Ovatko seurustelevat kaverisi enemmän naimisissa

avoliiddolainen

tai avoliitossa tai muun kaltaisessa seurustelusuhteessa?

Mikä on oma suhtatumisesi naimisissa oloon?

30

99

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naimisissa. Noh en pidä ollenkaan välttämättömänä minkään asian vuoksi. Se ei muuta mitään, ei takaa yhtään mitään. Se on vaan keppiä aasille, jos ajatellaan yhteiskunnan näkökulmasta. Velvotteet kasvaa avioliiton myötä yhteiskunnan suunnalta. :-)

      Parihan voi ihan vilpittömästi rakastaa ja olla rakastuneita ja onnellisia. Parin näkökulmasta katsottuna, kunnes se rakkaus rupeaa irvistelemään jos rupee. Tai talous menee tiukille, niin siippa sitten ottaa ja kantaa kaiken, pystyi tai ei. Yhteiskunnan kannalta ihan epäoleellista, kun kerta ovat naimisiin menneet.

      • Okei muuttaa se, mutta yhteiskunnan suunnalta. Suhteesta se ei tee yhtään parempaa tai erikoisempaa, kun rakkaus ei ole riippuvainen sellaisista asioista, kun avioliitto, avoliitto tms. ihmisen laatima byrokratia.

        Se on tunnetta...jota ei mikään diipadaapa lappu tai sopimus voi pelastaa eikä pakottaa. Se vaan elää elämäänsä. Mut nyt siis pois!!! Pitäkää hauskaa!!!


      • pontikkafati

        Meis on luotu olemaan VAPAANA, eikä raahamassa jotain äämää mukanaan ja vielä maksella äämän shoppailut.


      • pontikkafati kirjoitti:

        Meis on luotu olemaan VAPAANA, eikä raahamassa jotain äämää mukanaan ja vielä maksella äämän shoppailut.

        Toisilla luonto on pitänyt siitä huolen, ettei tarvi pariutua. :-)


    • Mun kaveripiirissä ei avioliitto taida olla kovassa huudossa:D oon ite vähän siinä suhteessa friikki. Sukulaisissa kyllä on paljon naimisissa olevia, ja naapureissa aina ollut.

      Naispuolisista kavereista ei ketään, eivätkä he ole koskaan olleetkaan, vaikka ovat pitkiä suhteita harrastavia. Avoliitossa ovat. Eikun yksi, mua kymmenen vuotta vanhempi kaveri joo, joka meni naimisiin yli 40v. :)

      Miespuolisista kavereista, pitkäaikaisimmat on olleet pitkissä avoliitoissa, mutta ei avioliitossa. Vain pari miespuolista kaveria tulee mieleen, jotka on naimisissa.

      Mulle tuli aikoinaan kosinta vähän yllätyksenä. Olin ajatellut, että ei naimisiin koskaan, mutta vastasin kuitenkin myöntävästi, koska ei ollut mitään syytä kieltäytyä:) Kun tiesin, ettää kyseisen ihmisen kanssa haluan loppuelämäni viettää.

      • Miks miinus? Onko vaikea kestää, että ihmisiä on erilaisia? En mä tiedä onko sattumaa vai ei, että monet mun kavereista ei ole naimisissa, mutta ei se minusta mitenkään harvinaista ole, ainakin jos kaveripiirit on lähtöisin kaupungeista,avioeroperheistä jne. Ei ihmisillä ole enää suurta uskoa avioliittoihin nykypäivänä. Ei se tarkoita etteikö olis uskoa kuitenkin avolittoihin ja muuten kestäviin suhteisiin.


      • varmaan siksi miinus
        yybee kirjoitti:

        Miks miinus? Onko vaikea kestää, että ihmisiä on erilaisia? En mä tiedä onko sattumaa vai ei, että monet mun kavereista ei ole naimisissa, mutta ei se minusta mitenkään harvinaista ole, ainakin jos kaveripiirit on lähtöisin kaupungeista,avioeroperheistä jne. Ei ihmisillä ole enää suurta uskoa avioliittoihin nykypäivänä. Ei se tarkoita etteikö olis uskoa kuitenkin avolittoihin ja muuten kestäviin suhteisiin.

        kun teit loppumetreillä jazulit


    • jep......

      Naimisissa.

    • Yksi lähikaveripiiristä on naimisissa, sekin meni vasta 40 iässä vihille. Muut on 2-5:lla kierroksella erilaisissa avoliitoissa tai seurustelusuhteissa. Yhden suhde muistuttaa lähinnä neuvostoliittoa, en tiedä miksi siinä kituu. Tavan vuoksi varmaan, ei osaa poiskaan lähteä vaikka joka ikinen kerta toisen kaljan paikkeilla alkaa marina suhteen vaikeudesta.

      Voisin kokeilla naimisissa oloa. Onko vapaaehtoisia?

      • teevadit.

        minä minä!


      • ..

        Yhden suhde muistuttaa lähinnä neuvostoliittoa, en tiedä miksi siinä kituu. Tavan vuoksi varmaan, ei osaa poiskaan lähteä vaikka joka ikinen kerta toisen kaljan paikkeilla alkaa marina suhteen vaikeudesta. ----> Richartti.


      • teevadit. kirjoitti:

        minä minä!

        Taidat olla tenukepit joten pakit tuli.


      • .. kirjoitti:

        Yhden suhde muistuttaa lähinnä neuvostoliittoa, en tiedä miksi siinä kituu. Tavan vuoksi varmaan, ei osaa poiskaan lähteä vaikka joka ikinen kerta toisen kaljan paikkeilla alkaa marina suhteen vaikeudesta. ----> Richartti.

        Richartista en tiedä, mutta ei taida olla kovin harvinaista sellanen. Muutoksen tekemisen pelko tai joku muu syy estää näkemästä että ainokaisen elämänsä voisi viettää niinkin, että on (saa mahdollisuuden olla) suht tyytyväinen siihen.


      • puskaämmät
        bravo.bravi kirjoitti:

        Richartista en tiedä, mutta ei taida olla kovin harvinaista sellanen. Muutoksen tekemisen pelko tai joku muu syy estää näkemästä että ainokaisen elämänsä voisi viettää niinkin, että on (saa mahdollisuuden olla) suht tyytyväinen siihen.

        Me tiedämme Richartista kaiken soon Richartti...


      • puskaämmät kirjoitti:

        Me tiedämme Richartista kaiken soon Richartti...

        Palstan tavoitelluin ukkomies?


      • jazuli.
        bravo.bravi kirjoitti:

        Palstan tavoitelluin ukkomies?

        papulle vois maistua...muille ei ehkä :-)


      • jazuli. kirjoitti:

        papulle vois maistua...muille ei ehkä :-)

        Olis varmasti moni muukin sille torttua tarjoamassa jos vain mahdollisuus olisi.



    • ??

      Ehkä irl:ssäkin?

    • Naimisissa. Minä luulen, että tämä on ennen kaikkea ikäkysymys. Vähän yli parikymppisenä suurin osa kavereistani eli avoliitossa. Naimisiin mentiin ylensä kolmenkympin korvilla. Toisen kanssa sekin suuri enemmistö, joka erosi siitä ensimmäisestä avopuolisostaan.

      • sinä ja kaverisi

        ovat sovinnaisia pikkutakkimiehiä?


      • sinä ja kaverisi kirjoitti:

        ovat sovinnaisia pikkutakkimiehiä?

        Ylensä tämän ikäiset miehet (lukuunottamatta naisia saamattomia atm:iä) ovat sitten vissiin sovinnaisia pikkutakkimiehiä. Pikkutakista ja sovinnaisuudesta viis...


    • Mun paras kaveri on vanhapoika, mutta lähes kaikki muut on sitte naimisissa. Muutama on pelkästään avoliitossa.

      Oma suhtautuminen avioliittoon on, että aina pitää mennä naimisiin kun se vaan on mahdollista. Voihan sitä hetken aikaa pelleillä jossain avoliitossa, mutta kyllä senkin pitää avioliittoon johtaa, ellei johda niin sitte se loppuu.

    • sinkkuja 7 kpl
      naimisissa 3 kpl

      • Hyvät tissit.


      • tä?

        Olet....Jazuli


      • Onks noi aidot?.............Noi uikkari meinaan.


      • modelli kirjoitti:

        Onks noi aidot?.............Noi uikkari meinaan.

        On ne aidot. Lycraa.


      • tä? kirjoitti:

        Olet....Jazuli

        Ehkä olen ehkä en.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Hyvät tissit.

        Siksi ne esillä ovatkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      144
      1912
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1487
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      91
      1285
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1272
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1205
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1081
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      997
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      47
      986
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      962
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      848
    Aihe