Mitä sä ajattelet, pohdit?!

romantic♥

17

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eerikaa ♥♥

• ___..

Sandra painaa selvästi alle 60kg, vaikka on pitkähkö. Ennen ihmiset oli hoikemmassa kunnossa kuin nykyään. Siideripissikset vyötärömakkaroineen jyrää.

• Ajattelen, että hakisko autosta lisää kalijaa vai eikö. Elämäs on kauhian vaikeita päätöksiä. Kauhian monimutkaasta.

• Miks sun kaljat on autossa? Muijalta piilossa??

• Richartti kirjoitti:

Miks sun kaljat on autossa? Muijalta piilossa??

Eiku olin tänää mettätöis ja oli kalijaa eväänä ja jääkaapista pääsi loppumaan.

• relaxed_eyes kirjoitti:

Eiku olin tänää mettätöis ja oli kalijaa eväänä ja jääkaapista pääsi loppumaan.

Mä jo aattelin, että ootko sä päästänyt tilanteen noin pahaks. Aika vitun kuollutta täällä palstalla tähän aikaan nykyään.

• Richartti kirjoitti:

Mä jo aattelin, että ootko sä päästänyt tilanteen noin pahaks. Aika vitun kuollutta täällä palstalla tähän aikaan nykyään.

On kuollutta... Mutta eipä sitä oikein ittekään tahdo jaksaa mitään tänne kirjoitella, enää.

Taidan painua nukkumaan. Öitä!

• Että jos sais kerran reissullansa ja toisen kerran kotona. Ei kyllä ole välittömässä näköpiirissä peruslaiskalle miehelle, joka odottelee että kotoa tullaan pokaamaan.

• wr

Ihmiskunta hiipuu ja kuolee laiskuuteen.
        Kaiken saa netistä.
        Mä en pidä edes yllättävistä ovikellon pimputuksista...joten heikosti menee.

• wr

• wr kirjoitti:

Ihmiskunta hiipuu ja kuolee laiskuuteen.
        Kaiken saa netistä.
        Mä en pidä edes yllättävistä ovikellon pimputuksista...joten heikosti menee.

Mukavuudenhalu on ehkä oikeampi sana, laiska ei kerkee olemaan juuri koskaan. Se on kyllä totta, että samaan aikaan haluttaan helpompaa ja mukavampaa elämää, kuluttaa enemmän mutta uhraamaan mitään vähemmän. Huono yhdistelmä.

• wr

Jos "sen" sais vihdoin jotenkin helpommin tuohon vähin erin ja ilman suurempia veivaamisia ja murheita.

Kasvamista sekin. Siksi musta on tullut vanhenmiten niin suorasanainen.
      Nopeuttaa prosessia kummasti. Ainakin...karkottaa

• //Mies//

Että miksiköhän ikäiseni Kelavirkailija (nainen) kysyi minulta: asunko yksin ja olenko kokopäivätyössä, vaikka kyseiset kysymykset eivät oikeasti mitenkään liittyneet hoitamaani X asiaan tässä kuluneena viikolla kun kävin meidän Kelan konttuurilla..

• Oisko pitänyt lähtee baariin vaiko eikö...oiskohan siel ollut tänään joku bändi.

• vili.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3402
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2014
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1924
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      341
      1316
    5. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      84
      1279
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1137
    7. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      82
      923
    8. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      12
      915
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      23
      845
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      61
      790
    Aihe