Mistä löytää kunnollinen noin 30-40 vuotias mies?!

sinkkutypy-79

Joka:

Ei vietä joka viikonloppu aikaa baareissa tai kavereitten kanssa ryyppäämässä
- Ei tupakoi!
- Huolehtii kunnostaan (ruumin rakenne urheilullinen tai normaali)
- omaa normaalin järjenjuoksun ja osaa ajatella omilla aivoillaan, eikä tarvi aina olla samanlainen kuin kaverit
- käy säännöllisesti töissä
- olisi valmis sitoutumaan
- lapsirakas :)
- väh. ammattikorkeakoulu takana
- ja pituutta mielellään yli 175 cm

http://images.picturesdepot.com/photo/r/romantic_kiss-10690.jpg

17

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäkeskoesko

Täällähän minä keski-suomesta.Mä kysyisin mistä löytää pullan tuoksuisen naisen? Ei ulkonäkö vaatimuksia.

• Ratikan esiliina

Jokakriteerissä on hiukkasen heittoa,mutta josveisittuon Ratikkakuskin pois palstailemasta.....
      Onkos sinulla hyvä kumipillu?

• Joskos Hullu-Anselmi kävisit jo nukkumaan, kun ei näppis enää pysy hanskassa. ;-)

• PERKELE! enhän mie täyttäny yhtää vaatimusta :(
      jostain syystä pienet lapset on miun kimpussa usein

• (n)

Kuinkas pitkä sinä Monte sit olet?!

:)

• (n) kirjoitti:

Kuinkas pitkä sinä Monte sit olet?!

:)

172,5 ollu, ehkä lyhistyminen jo alkanu, joo ja seison aina huonossa ryhdis et näytän aina 10 senttiä lyhyemmältä ku oikeesti olen

• monte24 kirjoitti:

172,5 ollu, ehkä lyhistyminen jo alkanu, joo ja seison aina huonossa ryhdis et näytän aina 10 senttiä lyhyemmältä ku oikeesti olen

Olin hierojalla 10 vuotta sitten ja hän kysyi, että onko mun mies mua lyhyempi. Sanoin, että on saman mittanen. Mä kuuleman madallan itteeni (oon kumarassa) ja ei tarvitsisi. Ei se haittaa, jos on miestä pitempi. No, voi olla tottakin, en halunnut käyttää korkkareita siihen aikaan.

• olen luuseri siltin

Eikö siis ammattikoulut käynyt ja kolme ammattia opiskellut mies käy kumppaniksesi. Tarvii olla oikein ammattikorkeakoulu. Ja ilmeisesti ei 166cm mies ole kunnollinen vaikka olis mikä ammatiltaan. Voi vit.ttu tätä elämää....

• Kelepaa, kelepaa. Tuo satuolennon etsijä on vaan jo mennyt jo epätoivostakin syvemmälle. Kukkomies ja dazu on samalla mentaalitasolla.

• Mun mieleästä ei välttämättä tarvii olla sama koulutustaso. Ehkä aloittaja nyt tarkoitaa, että keskustelut ja ajatusmaailma voi paremmin osua kohdalleen (todennäkösemmin), kun koulutustaso on sama.
        Silti ammattikorkeen käynyt voi olla tosi tylsis ja pöhelöpää..

• iso uutinen
        kipsu-liini kirjoitti:

Mun mieleästä ei välttämättä tarvii olla sama koulutustaso. Ehkä aloittaja nyt tarkoitaa, että keskustelut ja ajatusmaailma voi paremmin osua kohdalleen (todennäkösemmin), kun koulutustaso on sama.
        Silti ammattikorkeen käynyt voi olla tosi tylsis ja pöhelöpää..

ai vähän niinkuin että amis on tyhmä ja kertoo tyhmyyksiä ja lukion käynyt on älykäs ja kertoo viisauksia?

kaikki voivat olla muiden nussimia ja suurin osa onkin.

• Ei tästä maailmasta.

• Ratikkakuski

Et mistään. Vaan sanohan, mistä minä löydän miljonäärin seksimaanikon? Itketäänkö yhdessä maailman pahutta?

• Taidat olla tusinatiina

Riippuu siitä, mitä sulla on tarjolla? Kovin fiksu et kuitenkaan ole, kun tuollaista kyselet. Mutta se ei haittaa. Niin eli mitä iloa miehelle olisi sinusta?

• Nasdaq

(Naurua)

• lähivakuutus

ainoastaan 3 osui ja en ole varma olenko lapsiraka, en osa arvioida, en mä niitä rakasta enkä vihaa. lapset ja vanhukset ovat mulle samanarvoisia lähimmäisrakkaudenkohteita. jos olen lapsirakas niin sitten 4 osui. riittääkö se muiden nussiman naisen saamiseen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2461
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      389
      1984
    3. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1664
    4. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      116
      1496
    5. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      14
      1391
    6. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1062
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1003
    8. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      12
      1002
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      65
      888
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      875
    Aihe