sellaista millainen haluaisit olla oikeasti?
Esitätkö palstalla
13
129
Vastaukset
- napnapnap..
Öö en.
Kyllä mä esittäisin kyllä huomattavasti mielenkiintoisempaa ihmistä kuin maalla asuvaa, kanoja ruokkivaa keski-ikäistä perheen äitiä, jos alkaisin jotain esittää..
Mutta olen mä täällä vähän vieraskoree. En samalla tavalla rähjää kuin esim. lapsille joskus..- ?---
Jotenkin tuntuu, että sinä jätät suurimman osan, mielenkiintoisen kertomatta..
- .
?--- kirjoitti:
Joko yybeen ranchilla on heinälato?
Palsta janoaa heinälatoromansseja - yybee on
. kirjoitti:
Joko yybeen ranchilla on heinälato?
Palsta janoaa heinälatoromanssejaallerginen heinille
- Mie niin HALUISIN:.!
?--- kirjoitti:
.
olla yybeen kana
.
En, olen ihan aito ja hurmaava... hups, nettipalstapersoona netissä.
Kerro minulle esittämisestä kuvastin, onko se totta, että tapahtumat eivät seuraa toisiaan,että kuolleiden palstalaisten seurassa puhutaan runon kieltä?
"Omne tulit punctum qui miscuit utile dulci, lectorem delectando pariterque monendo".
Ja käännös niille jotka eivät osaa latinaa----> Täydet pisteet saa se, joka yhdistää huvin ja hyödyn viihdyttämällä ja neuvomalla lukijaa samanaikaisesti.En vaan näköjään päinvastoin kun ammattiehdotuksiksi tuli poliisia, portsaria ja insinööriä :O Sentäs humanisti kaikin puolin.
Ehdottomasti. Mulla on ihanteita ja myös ihannekuva siitä millainen ihminen haluan olla. Tavoittelen sitä palstalla samoin kuin myös tosielämässä.
- KoppavaHoro
Ehkä pikemminkin päinvastoin tai jotain sinne päin.
Olen oma itseni, hyvinä ja huonoina päivinä.
Ei mulla ole aikaa esittää mitään turhia rooleja, se olisi liian läpinäkyvää.
En osaisi olla uskottava,En. Olen parempi ihminen kuin nimimerkkini :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4175024Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1602906Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912479- 411704
- 541668
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!471633- 871477
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei101197MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim151117Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1641107