älykkäitä?niin?
onko palstalla
13
59
Vastaukset
Olet □ palikka
- äoä
Aika moni luulee olevansa...
- ?!!!?
ai kuka,älä ny.kerro kuka ken kumpainen
- EI MUUTA
IIVARI JAKELEE VIISAUKSIA AIKA AJOIN KÄNNISSÄ! HAH HAH!
- *huomautan*
iivari on varmasti älykkäämpi humalassa kuin moni mies selvänä
*huomautan* kirjoitti:
Ei käy iivaria kateeks kun juotuu olee koko ajan humalassa tai siis käy kateeks.
- komppaapi
*huomautan* kirjoitti:
joo,ja todella viisas sammuneena ku on hiljaa!
Hui, toivottavasti ei.. Muuten olen taas eksynyt väärään paikkaan :s
- komppaapi
oleks sä se palstan kaunotar?jos saat ladan pakoputkesta imemällä käyntiin,mä kiinnostun myös!
komppaapi kirjoitti:
oleks sä se palstan kaunotar?jos saat ladan pakoputkesta imemällä käyntiin,mä kiinnostun myös!
Poika puhuu asiaa....mutta tuskin YB:lle mikään ongelma. On kuulema UAZIkin lähtenyt käyntiin -35 asteen pakkasella.
komppaapi kirjoitti:
Eijei, tuli nyt ihan väärä osoite taas :s
- komppaapi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Eijei, tuli nyt ihan väärä osoite taas :s
weell,jos warre hörähtää etes, tuun vastaa sen verran?
Parempaa, manselaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302816Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081827Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171800- 171414
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731320- 241245
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431228Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311018
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa97997