Väkivalta

iso karvainen mies

Olen itse hyvin rauhallinen ja lempeä mies, mutta turpaan vedän siinä vaiheessa kun joku tulee kukkoilemaan.

Väärihän se on, mutta joku roti täytyy sentään olla.

Miten itse käyttäydytte tappelutilanteessa?

Haastatteko riitaa vai osaatteko käyttäytyä?

30

95

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miakuja

      Iso karvainen mies!


      Missä on rairuohopetini?

      *mouruaa*

      • iso karvainen mies

        Missä se voisi olla?

        En minä tiedä.


      • miakuja

      • iso karvainen mies

    • Haastan riitaa, jos on riittävään tuttu ihminen eli käytännössä seurustelukumppani. Riitelen (verbaalisesti) ja teen sovinnon. Alle tuntiin menee aina. Riitely on aika kuluttavaa,ei jaksa pidempään. Jo riideltyihin riitoihin en koskaan myöhemmin enää palaa ja unohdan ne, kun ne on sovittu. Mieluiten riitelen enintään kerran viikkoon/kahteen mutta mielellään kuitenkin väh. kerran kuukauteen.

      • sxth

        Ai jaa. Sinä noin :)

        Minäkin haastan riitaa, jos en saa purettua asioita muuten. Jatkan ainakin sen verran että saan toisen hermostumaan. Sitten lopetan ja kadun. Mun isä kerran sanoi yhdelle tutulle, että mun hyvä puoli on se, etten jaksa olla kauan vihainen. Vähän yllätyin, et sellainenkin hyvä puoli minussa. Mun riidat on niin tyhmistä aiheista, ettei niihin kannata palata. Yllensä kai kehitän ne tyhjästä... tai kai kun minua neuvotaan. Mua ei saa neuvoa!! :D


      • c'babe
        sxth kirjoitti:

        Ai jaa. Sinä noin :)

        Minäkin haastan riitaa, jos en saa purettua asioita muuten. Jatkan ainakin sen verran että saan toisen hermostumaan. Sitten lopetan ja kadun. Mun isä kerran sanoi yhdelle tutulle, että mun hyvä puoli on se, etten jaksa olla kauan vihainen. Vähän yllätyin, et sellainenkin hyvä puoli minussa. Mun riidat on niin tyhmistä aiheista, ettei niihin kannata palata. Yllensä kai kehitän ne tyhjästä... tai kai kun minua neuvotaan. Mua ei saa neuvoa!! :D

        Neuvon sinua lähettämään alastonkuviasi tänne.


      • sxth kirjoitti:

        Ai jaa. Sinä noin :)

        Minäkin haastan riitaa, jos en saa purettua asioita muuten. Jatkan ainakin sen verran että saan toisen hermostumaan. Sitten lopetan ja kadun. Mun isä kerran sanoi yhdelle tutulle, että mun hyvä puoli on se, etten jaksa olla kauan vihainen. Vähän yllätyin, et sellainenkin hyvä puoli minussa. Mun riidat on niin tyhmistä aiheista, ettei niihin kannata palata. Yllensä kai kehitän ne tyhjästä... tai kai kun minua neuvotaan. Mua ei saa neuvoa!! :D

        Joo, neuvominen on pahasta ;)
        Yleensä riidat syntyy siitä, että molemmat on väsyneitä ja päivän mittaan on pitänyt olla tyynenä tilanteessa kuin tilanteessa. Sit vaan selkä katkeaa, jossain vaiheessa, kun molemmat on kotona ja tulee joku pikku asia, joka menee yli kuormituksen. Pelottavinta on sellainen hiljaisuus, ja marttyyrimäinen mökötys. Omalla äidillä oli aikoinaan, ja joskus vieläkin siihen taipumusta. Sellaista en seurustelukumppanilla jaksaisi millään. Onneksi mököttäjiä ei niissä ole ollutkaan.


    • en mie jaksa tapella ku ei siitä makseta

      • iso karvainen mies

        Mutta mitä teet kun joku känninen huligaaani tulee häiriköimään, kun olet nakkikioskilla?


      • monte ei kirj.
        iso karvainen mies kirjoitti:

        Mutta mitä teet kun joku känninen huligaaani tulee häiriköimään, kun olet nakkikioskilla?

        Näytän eläimellistä persettäni ja kiipeän puuhun.


    • Mun kanssa ei mielellään riidellä :/ Tapella ei tarvi koskaan.

      • miks siun kanssa ei riidellä?koetko sen rasistisena???miul myös on joskus ulkopuolinen olo


    • Kieli on tarvittaessa nopea ja terävä, vaikka yleensä ihan joviaalilla tuulella ja välttelee sellasia tilanteita. Varsinkin ex poltti usein päreensä kun on erittäin fiksu ihminen, mutta hävisi aina sanailut, joita ei asiakysymyksillä ratkaistu.

      • montelle...


      • iso karvainen mies

        Niin sitä pitää.

        Ei saa antaa periksi näsä viisaan ämmän edessä.

        Kirjanoppineet kuvittelevat, että he ovat aina oikeassa.

        Täytyy kyllä myöntää, että useimiten he ovatkin :D


      • iso karvainen mies kirjoitti:

        Niin sitä pitää.

        Ei saa antaa periksi näsä viisaan ämmän edessä.

        Kirjanoppineet kuvittelevat, että he ovat aina oikeassa.

        Täytyy kyllä myöntää, että useimiten he ovatkin :D

        Ex ei ole näsäviisas juuri koskaan, ja olemme molemmat varsin kirjanoppineita :D Joten vaikka parisuhteelliset keskustelut saattoivat alkaa asiakysymyksillä, ne harvemmin päättyivät niihin. Ennemminkin poteroista huutelemiseen siinä vaiheessa kun suhde oli siinä pisteessä ettei sovintoa enää hierottu kuten vanhoina hyvinä aikoina.


      • sxth
        iso karvainen mies kirjoitti:

        Niin sitä pitää.

        Ei saa antaa periksi näsä viisaan ämmän edessä.

        Kirjanoppineet kuvittelevat, että he ovat aina oikeassa.

        Täytyy kyllä myöntää, että useimiten he ovatkin :D

        Näsäviisas kirjoitetaan yhteen. Niin? :)


      • iso karvainen mies
        sxth kirjoitti:

        Näsäviisas kirjoitetaan yhteen. Niin? :)

        En minä tiedä.


        Peruskoulua enempää en ole opiskellut.

        Päästötodistus vilisi vitosia.


      • sxth
        bravo.bravi kirjoitti:

        Ex ei ole näsäviisas juuri koskaan, ja olemme molemmat varsin kirjanoppineita :D Joten vaikka parisuhteelliset keskustelut saattoivat alkaa asiakysymyksillä, ne harvemmin päättyivät niihin. Ennemminkin poteroista huutelemiseen siinä vaiheessa kun suhde oli siinä pisteessä ettei sovintoa enää hierottu kuten vanhoina hyvinä aikoina.

        Mua pelottaa aina nopeat ja terävät. Häviän helposti, ja siksi tarjon melko pitkälle vietyä thaimaalaista hymyä :), vaikka mieli tekisi kuristaa ja sitoa suu ilmastointiteipillä. Siksi varmaan ärsytänkin... Kaipa mun pitäisi tehdä sille jotain, kun itse tajuan omat heikkoudet. Mut jotenkin vaan tekee mieli ärsyttää omalla tavallaan :P


      • sxth
        iso karvainen mies kirjoitti:

        En minä tiedä.


        Peruskoulua enempää en ole opiskellut.

        Päästötodistus vilisi vitosia.

        Täällä olet opetellut senkin edestä :) Kolme riviä ajatuksia siistissä paketissa pommiksi viriteltyinä. Niin? Unabomber? :)


      • sxth kirjoitti:

        Mua pelottaa aina nopeat ja terävät. Häviän helposti, ja siksi tarjon melko pitkälle vietyä thaimaalaista hymyä :), vaikka mieli tekisi kuristaa ja sitoa suu ilmastointiteipillä. Siksi varmaan ärsytänkin... Kaipa mun pitäisi tehdä sille jotain, kun itse tajuan omat heikkoudet. Mut jotenkin vaan tekee mieli ärsyttää omalla tavallaan :P

        Ymmärrettävä pelko, ja koska on X kpl avuja mitä multa puuttuu ja mitä monella muulla on, olen useimmiten hissuksiin ja voitan vaan varjonyrkkeilyn oman pääni sisällä :) Varsinkaan läheisten ihmisten kanssa keskustelujen "voittamisen" yrittäminen on idioottimaista puuhaa. Oikeastaan vain työpaikan johtoon päin pikkusen lipsahtelee, mutta vielä olen siellä töissä.

        Outi Heiskanen sanoi hauskasti 75-vuotishaastattelussaan, että hänelle on 3-4 mielipidettä samaan asiaan. Sellasellakin saa varmasti eloa muihin ilman terävyyttä..


    • ..

      Sulle on siis tappelu ja turpaanveto luonnollisempaa kuin halaaminen?

      • mie osaan halata toiselta tajun kankaalle


      • iso karvainen mies

        Ei ole, tai on kun ei ole mitään halattavaa.

        Siis en käyttädy väkivaltaisesti itse, mutta vedän turpaan jos joku tulee rähisemään.


      • monte24 kirjoitti:

        mie osaan halata toiselta tajun kankaalle

        Heimlichin ote mutta kurkusta?


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Heimlichin ote mutta kurkusta?

        ei ku kehosta, käden rintakehän kohillta ympäri ja ja rutistus


    • ..

      Just tällaisa. Kertokaa miksi mä hengaan täällä?
      Yleensä keväällä ihmiset herkistyy, juttelee pehmeitä ja etsii halattavaa. Mutta tälläpä palstalla uhkaillaan "olen mukava mutta lyön jos tuntuu siltä" . " Osaan halata sut hengiltä".

      Mä toivun väkivallasta ja mä tulen tänne...jumalauta.....ei ole järkeä.

      Kilpailusta: kävin treffeillä umpi-pessimistin kanssa, jolla kilpailu on verissä. Se voitti mut jo heti ekoilla treffillä. Ja SE turhautu kun en lähteny kisaan mukaan.
      Ei siis tarvii mennä enää.

      Se on katos, toiset osaa toiset ei. Riippuu siitä mitä asioita on harjotellu.

      • No mut hei -ajattele jos päivät pitkät viettäs muiden halaajien kanssa niin ei olis mitään vertailukohtaa. Ei mitään miten nostaa itsensä muiden yläpuolelle. Onneksi Hakkarainen, s24, etc. tarjoavat mahdollisuuden kelle tahansa kuulua parhaaseen a-ryhmään.

        Se mitään voittanu vaan sähän selkeesti vedit pidemmän korren, koska vieläkin hymyilyttää (koska osaat).


    • montte24

      mie hiukkasen soittelin suuta lappeerannan kepappikioskilla yhelle kalpeanaamalle ja se sanoo notta määhä sie inkkari
      kottiis , ettemmä hermostu.....
      noh miehän lähin tänne uru.gay maahan karkuun
      vähän on ripuliva kauhust, ku tuo sekeevaara on tuos liki
      rosarion nakkarilla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      174
      1578
    2. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1501
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      119
      1442
    4. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      8
      1147
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      74
      983
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      276
      950
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      223
      932
    8. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      86
      873
    9. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      77
      823
    10. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      147
      814
    Aihe