olevan enimmäkseen vain samojen iän ikuisten kirjoittajien palsta, empä tulekaan moiseen, meen noille järkeville palstoille, ikävää, kun palsta ei oikein pysty uusiutumaan uusista kunnon kirjoittajista vaan ne jättävät tulemisen tänne, harmi!!!!
Voi ei, palsta näyttääkin
21
98
Vastaukset
- Makriina ek
Ootappa vuosi tai pari, niin me siirrymme tuonne seuraavaan ikäryhmään, niin pääset sitten parantamaan palstan tasoa.
Nyt lienet siellä kuuskymppisissä vielä, tai muissa kehityskykyisten maailmanparantajien ryhmissä.
Vaikka voisimmehan me kiinnostuakin todella järkevistä kirjoituksista, joita epäilemättä olisit halukas kirjoittamaan. Tulehan esille omana persoonanasi.Olet nyt niccivapaa möykääjä joka kohdistat arvostelusi meille kaikille.Hypää areenalle aivotonyksilö,sillä se sinä niin kauan olet kunnes annat itsellesi kasvot.
Estraadi on sinun anna palaa.Voi helvetes teitä aivoköyhiä,kuka teidänkin tuottamaanne jäteenpoiston maksaa.
Luulet varmaankin pääseväsi ennätystenkirjaan noilla mollauksillasi joita suollat jatkuvasti,sairastaSen insestin kokemisessa ei ole mitään nautittavaa.
Te saatanan irvopäät ketaleet,vetäkää käteen.
Tulkaa hoitamaan Alzheimer miestä päivä,niin puskastahuutelu ehkä saa jotain optimistista otetta.
Kuinka tämä irvokas vanhustenketju voi vielä jatkua?Omaishoitaja saakin tastä voimaa hyi helvetti.Ilmasista työtä tollaisten idiottien piikkiin
- Makriina ek
Rituliini hei!
Olet varmaan ylirasittunut omaishoitajan työssäsi! Älä ota niin raskaasti noita heittoja, joita täällä puskalaiset kirjoittelevat.
Uskon, että moni kirjoittaja lähettää sinulle hyviä ajatuksia näin aurinkoisena kevätpäivänä.
Kevät tulee!Kiitos Makriina ek kevennettyjen ajatusten kera.Toi mun kanaanotto on vain toinen puoli totuudesta,sen toisenpuolen on poistanut valvovaelin.
- Ruuneperillakin
on 'matot vinossa vintillä',
Texistä puhumattakaan, jolla on olleet aina-
Kaksi narsistia ajamassa ruotsalaisten etuja
ja mollaamassa suomalaisia. - fiiuliin**
Kuinka ihmeessä voisimme olla viisaita ja vetreitä kun vielä tyhmempi itserakas ilveilijä tekee tällasen aloituksen .
Ei ne viisaat sinua mukaansa huoli... pysy vain vertaistesi joukossa, jos hekään mukaansa huolivat. - ???
Kylläpä se taitaa olla niin, että joka foorumilla kirjoittelee ne yhdet ja samat. Kaikista vain ei ole kirjoittajiksi. Mieluummin lueskelevat toisten mielipiteitä ja tyytyvät siihen. Sitten on tietysti näitä "häiriköitä", joilla ei ole valmiuksia kirjoitella mitään, mutta arvostelun taitavat. Kuten tämänkin ketjun aloittaja.
Missähän foorumilla tämä harmittelija loistaa kirjoituksillaan? Olisipa mielenkiintoista tietää. - Ehdottomasti näin.
Ruuneperi haalusi kaikkien laittavan nikkinsä, jotta hän voisi tehdä luettelon.
Sillä tavalla hallita koko laumaa
Minä en hänen luetteloihinsa halua!!!- Ehdottomasti sinulle
Pääseehän laillasi solvaamaan nimettömänä! Olet oiva esimerkki siitä aineksesta, josta rekatut haluavat päästä eroon!!!
- nikille
Ehdottomasti sinulle kirjoitti:
Pääseehän laillasi solvaamaan nimettömänä! Olet oiva esimerkki siitä aineksesta, josta rekatut haluavat päästä eroon!!!
Ehdottomasti sinulle.
Olet selvästi joku Ruunen hännystelijöistä, kaiken aikaa solvaat itse puskasta kuten nytkin. On niitä vain rekattujenkin paikkoja, antaa vetää vaan, ei perään kukaan itke !!!
- huvittavaa DDD
Mitä tarkoitat "palsta ei pysty uusiutumaan kunnon kirjoittajista" ? Ei palstalla ole tarvettakaan päästä vahoista kunnon kirjoittajista eroon , kunnon pitkään olleet kirjoittajat saavat mielellään pysyäkkin. Eipä tuommoiset aloitukset muuta kuin naurata. Eipä kukaan ole aloittajaa tänne kaipaillut, se taitaa harmittaa.
- ihmettelevä ?
Mikähän tänne oikein vetää sitten ?
- samaa mieltä!!
kuin tämä:
>>
Ruuneperi halusi kaikkien laittavan nikkinsä, jotta hän voisi tehdä luettelon.
Sillä tavalla hallita koko laumaa
Minä en hänen luetteloihinsa halua!!! - y1
Olen vuosia kirjoitellut tänne ja tuo sama aloittaja ilveilijä on koko ajan ollut täälä. Eikö palstan pitäisi uudistua ja ilveilijällekin uusi vaihtonaamari ja tekonenä, jospa joskus edes naurattaisi pikkusen.
- vaihda sinäkin
sen tunkkaisen pieruinen hameesi.
- Harmillinen
Voi sinua järkipää, miten ajatukses temmeltää. On edessä nenäsi harmi, ei iske sanoistasi charmi. Ei, sanat jostain kootut olivat ja sitten jo unohtuvat. Missä järkevät luurailee kun harmittelevat tuuraile, oisko ehkä nuo kolmikymppiset tai ehkä satavuotiset? Ota siis selvää ensin itsestäsi, kirjoittele sitten viestejäsi. Uudet järkevät sanat mukaan , ei pahastu kukaan. Anna siis meilleuusiutumisnäyte ja taita palstan ikävä täyte. Kiitos jo etukäteen tulevasta ja järkevien sanojen iloisesta sanomasta.
- kaikki me vanhenemme
" harmitteleva "
olisitko hyvä ja yrittäisit jotain todella uutta saada aikaan,
vai onko kehitys jo taantumaa,
eli onko dementian alku oireet jo iskeneet alottajaan. - sauva--aslakki
No jo vainni on herkkää. Tyhjää täällä olisikin jos vakionikit katoais. Se lukeminen ja kommentointi on kunkin omassa harkinnassa. No älä kuitenkaan pilaa niitä parempia palstoja asiattomilla kommenteillasi. Voivat nakata ulos pikapikaa...
"Ootappa vuosi tai pari, niin me siirrymme tuonne seuraavaan ikäryhmään, niin pääset sitten parantamaan palstan tasoa."
Makriina kirjoitti näin ja minä innostuin.
Olen odottanut että jokukin täyttäisi seuraavan ikäpalstan vuosikymmenet ja siirtyisi sinne kirjoittamaan.
Olen tottunut tämän palstan kirjoittajiin ja mielelläni kirjoittaisin teidän mukananne, mutta tunnen jotenkin olevani ylivanha tälle palstalle.
.
Menin kerran 80v palstalle yrittäen saada sieltä "tuntuman", mutta jäykkää oli, ei syntynyt mitään.
Tunnen itseni vääräksi olemaan kirjoituksineni joka palstalla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579507Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh173921Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r313191Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht902506Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142090Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3971991Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2421511FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01351Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu731148Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101125