virolaiset miehet

petettykk..

Mitä mieltä olette heistä tai seurusteleeko kukaan virolaisen miehen kanssa? Itse seurustelen ja on aivan ihana, mutta luotettavuudesta en tiedä. Mies kehuu aina kuinka kaunis olen ja on todella huomaavainen suomalaisiin miehiin verrattuna, mutta en tiedä voiko näihin luottaa, koska olen huomannut hänen kavereistaan, että heillä on naiset ja näitä kyllä pettää, mutta mieheni on sanonut, että ei tee niin, koska olen niin kaunis, mutta kyllä näillä muillakin kauniita naisia löytyy ja vielä rumempienkin ihmisten kanssa käyvät pettämässä.
Muuten todella ihania ihmisiä nämä virolaiset osaavat kohdella naista todella hyvin ja kukkiakaan en ole saanut näin paljon, kuin tältä mieheltä. Mutta itselläni on vain se, että en tahdo tulla petetyksi niin, jos tiedän, että tämmöistä on meneillä niin kai se on pakko pistää poikki, koska itse en kestäisi sitä.

43

5822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 468

      On todella , todella surullista, että Viron hyvin huonon taloudellisen tilanteen takia myös virolaisen miehen pitää ottaa itselleen suomalainen nainen, joka on maailman rumimpia naisia niin ulkoisesti ja myös ennenkaikkia sisäisesti. Virossa on niin paljon yksinäisiä, kauniita, naisellisia ja kunnollisia sinkkunaisia, jotka joutuvat olemaan yksin vain sen takia, että virolainen mies on löytänyt jonkun suomalaisen alkoholistin itselleen ja pääsee hänen avullaan muuttaamaan Suomeen. Hyvin surullista, mutta minkäs teet, koska Viron hallitus tekee kaikkensa, että kansalaiset joutuvat muutamaan ulkomaille naurettavien palkkojen ja huonon taloudellisen tilanteen takia.

      • Wani-kun

        No voi nolo, Viro on kyllä ihan EU-maa eli sieltä pääsee muuttamaan Suomeen ihan helposti muutenkin, töihin tai vaikka ilman töitä. Ettei virolaisten kyllä "pidä" ottaa suomalaista siippaa että tänne pääsee.


      • gud-gud

        Kylläpä oli rumasti kirjoitettu ja surullista myös, että joku ihminen viitsii julkituoda tuollaisia ajatuksia. Outoa myös, että ylläpito ei poista tällaisia julkisia herjaamisia. Ilmeisesti kateus pääsyynä kannanottoon.

        Mielestäni suomalainen nainen ei ole maailman rumin eikä kauneinkaan niin sisäisesti kuin ulkoisestikkaan yleisesti ajatellen kuin monen muunkaan maan naiset. Täytyy nimimerkillä 468 varustettu mieshenkilö, olla niin paha olo sisäisesti että ulkoisesti,jotta pystyy näin tökerösti kirjoittamaan.

        Kun Virossa on niin paljon yksinäisiä ja kauniita naisia, niin eikö sinun pitäisi jo olla siellä hakemassa itsellesi vaimo/ tyttöystävä,kun niin huolissasi olet heistä?
        Mutta anna kuitenkin virolaisten miesten ja suomalaisten naisten elää taas omaa elämäänsä. Minkäs teet kun virolaista miestä kiinnostaa suomalainen (naapurivaltion)
        nainen samassa kuin suomalaista miestä kiinnostaa virolainen nainen. Eihän se ole sinulta pois, jos virolainen mies vaikka valitsisikin suomalaisen daamin virolaisen sijaan.

        Niin ja sulle sitten tiedoksi, että minulla ihana virolainen mies kumppanina. Tekee töitä sata kertaa enemmän kuin te läskipersemiehet ja on tunnollinen ja kunnollinen ja uskollinen. Eli siis hänellä ei ole kotonaan elätettäviä ja en ole juoppo suomalainen nainen. Mutta tottahan se ainakin on, että moni venäläinen ja virolainen nainen on tullut Suomeen huonon talaloudellisen tilanteen takia.


      • :-/

        Virolaiset naiset eivät yleensäottaen arvosta tippaakaan suomipoikaa... Asun itse Virossa ja juurikin katselin kuinka eräs virolainen ystävättäreni oli Facebookiin laittanut kuvia Hesan bilereissultansa ja kuvissa hän poseerasi kauniisti suomipoikien vieressä. Suomipojat toki ihailevien katseidensa kanssa siinä kuvassa onnellisena kauniin neidon huomiosta. Kuvatekstin lukeminen olikin näin suomalaiselle kurjempaa. Haukuttiin suomimiehiä lampaiksi ja todettiin, että ihan kun tuollakin luuserilla olisi edes toivoa saada näin kaunis nainen...


      • pensselitäti
        :-/ kirjoitti:

        Virolaiset naiset eivät yleensäottaen arvosta tippaakaan suomipoikaa... Asun itse Virossa ja juurikin katselin kuinka eräs virolainen ystävättäreni oli Facebookiin laittanut kuvia Hesan bilereissultansa ja kuvissa hän poseerasi kauniisti suomipoikien vieressä. Suomipojat toki ihailevien katseidensa kanssa siinä kuvassa onnellisena kauniin neidon huomiosta. Kuvatekstin lukeminen olikin näin suomalaiselle kurjempaa. Haukuttiin suomimiehiä lampaiksi ja todettiin, että ihan kun tuollakin luuserilla olisi edes toivoa saada näin kaunis nainen...

        Niin, juuri tuollaista alemmuudentunteen lietsomaa öykkäröintiä monilla naapurikansan edustajilla esiintyy.
        Onhan joukossa sivistyneitäkin ihmisiä, mutta nämä naisihmiset eivät heihin kuulu.


      • eestiloinen
        gud-gud kirjoitti:

        Kylläpä oli rumasti kirjoitettu ja surullista myös, että joku ihminen viitsii julkituoda tuollaisia ajatuksia. Outoa myös, että ylläpito ei poista tällaisia julkisia herjaamisia. Ilmeisesti kateus pääsyynä kannanottoon.

        Mielestäni suomalainen nainen ei ole maailman rumin eikä kauneinkaan niin sisäisesti kuin ulkoisestikkaan yleisesti ajatellen kuin monen muunkaan maan naiset. Täytyy nimimerkillä 468 varustettu mieshenkilö, olla niin paha olo sisäisesti että ulkoisesti,jotta pystyy näin tökerösti kirjoittamaan.

        Kun Virossa on niin paljon yksinäisiä ja kauniita naisia, niin eikö sinun pitäisi jo olla siellä hakemassa itsellesi vaimo/ tyttöystävä,kun niin huolissasi olet heistä?
        Mutta anna kuitenkin virolaisten miesten ja suomalaisten naisten elää taas omaa elämäänsä. Minkäs teet kun virolaista miestä kiinnostaa suomalainen (naapurivaltion)
        nainen samassa kuin suomalaista miestä kiinnostaa virolainen nainen. Eihän se ole sinulta pois, jos virolainen mies vaikka valitsisikin suomalaisen daamin virolaisen sijaan.

        Niin ja sulle sitten tiedoksi, että minulla ihana virolainen mies kumppanina. Tekee töitä sata kertaa enemmän kuin te läskipersemiehet ja on tunnollinen ja kunnollinen ja uskollinen. Eli siis hänellä ei ole kotonaan elätettäviä ja en ole juoppo suomalainen nainen. Mutta tottahan se ainakin on, että moni venäläinen ja virolainen nainen on tullut Suomeen huonon talaloudellisen tilanteen takia.

        Sitä itäeurooppalaista alemmuuskompleksia, tyhmyyttä ja röyhkeyttä parhaimmillaan. Ja tämä paskasakki kutsuu itseään "veljeskansaksi" saadakseen suomalaisilta loputtomasti rahaa oman hyödyttömän ja joutavan olemassaolonsa kustantamiseksi.


      • he he eh
        :-/ kirjoitti:

        Virolaiset naiset eivät yleensäottaen arvosta tippaakaan suomipoikaa... Asun itse Virossa ja juurikin katselin kuinka eräs virolainen ystävättäreni oli Facebookiin laittanut kuvia Hesan bilereissultansa ja kuvissa hän poseerasi kauniisti suomipoikien vieressä. Suomipojat toki ihailevien katseidensa kanssa siinä kuvassa onnellisena kauniin neidon huomiosta. Kuvatekstin lukeminen olikin näin suomalaiselle kurjempaa. Haukuttiin suomimiehiä lampaiksi ja todettiin, että ihan kun tuollakin luuserilla olisi edes toivoa saada näin kaunis nainen...

        Ja Suomessa käyt sossussa. Virolaista suurempaa luuseria ja elättiä sekä saamatonta vätystä tuskin Euroopasta löytyy.


      • pysykööt siellä
        pensselitäti kirjoitti:

        Niin, juuri tuollaista alemmuudentunteen lietsomaa öykkäröintiä monilla naapurikansan edustajilla esiintyy.
        Onhan joukossa sivistyneitäkin ihmisiä, mutta nämä naisihmiset eivät heihin kuulu.

        Ongelma ratkeaa kun suljetaan rajat ja potkaistaan helvettiin jo täällä olevat. Antaa idän elää omaa elämää ja länsi elää omaa.


      • Anonyymi
        :-/ kirjoitti:

        Virolaiset naiset eivät yleensäottaen arvosta tippaakaan suomipoikaa... Asun itse Virossa ja juurikin katselin kuinka eräs virolainen ystävättäreni oli Facebookiin laittanut kuvia Hesan bilereissultansa ja kuvissa hän poseerasi kauniisti suomipoikien vieressä. Suomipojat toki ihailevien katseidensa kanssa siinä kuvassa onnellisena kauniin neidon huomiosta. Kuvatekstin lukeminen olikin näin suomalaiselle kurjempaa. Haukuttiin suomimiehiä lampaiksi ja todettiin, että ihan kun tuollakin luuserilla olisi edes toivoa saada näin kaunis nainen...

        Niin mutta ajattelevat suomalaisia metsäläisinä, ei lampaina. Aika hyvä kuva useimmilla naisilla on. Itse seurustelin pidempään ja sain sitä myötä tietoa yleisestä mielikuvasta. Eli sanoisin, että suomipojalle on viron puolella naisia tarjolla.


      • Anonyymi
        he he eh kirjoitti:

        Ja Suomessa käyt sossussa. Virolaista suurempaa luuseria ja elättiä sekä saamatonta vätystä tuskin Euroopasta löytyy.

        Enkä minä arvosta virolaisia en miehiä enkä naisia sama pätee kyllä venäläisiinkin. Millainen maine heillä perinteisesti on niin se pätee kyllä vieläkin. Sitä on helppo puhua lämpimikseen kun vaimo ja kersat on toisessa maassa hyvin nuo kelan etuudet kelpaa joita verorahoilla maksaa suomalaiset. Onhan nuo suomalaisillekin esimerkkeinä.


    • että näin..

      Kyllä he pettävät, itse seurustelin muutaman kuukauden erään Virolaisen miehen kanssa, tosin oli aivan ihana..jotenkin vaan tuntuu että se on heidän kultturissa..
      älä usko kaikkea mitä he sanovat..minäkin todella kaunis mutta niin vaan kävi!!

    • petettykk..

      Juu sen kyllä olen huomannut että paskaa puhuvat koko ajan!! :)
      Mutta tiedän, että olen kaunis ja kaikki muutkin tietävät niin sitä en kyllä ala kiistelemään. Ihana mies on kyllä, mutta tuo pettäminen ottaa vaan ittelleni pahaksi, koska en tahdo tulla petetyksi.... ei noita mieheni kavereitakaan kiinnosta ketä panevat, kun minuakin yrittävät iskeä, kun mieheni silmä välttää tai ei ole paikalla.

    • Ei tuolla kauneudell

      a ole mitään tekemistä pettämisen kanssa.

    • olen kokenut_

      Samaa lorua. Alkuun ylistetään kuinka kaunis, haluttava ja vaikka mitä olen. Parin tapaamiskerran jälkeen into alkaa laantua, puheluihin ei vastata, ollaan missä sattuu, ja mies jää kiinni useista eri "oudoista selityksistä", enkä tarkoita tällä vielä muita naisia. Työ/bisneskuviot sekavia kuin Haminan kaupunki.

      Sori vaan, mutta oma kokemus on huono. Ehkä joku koulutettu voi olla eri maata, mutta oma kokemus rajoittuu näihin "kalevipoikiin".

      Tarinasi kuulostaa aivan siltä kuin olisimme tapailleet samaa miestä.

    • petetykk....

      juu sama ongelma on, mutta en tiedä sitten rakastaako hän minua vai ei, mutta kaikilta ainaki minunkin kavereilta kuulen, että on paljon sanonut, että rakastaa minua, mutta en tiedä, koska en tiedä mihin uskoa, sanoihin vai ihmiseen.

      • olen kokenut_

        Yritä pitää pää kylmänä, kuulostaa niin tyypilliseltä tuo sun poikaystäväsi menettely. Tuota "todella kaunista" saa kuulla jatkuvasti ja kuinka rakas tässä ollaan vaikka oltiin vain pari kertaa nähty. (en ole mikään maailman rumin siis oikeastikaan myöskään). Omat odotukseni ei olleet kovin korkealla, lähinnä seikkailuna otin, mutta yllättävänkin kylmän suihkun niskaani sitten sain, eli yllätettiin tällainen vanha tekijäkin. Suomipojat ovat kyllä rauhallisempia, rehdimpiä, ja tietysti ei niin machomaisia mutta mikä sitten on tärkeintä?

        Muista ainakin joka ainoa kerta käyttää kondomia alusta loppuun asti.


    • petetykk...

      kondomia sukupuolitauti ehkäisyjen varalta tai minkä takia? mutta joo suomalaiset ovat rehellisimpiä todellakin, mutta kai olen sitten retkahtanut tämmöiseen kusipää virolaisee sen takia, kun löytää oikeat vale sanat osaa sanoa suusta ja jne.. harmi etten aikaisemmin tiennyt mitä miehiä ovat.

      • olen kokenut_

        No tautien takia! Tietty tämä myös suomalaisten miesten suhteenkin mutta etenkin jos on vaara että kumppaneita on joka puolella joista osa Virosta, joita taas Suomipojat kävyät painamassa? Nyt taisi tulla aika rankkaa tekstiä sori.

        Kaunista valhetta, sitä niiltä saa ja siihen haksahdin itsekin aikanani, vaikka tiesin mihin varautua, silti jalat vietiin alta. Taitavat kalevipojat osata tietää sen, millaisia jörriköitä Suomipojat on ja osaavat vetää oikeasta narusta :D siinä onnistuen. Ovathan ne hoikkia komeita ja kohteliaita miehiä, ovet avataan, kohteliaisuuksia tulee sekä kukkia jne. Kunnes sitten se kiinnostus lopahtaa ja etsitään uusi.


    • soomi neto

      ..jaahas.. no itsellä eestiläinen ..ystävä.., kukkia ei ole kertaakaan tuonut, vaan kanssani juonut kuin soomi mees....huolehtivainen ja tarkka taloudellisesti, turhia liirum laarumeja ei ole kuulnut, puheet ovat pitäneet vaikka itse epäilen..noh jah..otan seikkailuna tämän mut mut eihän sitä tiedä milloinka tulee turpiin.. onhan suomi miehelkin tyttö ystäviä vaik naimisissakin voivat olla...

      • eesti mees..

        tämä niin totta..


    • yksniistätoisistaz

      yleisesti kyllä itelle tullu käsitys virolaisista miehistä että ei mitää käytöstapoja. pari positiivista yllätystä siihen asti kunnes selvis et toinen oli yllättäen naimisissa :) samanlaisia on miehet. ei se siitä oo kiinni mistä maasta on. ja joo kyllä, naiset pettää kanssa. tiedetää.

      • kokemusta on

        Taitaa niistä kalevipojista ainakin lähes kaikki olla oikeasti perheellisiä vaikka täälä "Soomessa" väitetään muuta.

        Kohteliaita ehkä joo aluksi. Mutta ihmettelin sitä miten likaisia he ovat :D kun on tottunut puhtoisiin suomimiehiin.

        Viinaa ja kaljaa kuluu paljon. Duunia painaa hullunlailla, miten jaksavatkin?


    • petettykk..

      no en tiedä, mutta mies vaikuttaa todella ihanalta ja haluaa tehdä lapsia kanssani ja elättää minua ja lasta tietenkin jos on tullakseen.. no miehet ovat joka paikalla kusipäitä jooh, mutta en tahdo vielä luopua tästä, koska seurustelin suomalaisen kanssa kauan ja suomalainen mies ei todellakaan ole niin hyvänäköinen ja kohtelias herrasmies, rehellinen kyllä, mutta ei osaa kohdella naista, jos ymmärrätte :)

      • 4+7

        Olet seurustellut yhden suomalaisen miehen kanssa ja osaat sen perusteella sanoa, mitä on suomalainen mies yleensä. Olet siis jonkin sortin selvänäkijä. Toisekseen: on ihan kiinnostavaa, että joillekin ihmisille ulkonäkö ja kohteliaisuudet menevät rehellisyyden yli. Mitenköhän se on tositilanteen tullen ja pitkässä juoksussa? Kumpi olisi parempi kumppani: komea ja kohteliaisuudet hallitseva, mutta epärehellinen mies vai vähemmän komea ja kohteliaisuudessa harjaantumaton, mutta rehellinen mies? Arvojärjestyksensä tietysti kullakin, mutta jos luotettavuus ei merkitse kovin paljoa muiden, enempi ulkoisten seikkojen rinnalla, niin turha sitten yllättyä jos käy köpelösti.


      • kokemus on_

        Mulle sano mun silloinen kalevipoju jo ekana iltana että haluaa kanssani lapsia. Ihan oikeesti siis!

        No "ehkä" se lapsi jäi tekemättä tämän jannun kanssa.


    • petetykk...

      sanoo vaa sen takii et sais pimperoo :D kyl mä tiän

      • 4+8

        Ja sai kans. Että sikäli ihan hyvä taktiikka.


      • kokemus on_

        No niin halusikin, sen hän ilmaisi myös mutta homma oli okei koska samaa halusin tehdä minäkin. En tosiaan mitään avioliittoja tai lapsia.

        Kyllä sen tällainen 30 nainen jo huomaa jos mies haluaa sänkyyn :D


    • minu mees

      Itse tutustuin Virolaiseen mieheeni kun asuin Virossa vuoden ja täytyy kyllä sanoa että Virolainen mies on todella paljon erinlaisempi kuin Suomalainen mies.

      Kukkia en ole saanut kuin kerran ja nekin kun itse pyysin.

      Virossa asuessani pääsin jo tutustumaan hänen sukulaisiin ja ystäviinsä todella hyvin eli tiedän ettei miehelläni ole lapsia taikka naista ko,maassa.
      Mutta minulla on lapsia edellisestä liitosta joita hän rakastaa kuin omiansa.

      Ikinä en ole törmännyt yhteenkään mieheen aijemmin joka olisi niin lapsirakas ihminen ja nyt tarkoitan ettei tässä asiassa ainakaan kulttuurisesti ole mitään väliä..

      Meillä tuo välimatka vaan vaikeuttaa elämäämme mutta tulevaisuudessa olisi tarkoitus perustaa uusioperhe ja asua vielä jonakin päivänä saman katon alla.

      Mieheni kanssa olemme puhuneet paljon enemmän kuin lapsieni isän kanssa ikinä vaikka olin hänen kanssa yli 10v.

      Se että täällä mietitään pettääkö Virolainen enemmän ja millainen hän on Suomalaiseen mieheen verrattuna niin itse olen sitä mieltä että oli kultturi mikä tahansa niin tärkeintä on ihmisen luonne ja tottumistavat.

      • 23232323

        "täytyy kyllä sanoa että Virolainen mies on todella paljon erinlaisempi kuin Suomalainen mies."

        "Ikinä en ole törmännyt yhteenkään mieheen aijemmin joka olisi niin lapsirakas ihminen ja nyt tarkoitan ettei tässä asiassa ainakaan kulttuurisesti ole mitään väliä.."

        "Se että täällä mietitään pettääkö Virolainen enemmän ja millainen hän on Suomalaiseen mieheen verrattuna niin itse olen sitä mieltä että oli kultturi mikä tahansa niin tärkeintä on ihmisen luonne ja tottumistavat. "


        Johdonmukainen ajattelu on vaikeaa.


    • kaikki tai ei mitään

      Seura tekee kaltaisekseen ja joukossa sae tyhmyys tiivistyy. Ihmiset tuppaavat yleensä viettämään aikaa sellaisten yksilöiden kanssa, joilla on samankaltainen arvomaailma yms. Tuosta nyt jotakin voisi siis päätellä.

      Mutta mutta. Et sinä täältä saa vastausta siihen, pettääkö mies sinua vai. Jos olet päättänyt olla kyseisen miehen kanssa, niin neuvoisin sinua menemään täysillä mukaan ja unohtaa vainoilut. Jos pettää niin harmi, mutta ei ole järkeä olla suhteessa epäillen toista koko ajan. Syytön kunnes toisin todistetaan.

    • minu mees

      No ehkä minulla on sitten käynyt todella hyvä tuuri ja ehkä minulla tosiaan auttoi että itse asusin Virossa ja tosiaan ensin olimme ystäviä pitkän aikaa mieheni kanssa kunnes rakkaus astui molempien sydämmeen ja siksi olenkin todella onnekas että löysin rinnalleni tämän ihanaisen Virolaisen miehen.

      Mutta tosiaan jos ap.epäilee miestänsä koko ajan niin pidemmän päälle suhteella ei todellakaan ole tulevaisuutta.

      Ehkä olisi parempi etsiä rinnallesi mies jota ett epäilisi , sillä tuo epäily vaikuttaa sinuun ja sitä kautta myös mieheesi.

      Niin kuin jo sanoin tärkeintä on ihmisen luonne ja tottumistavat..
      Olipa hän minkä maan kansalainen tahansa!

      • erinlainen nuori

        Niin kuin jo sanoin tärkeintä on ihmisen luonne ja tottumistavat..
        Olipa hän minkä maan kansalainen tahansa! "

        Nii, mut hei: onhan se virolainen sentään ihan erinlaisempi kuin suomalainen, ja toisaalta eihän sillä kansalaisuudella mitään väliä ole ja yksilöitä me kaikki ollaan vaikka suomalaiset nyt onkin vähän erinlaisempia yksilöitä. Tämän viisauden kun ottaa sydämmeensä oikein kahdella ämmällä , niin hyvin menee mutta menkööt.


      • kokemus on_

        Voi olla että sun viron mies on okei, kun olet häneen tutustunut siellä, etkä missään savuisessa kapakissa täällä vähän ennen valomerkkiä :D

        Ja hän asuu siellä Virossa, eikä ole täällä vain keikkaluonteisessa työssä.


    • minu mees

      No täytyypä kiittää että olen ihanaisen mieheni löytänyt ja todellakin en ole häneen tutustunut missään kapakassa vaan ihan naapureita olimme ja siitä se juttu lähti pikku hiljaa selvinpäin...

      No nyt suunnitelemme tulevaisuutta ja kaikkea ihanaa mitä siihen jo kuuluu sekä mitä tulevaisuudessa tulee kuulumaan.

      Mina armastan minu meest.

    • petetykk.....

      Jep mäkin jätin nämä mun vainoilut sikseen, koska tiedän, että mieheni rakastaa minua, koska olen puhunut tämän äitinkin kanssa ja sanonut, että mies rakastaa minua todella paljon ja tämä minunkin mies on todella lapsirakas, itselläni ei ole lapsia eikä hänelläkään. Aina kun näkee pieniä lapsia sanoo minulle, että haluaa myös samanlaisen ja puhunut paljon siitä, kuinka paljon pitää lapsista ja haluaa kanssani lapsia ja jne..
      kyllähän eri puolilta maailmaa löytyy huonoja ja hyviä miehiä, ehkä ne ennakkoluulot suomalaisista miehistä tullut oman pari suhteen ja mies puolisten kavereiden puolesta, mutta nytten olen todella onnellinen, kun olen löytänyt itselleni komean ihanan miehen ja kohtelee minua, kuin kukkaa kämmenellä ja on todella puhelias ja mukava kavereillenikin. Kaverinikin sanovat, että mies katsoo minua samalla tavalla, että ei voisi ikinä päästää silmistä pois, joka tuntuu todella hyvältä kuulla kavereiden suusta mitä muut näkevät.. olen niin onnellinen niin varmaan sen takia hehkutan täällä ja toivon muillekkin parisuhteessa oleville onnellista elämää ja näin.. :)

      • ihanaa elämää :)

        Ihanaa kun olet Virolaisen miehen rinnallesi.
        Minu eesti mees on juuri tuota kaikkea, parempaa miestä et voi saada.
        oltu yhdessä jo 8v on talo, kesämökki, autot, ihanaa ja turvallista elämää aina ajattelee vain perhettään ja edelleenkin saan tuntea olevani nainen :)

        Onnea teille :)


      • Anonyymi
        ihanaa elämää :) kirjoitti:

        Ihanaa kun olet Virolaisen miehen rinnallesi.
        Minu eesti mees on juuri tuota kaikkea, parempaa miestä et voi saada.
        oltu yhdessä jo 8v on talo, kesämökki, autot, ihanaa ja turvallista elämää aina ajattelee vain perhettään ja edelleenkin saan tuntea olevani nainen :)

        Onnea teille :)

        0len tavannut ihanan virolaisen miehen. Olen sanaton. Olenko saanut lottopotin? Hän on kerta kaikkiaan yliveto. Me olemme temperamentiltamme samanlaisia. Tätä tapaamista tuskin tulen koskaan katumaan. Kaikki on selkeää, järkevää, siistiä, asiallista ja siellä takana on tunteet. Mitä muuta mieheltä voisi odottaa???? Hän on korkeasti koulutettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        0len tavannut ihanan virolaisen miehen. Olen sanaton. Olenko saanut lottopotin? Hän on kerta kaikkiaan yliveto. Me olemme temperamentiltamme samanlaisia. Tätä tapaamista tuskin tulen koskaan katumaan. Kaikki on selkeää, järkevää, siistiä, asiallista ja siellä takana on tunteet. Mitä muuta mieheltä voisi odottaa???? Hän on korkeasti koulutettu.

        No, sit ei muuta kun vaan panemaan.
        Onnea valintaan.


    • Anonyymi

      Huijareiksi nuo virolaiset miehet yleensä osoittautuvat niinkuin baltianmaalaiset muutenkin. Joku jaksaa esittää sen pari vuotta ja toinen vielä pidempään, mutta parempi, jos heti alkuunsa jäävät pettämisestä ja epärehellisyydestä kiinni.
      Naiset on kyllä ihmeellisä, kun uskovat kaiken sen pa***n mitä ne miehet niille suoltaa. Tuntuuhan se varmaan kivalta, kun kukkia tuodaan ja kädestä pidetään, mutta totuus on ihan jotain muuta. Suomalainen mies ei puhu eikä pussaa, mutta on sentään rehellinen ja verot maksava kansalainen. Tehköön kukin oman valintansa, mutta varoitettu ainakin on ja varmasti ne silmät jossakin vaiheessa näillä naisillakin aukeaa ja tulee mietittyä, että mitä sitä tuli omaan petiin riesaksi otettua.

    • Anonyymi

      Jos et muuta saa niin ota sitten vaikka virolainen ukko. Huijarikin on ihan sopiva kunhan ei tarvii akan olla yksin.

      On se ihme, kun ei rehti rehellinen suomalainen mies enää kelpaa. Pitää olla vähän lipevä suustaan ja nuolla vähän persettä niin johan alkaa naisille kelvata. Totuus, kun paljastuu niin kyllä siinä hymy hyytyy. Nyrkkiä tulee ja varmasti.

    • Anonyymi

      Mitä ihmeen kaunista Virolaisissa naisissa on ihan yhtä lässähtäneitä kuin muutkin vanhemmiten (Anu Ratia) enkä millään ymmärrä miten kaikki noin 20-100 vuotiaat on sinkkuja mitä ihmeen sinkkua yli 60 vuotiaissa on .

    • Anonyymi

      Niin se vain on ystävättäreni sanoin että "kun kerran otat Eestimiehen ,ei ole enää paluuta suomalaiseen". No mulla itselläni ollut sekä näitä että Bosnialainen mies seksisuhteessa. Hän oli niin mahtava että aion kesälomalla matkustaa sinne etsimään vastaavaa joka haluaisi muuttaa Suomeen :) Suomalaiset miehet ei kiinnosta. Slaavimiehissä on enemmän testoa ja traditionalismia ja se näkyy elämän kaikilla osa -alueilla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe