Se ikuinen miehinen juttuhan on tämä huonekalujen kasaushomma. Hermot menee jne.
Tänään oli kyllä sellanenkin extremekokemus kys. asiasta, että oksat pois. Stepperin kasaaminen kolmen kersan(joista yks nakupelle parivuotias ja kaks muuta alaluokkalaisia), eläkeläisanopin, kahden kissan ja kahden koiran kanssa ja about 10 m2:n tilassa.
Siis, miäs ei siis pahempaan paikkaan voi joutua. Rentouttavasta hetkesä tuli kyllä sitte kerralla yhtä helevettiä. Ja minä siis rakastan mutterointia.
Huonekalujen kasaus.
7
286
Vastaukset
miehekkäämpää on vielä niiden hajoittaminen.
Ja sä et tietenkään lukenut kokoamis-ohjeita, vaan aloit "kylmiltään" kokoamaan :P
Minä tykkään tuosta puuhasta ja korjailen muidenkin kasaamat, mut totta - ei tuolla "yleisömäärällä" mene kuin hermot :)
Millaista olit kokoamassa?Olosuhteet oli varmaan aika kauheat. Noin muuten aina ihmettelen, kun ihmiset valittavat, että huonekalujen sun muiden kasaaminen on vaikeaa. Enkä edes usko, että minä moiseen erityistä lahjakkuutta omaisin.
- Lidlin stepperi:.!1%
.
Lidlin stepperis ei kyl ollu montaa osaa
Otan osaa!
Har!
.. - Nasduck
Mikä stepperi?
Saatananperkele kun näillä maatiaisilla ei ole edes portaita talossa.
(Läähättävää naurua) Arvostan ihmisiä, jotka osaavat kasata sekalaisesta romukasasta samanlaisen huonekkalun, jonka luulee laatikossa ostaneensa.
Itse mielelläni delegoin vastaavanlaiset tehtävät toisille.
Näin säästyn varmalta hermoromahdukselta. :/
Kaverin mies teki keittiöremonttia ja rakensi Ikean "palapeleistä" keittiönkaapit ja työtasot.
Sen keittiön kasaaminen vei aikaa, mutta lopputulos oli tosi hieno.
Rupesin kunnioittamaan sitä tyyppiä aivan toisella tavalla.
Ihmettelen suuresti, kuinka jollain on kärsivällisyyttä, viitseliäisyyttä ja taitoa mokomaan hommaan.
ps. sille teidän parivuotiaalle nakupelle pitäisi pukea jotain riepua päälle, ettei pikkuprinsessa vilustu. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221