muuhun ku rauhoittumiseen
mie en tarvii alkoholia
27
60
Vastaukset
- zisel
Sanoisit ton sille mun avohoito-miehelle niin se kävis päälle. Siis ihan oikeesti! Se tuli mullekkin huutaa ihan naaman eteen kaikkea että "mene huora sinne kadulle saatana mä kirjaan sut ulos täältä!" Sieltä lähti isot äijät ovet paukkuen ulos mutta mä kestin sen loppuun saakka :)
no mie oon aggressiivisemi selvinpäin.
en muuten ostanut pelkästään kaljaa, jäi kaivelee ku juustosarvet loppu, ostin kolme lisää ku neljästä tuli vaa nälkä.- Kakolan martina
monte24 kirjoitti:
en muuten ostanut pelkästään kaljaa, jäi kaivelee ku juustosarvet loppu, ostin kolme lisää ku neljästä tuli vaa nälkä.Sie oot ihana...
- zisel
monte24 kirjoitti:
en muuten ostanut pelkästään kaljaa, jäi kaivelee ku juustosarvet loppu, ostin kolme lisää ku neljästä tuli vaa nälkä.Siinähän se - jos sä olisit ruvennut riehuu sille takas, se olis kirjannut sut ulos - hoito ei onnistunut.
zisel kirjoitti:
Siinähän se - jos sä olisit ruvennut riehuu sille takas, se olis kirjannut sut ulos - hoito ei onnistunut.
mut mie en olis aluperin ees mihinkään hoitoo hakeutunu.
en sano etteikö se olis tarpeen, siis hoito.mut miun luonne ei varmaan menis läpi.
miun siitosisähän kuoli juoppohulluuteen, poltteli tupakkaa joi mitä käsiisä sai ja tupakat tumppas isoon mulkkuunsa., näin siskoni kertoi 2002- zisel
monte24 kirjoitti:
mut mie en olis aluperin ees mihinkään hoitoo hakeutunu.
en sano etteikö se olis tarpeen, siis hoito.mut miun luonne ei varmaan menis läpi.
miun siitosisähän kuoli juoppohulluuteen, poltteli tupakkaa joi mitä käsiisä sai ja tupakat tumppas isoon mulkkuunsa., näin siskoni kertoi 2002Ei monte, en mä nyt missään nimessä tarkotakkaa että sun pitäis hoitoon mennä. Ei tosiaankaan, sinä olet vähiten juoppo koko maassa (Suomessa, en tiedä mille sijotut siellä Afrikassa vai missä vitussa sä olet).
Sitä vaan että jos sä tosiaan tulisit noine hyvinesi sinne mun avohoitoon niin se äijä kävis sun päälle ihan 100 - 0. Onneksi sulla ei ole tarvetta tollaseen. - Siun Martina
zisel kirjoitti:
Ei monte, en mä nyt missään nimessä tarkotakkaa että sun pitäis hoitoon mennä. Ei tosiaankaan, sinä olet vähiten juoppo koko maassa (Suomessa, en tiedä mille sijotut siellä Afrikassa vai missä vitussa sä olet).
Sitä vaan että jos sä tosiaan tulisit noine hyvinesi sinne mun avohoitoon niin se äijä kävis sun päälle ihan 100 - 0. Onneksi sulla ei ole tarvetta tollaseen.Entäs miä?
- zisel
Siun Martina kirjoitti:
Entäs miä?
Älä nyt rakas hermostu. Mä keskustelin tässä ihan muita juttuja. Eikös sulla pitänyt olla jotkut kuvaukset tänään?
zisel kirjoitti:
Ei monte, en mä nyt missään nimessä tarkotakkaa että sun pitäis hoitoon mennä. Ei tosiaankaan, sinä olet vähiten juoppo koko maassa (Suomessa, en tiedä mille sijotut siellä Afrikassa vai missä vitussa sä olet).
Sitä vaan että jos sä tosiaan tulisit noine hyvinesi sinne mun avohoitoon niin se äijä kävis sun päälle ihan 100 - 0. Onneksi sulla ei ole tarvetta tollaseen.mie puolustaudun aina ku kimppuuni käydään, enne ku se huomaiskaan sil olis ikuinen hammaskarttani ympäri kroppaansa.
miun äidilläkin on jonkun naisen hampaanjäljet ranteessaan ku on hiukka tapellu nuoruudessa :)
joo mut en mie noist jutuista ymmärrä mitään.
pikkuserkkuni vei miut 2 viikkoa sitten yhteen baaribordelliin, nii ku kävin vessassa yks juippi änkes samanaikaisesti siihen ja kysäs oonko poliisi, no vastasi et en.
se pyys miulta sytkäriä, luulin et tarttee tulta, mut sehän käyttikin sytkäriäni lusikkana sniffatessaa jotain valkoista jauhetta nenäänsä.
miun pikkuserkku joka ennen oli poltellu pilvee vaikutti jo heti alkuillasta hyvinkin psykoottiselta "tarkisti taskunsa kymmeniä kertoja ja katseli ympäri seiniä eikä suostunut kertomaan mikä sillä on" ku lährettiin taksilla pois niin se veti viivat taksissa.
en harrastanut seksiä bordellissa, mikä sinällään oli miust hyvinkin viihtyisä paikka, eka baari missä tuli suomettunu olo.
sainpahan juoda kaljaa, ok karaoke ol kyl perseestä.- Siun Martina
zisel kirjoitti:
Älä nyt rakas hermostu. Mä keskustelin tässä ihan muita juttuja. Eikös sulla pitänyt olla jotkut kuvaukset tänään?
Ne peruttiin, koska pitivät minua liian miehekkään näköisenä, ei ole lantiota, ja naama kuin transulla. Eivät myöskään pitäneet luonteestani, vaan sanoivat että kiroilen kuin pikkukakara, vaikka olen yli 30v.
- zisel
monte24 kirjoitti:
mie puolustaudun aina ku kimppuuni käydään, enne ku se huomaiskaan sil olis ikuinen hammaskarttani ympäri kroppaansa.
miun äidilläkin on jonkun naisen hampaanjäljet ranteessaan ku on hiukka tapellu nuoruudessa :)
joo mut en mie noist jutuista ymmärrä mitään.
pikkuserkkuni vei miut 2 viikkoa sitten yhteen baaribordelliin, nii ku kävin vessassa yks juippi änkes samanaikaisesti siihen ja kysäs oonko poliisi, no vastasi et en.
se pyys miulta sytkäriä, luulin et tarttee tulta, mut sehän käyttikin sytkäriäni lusikkana sniffatessaa jotain valkoista jauhetta nenäänsä.
miun pikkuserkku joka ennen oli poltellu pilvee vaikutti jo heti alkuillasta hyvinkin psykoottiselta "tarkisti taskunsa kymmeniä kertoja ja katseli ympäri seiniä eikä suostunut kertomaan mikä sillä on" ku lährettiin taksilla pois niin se veti viivat taksissa.
en harrastanut seksiä bordellissa, mikä sinällään oli miust hyvinkin viihtyisä paikka, eka baari missä tuli suomettunu olo.
sainpahan juoda kaljaa, ok karaoke ol kyl perseestä.Sun on nyt heti tultava takas Suomeen sieltä. Mä muutan tässä ihan kohta isompaan kämppään joten voit tulle norkoilee mun luo kunnes saat oman kämpän. Ja nopeesti sen tulet saamaan VTS:n kautta kun kerrot että olet asunnoton.
zisel kirjoitti:
Sun on nyt heti tultava takas Suomeen sieltä. Mä muutan tässä ihan kohta isompaan kämppään joten voit tulle norkoilee mun luo kunnes saat oman kämpän. Ja nopeesti sen tulet saamaan VTS:n kautta kun kerrot että olet asunnoton.
mie tuun ku telttailmat sen sallii, en ole sekaantumassa sniffattaviin aineisiin.
juon vaa kaljaa enkä ees sitäkään oo tehny humaltumiseen asti ku kaks vai kolme kertaa matkan aikana.
kyl mie pärjään oon nähnyt ja kokenut venäjällä aikoinani nää.- zisel
Siun Martina kirjoitti:
Ne peruttiin, koska pitivät minua liian miehekkään näköisenä, ei ole lantiota, ja naama kuin transulla. Eivät myöskään pitäneet luonteestani, vaan sanoivat että kiroilen kuin pikkukakara, vaikka olen yli 30v.
Sä olet feikki. Oikea Martina ei ole tollanen.
- zisel
monte24 kirjoitti:
mie tuun ku telttailmat sen sallii, en ole sekaantumassa sniffattaviin aineisiin.
juon vaa kaljaa enkä ees sitäkään oo tehny humaltumiseen asti ku kaks vai kolme kertaa matkan aikana.
kyl mie pärjään oon nähnyt ja kokenut venäjällä aikoinani nää.Pysy viisaana monte :) Mutta kuten sanottu - tule kuokkii mun luo nyt heti jos haluat. EI susta muita kuluja tule kuin ruoka joten tervetuloa.
Hui helvetti, älä koske huumeisiin. Huh huh... enpä olis voinut uskoa että mä joudun olee susta huolissani tähän aiheeseen liittyen. zisel kirjoitti:
Pysy viisaana monte :) Mutta kuten sanottu - tule kuokkii mun luo nyt heti jos haluat. EI susta muita kuluja tule kuin ruoka joten tervetuloa.
Hui helvetti, älä koske huumeisiin. Huh huh... enpä olis voinut uskoa että mä joudun olee susta huolissani tähän aiheeseen liittyen.en ole koskemassa huumeisiin ku eihän miulle maistu täällä juuri kaljakaan ja lihaakaan en enää voi syödä ku jalkapöydät ja naama turpoo niin et jalkapöydän jänteitä ees näy, kehoo kutittaa niin et tuntuu ku ötökät ryömis nahassa mut kaikki viittaa munuaisten vajaatoimintaan.
mieku niin tykkään naudanlihasta :(- zisel
monte24 kirjoitti:
en ole koskemassa huumeisiin ku eihän miulle maistu täällä juuri kaljakaan ja lihaakaan en enää voi syödä ku jalkapöydät ja naama turpoo niin et jalkapöydän jänteitä ees näy, kehoo kutittaa niin et tuntuu ku ötökät ryömis nahassa mut kaikki viittaa munuaisten vajaatoimintaan.
mieku niin tykkään naudanlihasta :(Hyvä.
Mutta toi ei ollut vitsi - mä muutan oikeasti isompaan kämppään tässä huhtikuun lopulla ja olet tervetullut mun kämpille. Saat oman kämpän äkkiä kun menet VTS:lle sanoo että joudut asuu mun nurkissa :) zisel kirjoitti:
Hyvä.
Mutta toi ei ollut vitsi - mä muutan oikeasti isompaan kämppään tässä huhtikuun lopulla ja olet tervetullut mun kämpille. Saat oman kämpän äkkiä kun menet VTS:lle sanoo että joudut asuu mun nurkissa :):) kiitti vinkistä
no mie tuun kyl menee lappeenrantaan heti ku lumet sulaa.
oikeesti ikävä ystäviä ja kavereita ja ennen kaikkea sitä et saa puhua suomea- zisel
monte24 kirjoitti:
:) kiitti vinkistä
no mie tuun kyl menee lappeenrantaan heti ku lumet sulaa.
oikeesti ikävä ystäviä ja kavereita ja ennen kaikkea sitä et saa puhua suomeaSä lupasit tulla tänne kans :) Mutta ei mitään paineita - kotiudu ihan rauhassa. Mä voin tulla vaikka sinne Lappeenrantaan.
- Voihan giiisel
zisel kirjoitti:
Sä lupasit tulla tänne kans :) Mutta ei mitään paineita - kotiudu ihan rauhassa. Mä voin tulla vaikka sinne Lappeenrantaan.
Juu...heippa vaan!
Voithan esiintyä vaikka Giiselinä? zisel kirjoitti:
Sä lupasit tulla tänne kans :) Mutta ei mitään paineita - kotiudu ihan rauhassa. Mä voin tulla vaikka sinne Lappeenrantaan.
piipahtamaan, mut jos jään juurettomana sinne, niin ay caramba :)
- zisel
Voihan giiisel kirjoitti:
Juu...heippa vaan!
Voithan esiintyä vaikka Giiselinä?What??
- zisel
monte24 kirjoitti:
piipahtamaan, mut jos jään juurettomana sinne, niin ay caramba :)
Jos sä pyörit mun nurkissa ja mennään yhdessä VTS:lle ja sanon että toi mulkku lähtee NYT menee niin saat asunnon samantien :)
zisel kirjoitti:
Jos sä pyörit mun nurkissa ja mennään yhdessä VTS:lle ja sanon että toi mulkku lähtee NYT menee niin saat asunnon samantien :)
ok zisukka :) teemme näin.
mie tarttisin kallio tontin ja 10 000 kiloa tnt:tä jotta voisin tehdä ittelleni luolan
- Minä juon
sitä yksinomaan tylsyyteen, en mihinkään muuhun enää..
- Minun kohdalla
monte24 kirjoitti:
tylsyyteen ei kannata juoda, se tylsistyttää entisestään.
ei pidä paikkaansa. Siihen se auttaa vielä seur päivänäkin
- riuttala76
Niin itsekin juon alkoholia lähinnä rauhoiuttuakseni ja nukkuakseni. Kannabiksella joskus kasvatellessa korvasin alkoholin melkein kokonaan, mutta se tuntuu pitkäaikaisella käytöllä aiheuttavan minulle kaikenlaista vainoharhaisuutta ja psykoositiloja. Nykyään pysyn mieluummin kotiviinin juonnissa, niin ei tarvitse pelätä joutumista mielisairaalaan.
Yleensä alkoholin nauttiminen johtaa minulla nopeasti sammumiseen ei siihen että lähtisi ravintolaan jatkoille, niinkuin nuorempana aina tein. Joskus tulee kyllä kännissä pelattua ihan hyvää shakkia www.playok.comissa, www.flyordie.comissa, www.uchess.comissa tai aapelin shakissa. Kannabis teki shakissa suorastaan neroksi, kunnes alkoi nähdä untakin shakissa ja koko elämä alkoi tuntumaan 64-ruutuiselta laudalta. Itse en valitettavasti tuntenut itseäni kuninkaaksi, en edes sotilaaksi, paremminkin muurahaiselta. Joo vuosi 2005 eka kannabis kasvatus ja eka Amsterdamin reissu, kolme viikkoa shakin peluuta aapelissa ja pössyä bongilla aamusta iltaan, sit kolmen viikon reissu mielisairaalaan diagnoosina psykoosi. Parempi vaan pysyä alkoholissa, vaikka kannabis fyysisesti terveellisempää ja haitattomampaa onkin, niin psyykkiset haitat oon todennut tosi pahoiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418997T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli331961Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261779- 1351571
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941150Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81119- 711097
- 92932
- 49835
- 75777