No siis juuri näin: Ventiloikooko (naurua: älytön sana) älykkyys ummehtunutta ilmaa sisältä ulospäin, vai kapseloikooko se sitä?
(Gasellimaista naurua)
Ventiloiko älykkyys
39
<50
Vastaukset
- *huokaus*
Minulla on ongelma.
- Nasdaq
(Ventiloida. ventiloidako, ventiloillistamisesta ventilointiin.)
Cuul- Nasdaq
Tässähän yhdistetään suomen kieli ja italia yhteen. Tulos on lähes kaoottinen rypäs kirjaimia.
- Nova buena venti -
(Tyylikästä naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Tässähän yhdistetään suomen kieli ja italia yhteen. Tulos on lähes kaoottinen rypäs kirjaimia.
- Nova buena venti -
(Tyylikästä naurua)Takaan, että hänellä on yhä se ongelma.
(Pankkiryhmä) - se ongelmainen
Nasdaq kirjoitti:
Takaan, että hänellä on yhä se ongelma.
(Pankkiryhmä)Voitko antaa jotain neuvoa?
- Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Takaan, että hänellä on yhä se ongelma.
(Pankkiryhmä)(Buena venti)
Siistii. Cuul. - Nasdaq
se ongelmainen kirjoitti:
Voitko antaa jotain neuvoa?
Lähetän tilinumeroni mihin?
- *huokaus*
Nasdaq kirjoitti:
Lähetän tilinumeroni mihin?
En minä tiedä, mutta sinä olet mies ja odotan miehen ratkaisevan ongelmat.
- Nasdaq
*huokaus* kirjoitti:
En minä tiedä, mutta sinä olet mies ja odotan miehen ratkaisevan ongelmat.
Ei.
Sinä olet liian yhteiskuntasuuntautunut, ja siten laiska.
Mykyineen moodi on ratkaista kaikki itse. Olemme siis palanneet keräilykauteemme.
http://www.youtube.com/watch?v=_8sNI194y08 - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Ei.
Sinä olet liian yhteiskuntasuuntautunut, ja siten laiska.
Mykyineen moodi on ratkaista kaikki itse. Olemme siis palanneet keräilykauteemme.
http://www.youtube.com/watch?v=_8sNI194y08"Mykyinen moodi"
(Siistiä naurua) - *huokaus*
Nasdaq kirjoitti:
"Mykyinen moodi"
(Siistiä naurua)Tämä onkin erikoisongelma ja sinä olet erikoismies. En minä helposti apua pyydä.
- Nasdaq
*huokaus* kirjoitti:
Tämä onkin erikoisongelma ja sinä olet erikoismies. En minä helposti apua pyydä.
Jep.
Mä osun pimeässäkin maaliin. Ihan sama mikä matka. - *huokaus*
Nasdaq kirjoitti:
Jep.
Mä osun pimeässäkin maaliin. Ihan sama mikä matka.Otatko nyt asian hoitaaksesi? Olen ventiloimisen partaalla.
- Nasdaq
*huokaus* kirjoitti:
Otatko nyt asian hoitaaksesi? Olen ventiloimisen partaalla.
Käy ulkoiluttaa koiraas. Hän varmaan ilahtuu siitä.
- *huokaus*
Nasdaq kirjoitti:
Käy ulkoiluttaa koiraas. Hän varmaan ilahtuu siitä.
Ei ole koira kotona. Onko hän nyt itse aiheuttanut tämän ongelman avomielisyydellään ja mitä minun pitäisi tehdä?
- Nasdaq
*huokaus* kirjoitti:
Ei ole koira kotona. Onko hän nyt itse aiheuttanut tämän ongelman avomielisyydellään ja mitä minun pitäisi tehdä?
Entäs ne puut?
Koirahan rakastaa hypellä lintukotoon.
http://www.youtube.com/watch?v=_8sNI194y08 - *huokaus*
Nasdaq kirjoitti:
Entäs ne puut?
http://www.youtube.com/watch?v=_8sNI194y08Ei minulla ole kirvestä eikä sahaa. Minä en ymmärrä tällaisia ongelmia.
- Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Entäs ne puut?
http://www.youtube.com/watch?v=_8sNI194y08Saudeissa koira ja kengänpohja ovat sama asia.
- *huokaus*
Nasdaq kirjoitti:
Saudeissa koira ja kengänpohja ovat sama asia.
Olemmeko me muuttamassa Saudeihin? En minä voi sanoa kylmästi ei.
- Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Saudeissa koira ja kengänpohja ovat sama asia.
Hei!
Keskustelen tässä juuri palstaälykön kanssa henkeviä. Älkää häiritkö saavuttamaamme statusta.
Terkkuja palsalaisilta
(Narttua kehissä) - Nasdaq
*huokaus* kirjoitti:
Olemmeko me muuttamassa Saudeihin? En minä voi sanoa kylmästi ei.
Kerää ittes ja nauti.
Talossasi on ovi.
(Ohjelmistonaurua) - *huokaus*
Nasdaq kirjoitti:
Hei!
Keskustelen tässä juuri palstaälykön kanssa henkeviä. Älkää häiritkö saavuttamaamme statusta.
Terkkuja palsalaisilta
(Narttua kehissä)Jos sinulla olisi joku toinen vaihtoehto tai voisit muuttaa mukana, niin en sanoisi ei. Minä haluan nukkua yöni rauhassa ja minä en halua mitään jälkikäteiskatumuksia ja minä haluan ympäristön olevan turvallinen.
- Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Hei!
Terkkuja palsalaisilta
(Narttua kehissä)Nyt kakataan kimpassa.
(Prööt) - *huokaus*
Nasdaq kirjoitti:
Kerää ittes ja nauti.
Talossasi on ovi.
(Ohjelmistonaurua)Mitä ovesta, kun huoneentaulu sanoo, mitä sanoo. Riippumatta minusta.
- *huokaus*
Nasdaq kirjoitti:
Nyt kakataan kimpassa.
(Prööt)Sinä tiesit.
- Nasdaq
*huokaus* kirjoitti:
Jos sinulla olisi joku toinen vaihtoehto tai voisit muuttaa mukana, niin en sanoisi ei. Minä haluan nukkua yöni rauhassa ja minä en halua mitään jälkikäteiskatumuksia ja minä haluan ympäristön olevan turvallinen.
Joo joo.
Sä et vaan ymmärrä toisten vaatimuksien olemassa oloa.
Tämä on suuri miinus.
(Hurraavaa yleisöä) - *huokaus*
Nasdaq kirjoitti:
Joo joo.
Sä et vaan ymmärrä toisten vaatimuksien olemassa oloa.
Tämä on suuri miinus.
(Hurraavaa yleisöä)Minähän olen ymmärtänyt, mutta mitä voin tehdä, jos ne vaatimukset vievät toisen mukanaan?
- Nasdaq
*huokaus* kirjoitti:
Sinä tiesit.
Mullon sulle ehdotus:
Lopeta kaikki ja osta lippu Jerseylle.
Mä vaihdan loman jälkeen läppärin. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Mullon sulle ehdotus:
Mä vaihdan loman jälkeen läppärin.Ja iah turhaan täällä huudellaan Nokian ohjelmien kuppasuuden perään; vittu tasan tarkkaan insinöörinäisempää kuin yksikään markkinoille laskettu Omena.
- *huokaus*
Nasdaq kirjoitti:
Mullon sulle ehdotus:
Mä vaihdan loman jälkeen läppärin.Ettei kuitenkin olisi rahasta(kin) kiinni. Eihän minua muuten mikään sido. Jos suostun, aiheutanko lopulta lisää stressiä kaikille osapuolille...
- Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Ja iah turhaan täällä huudellaan Nokian ohjelmien kuppasuuden perään; vittu tasan tarkkaan insinöörinäisempää kuin yksikään markkinoille laskettu Omena.
Kuinka pitkään sun pitää juoda teetä, että susta tulee japanialainen?
(Törkeää naurua) - *huokaus*
Nasdaq kirjoitti:
Kuinka pitkään sun pitää juoda teetä, että susta tulee japanialainen?
(Törkeää naurua)Kunpa joisinkin 0-kalorista teetä enkä 55-kalorista kahvia...
- Nasdaq
*huokaus* kirjoitti:
Ettei kuitenkin olisi rahasta(kin) kiinni. Eihän minua muuten mikään sido. Jos suostun, aiheutanko lopulta lisää stressiä kaikille osapuolille...
Silloin kun mä muutin suureen Suomeen, niin ensitöikseen protokollaguru otti toimekseen hiihtää kun kinien perässä.
Mä haluan jatkaa tätä virtaa. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Silloin kun mä muutin suureen Suomeen, niin ensitöikseen protokollaguru otti toimekseen hiihtää kun kinien perässä.
Mä haluan jatkaa tätä virtaa.Kauhun tasa-piano.
Siis siistii. Tää hyypiö ihan oikeesti kuvittelee omaistavansa puolta valtakuntaa.
(Sassi mun nauraa) - *huokaus*
Nasdaq kirjoitti:
Mä haluan jatkaa tätä virtaa.Minä tiedän, että sinulla on asiaan ratkaisu. Seuraan sinua kuin hai laivaa.
pitäiskö nauraa paperipussiin???
- Nasdaq
Toi sun kuvas yhä muistuttaa mua mun entisestä muijasta, johon mä törmäsin Hämiksellä (itse aasissa kadulla).
Sillä oli kaulaansa repivä muija frizzissä.
Se siitä.
- Goodspeed
Kiitos. Täällä vapaan maailman puolella on ollut niin vähän (jos ollenkaan) mitään herättävää. Aivot on ihmeellinen juttu. Tää oli mansikka tai ovikello.
Blues - rönsyilee
Äly voi kapseloida jos ei ole sosiaalinen. Tai jos ei löydä ajoissa itselleen mieleistään seuraa (vapaa-aikaan, työelämässä). Ja tarvitaan jotenkin vahvat luonteen tukireunat, ettei lähe lapasesta. Itsehillintää ja suhteellisuudentajua (vikasta voi olla myös haittaa).
Vertaa esim B.Gates, Linux ukkeli, Tyra Banks, Hillary Clinton.
Ja miten paljon on erakoituneita ns neroja ja keksijöitä. Äly ei ole = menestys, eikä toisinpäin.
Oliko Einsteinkaan sosiaalinen persoona? Soitti kuulemma mielellään viulua, vaikka olikin surkea soittaja. Taisi olla assi. Riippuu minkä combon sattuu saamaan. Hyvät ymmärtävät ystävät auttaa paljon asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun4310363T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332571Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo291948- 1361723
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1971239Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast141212- 711137
- 94996
- 59970
- 82924