teistejä vain
Putoavassa lentokoneessa ei ole ateisteja
28
375
Vastaukset
- vihtuilija
Jeps. Kalankuljetus-lentokone.
- Salainen_Agentti
Hyvä niin, tuskin siis ainakaan yksikään merkittävä tiedemies on putoamassa tuon kyseisen lentokoneen mukana. Ihanteellista olisi tietysti että kone olisi täynnä kretuja.
- Atte Ateisti
Huonostipa Herra omistaan huolen piti.
- jep jep
tuo ei ole argumentti ateisteja, vaan putoavia lentokoneita vastaan... mitä se siis tekee ateismi palstalla?
- Rly?
Pitäisikö ateisti palstalla argumentoida ateismia vastaan? :O
- 23rfgb
Onpa harmi että lentäminen on nykyään niin turvallista.
"Putoavassa lentokoneessa ei ole ateisteja"
Hyvä. Jumalanne siis haluaa tappaa kaikki teistit.- Kokemus-K
"Putoavassa lentokoneessa ei ole ateisteja"
Ja mistähän se ihan todellisuudessa kertoo? Lähinnä kai siitä että ihmisellä on taipumus uskoa mihin vaan joka tarjoaa edes pienen toivon kuoleman jälkeisestä elämästä koska kuolema peruuttamattomana tapahtumana tuntuu useimmista pelottavalta. Tämä ei kuitenkaan todista millään lailla siitä että joku jumala olisi olemassa tai että pelastus olisi tarjolla. Omaa etuaan tavoitteleva ihminen kuitenkin voi uskoa "varmuuden vuoksi" kun paljon mitään menetettävää ei lähellä kuolemaa kuitenkaan ole. Putoavassa lentokoneessa kun on enää aika vähän mitään kivaa mutta kiellettyä syntiä tarjolla joten uskominen ei kauheasti enää rajoita mitään :) - Näin se menee
Putoavassa lentokoneessa on ammattitaidottomia, rukoilevia lentäjiä. He luulevat saavansa taidot lentämiseen rukoilemalla, vaikka heidän olisi pitänyt hankkia ne koulutuksen kautta aiemmin.
- tuonpuoIeinen
Totta, ateistit poistuivat jo pakanalisen materialismin eli laskuvarjon avulla..
Jeesus siis vihaa niin paljon Kristittyjä, jotta heillä on vain yksioikeus kärsiä? Lentkoneeseen pyrkivälle pakanalle Jusse järjesti esteen:
- mahataudin, että se pakana pörsisee odotusaulan vessassa ja huutaa maitohappobakteereja avuksi?
"pelkkä teisti" onkin oikea nimitys avaajalle, kahden sanan Luojalle.
Oliko tämä lentokone matkalla Jemenin JEesuspiireihin
ja
lentokonehuollon suoritti Jumala ,koska
"Hän on tarkistanut bensanmäärän, meidän ja bensamittarin puolesta"
ainiin, eihän uskovaisten koneessa ole bensamittaria, koska se on turhaa materialismiä!
ps. Kas kun avaaja ei sanonut ,että putoamisen välttäneessä lentkoneessa... koska hän ei itsekään usko WTC:n jälkeen , että Jeesus auttais Krisittyjä.. Ja monessako tällaisessa olet itse matkustanut?
- tuonpuoIeinen
Ei yhdessäkään, koska delanneena ei kirjoittelisi tänne
tuonpuoIeinen kirjoitti:
Ei yhdessäkään, koska delanneena ei kirjoittelisi tänne
Niin. Eli ET TIEDÄ!!
- Stuertti HKI Vantaa
Työssäni lentostuerttina olen vuosien varrella joutunut moneen vaaratilanteeseen. Pari kertaa on täytynyt tehdä hätälasku. Voin sanoa että siinä tilanteessa jokainen ikään, sukupuoleen tai uskonnolliseen vakaumukseen katsomatta viettää tiukimmat hetket kädet tiukasti ristissä rukoillen.
Näin ollen ateisminen usko vaikuttaa aika köyhältä tosipaikan tullen."Työssäni lentostuerttina olen vuosien varrella joutunut moneen vaaratilanteeseen. Pari kertaa on täytynyt tehdä hätälasku. Voin sanoa että siinä tilanteessa jokainen ikään, sukupuoleen tai uskonnolliseen vakaumukseen katsomatta viettää tiukimmat hetket kädet tiukasti ristissä rukoillen."
Et sinä ole stuertti. Jos sinä vietät tiukimmat hetket kädet ristissä, olisit sinä jo saanut kenkää. Ei mikään lentoyhtiö palkkaa lentokonehenkilökuntaa, joka on niin ammattitaidotonta, että ristii kätensä tiukan paikan tullen.
"Näin ollen ateisminen usko vaikuttaa aika köyhältä tosipaikan tullen. "
Niin tai näin, ei se ainakaan laita valehtelemaan ateismipalstalla.- Salainen_Agentti
"Näin ollen ateisminen usko vaikuttaa aika köyhältä tosipaikan tullen."
Aika köyhältä se vaikuttaa noin muutenkin, sillä sellaista ei ole olemassakaan. - Ohhoh hohhoh
Tuohan on se sama idiootti "Hoitsu Helsinki", joka on ollut jokaisen kuolevan ihmisen vuoteen vierellä katsomassa kun nämä kuolevat. Siis joka ikisen, ainakin oman kertomansa mukaan. Ja miksi epäilisimmekään tuota, kun tiedämme että Suomessa kuolee vuosittain noin 50000 ihmistä, eli noin 137 ihmistä päivässä. Tämä jokapaikanhoro on siis joka ikinen päivä vuoden ympäri ollut 137:ssä eri paikassa katsomassa miten ne ihmiset kuolivat. On se aika epeli.
- joopasejoo.
http://www.youtube.com/watch?v=SlBPz74VPaA
Pelkästään Egypt-airin koneessa näistä hihhuloitiin: Luotamme Jumalaan...
Nekin melko varmaan musulmaaneja. Kiinalaiskoneessa hoettiin: oh my God...
luultavasti vain sanontana. Että silleen. - Rapanhapakko
No parkuuhan ihminen hätätilanteessa mitä vaan apua joka muistiin tulee. Minä näin viime viikolla painajaisunen ja heräsin huutaen ÄITI!! Olen 49-vuotias mies :D
- miss ei kirj.
Minä tapaan hädän, ja suuren vatutuksen hetkellä huutaa per-kelettä ja saa-tanaa. :D
- Stuertti HKI Vantaa
Työssäni lentostuerttina olen vuosien varrella joutunut moneen vaaratilanteeseen. Jumala ei siis ole auttanut: Pari kertaa on täytynyt tehdä hätälasku.
Voin sanoa että siinä tilanteessa jokainen ikään, sukupuoleen tai uskonnolliseen vakaumukseen katsomatta viettää tiukimmat hetket muistamatta Jumalaa.
Näin ollen a Kristinusko vaikuttaa aika köyhältä tosipaikan tullen.
Avaaja on oikeassa, että Jumala on välinpitämätön tyranni, joká sallii huvikseen vaaratilanteet!
Ilmoi Tämä on varmaankin tutkittu haastattelemalla kaikkia jossain lentokoneturmassa kuolleita, jolloin he totesivat olevansa teistejä. Ensiksi heidät tosin täytyi rukoilla henkiin helluntailaisessa tilaisuudessa.
- pelkkä teismi
sukellusveneen kapteeni huomasi ,että venettä kohti oli tulossa torpedo.Hän käski tummaihoisen avustajansa kertomaan pojille,jotka eivät tieneet torpedon tulosta,jonkun hauskan vitsin,jotta pojat kuolisivat nauraen.Avustaja meni poikien luo ja sanoi:"Kun lyön kullini pöytään niin koko vene räjähtää."
Sitten hän otti kullin käteensä löi sillä pöytään ja samassa koko paska räjähti.
Veden pinnalla hengiin jäänyt avustaja huomasi yllättäen kituvan kapteenin ja meni hänen luokseen.Silloin kapteeni kysäisi:"minkä helvetin vitsin pojille kerroit?","no että kun lyön kullillani pöytään koko vene räjähtää",vastasi avustaja.Viimeisillään hengenvedoillaan kapteeni sanoi:"Voisit olla vähän varovaisempi sen kullisi kanssa ,sillä se torpedo meni ohi!" - Salainen_Agentti
Se tosin jäi epäselväksi tässä, että mitä jumalia siellä putoavassa koneessa rukoillaan ja ketkä selviävät pudotuksesta hengissä?
Päinvastoin kuin aloittaja, en voi väittää tietäväni, mitä muut ihmiset ajattelevat hädän hetkellä. Tiedän vain, mitä olen itse ajatellut ja kokenut.
Olen ollut muutaman kerran ns. hengenpaikoissa, joten tiedän miten niissä reagoin.
Jumalat eivät ole tulleet mielen reunoillekkaan.
Jos tilanne on sellainen, jossa voi itse tehdä jotain, niin koko olemus terästyy tilanteesta selviämiseen. Siinä ei katsella filminauhoja eletystä elämästä tai tuhlata aikaa yliluonnollisiin olentoihin vetoamalla, vaan aistit terävöityvät ja kaikki tarpeeton häviää mielestä. Olo on kuin teräsmiehellä.
Jos tilanteessa ei voi tehdä mitään, niin ajatukset käyvät nopeasti läpi mahdolliset toimintamallit ja jos niitä ei ole, niin mieli rauhoittuu ja tulee tyyni, hieman haikea olo, että tässäkö se nyt sitten oli ja nytkö se päättyy.
Olen lentänyt melkoisen paljon ja olen kahdesti luullut koneen putoavan. Toisella kerralla kyseessä oli pienehkössä koneessa tooooodella pitkä ilmakuoppa pimeässä ja pilven sisällä ja toisessa ankaraan ukkosmyrskyyn joutuminen koneen vielä noustessa.
Vaikka koneet eivät pudonneetkaan maahan asti tunnelma oli aito, ainakin minun mielessäni.
Eikä jumalia tarvittu.- Jees!
Käyttäkäämme siis aina kun on mahdollista lentoyhtiötä Maha ja Lasku.
Yhtiön koneissa on ohjaajana Henry Hurja ja lentoemäntänä vaimonsa Eveliina. Useimmiten käy niin että pariskunnalle tulee lennolla riita, jonka seurauksena Henry hyppää laskuvarjolla ja hetken päästä Eveliina perässä. - gkjhjkhjkhjkhjk
>>>Putoavassa lentokoneessa ei ole ateisteja
- buahahahaha
Ei Raamattu tosiaankaan kiellä viinin juontia. Näinkö huonosti ateistit tuntevat kritisoimansa kirjan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697454Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435094- 973452
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462319- 442289
- 222168
- 342113
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171887- 281781
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141683