http://www.avaruus.fi/uutiset/astrobiologia/tutkijat-vaittavat-havainneensa-viitteita-marsilaisesta-elamasta.html
Lopulta evot tosin itse myöntävät, että pelkkää roskaa ja nollatutkimushan tuo on.
Tutkijat väittävät havainneensa elämää Marsissa!
10
126
Vastaukset
Lue tarkemmin ettei ejaculatio praecox yllätä:
"Turun yliopiston Tuorlan observatorion professori Harry Lehto pitää mahdollisena, että Marsissa saattaa olla mikrobitason elämää ja että Viking-luotaimet ovat tosiaan voineet tehdä tällaisen havainnon. "Sinänsä tutkimuksessa käytetyt menetelmät ovat päteviä", Lehto arvioi. "Olisin kuitenkin kaivannut lisää vertauksia tai parempaa kuvausta menetelmien yksityiskohdista ja vertailutesteistä.""- SE ON
Aivan täyttä humpuukia !
Etkönä jo tajua, että he huijaavat vain lisää rahaa tuommosilla hölynpölyillä ???
"Aivan täyttä humpuukia !"
Niin, sinä oletkin varmaan erittäin pätevä asiantuntija.
"Etkönä jo tajua, että he huijaavat vain lisää rahaa tuommosilla hölynpölyillä ???"
Ketkä?- Kalapagos (ei kirj.)
Myönnätkö, että ei ole Jumalaa, mikäli muualta avaruudesta löytyy elämää? Luovutko uskosta ja käännytt ateistiksi? Mikä on pointtisi?
Mikä on "evot"?
http://urbaanisanakirja.com/word/evot/- LaD
Mitsubishi lancer Evo?
Sulla taitaa olla vielä vähän hakusessa, että mitä nollatutkimuksella tarkoitetaan?
- tieteenharrastaja
Et sitten ihan vähän liioitellutkaan:
"...tutkijat-vaittavat-havainneensa-viitteita-marsilaisesta-elamasta"
Tuo oli siis uutisen otsikko, Ja tässä avauksesi otsikko:
"Tutkijat väittävät havainneensa elämää Marsissa!"
Paraskin pohja tuossa pouhaamisellesi roskasta ja nollatutkimuksesta. - !! !!
Tämmöisten aloitusten tehtailija mukamas saanut kutsun mensan testehin!
BUAAAHHHAAAHHHAAAAAAAAA!
Korkeintaan koirakoulun tottelevaisuustesteihin:D
Nekin tulee reputtamaan:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482