''Jos mies on kiinnostunut, se tekee aloitteen'' Niinkö?

gossipGrl

Suhteesta puhun, EN siis seksin vonkaamisesta. Onko se näin?

Miehet eivät myöskään ymmärrä vihjeitä?

Olen tässä itse ottanut pataani niin monesti, mut tää eräs herra saa mun sydämen pamppailemaan. :( Se on tosi mukava, ja se ei kyllä tarkoita mitään. Haluaisin kyllä.
Töissä ollaan nähty ja juteltu, se tulee juttelemaan ja jutellaan niitä näitä.

Kerran kun lähdin baariin, niin... Laitoin tästä facebookiin, myös sen baarin nimen. Mä lisäsin tän kaverin pariviikkoa aiemmin kaveriksi. Noh, kun mentiin baariin, niin tämä tyyppi oli siellä. Se tuli heti juttelemaan ja vietettiin melkein koko ilta samassa porukassa. Se tarjosi drinkin, ehkä kehui kerran nätiksi.

ääh. Turhapa näitä on analysoida. Se ei pyytänyt numeroa, ei lähtenyt jatkoille (en tiedä miksi pyysin) jutteli facebookissa ehkä kerran ennen tätä.
Sen jälkeen ollaan nähty töissä, on tullut juttelemaan, mutta ei mitään muuta. Mulla on liian korkeat odotukset, toivoisin että se tekisi jotain. Vaikka ei se edes välttämättä ole kiinnostunut.

Toisena iltana myös nähtiin ''sattumalta'' baarissa. Se tuli taas heti juttelemaan...

Odotanko turhaan, mitä teen että saan tän miehen itselleni? Näen tätä töissä joten en uskalla tehdä aloitetta ja... pelkään että se sanoo tyyliin jotain, et en mä sua halua....

8

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seurustelematon

Odotat turhaan koska se ei pyytänyt numeroa eikä siten ole kiinnostunut. Tuskin sinäkään olet voit sen itsellesi myöntää. Mene eteenpäin ja katsele muitakin miehiä sillä silmällä. Aina voi tietty riskin ottaa jos vielä toivoa elätät että kysyt suoraan, mutta ole valmis ottamaan vaihtoehto: pakit.

Monet juttelevat tarkoittamatta kuitenkaan sitä että seurustelua haluaa.

• Ikuisuuskysymys...

Jos itse oikeasti haluat jotain, niin oletettavasti myös teet sitten töitä sen asian eteen jotta saisit haluamasi, eikö? Miksi tämä asia olisi erilainen, miksi juuri tässä asiassa pitäisi yhtäkkiä luottaa sattumaan/kohtaloon/onneen?
      Aattelitko että ne miehet tulee ovikelloa soittelemaan? No ei ne tule, kuten eivät naisetkaan tule miesten ovikelloja soittelemaan, ei vaikka kuinka odottaisi ja toivoisi.

Ei tartte ekana sanoa että haluaa toisen, voi kysyä ovelasti toista vaikka päivälliselle tms. ja tutkailla pakanamaan karttaa siinä samalla. Mutta ota nyt ihmeessä se aloite omiin käsiisi, muuten todennäköisyydet on ittees vastaan.

• Seurustelematon

Ota aloite omiin käsiisi. Ainoa ja paras paikka varmasti nuo E-kontakti sivut joilla tositarkoituksella haetaan seuraa jos ei muuten irtoa.
        Luojan kiitos eivät soittele ovikelloa sillä siellä voisi olla oksennus reflexin aikaansaamia miehiä:/

• mm

On se ihmeellistä, että tämäkin kaheli palstaporukka on jollain konstilla maailmaan putkahtanut kyselemään hölmöjä.

Kun ennen ei ollut edes nettiä, josta kysyä, että hei voisko joku vastata, että tykkääkö se minusta kun ajattelen sitä joka hetki ja se ei oo näkevinään, joten silti noistakin katastrofeista on selvitty. Vai onko?

Tämä aika ei kaipaa parisuhteita. Lapset sikiävät palstaamoissa ja ainoa, mikä ei koskaan muutu, on se, että naiset valitsevat aina. Jopa sen.

• gossipgrl

Mua itkettää. Eli se ei ole kiinnostunut minusta :(

• Siilinystävä

Otan osaa. Kysyitkö? vai mistä tiedät?

• miehet ei tajua naisten hienostuneita vihjeitä,en edes minä, vai pitikö miun sanoa etenkään minä.

• sxth

Ei tarvitse. Naisen pitäisi tajuta miehen hienostuneista vihjeistä.. no ei ne niin hienostuneet ole. Eli kyllä sen tajuaa jos haluaa :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2461
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      389
      1974
    3. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1664
    4. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      115
      1482
    5. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      14
      1391
    6. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1062
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1003
    8. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      12
      952
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      65
      888
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      865
    Aihe