Nick Cowan, a former head of science and a chemistry teacher at the Blue Coat School in Liverpool, welcomed the Truth in Science DVD information packs.[15] Cowan, a creationist, stated in The Independent newspaper, that "Darwinism is a religion", and that "the debate between evolution and intelligent design is not a debate between science and religion, it's between religion and religion".[16] Cowan told reporters at The Independent that he planned to use the information packs in his lessons.
http://en.wikipedia.org/wiki/Truth_in_Science
Purr purr purr...
Kreationisti: kreationismi on uskonto
3
140
Vastaukset
- 34
Tai oikeastaan Cowan myöntää ID:n olevan uskonto, mutta so what?
- LaD
Uskonto ei koskaan ole täysin tieteellinen.
Missäs JC:n ja Heh !:n ja SamiA:n ja Jaakobin tasokkaat puheenvuorot viipyvät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845077Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.223436Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j272745Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581790- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2401306Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731048IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54935