musiikin kanssa tekemisissä, mutta en vaadi mieheltä musikaalisuutta. Toki minua ei yhtään haittaa, jos osaa vaikka soittaa jotakin, silloin voisimme soittaa välillä yhdessä.
- tyhjänpanttina kotona sohvalla rötköttäminen ja sotkeminen ovat todella turn-off!- akkahki
Muutama unohtui:
- perushygienia on osattava, mieluiten vähän enemmänkin
- jatkuva juopottelu, ns. teinikännäys joka perjantai on tosi turn-off ; itse käytän alkoholia melko maltillisesti, ja toivoisin samaa mieheltä. Oma mieheni on onneksi täysin raitis!
- säännöllinen tupakointi on mielestäni vastenmielistä. Silloin tällöin (kerta -pari kuukaudessa jos sitäkään) on ihan ok, kunhan ei jatkuvasti lemua.
- juupasen
En huoli seuraavia naisia:
- ylipainoiset
- yh
- alkoholiongelmaiset
- persoonallisuushäiriöiset.
On niinkuin hallitusneuvotteluissa, kynnyskysymyksiä. - moikk
no tottakai mäki katon kenet huolin mut emmä ny valmiiks mitää ihmee listaa tee..vaan tilanteen mukaan..turha tälläst lässyttää...vai haetko sä parisuhdetta jossa oot onnellinen ja ilonen vai jtn pinnallista edustussuhdetta? ei tollasilla tuu mtn parisuhdetta ikinä...mee vaa shoppailee ja oo parisuhtees niitte laukkujes kans niis ei oo virheitä mut sussa on! mut laukut ei siitä välitä :)
- minämbf
ite en tykkää ylipainoisista naisista tai mul on sellanen fiilis..mut eihän sitä koskaan tiiä jos sellanenki tulee vastaan ja se ei oo mikää este...miks ihmees leimaisin itteni johonki tiettyyn ku ihmisen mieli ja kroppakin kehittyy ja muuttuu koko ajan...jos haluu just tietynlaisen puhelimen tai naisen/miehen nii parempi tehä vaik muovista :D
- kyrpää
miehillä edeleenkin todella kova HUORA/MADONNA-SYNDROOMA. Naisen seksuaalisuus pelottaa :D :D voi voi pieniä... kyllä kyrpä maistuu tälle naiselle..
- Näin tänään...
Ennen pidin näitä tärkeinä turnoffeina
-Lapset aiemmista suhteista
-Ollut joskus naimissa
-Huumetausta
-Köyhyys
-Työttömyys
Nämä on edelleen totaalisia turnoffeja
-Lapsellisuus
-Tyhmyys
-Häviävän pieni vehje
-Pukki
-Ilkeys
-Pettäjä
-Pahoinpitelijä
-Totaalinen rumuus (kauneus on katsojan silmässä, joten siis minun käsitykseni rumuudesta, ei yleispätevä käsitys...)
-Ihmisriippuvainen
-Eläinviha
-Itsekkyys
No jaa, listaa vois jatkaa pitkälle. Mutta tosiaan tajusin että noi ekat on aika kosmeettisia juttuja. Jos mulla on äärettömän ihana mies joka joskus on sattunut olee naimissa ja jolla on lapsia, tai joskus muinaishistoriassa on käyttänyt huumeita, niin miten voin sanoa että suksi kuuseen vaikka olet parasta mitä mulle on koskaan sattunut? Sama siis pätee työttömyyteen ja rahattomuuteen. Jos se toinen ihmisenä on just sopiva, on sulaa hulluutta potkia pois.
Nuo loput "vakinoituneet" turnoffit on sitten sellaisia, että en tulisi toimeen sellaisessa suhteessa jossa toinen osapuoli on jotain noista. Kokemusta siis on pahoinpitelijästä, pettäjästä, itsekkäästä jne ja ne hommat ei vaan toiminut.
Toki silloin sinkkuaikana "listaani" kielletyistä jutuista sisältyi lapset, avioliitto jne jne mutta sitten tulikin se joka ei täyttänyt niitä kriteerejä ja silti pyyhkäisi jalat alta. Nyt tajuan että ne kriteerit oli ideaalitilannejuttuja, mutta ihan kun elämä olisi ideaalia. Olenkin sitä mieltä että kriteerit moisissa asioissa toimii kun karsii randomeja ihmisiä, mutta se sopiva ihminen muuttaa käsityksen täysin moisista kriteereistä.- Vähän täytyy olla...
Miksi niin monella tuo mielenterveysongelma on este? Ymmärrän kyllä jos kyseessä on psykopaatti, mutta kyllä mun mielestä naisen täytyy olla vähän sekasin. Sillai sopivasti hullu, arvaamaton, ehkä hieman itserakas tai vainoharhainen.
- -Indifferent-
-Yh-äidit/"adoptio kehitysmaasta" eukot
-pyöreät/lihavat/ylipainoiset jne.
-itsekkäät/narsistit
-valehtelijat/pettäjät
-laiskimukset/lahnat/passiivit
-uskovaiset/jeesustelijat
-prinsessat/sinkkuelämää-naiset
-tavistupperwareteijat/kotinyhertäjät
-äjiämuijat/junttileenat
-alkoholistit/savuhormit
-tätimäiset/muumimammat/mummohousuttelijat
-shopaholics/kulutusjuoksijat
-elitistit/kulissieläjät/pokaalivaimot/"täydelliset naiset"
-"maailmanparantajat"/kettutytöt/punaviherpipertäjät
-kevytkenkäiset/suhteesta toiseen sukkuloijat/huorahtavat
Eli haussa siis suht normaalivartaloinen, pää hartioiden välissä elävä fiksu ja ihmisiin empaattisesti suhtautuva joka on riittävän kriittinen erilaisia muoti-ilmiöitä kohtaan ja osaa näyttää sosiaalisille vaateille, tabuille yms. puhdasta keskisormea tarvittaessa, mutta ei tee niin vain kapinoinnin takia eikä rakenna niistä typeriä ideaaleja.
Aikuinen ihminen, rento, jossa kuitenkin on mielikuvitusta ja tahtoa kokea asioita eikä vain jäädä paikalleen tuleen makaamaan vetämään mummohousuja ja villahousuja jalkaan sekä varallisuutta kerryttämään. Elettyyn elämään ei tarvitsisi sisältyä lapsia ja useampaa suhdetta tai pitkää suhdetta joka syö sitten uskottavuutta siltä sitoutumiselta uuteen suhteeseen koska kaikki on jo aiemmin koettu ja nähty.
Mahdollisuudet löytää tällainen nainen nykyaikana jonka kanssa kemiat kohtaa?
Close to absolute zero. - 6 turhaa nipotusta
Minulle ehdottomasti pahin "turn-off" ei ole mikään näistä kuudesta vaan seitsemäs yksinkertainen vaihtoehto joka voisi olla lesbot.
- Se ei vaan käy
EI KÄY AKKA, joka tai jolla on
-Läski, jonka kainalot ja ihopoimut kukkivat ihottumaa.
-luonnevikainen
-jakaja
-köyhä
-ylimielinen
-lapsi/lapsia
-ex-mies, josta tulee häirikkö
-kaameat anoppi/appi
-päideriippuvainen
-paha ääninen, myös noita-akkanauru este
-kuorsaa/tai päästä muita sopimattomia ääniä
-kyltymätön
-tyhmä
-työtön
Siinä nyt aluksi. - siis joo
Se ei vaan käy kirjoitti:
EI KÄY AKKA, joka tai jolla on
-Läski, jonka kainalot ja ihopoimut kukkivat ihottumaa.
-luonnevikainen
-jakaja
-köyhä
-ylimielinen
-lapsi/lapsia
-ex-mies, josta tulee häirikkö
-kaameat anoppi/appi
-päideriippuvainen
-paha ääninen, myös noita-akkanauru este
-kuorsaa/tai päästä muita sopimattomia ääniä
-kyltymätön
-tyhmä
-työtön
Siinä nyt aluksi.ei ihme että suomalaiset on yksinäisiä.
Ja jos vastais itse kysymykseen niin: en huoli naista joka on ylipainoinen, yli 160cm pitkä, lyhyt hiuksinen, vaaleat hiukset, ei kiinteät rinnat, löysä perse, huono kroppa. Pitää huolen hygieniasta, karvoja ei löydy kulmakarvojen alapuolelta. Mieli saa nyt olla mitä vaan, kun ei niitä kuitenkaan koskaan jaksa/tarvi välittää kuunnella.
- Pölyhuiskanen
Hei miehet!
Jopas, jopas...te luomakunnan kuninkaat....Onkos luetteloa, millaisen viehkeän naisen te huolisitte? Eri asia huolimmeko me teitä :D - nainen23v_
- Kunnianhimoton, laiska
- Ei mitään omia harrastuksia
- Iilimato tai liian etäinen
- Junttimainen, ei edes halua sivistää itseään. Ei ymmärrä mitään politiikasta, maailman tapahtumista ei tietoakaan.
- Jos on sivistymätön duunari, tai liian "hienohelma" akateemikko
- "Raha on tärkeintä" ajattelumalli
- Syvällisyys puuttuu sekä empatiakyvyn puute, pinnallisuus
- Eläinten vihaaminen. Kyllä, tähän lukeutuu myös "Tykkään koirista, mutta vihaan kissoja" sekä toisinpäin.
- On entisiä suhteita mistä lapsia, joiden tapaamisesta tai huoltajuudesta ongelmaa. (Yh-isät tai isät joilla lapsistaan huolehtiminen on hanskassa ovat ok.)
- Asioiden ja ongelmien villaisella painaminen ja maton alle lakaiseminen, tähän liittyen myös keskustelukyvyn puute
- Ei liiku koskaan
- Syö aina epäterveellisesti
- Juo liikaa alkoholia tai käyttää muita päihteitä (tupakointi ok, jos voi kuvitella joskus lopettavansa)
- Ei ymmärrä mitään tekniikasta, ei tee miesten töitä
- Ei ole vakaata taloutta, tai edes kykyä huolehtia omista rahoistaan
- Naisten haukkuminen
- Väkivaltaisuus (kyllä m*lkku, sekin on väkivaltaa jos puristat ranteesta tai potkaiset koiraa tai ravistelet lasta), pettäminen, yleinen epärehellisyys
- Naama punaisena huutajat ja tiuskijat ehdoton turn off, sekä käyttäytymisen puute. Asioista pitää osata keskustella kuten aikuiset, eikä rääkymällä joka asiasta. - ldjg
- ruma
- läski
- tyhmä
- tautinen lu-tka
- ex ilmainen huo-ra kautta horo
- vantaalainen kerrostalo panopuu
- nisti - Ei turhan nirso
Kaikki käy.
- FinnCommunication
Kumppaniksi asti ei pääse mies, joka
-on ylipainoinen eikä urheile
-jonka iho kukkii hoitamattomana
-joka ei panosta pukeutumiseen tippaakaan ja kulkee kymmenen vuotta vanhoissa, kuluneissa ja jopa likaisissa vaatteissa
-jonka mielestä hygieniaan stahuolehtiminen on hoppeleiden touhua
-on vihainen ja katkera syyttömille ihmisille, ja yleistää asiat tekemällä niistä mustavalkoisia
-kohdistaa itsevihansa muihin vähättelemällä näitä nostaakseen itsetuntoaan
-haukkuu muita seläntakana vaikka on vain kateellinen ja haluaisi saavuttaa samoja asioita kuin haukkujensa kohde
-on rasistinen, nurkkakuntainen, ennakkoluuloinen/kaikkea tuntematonta pelkäävä ja joka kääntää sen vihaksi ja inhoksi
-määräilee, kontrolloi ja uhkailee tai kiristää
-ei osaa käyttää alkoholia vaan käyttää sitä krapulaan ja juo useita päiviä putkeen, ja ei kestä asiasta kritisoimista eikä näe omaa vastuutaan omista teoistaan
-antaa itselle oikeuksia joita ei suo muille
-ajattelee, että toista ihmistä pitää muuttaa, neuvoa ja vähätellä
-haluaa määritellä rajat, joissa muiden ihmisten tulee käyttäytyä, ja pitää omaa näkemystään aina piirun verran muiden näkemyksiä parempana
-ei osaa neuvotella vaan kiistelee ja käyttää valtaa
-ei osaa ottaa keltään kritiikkiä vastaan suuttumatta ja provosoitumatta
En myöskään seurustelisi kumppanin kanssa, joka ei ole kovin tarkka rehellisyydestä ja luottamuksesta, ja joka juoruilisi asiamme muille.
Ja kuka haluaa väkivaltaista, henkisestikään.
En myöskään seurustelisi ihmisen kanssa, joka ei olisi tavoitteellinen ja kiinnostunut asioista ympärillään. Koulutuksella ei väliä, mutta ns. amisasenne kaljanjuonteineen ja autollacruisailuineen ei ole se kiinnostavin. - Rimadonna
En kelpuuta tyyppiä, jolle äiti on kotona antanut mallia, että naisia voi kutsua lutkiksi, huoriksi tai muiksi vastaaviksi. Oli mies sitten millainen tahansa muuten.
Yh tai lapsia omaava
Suhteesta toiseen hyppivä tai irtosuhteiden harrastaja
Päihderiippuvainen
Epärehellinen
Pintaliitäjä
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1026167Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3445815Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie595079Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3273815Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42295Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1392247Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1081312- 111075
- 177961
- 56793