taidetta koteihin,

murriperkele

saanko esitellä,

se äitini maalaama shamaanivoodoopappinoitatohtori...whatever,
http://aijaa.com/005539901355

mää en kyl vieläkään tajua miksei tuota sais laittaa meijän makkarin seinälle..
niinku,

mur

36

88

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan se lievästi eloisa. Sopisi keittiöön tai peräti kesäkeittiöön hyvin, mulle tuosta tulee jostain syystä mieleen grillijuhlat ja rosvopaisti.

      • toinen vaihtoehto tuon paikaksi olis ollut eteisen seinä, mut siihen on jo kertynyt vaikka minkä paljo kaikennäköstä tilpehööriä niin ei mahdu.
        keittiössä, tai siis keittokomerossa ei oikein seinätilaa edes ole, kun sillä ainoalla vapaalla seinällä on jo eleffantit.

        mur


    • sxth

      Siitä ei voi vävypoika olla varma, mitä se anoppi meinaa :D

      • tuo taideteoshan oli siis syntynyt tilanteessa kun äippä oli tuskastunut pieleen menneeseen maalaukseensa ja maalannut siihen päälle sitten tuon,
        eip sen kummempaa,

        mur


    • unoha tuollaaset

      Kivan kuvan se Pirjo on maalannu, mutta mitä sinä tyttöressu esität että seurustelet tuon yhden kirjoittajan kanssa,sitä aina ihmetellään täällä.

      • no en kyl tiiä minäkään mistä sää nuita nimiä revit
        ja yrität esittää niinku jotain jostain tietäisitkin.

        minun ei tarvitse esittää mitään.

        mur


      • unoha tuollaaset
        murriperkele kirjoitti:

        no en kyl tiiä minäkään mistä sää nuita nimiä revit
        ja yrität esittää niinku jotain jostain tietäisitkin.

        minun ei tarvitse esittää mitään.

        mur

        Ei tarvi, siksi ihmetellään sitä täällä.


    • Kuten todettu ennenkii, ni jos meiän makkarin seinälle ilmestyy joku spiidiä vetänyt zulu irvistelemään, niin mä herään vartin välein sen maaniseen tuijotukseen ja puoliunessa puolustan vuodetta lätkämailalla huitoen.

      Ja tähän ei mitenkä sit liity se, että kyseessä on anopin teos :P

      • onneks se lätkämaila on nykyään parvekkeella,
        mun mielestä tuo zulu on edelleenkin vaan nätti, olisko sitten isäni versio taistelevista metsoista parempi?
        tai minun 'mystinen miesnainen' tuosta eteisen seinältä, tai jopa jamppa muikean hymynsä kanssa..?

        mur ;P


      • ;)
        murriperkele kirjoitti:

        onneks se lätkämaila on nykyään parvekkeella,
        mun mielestä tuo zulu on edelleenkin vaan nätti, olisko sitten isäni versio taistelevista metsoista parempi?
        tai minun 'mystinen miesnainen' tuosta eteisen seinältä, tai jopa jamppa muikean hymynsä kanssa..?

        mur ;P

        Ei Toljake tunne teosta "Taistelevat metsot"


      • ;) kirjoitti:

        Ei Toljake tunne teosta "Taistelevat metsot"

        Juu, ei soita kelloja, mutta teoksen "Maistelevat tytsyt" tunnen kyllä.


      • mmmahtavaaa
        Toljake kirjoitti:

        Juu, ei soita kelloja, mutta teoksen "Maistelevat tytsyt" tunnen kyllä.

        Ja taas, tipahdin tuolilta, LOL, reps!


      • puskalisko

        kamoon dude, vai meinaatko että veljeni huono naisonni johtuu mutsin taulusta? Siinä on örkki jonka jalkaa pitkin valuu verinoro. SE on aika mur


    • Sen pahempi, joudun enste juokseen munasilteen partsille hakemaan stagan ja sitten mätkin sen fiktiivisen narkki-zulun palasiksi pallit huurussa...
      Miten olis edelleen vaan toi vanha, ruma ja kusinen tapetti?
      No se mystinen miesnainen kävis kyl, joo, mut toisaalta voisit sutia jonkun uudenkin teoksen sinne, eikös vaan?

      • mmmahtavaaaa

        Miten sä teet tuon? Siis L-O-I-S-T-A-V-A-A huumoria ja sanan sivallusta ja letkeää kielen käyttöä.

        Saa taas nauraa koko illan :DDDD


      • kyllähän mää tietysti voisinki jos nuilta toisilta projekteilta jäis joskus aikaa ja inspiraatiota..

        toisaalta mää voisin taas katella Kalervo Palsan ja Vilho Lammen teoksia
        innoitusta saadakseni, niinku,

        mur


      • murriperkele kirjoitti:

        kyllähän mää tietysti voisinki jos nuilta toisilta projekteilta jäis joskus aikaa ja inspiraatiota..

        toisaalta mää voisin taas katella Kalervo Palsan ja Vilho Lammen teoksia
        innoitusta saadakseni, niinku,

        mur

        Eiköhän sitä inspiraatiota taas löydy ko päivät pitenee. Eikä Palsan teosten ihmettely ainakaan haittaa :)


    • pubi-väki

      Ihan on murripirun näköinenkin, hampaita vaan tiheämmässä
      Voisi voittaa Suomen suosituimman taulun paikan
      tikkatauluna

      • sano se äidilleni, minä en ole vastuussa tuosta

        mur


      • tänään kotona

        Mystinen (mielenkiintoinen) miesnainen muuttuu tiikeriksi ihan kohta. On se parempi kuin ensimmäinen zulu-hahmo. Zululla on valtavat silmäpussit. Ja se on vähän pelottava.


    • Sun äiti on selvästi (henkistä) sukua Matti Huuhaa Innaselle :o

      Tän ketjun kuvista tykkäsin eniten sun mystisestä miesnaisesta :) Siinä oli .. mystisyyttä :)

      Kalervo Palsa ei kolahda henkilökohtaisesti, vaikka joku Teemu Mäki sitä kovasti jossain mainosti.. On siinä Lapin villiä voimaa, mutta jotenkin.. emmätiä.Mystinen miesnainen on parempi ;)

      • juu, kovasti mun äippä onkin viime aikoina siirtynyt maalauksissaan naivismin puolelle,
        mää en ensin muistanu tuota Innasta, mut google auttoi, tosin pieni aavistus oli et se olis ollu just se ku maalaa niitä harvahampaisia suu auki tollistelevia tyyppejä.

        miesnainenkin on jo 9 vuotta vanha, täytyis kai sille joku päivä kaveri maalata,

        mur


    • ...

      Hieno. Tuli mieleen Pulttiboisien "en laula mies". :-D

      • ...


      • sxth


      • ...

      • ...
        murriperkele kirjoitti:

        mää pelkäsin tuota pienenä :/

        mur

        Oi höh. :-( Ruma mutta kiltti setä.


    • Senkus laitat. Mä en ainakaan keltään kysys..

      • no mun entisessä kämpässä tuo olikin makuualkovin seinällä sängyn yläpuolella,
        ehkä se vielä paikkansa löytää täältäkin

        mur


    • arkajaIka

      Aika pelottava tuijotus.

    • puskalisko

      tuo on kyllä ihan kevyttä meiän äitin öljyvärimaalaukseen verrattuna. Siinä veri lentää ja on hirviöitäkin. Pihistettiin se siltä ennen kuin se ehti piilottaa sen, ho-hoo !!!111!

      Nyt se on veljeni seinällä. Tsih

    • Hieno on, mutta jos mies on herkkäuninen, tollanen silmäpussiveijari voi ahistaa. Jos teoksen malli tekis elämäntaparemontin ja äitisi maalaisi sitten uuden freesimmästä voodooukkelista. Tai sitten lupaa ettet koskaan nimeä taulua "Tontuksi"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      471
      10486
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2576
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      60
      2042
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1769
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1472
    6. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      161
      1405
    7. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1399
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      23
      1330
    9. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      376
      1328
    10. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      112
      1225
    Aihe