Antibiooteista kroonisia sairauksia

Kuka korvaa?

>Nykylääketiede on sokea omille virheilleen ja lääkärit jatkavat antibioottien määräämistä potilaille pieniinkin vaivoihin. Tämän tutkimuksen mukaan antibioottien huoleton käyttö saattaa järkyttää immuunivasteelle tärkeän bakteerin toimintaa ja jättää elimistön avuttomaksi todellisten hyökkääjien edessä. Viime aikoina autoimmuunisairaudet ovat lisääntyneet hälyttävästi käsi kädessä antibioottien käytön räjähdysmäisen lisääntymisen myötä.

Vain 30 vuotta sitten suuri osa näistä kroonisista sairauksista oli hyvin harvinaisia, mutta nykyään ne ovat tavallisia:
• Diabetes, varsinkin varhaisiän
• Astma, varsinkin nuoremmilla
• Syöpä
• Crohnin tauti
• MS-tauti
• SLE eli punahukka
• Psoriasis
• Autismi<

http://www.magneettimedia.com/?p=8770

9

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Magneettimedia on huuhaa-homeopatia-humpuukipulju.

• Arka paikka

"Magneettimedia on huuhaa-homeopatia-humpuukipulju."

Vai niin, mutta voitko esittää jotain perusteltua kritiikkiä Magneettimedian esittämästä tutkimusfaktasta? Vai onko Magneettimedia osunut oikeaan ja totuus peloittaa koska korvaukset ovat huikeat?

• oytfyiyik
        Arka paikka kirjoitti:

"Magneettimedia on huuhaa-homeopatia-humpuukipulju."

Vai niin, mutta voitko esittää jotain perusteltua kritiikkiä Magneettimedian esittämästä tutkimusfaktasta? Vai onko Magneettimedia osunut oikeaan ja totuus peloittaa koska korvaukset ovat huikeat?

Ei todellakaan.
        Kun antibioottien haitoista puhutaan pitäisi rinnalle laittaa ne miljoonat ihmishenget, jotka antibiootit pelastavat. Magneettimedian artikkeli ei ehkä suoranaisesti valehtele, mutta vääristelee totuutta niin, että asiasta saa helposti täysin väärän kuvan. Aivan kuin sinulle on käynyt.

• järkeä peliin
        oytfyiyik kirjoitti:

Ei todellakaan.
        Kun antibioottien haitoista puhutaan pitäisi rinnalle laittaa ne miljoonat ihmishenget, jotka antibiootit pelastavat. Magneettimedian artikkeli ei ehkä suoranaisesti valehtele, mutta vääristelee totuutta niin, että asiasta saa helposti täysin väärän kuvan. Aivan kuin sinulle on käynyt.

Antibiotit pitää vapauttaa puoskareiden otteesta, että ihmiset saisivat itse ostaa niitä apteekista. Ihmiset ovat itse paljon tietoisempia omista vaivoistaan, kuin useimmat lääkärit. Kaikki säästäisivät kustannuksissa, niin sairas itse, kuin yhteiskuntakin, kun ei altisteta ihmisiä turhiin kokeisiin ja myös lääkäreitä ei tarvitse byrökratiaa pyörittämään suurilla palkoilla.

• höpön löpön
        järkeä peliin kirjoitti:

Antibiotit pitää vapauttaa puoskareiden otteesta, että ihmiset saisivat itse ostaa niitä apteekista. Ihmiset ovat itse paljon tietoisempia omista vaivoistaan, kuin useimmat lääkärit. Kaikki säästäisivät kustannuksissa, niin sairas itse, kuin yhteiskuntakin, kun ei altisteta ihmisiä turhiin kokeisiin ja myös lääkäreitä ei tarvitse byrökratiaa pyörittämään suurilla palkoilla.

>>Antibiotit pitää vapauttaa puoskareiden otteesta, että ihmiset saisivat itse ostaa niitä apteekista.

Jurri tuollainen olisi sitä holtitonta antibioottien käyttöä, minkä seurauksena saadaan multiresistenttejä bakteerikantoja.

Valitettavasti joissain maissa antibiootteja todellakin jaellaaan löysästi.

• höpön löpön

Antibiootteja määrätään Suomessa varsin maltillisesti ja järkevästi. Perusteetonta a asiatonta höpinää tuollainen.

• Antibiootti tappaa

enemmän, kuin on tarpeellista!

............jatkuu. Testasin itse ensin näiden bakteereiden turvallisuuden ennen kuin uskalsin tehdä testejä ulkopuolisilla henkilöillä.
      Potilastesteissä palaute oli 100%.sti positiivista silloin kun Probiootti-bakteerien käytössä ei oltu tehty virheitä!

Tämä Probiootti-bakteerien palautus limakalvoille on täytettävä kolme ehtoa:
      a.
      *** Bakteerien on oltava juuri nämä kolme tärkeintä bakteeria!
      *** 1.(1.)Lactobacillus asidophilus,
      *** 2.(2.)Lactobacillus bulgaricus,
      *** 3.(7.)Bifidobacterium.
      b.
      *** Po bakteereita on saatava limakalvoille riittävästi!
      *** 1.(1.)L-a, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
      *** 2.(2.)L-b, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
      *** 3.(7.)Bif, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
      c.
      *** Po bakteereita on saatava limakalvoille jatkuvasti päivittäin!

Huom! Ylläolevat bakteeriohjeet soveltuvat limakalvoille vaikka kyseessä ei olisikaan allamainittu(B.) kvht-altistus!

B. Antibiootti=haitallisia bakteereita tappava joka on hyvä, MUTTA kun se tappaa myöskin hyvät-tarpeelliset Probiootti bakteeritkin (mhb) joka Ei ole hyvä!

>>>>Kun penisilliini(=home-antibiootti) keksittiin vahingossa todettiin sen tappavan haitallisia bakteereita, mutta kenellekkään ei tullut mieleen se seikka, että se tappaa KAIKKI bakteerit, myöskin nämä tarpeelliset probiootti bakteerit!
      Jatkuu........
      http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-kadonneiden-elamaa-yllapitavien-probiootti-bakteerienmhb-arvoitus-ja-homeiden-antibiootti/

Antibioottia käytetään liikaa!
      ......jatkuu. Esimerkki-tapaus 1.
      - Puoleeni kääntyi v.2007 äiti, jonka kahdeksan(8) kuukauden ikäinen vauva oli pahasti altistunut kosteusvaurio-homeiden toksiinille vakavin seurauksin. Lääkäri oli syöttänyt tälle vauvalle jo kuusi(6) antibiootti kuuria ilman korvaavaa maitohappobakteeri hoitoa! Tällaiselta lääkäriltä pitäisi poistaa lääkärin-oikeudet välittömästi!

Esimerkki-tapaus 2.
      - Tapasin v.2007 noin viisikymmentä(50) vuotiaan pillerihumalassa olleen naishenkilön, jolle lääkäri oli määrännyt neljäkymmentäkolme(43) pilleriä/vrk!? Edellä mainittu henkilö näytti lääkkeensä ja kertoi oikein ylpeänä pillerihumalassa; lääkäri on määrännyt nämä lääkkeet hänelle!? Tällaiselta lääkäriltä pitäisi poistaa lääkärin-oikeudet välittömästi!

Esimerkki-tapaus 3.
      - Törkeyden huippu:

Törmäsin 9/2010 kaikkien aikojen törkeimpään tapaukseen: Potilas oli pahasti altistunut kosteusvaurio-homeiden toksiinille vakavin seurauksin. Lääkäri oli määrännyt ko potilaalle KOLMEN VUODEN (36 kuukauden!) antibiootti(!)-kuurin ilman korvaavaa maitohappobakteeri hoitoa!
      Eli lääkäri hoiti potilaan sairautta antibiootilla, jonka oli aiheuttanut home-antibiootti!!
      Ko potilas ei olisi selvinnyt menehtymättä 3-vuoden antibiootti-kuurista!
      Herää kysymys: Onko tällaisella lääkärillä itsellään yhtään aivotoimintaa!!? Tällaiselta lääkäriltä pitää poistaa lääkärin-oikeudet välittömästi enenkuin hän tekee ruumiita!

Julkisen terveydenhuollon heitteille jättämät potilaat-ei ole ihme kun he hädissään hakevat apua netissä!
      Linkki avutuu uuteen ikkunaan, tai uuteen välilehteen!
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9902940
      Jatkuu.........
      http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-pula-08092010-meijereiden-takia-maidon-kasittelyssa-on-vakava-terveys-uhka-maidon-homogenointi-on-lopetettava-valittomasti/mhb-turhat-synteettiset-kemialliset-laakkeet-laaketieteen-kaikkien-aikojen-huijaus-nyt-kohteena-kosteusvaurio-homeen-toksiinille-altistuneet/

Noilla L-a, L-b ja Bif bakteereilla korvataan antibiootti!
      http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-rankat-bakteeri-kokeet/

• ikyfyidi

Antibiootit pelastavat ihmihenkiö enemmin kuin mikään muu lääke. Nyt Priootit on nostettu huuharipiireissä ihmelääkkeen asemaan. Sitä ne eivät ole tarpeellisuudestaan huolimatta. Äsken se oli D-vitamiini, joka varjeli kaikelta.

Typerä yksisilmäisyys on sitä, mitä Magneettimediat yms. julkaisut edustavat.

• L-a, L-b ja Bif bakt

korvataan antibiootti!

................... Testasin itse ensin näiden bakteereiden turvallisuuden ennen kuin uskalsin tehdä testejä ulkopuolisilla henkilöillä.
      Potilastesteissä palaute oli 100%.sti positiivista silloin kun Probiootti-bakteerien käytössä ei oltu tehty virheitä!

>>>>>>Tämä Probiootti-bakteerien palautus limakalvoille on täytettävä kolme ehtoa:
      a.
      *** Bakteerien on oltava juuri nämä kolme tärkeintä bakteeria!
      *** 1.(1.)Lactobacillus asidophilus,
      *** 2.(2.)Lactobacillus bulgaricus,
      *** 3.(7.)Bifidobacterium.
      b.
      *** Po bakteereita on saatava limakalvoille riittävästi!
      *** 1.(1.)L-a, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
      *** 2.(2.)L-b, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
      *** 3.(7.)Bif, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
      c.
      *** Po bakteereita on saatava limakalvoille jatkuvasti päivittäin!

Huom! Ylläolevat bakteeriohjeet soveltuvat limakalvoille vaikka kyseessä ei olisikaan allamainittu(B.) kvht-altistus!
      B. >>>>Antibiootti=haitallisia bakteereita tappava joka on hyvä, MUTTA kun se tappaa myöskin hyvät-tarpeelliset Probiootti bakteeritkin (mhb) joka Ei ole hyvä!

>>>>Kun penisilliini(=home-antibiootti) keksittiin vahingossa todettiin sen tappavan haitallisia bakteereita, mutta kenellekkään ei tullut mieleen se seikka, että se tappaa KAIKKI bakteerit, myöskin nämä tarpeelliset probiootti bakteerit! ..............

Po bakteereilla tehdään ihmeitä!
      http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-rankat-bakteeri-kokeet/

D-vitamiini on bisnesmiesten "keksintö"!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe